- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- DIGI Mobil
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- iPhone topik
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Friss traileren a Commandos Origins
gp A játék elvileg idén debütál, első naptól elérhető lesz Game Pass előfizetők számára.
-
Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
ph Az AMD Full HD felbontáshoz ajánlja a legnagyobb Navi 33 alapú GPU-ját, melyet a PowerColor tálalásában próbáltunk ki.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
etnies
senior tag
válasz golyani #3064 üzenetére
A szintetikust keverheted a szintetikussal, de a fél vagy ásványi olajjal nem, mert habos lesz. Ha szintetikus, ami benne van, várd meg, míg piros lesz a lámpa és akkor tedd bele.
De ha piros a lámpa, ne várj sokat, nehogy megsüsd a blokkot."önmagam hite vagyok magamban"
-
etnies
senior tag
válasz golyani #3066 üzenetére
Azért az a mol olaj az egyik legdrágább a piacon, színre, szagra, állagra nagyon meggyőző volt, semmilyen menetteljesítménybeli eltérést nem tapasztaltam, azért nem húznám le annyira. És pont az volt benne, amikor kivették a gyertyát.
Azért nem kell a robogókba a legdrágább versenyolaj, ha gyári géped van. Ha valami tunning, akkor meg sajnos nem tudok segíteni."önmagam hite vagyok magamban"
-
ett
aktív tag
válasz golyani #3084 üzenetére
Azért azt a szenzort én is ki tudom cserélni. Két nyavalyás vezetéket rárakni, meg egy csavart meghúzni én is tudok. Lovét meg nem fizetnék ilyen egyszeru meloért. Az olajcsere amit írsz bizony nem hulyeség. Mi az a TF olaj?
Etnies: van elég hutofolyadék benne. Majd nyomok 50% fagyállot is bele a víz mellé. Nem fog megsulni. Csak idegesít, hogy nem jelez a kijelzo. Mennyibe kerulhet egy ilyen szenzor. Olyan alkatrészt találtam, hogy hogomba. Ez az akar lenni? Vagy mi ennek a pontos neve? Már prímán kicseréltem az izzok nagy részét, egy helyzetjelzo hiányzik csak. Már csak ez a hutoszenzor kéne, meg az olajcsere, aztán go. Valvoline olajok milyenek? Vagy vegyek motult?
[Szerkesztve]Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
etnies
senior tag
válasz golyani #3084 üzenetére
Nem akarom megbántani az Egü-t, de ekkora faszságot régen nem olvastam. Az tudom, hogy a levegős verzió valamiért nem megy 66-nál többet, de az enyémre ez egyáltalán nem igaz.
Ezért a cikkért azért is kár, mert elindul majd egy suttogó kampány, hogy szar az NRG Power, pedig csak a levegős gyenge.
Ez a cikk valószínűleg azért készült, hogy eladják a tunning hengereiket és a kipuffogót.
Az enyém vizes, gyári ''sportdobos'' és 80-at megy, a legerősebb blokkja van az ötvenesek közül, 6 LE-t ad le a hátsó tengelyen, bármilyen gyári robit megverek Budapesten.
Most nagyon lejáratta magát nálam az Egü....
Halkan jegyzem meg, hogy ugyanez a blokk van az Aprilia Sr-ben is....
Én nem foglalkozom a jelőlésekkel, magyar szakemberek csináltak egy tesztet az olajokról, a Repsolomat hozták ki győztesnek, mert vagy az élmezőnyben volt, vagy a közepén, míg a többi olaj rapszódikus volt."önmagam hite vagyok magamban"
-
ett
aktív tag
válasz golyani #3086 üzenetére
Akkor ez tuti nem a szenzor, hanem csak a kijelző csatija lehet gondolom én, hogy hány egységet mutasson. Ha szemből nézem a hűtő aljára van felcsavarozva ez a 6-7 centis darab, amira dugom a két vezetéket. Le fogom fényképezni, hátha beugrik akkor valakinek, hogy milyen ketyeréről hablatyolok. Tuti, hogy az ment szét, mert az egyik vezetéknél teljesen széttörött a csatlakozónál a bevonat, ami nem is tudom olyan kerámia szerű.
Etnies: k and h-nál néztem biztosítást neten, ott 5800 egy évre. Remélem van ettől olcsóbb is.
[Szerkesztve]Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
ett
aktív tag
válasz golyani #3115 üzenetére
Csináltam képet. [link]
A jobb alsó sarokban a hűtő alján van az az izé. A következő képen csak azt kaptam le:
[link]
A baloldali vezetéknél ment tönkre a cucc. Gondolom, hogy tényleg nem ez a szenzor, de lehet, hogy a kijelzőhöz tartozik, hogy pl. hogy jelezze ki az egységeket, vagy a franc tudja.
Hanem van itt még egy kérdés. Ma vettem észre, hogy lóg egy sarus kábel a hátsó keréknél. De nem tudom hova kell dugni, mivel még nem szedtem le az idomokat a mociról. Benyomom ezt is, hátha valakinek van ötlete. Valahol a burkolat alatt lehet a helye, mert nem koszos, tehát a kerék oda nem veri fel a sarat. Vajh hova való ez a vezeték:
[link]
Persuader: nem egyszerre romlott el, csak a gazdája már egy ideje nem használta. Az első izzó még gyári volt benne. Kicseréltem, most világít minden. Meglátjuk meddig bírja.
[Szerkesztve]Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
ett
aktív tag
válasz golyani #3131 üzenetére
Igazad van. A helyére raktam, ahova írtad, mentem egy kört és már mutatta is a hőfokot szépen. Köszike!
Persuader: azt mondta valami szaki, hogy a hűtő alján lévő ketyere valami előtétellenállás. Fene tudja. Kéne akkoris egy olyan. Láttam, hogy felvettél, majd beszélünk.
[Szerkesztve]Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
etnies
senior tag
válasz golyani #3151 üzenetére
A viccet félretéve, nem biztos, hogy szar, csupán azért, mert kínai.
Kínában sok dolgot gyártanak ami jó. Gondolj csak a ruháidra pl.
A Honda Innova, Yamaha Ybr, Honda CG, mind kínai. Nem szar, csak egyszerű szerkezetek.
Honda CBF 250 pl Brazíl gyártmány tudtommal.
De azért vannak olyan vicces esetek, hogy 239.000-ért lehet venni új kínai robogót, na az a hülyeség. Abban már benne van a gyártási költség, szállítás, vám, kisker árrés.
Azaz kjön a gyártási költésg kb 100.000-re. Akkor meg nem teszik bele az anyagot, amitől az tartós lesz, azaz egy-két év és kuka."önmagam hite vagyok magamban"
-
ett
aktív tag
válasz golyani #3166 üzenetére
Én sajnos sokszor mentem már kátyúba a mocival és nem volt különösebb gond. Lehet ki kéne próbálni egy scarabeot is, mindjárt másképp gondolnám, de a régi kis kerekű yamaha mint után az aerox olyan hiper kényelmes volt, hogy szinte öröm volt kátyúba menni vele. Ezért gondolom, hogy a scarabeo lehet még jobban elnyeli az ilyen úthibákat. Fene tudja.
F1DO: Ahogy írtad, mindent meg kell nézni. Én úgy tapasztaltam, hogy ezek a minarelli blokkok nagyon sokat kibírnak, ha karbantartják őket. Sok embernek van errefelé minarellis motorja és a blokkal még senkinek nem volt gondja. Ez mondjuk eszembe se jutott, mikor én vettem a rollert, hogy ott a rugós tagnál annyira rossz is lehet a helyzet. Ezért gyorsan meg is néztem előbb. Szerencsére minden rendben. Szerintem ha az idomok karcosak, vagy akár kicsit repedtek is, az nem túl érdekes, mert kijavíttatod, ha van szerelő meg festő haverod, lényeg, hogy motorikusan legyen príma, meg a váz, ahogy említetted. Néztél már valami más rollert? Vagy mindenképp aerox?
[Szerkesztve]Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz golyani #3166 üzenetére
Nekem nem a kátyúknál van igazán bajom vele - persze ott is jobb - hanem a kis kerék miatt olyan ''ideges'' egyenesfutásuk van a 12''-os kerekes robogóknak, amit persze pár nap alatt megszokok, de inkább nagy kerék, mint sportos kinézet. Lehet, hogy öregszem?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
ett
aktív tag
válasz golyani #3172 üzenetére
Rendszámoztatni smkp-t? Ez érdekes. Pont azért smkp, hogy ne kelljen rendszámozni, feltéve, hogy nem szállítasz plusz személyt. Ha mégis kell, akkor nem kotok itt rá biztosítást, megoldom máshogy.
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
ett
aktív tag
válasz golyani #3181 üzenetére
Ez ok, de nekem a légszűrő alján már jött ki az olaj. Ha beröffentem szűrő nélkül persze köp egy kis benzint, de mikor leállítottam, kis idő múlva megint ott volt egy csepp olaj a karbi alján, pedig letöröltem. Arra gondoltam, hogy valami szelep nem zárhat jól, vagy van a karbi fölött egy cső, vagy épp a karbiba menő egyik cső, ami ereszthet valahol. Másra nem tudok gondolni. Szerintem az okés, hogy picit olajos a szivacs a szűrőben, de az már nem okés, hogy a szűrő alján is látom az olajat. Bár érdekes módon a földre nem pottyan le, ha megyek akkor se, ha áll a garázsban, akkor sem. Nem tudom mi lehet, de ma nekiesek.
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
ett
aktív tag
válasz golyani #3191 üzenetére
Köszi, hogy segítesz. Csak egyféleképpen lehet berakni a súbertűt. Úgy van a bevágás rajta.És nem törött el semmi. Sehonnan nem hiányzik semmi. Legalábbis látszólag. A karbiban csak a súbertű van, semmi más tű nincs ott. Azért az furcsa, hogy full gázon megtorpan és lassul meg halkul gyorsulás helyett. Olyan mintha nem gázkar lenne, hanem folytókar. Légszűrőszivacsot lehet kapni csakúgy valahol?
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
ett
aktív tag
válasz golyani #3198 üzenetére
Az ok, de miért nem megy vissza nullára, ha megállok? Az meg hogy kopott lenne a mechanika, elég furcsa. A 14 éves yamaha minten tokéletesen mukodik, lehet ott is késobb reagál picit, de visszamegy nullára, ha megállok vele. Szerintem inkább azon lehetne megkopva.
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
-
Aladdin21
csendes tag
válasz golyani #3239 üzenetére
nem berúgós hanem önindítós....hál istennek most próbáltam egy 10 perce és beindult, igaz h lefulladt hamar de utána megin ujra indulét 1-2 perc próbálkozás után, szal gondolom amíg ki nem tusztul adig még párszor lefullad, de nem tudom h lessz e komolyabb következménye
Ennyi hülyét.....
-
ett
aktív tag
válasz golyani #3234 üzenetére
Pont ilyen gyertya van benne. Csak nem láttam, amikor benne volt, mert pont felfelé volt a típusa. Viszont nagyon tropa volt már. Vettem bele másikat, azota konnyebben indul. Minden gyári, kivéve a kipufogot, az már valami más rajta, de nem tudom, hogy milyen.
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
ett
aktív tag
válasz golyani #3264 üzenetére
Nem egetverően fontos, csak jó lenne. A légszűrőházat két csavar tartja. Az alsó pont a blokkban van. És mivel nekem az a fül le van törve, ezért csak a felső csavar tartja. Vagy ha van ötlet, hogy hogyan lehet az öntvényre valamit hegeszteni, hogy oda tudjam csavarni, akkor úgyis jó.
[Szerkesztve]Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
sycorax182
tag
válasz golyani #3294 üzenetére
aladdin ezt a hsz-t ne vedd készpénznek. egyrészt: inkább hengerfejtőmítéses lett ha minden igaz.
másrészt ha henger nagyon megszorult volna akkor az önindító nem tudna akkora erővel ráforgatni hogy egyáltalán a dugattyú megmozduljon, magyarul be sem indulna.
szóval ha mázlid van megúszod egy tömítés cserével. rossz esetben generál. az olyan 10k körül van. (legalabbis nekem annyi volt szereléssel, bár az 50es volt)
ha nagyon szar az eset akkor henger és dugattyú csere de azt nem hinném, viszont most kíméld a gépet. ne járj vele, mert csak rosszabb lehet. -
ett
aktív tag
válasz golyani #3362 üzenetére
Nekem 3 liter alá nem nagyon megy a fogyasztás. Nem tudom hogy csinálod, én városban járkálok vele, itt azért 3-3.4 között eszik vérmérséklettől függően. De a régi yamaha mintünk is ugyanannyit kajál.
salieri.:a folytást több megoldással érhetik el a motornál, pl. a kipufogóra van hegesztve oda nem illő csövecske, vagy az elektronikát korlátozzák, hogy bizonyos fordulatszám fölé ne menjen a motor, vagy a blokkban bűvészkednek. Illetve ezeket kombinálják.
Az aerox nekem is bejött, de az lenne a legjobb, ha kipróbálnád a kymcot is, esetleg a 4T-t is belőle, ha fontos a fogyasztás, az aprilia scarabeot, derbit, meg minél többet.Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz golyani #3430 üzenetére
Lyanikám!
Asszem ezt már megbeszéltük egyszer, hgoy ez nem Gran Turismo, hogy amíg nincs pénzed, addig jó lesz az, és amikor lesz pénzed, akkor azzal párosítod. Menj el a Táborihoz, ő majd összerakja neked jól. Te csak megragasztod a dugót, ha még a fúvókát is hasrütésszerűen választod ki.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz golyani #3432 üzenetére
No, akkor én feltennék egy kérdést:
Miből gondolod, hogy van itt egy olyan közölünk, aki foglalkozik annyit a robogótuningolással, hogy ezeket a perifériákat kipróbálta, összehangolta, majd a kínkeserves, és igen sok pénzbe került tapasztalatát egy fórumon, (és pont egy ilyenen) el fogja mondani neked.
Egyébként ez a közvetett tapasztalásra épült információátadás a rákfenéje ennek az egész internetnek. Mindenki azt mondja, amit hallott valakitől, de az információt egyáltalán nem ellenőrzi. Kivétel vagyok persze én, mert mindezt megláttam éles eszemmel és én csak olyan témába böfögök bele, amit már csináltam, így végre van egy ember, akinek a közvetlen tapasztalását továbbadhatjátok.Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- Tőzsde és gazdaság
- Politika
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- LED világítás a lakásban
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- TCL LCD és LED TV-k
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Házimozi belépő szinten
- További aktív témák...