- Milyen okostelefont vegyek?
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Netfone
- Xperia Pro-C néven új csúcs Sony kompaktot pletykálnak
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
1000 Hz-es játékos monitor TCL CSOT recept szerint
ph A vállalat prototípusa kihagyott egy-két lépcsőfokot, ugyanis az elképesztő képfrissítési tempóhoz 4K-t párosít.
-
Leszavazta az ötleteket az Amazon, de jöhet az AI-alapú, havi díjas Alexa
it A befektetők a cég kérésére minden fontos és jelentősnek tűnő javaslatot elutasítottak. Jöhet azonban a havi díjas, AI-alapú Alexa.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
FeniX-
aktív tag
Félig nagymotor téma, de nekem ide húz a szívem, hátha tudjátok: az onroados Mackó abbahagyja a videózást/motortesztelést. Nem tudjátok, hogy miért?
-
FeniX-
aktív tag
válasz Zoli bácsi #90495 üzenetére
Néha szellőztesd meg a ponyva alatt, mert frankón el tudja kezdeni rozsdásítani a dunsztban a gépet. (csatlakozók, kontaktok, csavarvégek)
-
FeniX-
aktív tag
válasz macilaci78 #90526 üzenetére
Nem úgy van, hogy az eredetvizsgát már mindenképpen az új tulajnak kell csinálnia?
Gondolom, nem, - ha megcsinálta - csak én szentül meg voltam róla győződve, hogy igen. -
FeniX-
aktív tag
válasz macilaci78 #90531 üzenetére
Nagyon szépek, és a garázs is irigységre ad okot. egyszer (tán 60 éves koromban) majd összegyűlik egy ilyenre nekem is. :-D
-
FeniX-
aktív tag
válasz macilaci78 #90533 üzenetére
Így vagy úgy, de van és ez a lényeg. :-) Jobb, mint ha az utcán fagyoskodna.
-
FeniX-
aktív tag
válasz Zoli bácsi #90537 üzenetére
Valahogy így van, hogy mindig annál kell picivel több, mint ami van. De ez szerintem így van rendjén.
-
FeniX-
aktív tag
válasz ttvonjuice #90549 üzenetére
Meg lehet nézni még a vákuumcsöveket is a karbinál. A kis pihentetés után újraindulás általában többlet benzin valahol (karbiban) ami idővel elpárolog, s így beindul újra.
-
FeniX-
aktív tag
Kis off/on topic:
Zolibácsi, látod, egy ilyet kéne beszerezned.
https://www.facebook.com/watch/?v=2316698565148498 -
FeniX-
aktív tag
válasz macilaci78 #90552 üzenetére
Ezek a mocik azért bár impozáns kinézetűek, de tényleg a túlzás és a vicc kategóriák. Meg hogy kb. mérnökileg oké, hogy 'belefaragták' a motort, de se normális futóműve, meg fékje sincs. :-D
(A magam részéről már sok mai modern motort is túlzásnak érzek. Pl. bmw felsőkategóriás túramotorjai)[ Szerkesztve ]
-
FeniX-
aktív tag
válasz ttvonjuice #90560 üzenetére
Gyanítom, hogyha megemeled, akkor talán nem fullad le, viszont minden más esetben nagyon fel fog pörögni.
Szerintem nem fogsz vele végleges megoldasra jutni, csupán egy alapjarat állítással. -
FeniX-
aktív tag
válasz macilaci78 #90559 üzenetére
Meg egy auto motorblokknal sehol sincs beleszamolva, hogy mondjuk ne legyen ötszáz kiló az egység.
Ezekhez már a legjobb motor futómű elemek is kevesek szerintem. Megnéznék egy hosszú távú váz vizsgálatot is. Hegesztesek mennyire bírják a rezgest plusz a nagy súlyt .[ Szerkesztve ]
-
FeniX-
aktív tag
válasz Zoli bácsi #90570 üzenetére
Klasszikus stílus. Szerintem ez a megnevezése.
-
FeniX-
aktív tag
válasz macilaci78 #90572 üzenetére
Fényszóró: hasraütésszerűen mondom, hogy általában HS1.
[ Szerkesztve ]
-
FeniX-
aktív tag
válasz sityupityu #90575 üzenetére
Ez természetesen teljesen szubjektív vélemény, de:
- túl nagy teljesítmény,
- túl sok extra (minek egy motoron pl. zenét hallgatni hangszórón)
- túl nagy a súlya (300 kilóhoz közelít annak az R18-nak a súlya, ha jól tudom)
- a túl sok kiegészítő/vezetéstámogató asszisztens miatt az ember úgy gondolja, hogy 2 kaliberrel feljebb motorozik, mint valójában. (ezt anno a Dodor is mondta vmelyik videójában)Az egész egy irgalmatlan nagy túlzáshalmaz és pozőrség.
(persze ezt is úgy mondom, hogy én sosem voltam igazán nagymotor párti, s bár megvan a korlátlan "A"-m, de nekem ezek mindig túl nagyok, túl erősek voltak, mint ami ésszerűen egy db embernek elég. Nekem senki ne mondja, hogy "de két személlyel már nem gyorsul, veszélyes, stb. egy 100+ lóerős motor!)Egy ilyen dög BMW-vel napos időben, nyáron egyszer legurul vele az ipse a balatonra, és élvezi, hogy sokan megnézik és begyűjti az elismeréseket, hogy van, aki tudja, hogy 10+ millió egy ilyen motor ára.
(nem tudom, mennyi az ára, saccoltam, nem néztem utána) -
FeniX-
aktív tag
válasz sityupityu #90584 üzenetére
Persze, ha "durrantani" kell, akkor csakis a lóerő, ebben egyetértünk.
-
FeniX-
aktív tag
válasz Honda567 #90585 üzenetére
Legrosszabb esetben egy műanyagos mester megcsinálja.
Nekem anno a yamaha száz darabra tört műszerfalát egy ilyen jófogásos muksó csinálta meg. Tök nem volt benne bizodalmam, de szépen összehozta.
Emlékszem, a kerítésen keresztül adtam neki oda a műszerfalat, mert a két kuvasz kutyája ott csaholt, és ugyanúgy kaptam vissza. A faszi ilyen john mcclane-féle atlétatrikóban, félreállt szemüveggel jött elő a műhelyéből. :-D -
FeniX-
aktív tag
válasz hucsikoi #90605 üzenetére
Hát, ez jó kérdés. Ennek utána kell nézni. Ezek a "pálcika" rollerek az ilyen 10-15%-os emelkedőket azért bírják.
Nekem egy közepes hatótávú segway-em van, az kb. 10 km-t bír itt az emelkedőkön. (mókás, de bp 17. kerülete is minden fele emelkedős)
De itt nem akarom reklámozni, nézz szét az e-roller topicban. Lehet keresni is, hátha találsz hasznos beszámolókat. -
FeniX-
aktív tag
válasz Zoli bácsi #90639 üzenetére
Nekem a kipufogó tetszik a legjobban!
-
FeniX-
aktív tag
[off]: Barátom üdvözöl Hollandiából.
Mikor lesz itt nálunk hasonló?!
-
FeniX-
aktív tag
válasz Zoli bácsi #90683 üzenetére
Egyszer "kaptam" sár-gombócot szembe jövő - földútról kiforduló - traktorról.
Lábfejjel... üvöltöttem a sisakban, úgy fájt. -
FeniX-
aktív tag
válasz smatte #90692 üzenetére
Szia, üdv a topicban.
Ez a sokadik hasonló kérdés, és a sokadik hasonló válasz: Sajnos nem nagyon lesz ilyen robogó az 50 köbcentis kategóriában.
Amelyik kétütemű az tudja az általad kívánt végsebességet, de kétütemű szagod lesz, és jó eséllyel kell majd szerelgetni a robogót. (mert használt példányok vannak, bizonytalan előélettel; új kétüteműt már nem kapsz)
A négyütemű kultúrált, csendes, viszont 50-körül van a végsebessége, és sokkal bonyolultabb a motorja is. Használtan megint csak lehet számítani egy-két szerelésre.Szoktuk javasolni, hogy rá kell szánni a pénzt és letenni a B125-öt, vagy ha kisebb a táv, akkor elektromos bicikliben gondolkozni. (utóbb most már elektromos rollert is szoktunk mondani)
[ Szerkesztve ]
-
FeniX-
aktív tag
válasz macilaci78 #90745 üzenetére
Full gyárinak néz ki!
-
FeniX-
aktív tag
válasz Zoli bácsi #90777 üzenetére
Halihó, utóbb leginkább csak nézelődőként vagyok jelen. :-D :-(
Örülök, hogy "felöltöztél", ez a legfontosabb!Hidd el, nem fogod megbánni, még az alakodnak is jót tesz a motoros ruha. ;-)
-
FeniX-
aktív tag
válasz macilaci78 #90814 üzenetére
+1.
Pont ma volt egy elméleti vitám egy kollégámmal. Pár éve más területre ment, amihez már céges autó is dukál. (Persze, mi más: elektromos bmw) Próbáltam meggyőzni, hogy mennyire szarul néz ki, hogy a multi cégek zöme zöldnek mondja magát, miközben ilyen dög autókkal kell járni vagy embereket elküldeni (egy ilyen autó fenntartási költségei mellett) és ami meglepő volt, hogy kifejtette és levezette a matekot, hogy a cégnek jobban megéri egy ekkora böszme autót fenntartani és a dolgozóknak lízingelni, mint ha valami szolidabb, ésszerűbb autóval látná el az embereket.
Na most ez ugyanaz a kategória: senki nem fog nekiállni szerelgetni, hibát vizsgálni.
El is távolítja az embereket a szereléstől. Nekem is van jópár 1-2 generációval fiatalabb kollégám és - finoman fogalmazva - még egy kerékpár karbantartásához szükséges szerelési ismereteik sincsenek meg. De a kedv az affinitás sem. -
FeniX-
aktív tag
válasz Zoli bácsi #90821 üzenetére
Ezek a kis "vacakok", ha nem 2 millióba kerülnének, már gondolkoztam volna, hogy veszek egyet. ;-)
-
FeniX-
aktív tag
Sturcz Anti promóvideója az elektroridernél megint nagyon jóra sikerült!
-
FeniX-
aktív tag
válasz Zoli bácsi #90920 üzenetére
:-D
-
-
FeniX-
aktív tag
válasz Pistike1985 #90949 üzenetére
Szerintem semmilyen problémát nem okozol vele. Maximum ezt hamarabb lecseréled a megmaradt hajtóműolajból. Mondjuk 2000 km-enként.
-
FeniX-
aktív tag
válasz teleahocipöm #90952 üzenetére
De mondta, hogy amúgy napi 5km-ről lenne szó. Akkor még a 30 is bőven fölé lövés.
-
FeniX-
aktív tag
válasz Pistike1985 #91021 üzenetére
Szia, nem vagyok szakértő, csak egy műkedvelő amatőr, de a képről is látszik, hogy a kép tetején lévő rugós csavarral lehet valamilyen alapjáratot állítani. (ami a pillangószelepet közelíti/távolítja a zárt állapottól. Nem kell a bowdennel játszani, azt hagyd úgy, ahogy van. (feltéve, ha megvan a normál 'játéka', nem túl feszes, vagy laza)
Amúgy a 2t, 4t karburátorok tekintetében nincs túl sok különbség.
Ezen automata szivató van, amit a kép alján látsz.
Valamilyen feliratot kell találnod a karburátoron, akár típus alapján gúgli kereséssel.
Továbbá nézd meg ezt a linket, ez egy általános leírás, hátha tudsz belőle meríteni.
Este majd a többiek is írnak hasznosakat. -
FeniX-
aktív tag
válasz dellfanboy #91058 üzenetére
Passz, de látod, hogy ez van.
Kivárnak a kereskedők.. nem tudom.Ha az elektromos járgányok ára kicsit alacsonyabb lenne, valószínűleg a piac is jobban fellendülne.
Cirka 1 millióért segédmotoros elektromos motor, szerintem még mindig a nonszensz kategória.
Oké, van 350-ért is, de az meg nem csak hogy a saját kategóriáján belül limitált (a nyomorult 40km/h) de még a motorja is harmatgyenge, kb. mint egy bicikli.
-
FeniX-
aktív tag
válasz macilaci78 #91107 üzenetére
Miért kell visszaülni egyáltalán?
-
FeniX-
aktív tag
válasz Zoli bácsi #91115 üzenetére
Itt a vicc miatt pont az ellenkezőjét írták! "Kihasználtság miatt eladó" :-D
-
FeniX-
aktív tag
Sziasztok, elnézést itt is megkerdezem: ha tubeless gumit próbálok kukaccal javítani és túl régi a kukac, előfordulhat, hogy kilövi a gumi felfujasa után a javítást? A villany rollimat akartam gatyába rázni, es a hátsó defekt javítást próbáltam helyrehozni, de már a második kukacot lövi ki felfújás után a gumi.
Ragasztó nem járt hozzá. Ennek önmagában kellene annyira ragadni, hogy ne jöjjön ki? -
FeniX-
aktív tag
válasz macilaci78 #91159 üzenetére
Igen - köszönöm - időközben én is ezt a megoldást kaptam, csak bosszantó, hogy legendásan sok a defektem más járgányokkal is, és mondjuk nem lenne kedvem 3 havonta új gumit venni erre a szerencsétlen rollerre. Egy-egy üvegszilánkot mindig összeszedek valahol.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen