- Magisk
- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
- 3 milliméterrel szélesebb lehet a Galaxy Z Fold 6 kijelzője
- Szabadalmi vitába keveredett a Lenovo
- Mobilhasználat külföldön
- A vártnál kevesebb iPad Pro fogyhat
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
Hirdetés
-
Tetőfokára hág a tavasz, és ezt a hardverek is érzik
ph Asztali PC-k, monitorok, videokártya, hát, hűtés és egér is került heti válogatásunkba.
-
A leépítések után egy vagyont költ a töltőhálózatára a Tesla
it Miután nemrég újabb dolgozókat küldött el a Tesla, Elon Musk azt ígéri, hogy 500 millió dollárt költenek a töltőhálózatra (ez értelemszerűen inkább az USA-t érinti).
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
FeniX-
aktív tag
válasz Árpi001 #88804 üzenetére
Nincsmit.
Néha szokták "újratömetni" a kipufogót, ha már kezd hangos lenni.
A gyapot anyag ég ki benne.Más:
Nézem az alkatrész-listát, mert szeretnék valami normális láncot venni a mocihoz.
Viszont ebből én nem igazán tudom kitalálni, hogy hány szemes kell.:
LÁNC 428HG-1X128, Ez azt jelenti, hogy a 428 szélességűből kell, 128 szemes?
A motorboltos nem talált konkrét alkatrészt, de mondta, hogy ebből valószínűleg ki kell szednem szemeket. -
FeniX-
aktív tag
válasz Árpi001 #88813 üzenetére
Hali, házilag szerintem ne vagdoss ilyen tömítést. A proex kipufogós megoldja neked olcsón.
A második kérdésre: milyen jogsit szeretnél letenni? A B125 nyílván valamennyivel olcsóbb, cserébe limitál 125 köbcentire. A korlátlan "A" szerintem jó lehet, de mostmár van annyira drága, hogy tényleg csak akkor éri meg, ha használni is fogod.
Én pl. a hétvégén voltam Esztergomban, visegrádi kis pihenővel, 150 km háztól házig. A 125-össel mentem, 70-es átlagsebességgel (én szeretek lassabban menni, nekem ez elég)
de pl. ennél a motornál is a végére már az ülés nagyon belevágott a lábhajlítómba, több nenzinkúton meg kellett állni, hogy 5 percet pihenjek és vér menjen a lábamba. -
FeniX-
aktív tag
Sziasztok,
kicseréltem a levegőszűrőt is, és ha már ott voltam - gondoltam - hogy leszedem az oldalidomokat, hogy melyik oldalon mi van.
Szerintetek a képen látható szűrő (?) rendben van így, hogy nem csatlakozik sehova? Mármint, hogy nem kéne, hogy még ott csövek legyenek?A másik - érdekesség - hogy a múltkor elpattant hátsó fék-érzékelő rugó a kép jobb alsó sarkában látszik, ahova "beépült"
-
FeniX-
aktív tag
válasz Zoli bácsi #88824 üzenetére
"Beütött a nyár, elővettem délután...Rövidnadrág, póló, sisak...Persze csak a városban. Ah de jó is volt a menetszél." - Azért csak óvatosan. Legalább egy protektor inget tegyél magadra.
-
FeniX-
aktív tag
-
FeniX-
aktív tag
válasz Rivaul #88837 üzenetére
ezt én tök meg is értem, de pont a gumin?!
Tudom, én részrehajló vagyok, mivel a cst gumival estem el pár napos újkorában a cbf 125-ös hondámmal.
S nem véletlen írják ezen a külföldi fórumon is, hogy csúszkálnak a cordiallal.
Szóval, ez az egyetlen kapcsolat az út és a motoros között. -
FeniX-
aktív tag
-
FeniX-
aktív tag
válasz Zoli bácsi #88874 üzenetére
Még sok balesetmentes kilométert, Zolibácsi!
Ez azért nem MZ, hogy melege legyen, és valószínűleg sorozatgyártásba sem engednék, ha 30 kilóméter után lerobbanna. Ne félj tőle.Mondjuk nekem motoros ruházatban túrázni sehova nem lenne kedvem, de ezzel minden motornál szívtam. Nem merek nem beöltözni, utána viszont bárhova akar menni az ember, kézben kell vinni a csomó ruhát. Ebből a szempontból sokkal jobb a robogó, az tuti.
[ Szerkesztve ]
-
FeniX-
aktív tag
válasz Árpi001 #88876 üzenetére
Nem akarok papagáj módjára ismételgetni, de a proex meg tudja neked mondani, hogy hol fúj ki, egy pillanat alatt, hiszen kipufogósok.
Elég pici a kipufogó, túl sok helyen nem fújhat ki. A henger csatlakozás lehet még egy ilyen pont, vagy a kipufogódob hátoldalán.
[ Szerkesztve ]
-
FeniX-
aktív tag
A fő probléma szerintem az (is), hogy az emberek zöme ugyanúgy állt hozzá a négyütemű kisrobogókhoz, mint a 2 ütemű elődeikhez.
- Minimális karbantartással (sokszor az sem egyértelmű, hogy kéne bele olaj),
- Végsebesség közelében használva, mindig teljes terheléssel.Ez igazából a "gyertya két végén való égetése", és mire hozzád kerül a fenti igénybevétel miatt már igencsak menthetetlen állapotba kerülnek ezek a gépek.
Nem véletlen, hogy nálunk nem terjedt el a pl. Ázsiában nagyon népszerű Honda supercub, és klónjaik.
Jópár éve én is hívtam pár Innova tulajt, hogy meséljenek picit, és 3-ból 2-nek fogalma nem volt róla, hogy 2-3000 km-enként kéne mondjuk olajat cserélni, stb.
[ Szerkesztve ]
-
FeniX-
aktív tag
válasz Zoli bácsi #88932 üzenetére
Szerintem sajnos biciklisként sem sokkal jobb a helyzetem. Magunkra kell venni mindenféle láthatósági cuccot, és mindig kell lámpát kapcsolni.
Az új autókról meg annyit, hogy abban aztán tényleg szinte semmi kapcsolat nincs az út meg a sofőr között. Észrevétlenül gyorsul 80-ra, városon belül és minden külső forrásból jövő zaj, inger el van nyomva, mert a sofőrt olyan körülmények közé kell tenni, mintha otthon ülne egy sörrel a kanapén, kényelemben.
Az új jogsisoknak ritkán vagy egyáltalán nem tanítják, hogy sávváltáskor oldalra kell nézni, vagy ha mégis, a legtöbben hamar leszoknak róla, mert meszes a sok nyak, nem bírnak oldalra nézni.
Reggel szinte kivétel nélkül mindig van egy-két furgonos, vagy nő (!) aki olyan közel rámáll, amikor 50-nél nem megyek gyorsabban, hogy attól tartok, lassan átgázolnak, mintha ott sem lennék.
Megoldás? .. még több traffipax, vagy tényleg jöjjön az önvezető, és vegyük el az emberektől össznépileg ezt a vezetést..
Persze, én is szeretek vezetni. Nem tudom, mi lehetne a jó végkövetkeztetés. -
FeniX-
aktív tag
válasz nyogo83 #88936 üzenetére
Nem akarok én sem megnevezni csoportokat, akikre kifejezetten mindig oda kell figyelni a forgalomban, de van egy pár. Mindig gyorsan vezetnek, általában fiatal-középkorú pilótákkal, akik nem különösebben az intelligensebb részét képviselik a sofőrállománynak.
(kifli.hu, foodora, donpepe, bolt taxi) -
FeniX-
aktív tag
válasz Rivaul #88967 üzenetére
A szomorú ugyanaz, mint az összes többi ilyen 'kisebbség' esetében, hogy tutira van egy csomó munkáját hivatásként megélő, tisztességes, normális rendőr.
De ha az ember lát egy pár ilyen belesz*rósat, akkor nyílván ezek után fogja megítélni az összes többit is.
Persze lehet, hogy a lelkesen, ambíciózusan dolgozó rendőrök vannak manapság már kisebbségben.
-
FeniX-
aktív tag
válasz Árpi001 #89052 üzenetére
- "Más, már a második hirdetésbe futok a használtauton, 125 ös robiknál, hogy nem sokára B vel is lehet vezetni.
Ez honnan jött nekik?"
Gondolom, ez ugyanolyan használtautós sablonszöveg, mint autóknál a koppanásmentes futómű, meg a minden működik rajt.
Ez azt takarja, hogy ő "B"-s jogsival használta, és ha fennakadnál rajta, hogy ez macera, mert lepapírozhatatlan gyakorlatilag a motor, akkoris vedd meg a sz*rját. -
FeniX-
aktív tag
válasz Tamás9x #89088 üzenetére
Azt ne felejtsd el, hogy ebbe az is benne van, hogy sokan akarnak irreálisan nagy összeget a széthajtott vackerájukért.
Pl. én 650-ért vettem a legutolsó motort, de valamelyik nap kíváncsiságból felnéztem a hahura, és 1db ugyanolyan árultak, kicsit több km-rel, 480-ért.
Akkor most én vettem drágán, vagy ez volt túl olcsó? -
FeniX-
aktív tag
@Zolibácsi: Azt még meg akartam kérdezni, hogy mennyit fogyaszt a Benelli?
Már minden infót hallottunk, de erről még nem esett szó.
(A múltkor nekem is sikerült objektíven lemérnem a keewayt: 2.5 literre jött ki. 300 km-re valamivel több, mint 7 liter kb.) -
FeniX-
aktív tag
válasz Zoli bácsi #89110 üzenetére
Pontosan. alacsony fordulat, és elegendő erő a mozgatáshoz. Ez a kulcsa. A trk-t gondolom forgatni kell.
-
FeniX-
aktív tag
válasz macilaci78 #89113 üzenetére
De ott is azért, mert "hosszan eltartható" olajat öntöttek bele, felkészülve arra, hogy esetleg sokat fog állni a szalonban.
-
FeniX-
aktív tag
Halihó, szerettem volna a keeway-en a hátsó rugóstagot lágyabbra állítani (a csere gátló kb. középtájra volt beállítva), de célszerszám hiányában egy nagy csőfogóval markoltam rá óvatosan, de azzal képtelen voltam tekerni rajta. Az alsó szem csavarodott volna csak.
Lehet ezt valahogy célszerszám hiányában állítani? -
FeniX-
aktív tag
válasz Zoli bácsi #89181 üzenetére
Szerintem a márkaszerviz szívesen felszerel neked rá egy plusz kapcsolót, vagy átkötik, hogy működjön gyújtás nélkül is.
Szerintem a helyzetjelzőnek mára már tényleg csupán az a funkciója maradt meg, hogyha kiég a tompított, akkor is látszódjon, hogy ott vagy az úton.
[ Szerkesztve ]
-
FeniX-
aktív tag
Valamelyikőtök tapasztalt már olyat, hogy 55-ös tempónál 5. fokozatban nem tudok folyamatosan haladni, hanem mintha picit rángatna a motor? Mintha kicsit nagyobb gáz kéne neki.
Egy 125-ösnek nem gondolnám, hogy ez kevés, sem a fordulat, sem a sebesség 5. fokozatban. Egyébként, jól gyorsul, a dinamikával nincs bajom. (Gondoltam rá, hogy esetleg befog a fék, vagy ilyesmi)
Digitális sebességmérőm van, azért 55. ;-D[ Szerkesztve ]
-
FeniX-
aktív tag
válasz macilaci78 #89188 üzenetére
Ez a kis keeway rks 125. Injektoros. 4000-es fordulat kb. Ha kikuplungolok, kisimul.
4.-ben kb. 40-nél csinálja nagyjából ugyanezt. -
FeniX-
aktív tag
válasz Zoli bácsi #89189 üzenetére
Nagyon jók a képek!!
Szerintem amúgy nem az olajcsere miatt "nincs" motorfék, inkább elkezdett összekopni a technika.
Hú, én megint amúgy dilemmázok. Minden nap aktiválom a használtautón a hirdetést, majd nap végén deaktiválom. ;-D
Holnap megírom a biankó adásvételit is.A miértet ne kérdezzétek, egyszerűen mindig van egy fejlövésem, hogy "ez nem(sem) az én motorom".
Persze, azért még használom, amíg van mire. :-D
[ Szerkesztve ]
-
FeniX-
aktív tag
válasz macilaci78 #89202 üzenetére
Ez a bérlés tök jó ötlet, csak annyira rohadt drágának találtam őket az utóbbi időben, hogy engem pl. ez tart vissza.
-
FeniX-
aktív tag
válasz macilaci78 #89206 üzenetére
De akkor a két, három nap alatt rongyosra hajtod, remélhetőleg.
-
FeniX-
aktív tag
válasz macilaci78 #89207 üzenetére
Nem is tudom, ki írta melyik cikkben, de tök jól fogalmazott: kb. mindenki a saját szabályia szerint hajt /gyorsan/. Nincs semmiféle retorzió. Az Árpád-hídi baleset óta azóta már volt, akit 170km/h gyorshajtással kaptak el ugyanazon a szakaszon /police.hu-ról/.
Semmit nem számít, akárhány baleset történik, mert az emberekben ott van ez az "insert coin" szemlélet. Kicsit leporolom magam és megyek tovább, a GTA-ban sem történik semmi. -
FeniX-
aktív tag
válasz macilaci78 #89212 üzenetére
Na, Békéscsaba? Nekem is ott laknak az ősök.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest