- Vodafone mobilszolgáltatások
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Elnéztük a mai dátumot
- MIUI / HyperOS topik
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Yettel topik
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
Hirdetés
-
Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
it A török hatóságok letartóztattak egy diákot, amiért egy egyetem felvételi vizsgáján AI segítségével válaszolt a kérdésekre.
-
Már elstartolt az AMD nyári játékpromóciója
ph Ezúttal a Navi 32 XL és XT GPU-val szerelt videokártyákhoz kaphatunk két, tavaly megjelent programot, amiket egy négyes listából válogathatunk ki.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Xero
nagyúr
Egy bemelegedett motornak édes mindegy hogy és mennyit nyomod.
Sokkal nagyobb ellenség ha hidegen nyomod ki a szemét. Ez köszönhetően az elég jelentős német pálya hálózatnak azért elő-elő fordulhat, de nem jellemző.Ha valaki folyamatosan tötyögve kis távon használ mondjuk egy turbós benzinest, azzal sokkal többet árt neki, mintha nap mint nap 500km-t pakolna bele pályán 200-as tempóval.
Turbós motorok még inkább érzékenyek a jó és rendszeresen cserélt olajra. A megfelelő felmelegítésre és lehűtésre. Szóval még inkább nem illik 20-40e km-t járatni egy olajon, illetve reggel egyből 6000 fölé rúgni, valamint a pályáról lejőve egyből leállítani.
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
nekem a turbo motorra 7500 km-es olajcsere van gyárilag előírva. a 3 éves garancia idő alatt betartottam több kevesebb sikerrel, gari lejárta óta már 10k km-re kitoltam az olajcserét, de szerintem 12k km-re is kitolom, de ha úgy használom, akár 15k km is lesz. természetesen full szintetikus, legjobb olaj gyári sae értékre (mobil-1). szóval használat függő. én taposom azért hébe-hóba keményen, mikor elkenem pár bohóc száját vagy csak magamnak átszlalomozok a kocsisorok között, de mindig üzemi hőmérséklet elérése után illetve az utolsó pár km-en nem nyomom, illetve ha igen, akkor is engedem visszahűlni, 1 percet legalább hagyom járni a motort. illetve a gyári gigantikusan fos fékrendszer megálljt parancsol a játszadozásnak jelenleg, de ezt úgyis kukázni fogom idővel komolyabbra. kitapasztalja az ember hogy kell. 94e km-nél tartok, makulátlan, újszerű a motor. meghibásodás? ismeretlen fogalom számomra.
a fék meg nem motor függő, a szívó motoros autómban gyakrabban cserélek fékbetétet mint a turbósban. használat függő értem mit mondasz, de nem kell parázni a turbo motortól, csak tudni kell használni. a többlet fogyasztásomon túl (jelenleg 11.3 liter az átlag) igazából semmi diffi a szívó motorhoz képest (9 liter átlag). ha nagyon ezen rugóznál, akkor építs be egy timer-t, az leállítja neked a motort kulcskihúzás után, ha már a szonda megfelelő hőmérsékletűnek ítéli meg az olajat. szerintem tök felesleges, de nem akkora tétel egy ilyen, hogy ne lehetne beszerelni.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Projektor topic
- Milyen légkondit a lakásba?
- Vicces képek
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Call of Duty: Mobile
- Motorolaj és szűrő topik
- További aktív témák...