- Így nézhet ki a tömzsi Xperia 1 VI
- T Phone 2 5G - kétszer olyan jó
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
- iOS alkalmazások
Hirdetés
-
Filléres Redmi érkezett
ma Az A3x nem kapott nagy bemutatót, egyszer csak felbukkant.
-
10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
it A Netflix útnak indította a megújult tévés appját, amely az első nagy felújítást jelenti az utóbbi 10 évben.
-
Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
ph Az Assassin IV széria legújabb verziója egy vapor chamber talpat kapott, így már 300 wattig használható.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
BigBlackDog
veterán
válasz rbalint88 #219364 üzenetére
Dízel kapcsán;
- A kisebbik, 115 lovas 2.0 TDI kerülgetem. Ereje nem annyira hiányozna szerintem, de a fogyasztása baráti eléggé és céges mivolta miatt a gázolaj kicsit jobbra tudna kijönni.
- A kisebbik dízel csak minimálisan drágább (talán +100-200e Huf), mint az 1.5 e-TEC.
- Próbaúton a rosszabb járáskultúra feltűnt, de inkább csak álló helyzetben volt érezhető. Zajban másabb, országúti tempóig nem éreztem problémának !rövid! úton.
- Olajfogyasztást elég sok helyen olvasom, aggaszt, nem igazán akarok szpni vele. Főleg, hogy 140-150e kilométerig futna nálam a tervek alapján.
- AdBluet eddig még csak flakonban láttam, de plusz nyűgnek érzem ezt is. Nincs pontos szintérzékelő, plusz egy dolog, ami elromolhat (és ahogy olvasom, volt is rá példa a világtörténelemben) és még néha lehet pancsolni is vele.
- Bónusz kérdés, hogy a következő években hogyan alakul az AdBlue és gázolaj ára-elérhetősége. Benzin esetén eddig kisebb volt a szpás kritikus időszakokban is, ahogy tapasztaltam.Összességében nem annyira vonzz a TDI, csak váltó és a számok miatt merült fel. De annyi rosszat olvasok, hogy inkább elengedem lassan.
1.5 eTSi nagyon szimpi a Golfos tapasztalatok alapján. Viszont a váltó esetén vannak aggályaim. Nem tudom elhinni, hogy 100e km alatt annyira elhasználódik a saját felhasználásom mellett, hogy váltásnál ehhez hasonló hangot adjon, csússzon és indulásnál érezni lehessen már minimális remegést. Mondjuk van, aki szerint a hang szoftveres probléma és van rá visszahívás, de szerviz nem így gondolja...
Leonból volt lehetőség egy 1.5 TSI-t próbálni kézi váltóval, FR felszereltséggel és 18"-as kerekekkel. Oké, hogy nagy volt a kerék, de gördülési zajból nagyon sok volt és szerintem kényelmetlenül keményen és bután rugózott. Ezen kívül, 22e km után már zörgött itt-ott. A PHEV 17"-es kerekeken lenne, de ugyanúgy FR felszereltséggel, a kemény futóművel. Egyelőre elengedtem, menet közben az Octavia jobban tetszett. Mondjuk Octavia esetén a hifi hangzása nem volt igazán meggyőző (Canton nem elérhető) és PHEV sem rendelhető belőle egy ideje.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen