- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Magisk
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
Hirdetés
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
DOOM: The Dark Ages címmel jön a sorozat új része?
gp Lehetséges, hogy a következő játék az eddigiektől drasztikusan különböző helyszíneken és időszakban játszódik.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
RJ45
junior tag
válasz szabonagyur #203600 üzenetére
Köszönöm szépen és tényleg ne haragudjatok a kifakadásomért, csak nekem ez most állt össze, most értettem végre meg a piacot.
Tele a net ezekkel az ostoba, félrevezető videókkal és csak most találtam rá a valóságra, a számviteli oldalát látva az importnak. Tehát, hogy nem az van, hogy attól rentábilis valaki, mert jó és tartós autókat importál és visszajáró vevőkört épít ki, hanem attól, hogy óriási az árrés egyetlen törött darabon.
Tehát neki teljesen mindegy, hogy mit. A típus nem is érdekli. Csak az a lényeg, hogy kint ne érje meg megjavítani (sokszor a rossz híre miatt eleve alacsony) forgalmi érték és a magas javítási rezsióradíj miatt és törötten hozza be. Leköti az összes kiváló kezű magyar szerelőt és megjavítja itthon a harmad rezsiköltséggel úgy, hogy a vételárból kint a német rezsi van levonva. Innen az árrése és tojik rá, hogy egyébként annak az automata váltóvezérlő elektronikája egy olyan „dobozban” van, ami tizenéves korára teljesen biztos, hogy kvázi beázik és meg fog állni az az autó teljes biztos. Nem érdekli, mert ő nem az autót javítja, hanem a kárt. Nem felújít, hanem megjavít.
Tulajdonképpen szerelő csak ügyetlenebbje marad munkavállalóként „kibérelhető” számomra a bárhol is, mert minden ügyesebb szerelő neppereknél törött autót javít egy kereskedés mögötti műhelyben, mert abban van a pénz. Utcáról nem is vállal munkát.
Tehát azért van itt a kínálatban ez a tengernyi legendásan rossz hírű konstrukció, mert a megbízható típust gyakrabban javíttatják kint és nem adják el törötten, nyomott áron. Tehát ide szabályozza a piac saját magát. Nem a gonosz, csaló nepper a bűnös, hanem a piac működési kereteit szabályozó szerv, ami nem csinál semmit. Nem csinálja meg a dolgát.
Ettől a piactól nem lehet várni, hogy magától jobb lesz. Mitől lenne jobb? Hová vezet ez? Köszönöm a tanácsot, de annyira nagy titkoknak ti sem vagytok ismerői és hát hová vezet ez? Most akkor majd verekedni fogunk egy 10 éves J Astra mellett, hogy ki volt ott először? Értitek, ez röhej. -
Stylewars_kp
senior tag
válasz szabonagyur #203600 üzenetére
+1
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest