- Mobil flották
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
Hirdetés
-
Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
it A kínai EV-k és hibridek eddigi legnagyobb exportpiaca Belgium volt, azonban az EU-s álláspont és a kínai stratégiaváltás miatt immáron Brazíliába kerül a legtöbb ilyen jármű.
-
Végre megjelenési dátumot kapott a Zenless Zone Zero
gp A teljes változat PC-re, PlayStation-re, Androidra és iOS rendszerekre lesz elérhető ingyen.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
gzbotii
veterán
válasz LuckyL #168154 üzenetére
Egy turbó csere vagy felújítás sem a világ pénze azért, utánna kell nézni, hogy az adott típusnak mennyi az annyi. Ha jól átnézik az autót, nem vétel után egyből kész cseres, és lehet hosszú távon kalkulálni vele.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz gaster #168462 üzenetére
147 elég szűkös elől. Ha 185+ vagy, szerintem felejtős. Egy közeli ismerős 1.9 jTD 115Le hajt, másfél év alatt nem volt különösebben gondja vele.
Én Astrat néznem, bár annak a gagyi a beltere - szürke középkonzol. Kérdés, hogy ilyen árban van-e jó belőle[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz bjoey #168730 üzenetére
1.9 TDI jó motor, de számolni kell a tipikus dízel nyugokkel.
Nekem országúton 6, pályán 6.5 a fogyasztas, szoktam azért haladni (1.9 TDI, 110LE, adagolós).
Utodnak néztem 1.8 benzin C Vectra vs 1.7 dízel illetve Avensis 2.0 dízel és 2.0 benzin. 2 liter különbség alsó hangon van spritmonitor szerint. 15.000km azért az már szép összeg tud lenni.
Ha nem jársz rendszeresen külföldre, vagy nem cél a gyakori kirándulás nyugatra, akkor én meg belevágnek egy dizelbe.[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz bjoey #168734 üzenetére
1.9 TDI-vel sok helyre eddig sem lehetett bemenni - pl München belvárosa - Umweltpacket miatt.
Te tudod, hogy ez mennyire kulcsfontosságú dolog. 15.000 km futás mellett, amennyit én is megyek, 120.000Ft olcsóbb nekem a dízel. Mérlegelj.
Meg persze ismeretlen előéletű dízelnél bele lehet futni olyan extra pofonba, mint DMF, turbo, etc.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
-
gzbotii
veterán
válasz harry #170032 üzenetére
Mert ahogy a kiszámolo sámán is megírta, a kocsi gyorsan avul, folyamatosan pénzbe kerül az üzemeltetese és bármikor ellophatják/összetörik/stb. Ergo rossz befektetés. Rossz befektetést kérülni kell vagy minimalizálni.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
-
gzbotii
veterán
-
gzbotii
veterán
Sziasztok,
Volt itt párszor téma, ahogy visszakerestem, de senki sem mondta meg a tutit - Toyota RAV4 (gen2 2000-2006) ajánlott?
Gondolom ebből a dízel kellene mindenképpen.Vagy Suzuki Grand Vitara? Ebből a modellből van értelmes benzines (ami nem eszik nagyon sokat sem)?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz molnarpeter #170713 üzenetére
Megéri a veszodest és a pénzt a gázszett beszerelése?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Ha ilyet vennék végül, akkor nem is pálya lenne a fő felhasználás, (hanem a rossz aszfalt miatt inkább). De az is lehet, hogy a barátnőm kap egy Toyota Yaris XP10/C Corsa és akkor nekem is marad a Golf egyelőre.
Bár én a mostani 1.9 TDI-vel is meg vagyok elégedve dinamizmusban, ha 110->140 kell gyorsítani pályán, nem kell csípőből lökve rásegíteni, hogy haladjon
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Szerintem már nagyon nehéz épkézláb modellt kifogni, bár nem is kerestem én személyesen ilyen autót. Csak tudván, hogy a váltó igényel egy minimális karbantartást, amit még a legtöbb szerelő sem tud, így ha a tulaj el is vitte, hogy tessék, van benne 130.000, most vettem, rakd rendben amit kell sem biztos, hogy karban lett tartva rendesen.
Másik, hogy aki ilyet vett szándékosan, lehet, hogy épp azt nézte, hogy nem eszik és minnél olcsóbban autózzon.Szerintem ennyi idősen és potenciális km állással már egy spéci igényekkel rendelkező autó rejthet komoly buktatókat.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz tboy93 #170807 üzenetére
Most már meg nem mondom egész konkrétan, két-három LED annyit világított a műszerfalon, hogy amikor végre kialudt, azt hitte kiégtek Ezen kívül még a világítással voltak níűgjei. Elég sokat hordta diagra meg autóvillamosságihoz, azt tudom.
Ja, ő meg Mini One-ról váltott, így aztán főleg szíven ütötte.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Gondolkozom, hogy barátnőmnek vennék egy kocsit munkába járáshoz (2*15km, kisváros-falu), csak benzin, csak kisautó, el 600.000-ig, ha nagyon tuti vétel, kicsit fölé esetleg. Tanuló autó is lenne neki, szóval a tökéletes esztétikai állapot nem szempont.
Első körben Toyota Yaris 1gen XP10-re gondoltam. Használtam három különböző példányt, három évig, városban napi 40-110km mentek átlagban, és szinte semmi bajuk nem volt, szóval szerintem eléggé bírják a strapát. Cserébe a beltér '90 évek eleje, döglött egérszürke.
Egyszer küldtem meg 110-ig körgyűrűn, ott további gyorsuláshoz már csípőből kell lökni, segíteni, hogy valami történjen, egy nagyobb széllökés lekap az útról, halálfélém volt rendesen a papír bódéban. 2000rpm alatt nem történik semmi, nagyon gyenge az 1.0 motor, 1.3 ritkább. Keretösszegért a kínálat felő(bb) fele van, de klímás 1.3 nem biztos, hogy belefér. Alap ülés több mint fél órára kényelmetlen, de nagyon.
Másik Suzuki Ignis gen2, első generációs biztos nem, akkor inkább bicikli (egyszer ültem benne 2 percet, elég is volt).
Ennél, ahogy olvasom nyelestengely csapágy a típushiba, 40.000 a javítása kb. Előny, hogy ebből 1.3 gondolom már haladósabb, klímás példányt is kifogni ennyiért. Beltér sokkal komolyabb, mint a Yarisban. Egyéb vélemények róla? Úttartás, egyéb hibák, mennyire megbízható?
Opel C Corsa eddig a legautószerűbb mind közül, érdekes módon olcsóbb is mint a Yaris. Volt nekem B, nagyon szerettem, szerintem ez most is jó választás lehet. Ami ellene szól, hogy nem annyira jól parkolható, mint a Yaris.
VW Polo Mk3 faceliftes 6N2. Ilyen van apósnak, nekem nagyon tetszik, úgyszintén olcsóbb, mint egy Yaris, innen a legszebb (szerintem). 1.4 benzin már kellően dinamikus. Voltunk vele Transzfogaras túrán, engem meggyőzött.Vélemény, tanács, tapasztalat - esetleg egyéb tipp?
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz BigBlackDog #170888 üzenetére
Puttyonos semmikép, parkolhatóság miatt. Clio talán, bár a korabeli Renault elektronika nem épp atomstabil.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz tboy93 #170890 üzenetére
Azt tudom, hogy te nem keveset szívtál vele, autós topicban követtem
Viszont a Corsának van egy olyan előnye, hogy ha le kell nyomni egy BP-Szeged távot, akkor beülsz és fel mersz menni az autópályára. Yarissal max az első lehajtóig mennék, ott is 100al.(#170888) BigBlackDog: kedvencem, amikor a kortárs Renaultok és Dáciák helyzetjelzője irányjelzéskor halványan pillog, index az nem. Vagy ha fékezésre az irányjelző elalszik. Sok ilyet láttam
(#170891) vzsryl: sokáig egy 206 CC volt a terv (kössük össze kellemest a hasznossal ), kérdeztem is itt róla - de kezdtem elbizonytalanodni. Bár a tetőhidraulika javítása is megállhat már 30ból.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Én nem tudok róla, de azért megkérdezem: ugye itt Magyarországon nincs olyan import rendszám, mint például a németeknél a piros szélű (amivel az országot is lehet hagyni)?
Másik, hogy ha veszek egy autót itt, de azt más EUs országban helyeznem később forgalomba, mi a teendőm? Gondolom a rendszámot vissza kell juttatni Magyarországra - illetve mi más teendő lenne? Van erre egy részletes összefoglaló valahol?[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz tboy93 #171040 üzenetére
Én egyre inkább azt mondom, hogy a Hungárián délutáni araszoláshoz semmilyen élményt nem ad hozzá a kézi váltó. Szülővárosom környékén elég sok hegy van (1500m+) és szoktam is járni oda kocsikázni, ott sem érzem, hogy mit ad hozzá a kézi.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz Integrale #171068 üzenetére
Rendszámot hol láttad?
szerk.: ja, dokumentumok közt.
szerk2.: pedig elég sok dokumentum is van fent, én végül ott láttam meg. Eleinte tükröződést kerestem másik autó/ablakon körülötte.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz szotyika77 #171094 üzenetére
Egyik volt munkatársamnak ilyen van, lassan három éve. Szereti. Városi autónak használja, túlzottan nagy gondokat sem mesélt vele. Én egyszer vezettem/ültem benne egy kicsit, nekem nagyon fapad volt (az a konkrét modell). De viszont jó kis kanyarvadász autó.
Elméletileg 2006-tól szerelték a hírhedt 1.6 Prince motorral, az kerülendő.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz focvis #171150 üzenetére
Prince 2006 után volt ezekben. Húsz rossz motor: Motorkódok: EP6.., EP6C.., N14B16A, N12B16
Gyártásban: 2006-tól (2010 áprilisáig)(#171142) marec1122: tegnap leírtam amit én tudok erről mondani (bár az nem sok) - [link]
A nagyon fapad autót úgy kell érteni, hogy nagyon bazári, fényes fröccsentet műanyag az ajtón, műszerfal, vátlóbox is abból. Nekem ez sok volt. Főleg, hogy 300.000 többe került, mint akkor a Golf 4 TDI[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz marec1122 #171155 üzenetére
Én csak 175 vagyok, én nekem kb még nem kicsi (mondjuk mögém se ülne szívesen olyan, akinek lába van) de neked már lehet, hogy necces méret. Ültél már ilyenben? Ha nem, és van lehetőség, próbaúton menj minél többet.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz Csabroncka #171171 üzenetére
Három napos is pont úgy meg tud kotlani az M7-en. Anyaghibara/gyári hibás/konstrukció hibára nincs "garancia". Igen, japán is.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz vzsryl #171304 üzenetére
A sok város egyhuzamban, amit nem szeretnek a dízelek. Viszont ha évi 25.000km számolunk, ami átlagosan évi 252 munkanappal veszünk az napi 100 km. Ha megy 50et városban és utána 50 km helyiségen kívül is, az azért ki tud kormolodni rendesen.
Plusz legalább 2 literrel kevesebbet kérnek a dízel.[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz Gaben92 #171309 üzenetére
Nekem a dízel karakterisztikája is jobban tetszik. Előző benzines autóm városban 10-et evett, nem érdekelt. Inkább fogyasszon mint szervizelni folyton. Jelenleg 75-80% pálya/országút, évi ~15.000km. Szerencsére nem az az évi +100.000 üzemanyag költség döntene romba.
Másik, hogy kinek mi. Van akinek csak japo benzinesre porcosodik. Hegyre, völgyre csak az kéne. Másnak nem.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest