- Azonnali mobilos kérdések órája
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- uleFone Power
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Még erősebb lehet a Dimensity 9400
- Sony Xperia 5 V - kell-e nekünk zoom?
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Netfone
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
Hirdetés
-
Egyre több európai használja a Telegramot, ezért megkereste az EU
it Hamarosan sokkal szigorúbb szabályozás alá esik az EU-ban a Telegram, mivel egyre több a helyi felhasználója.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
5G-vel és hőkamerával strapálja magát az Ulefone
ma A ThermoVue rendszere mellett az éjjellátó képességek is megvannak.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
-
veterán
Valaki nem írna egy komplett listát a megbízható, alacsony fenntartású automata kis és kompakt autókról? Amit tudok:
HSD-vel bármi (Prius, CorollAuris, Yaris stb)
Honda Citycivic, Honda Jazz, Honda Insight, Honda bármi CVT-vel
Sajnos nem könnyű 2 millióból jót kapni ezekből, ha az asszony kizárja a Priust. Ezek közül csak az újabb Jazz tetszik neki, GD-t nem akar, csak GE. Nekem az Insight tetszik.
Ja, hogy könnyű legyen 2005-6 körülit már nem akar, 2008-2012 lenn preferált.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz molnarpeter #195973 üzenetére
Ja, hogy én nem is tudtam a Civic akkuhibákról, akkor azokat ki is zárnám, pedig elég pofásak. Köszi.
Zsombe:
Köszi, de gyűjtögetném az alternatívákat. Azt kell venni amiből találok jót.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz BigBlackDog #195978 üzenetére
Van az a pici zseb zsebórának vagy nem tudom a farmerek jobb zsebén belül, én ot tartom a kocsikulcsot mióta "vezetéknélküli", és ha nagyon kéne (pl ablak lehúzás, tető becsukás) csak benyúlok de elő sem kell venni.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz Doki16 #195983 üzenetére
Melyik generáció, az első vasaló vagy a második?
Ha Suzuki akkor inkább SX4, abból is van automata, de nem tudom jó-e.
Az a baj, anyáméknak ilyen Swiftjük van, iszonyatos családi ellentétek pereskedés stb, biztos nem ülne Swiftbe a feleségem mert az anyósa jutna róla eszébe (még véletlen elvágná a fékcsöveket )https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz molnarpeter #196008 üzenetére
Igazából nagyon próbáltam erőltetni a hibridet az asszonyra. De valamiért fél tőle, nagyon ellenáll, azt mondja minek neki még egy hibaforrás arra a kicsire amire használja. Viszont hogy a váltó problémamentesebb még így is mint más automaták az nem nagyon akarja érdekelni, hiszen ha baja van az az én problémám lesz
- Priust nagyon nem akar, 3-mas már szerintem tetszene neki, de abból jó nincs 2 körül
- A Civic szedán, az azért nem. De a multkor volt fent egy mustár színű bőrös az mégis tetszett neki.
- Insight még ki is néz valahogy, de most ezt elolvasva nem vagyok biztos. P2-nél frissebb külső-belső, P3-nál olcsóbb, de úgy néz ki műszakilag alsóbbrendű
- Yaristól a rövid orra miatt fél, meg a 2-esnek a beltere szerinte "szoci", csupa snassz műanyag
- C-max tetszik, de régebbiből csak 4darab van automata benzines, újabb csak a hibrid 4 millióért
- Yaris 3 benzin automata már kb 3 millió
- Újabb Jazz épp 2 millióról indul és még elég jól is néz ki, régebbi már öregesebb, meg is értem hogy azt nem akarAz a baj irreálisak az elvárások, legalább Lexus belső kéne ami kiskategóriában nincs.
Találtam itt nem messze egy Kizashit 6000 euróért, de nyár óta fent van, legolcsóbb, biztos van valami baja. Szedánsága ellenére ez nagyon tetszett neki.
SX4-re már azt mondta, szoci a belseje
Agyf*sz közeli állapotban vagyok, hogy:
- semmi nincs ami ár-érték arányban jónak tűnne
- semmi nem tetszik neki amire ráizgulok, hogy jó lennehttps://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz tboldi #196024 üzenetére
gonosz, gondoltam mondasz valamit. Nekem tetszik de furcsállom miért ilyen olcsó, miért áll ott nyár óta, talán a kilométer is gyanus 199 volt ha jól emlékszem. Tipikusan itt Stuttgart környékén drágábbam a használt autók és északabbra olcsóbbak, ez nincs messze és a legolcsóbb.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
Én hiába rágom a feleségem fülét, egyszerűen nem hajlandó rá, nemhogy elektromost, nemhogy phevet, de sima hibridet sem akar.
Ha ő így áll hozzá, nekem mindegy, hogy 5 vagy 20 litert eszik, havi 15-öt kap benzinre, majd annyit megy, de havi 3-400 kilométert sem szokott. Ebből a szempontból a mostani hr-v is megfelel (csak 20 éves és véres a torka, beázik, rozsdás, hol ez az ajtó nem zár be, hol amaz nem nyílik, hol a cvt dobja limp módba) akkor ez is jó lenne. Csak az érdekel hogy mennyi a szervízköltség, milyen a váltó.
Neki az elsődleges szempontok hogy csajos legyen, ne legyen férfias, ne legyen műanyag a beltér, meg fekete legyen vagy barna vagy gyöngyház. Azt akarja hogy ránézzen és azt mondja: azta, hűha, nekem ez kell. Tolatókamerát meg szép modern műszerfalat akar, akár bőröset, de semmiképp nem fekete műanyagot. Ja meg a másik vesszőparipája, hogy 10 évnél ne (nagyon) legyen öregebb. Beltérben a legtöbb A és B kategóriás autó sivár, a C kategóriából van ami magas felszereltség esetén szép, a D meg már szerintem nagy.
Az idegösszeroppanás határán vagyok.
Ennyi futás esetén a fogyasztás tényleg nem szempont, inkább a bemelegedés hiánya és a kopás.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz MC Pite #196048 üzenetére
Jaa hogy az izzó.
A feleségem gerincbeteg, nem mozog könnyen, nem koordinálja könnyen a különböző végtagjait (bal láb jobb kéz váltáskor)
Emellett biztonságérzetet ad neki az egyszerűbb kezelés és a forgalomra figyelés.
Tudtommal a robotváltó váltáskor nem smooth hanem ránt. Ezt szintén a gerincbetegség miatt nem szeretném, padlógáz, satufék, gyorsan bevett kanyar, kátyúk, rántások fájdalmat okoznak neki mivel kb semmi nincs a csigolyái közt, így ilyenkor megcsúsznak.
Most cvt van neki, az erre nagyon jó, szerintem hagyományos és dsg is jó.
De valóban próbálgatni meg nézegetni kéne nem szájat tépni a semmin. Viszont a prius is így esett ki, addig tetszett neki míg keresgéltünk meg videókat néztünk róla, aztán meg akartunk nézni egyet egy kereskedésben és élőben nagyon nem jött be neki, amire a murvás török kereskedés ahol minden második autó vagy kézzel volt fújva vagy rozsdás volt, nem sokat segitett.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz molnarpeter #196054 üzenetére
Felerült bennem, de megnéztem és a leglerúgottabb 2004-2005 körüliek 300+ ezer kilométerrel inkább hibásként indulnak 2 Millióról és talán 2,5-3 közt lehet amit meg lehet venni vagy mire rendberakja nagyjából az ember.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz MC Pite #196057 üzenetére
Igen a komfortos rugózás és a magasabb üléshelyzet mindenképp pozitívum lenne.
Nem tudom, nem vezettem még robotkuplungost, DSG-m van, CVT a feleségem régi kocsija, hagyományos automatát vezettem már de robotossat nem.
Jazz tetszik de csak az újabb, van 2 millióért épp.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz bitpork #196056 üzenetére
Szóval a feleségemnek keresünk automata autót, gerincbeteg, a 21 éves Honda HR-V helyett mert véres a torka. Ebben a cvt váltó miatti rántásmentes hajtás és a magas üléspozíció megvolt, az összkerék pedig jó biztonsági extra.
- Ár/évjárat: 2M/6000€ ~10 éves | 1-1,5M 14-15 éves | 2,5-ért 5-8 éves, összköltségben szerintem kb ugyan ott vagyok.
- Felhasználás: faluban és környező városokba rohangálni, iskolába menni, postára stb
- Tisztában vagyok vele, hogy egy Prius2 pont tökéletes lenne, de a feleségem valamiért nagyon nem akar Priust, de hasonlót sem. Emellett a japánosan egyszerű fekete műanyag belterek és műszerfalak taszítják.
- Túl nagyot és túl kicsit sem akar, bár mikor a múltkor kipróbálta a Passat Alltrackemet azt mondta nem is olyan nagy mint gondolta.
- Különlegeset szeretne. Ezt nem lehet megfogalmazni. Modern belteret akar tolatókamerás egérmozival, nem kockabeömlőket a fekete műanyagban kockagombokkal. Neki az ilyen beltér tetszik, az ilyentől rosszul van. Tegnap már A3 kabriót nézegetett
- Szerintem külsőre a Kadjar jönne be neki
- A suvok tetszenek neki de árban ez gond lehet, de egy magasabb nem suv is jó
- Azt mondta feketét vagy barnát De kék, zöld, sárga kizárva.
Remélem érthető miért halnak meg a férfiak hamarabb mint a nők.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz bandus #196069 üzenetére
Faluba kissé erősnek érzek egy 200 lovas turbóst.
Szervizelés: keveset fog futni ezért nem hiszem, hogy a világ összes pénze rá fog menni, de azért ne legyen szopóroller.
Még talán egy tsi belefér ha egyszer megdióztatom akkor kibirja amig nálunk van.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
Megnézegettük a C5-öket és a Tiguanokat is, tetszenek!
Ami gond hogy nehéz légrugóra szűrni, illetve elég kevés a benzines.
Ami felötlött bennünk, nem tudom mennyire elvetemült ötlet:
Mi lenne, ha dízelt vennénk, és hogy ne kormolódjon csereberélnénk naponta vagy hetente?
A dízelek egész egyszeren olcsóbbak, több van belőle, könnyebb jót, felszereltet találni.
Ha mindkettő automata a feleségemnek mindegy, én kb 50 kilométerre járok majd otthon dolgozni, (25km Pécel felhajtóig, 25km M0 M4 gyorsforgalmi).
Ráadásul a C5 és a Tiguan esetén is jobbak a PSA és VAG dízelek a benzineseknél.
Bár ha a levegős felfüggesztést elengedem a dízellel kinyílik a világ, tudtommal pont ezek a legjobb dízelek a piacon.
A Citroenek úgy általában tetszenek, a dízelek jók, a fix közepű kormány nagyon tuti, a C4 felfutó szélvédője áldás lehet piroslámpánál, a beltér igényesnek tűnik.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
1598ccm 128kW 174ló Miniben az prince motor, vagy lehet hogy jó?
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
Hála a magasságosnak csak sikerült az asszonyt meggyőzni a Priusról és lefoglalóztuk ma ezt a P3-mat 2,39M-ért az Elite Autónál Chepelen.
Az utolsó pillanatig ellenállt, de a hangtalan suhanás és az antracitszürke szín a kulturált kopásmentes beltérrel meggyőzte, de a P2 nagyon nem tetszett neki. Most péntekig várunk a honosításra.
Sajnos nem egy magasan felszerelt és a gumik is nagyon szarok, de a hrv-ről pont átmehet a méretazonos 4évszakos 1 éves nexen, max 5 ezret futott.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz yuing #196298 üzenetére
Az egész ügyintézés, hozzáállás, őszinte mutogatás, apró plezúrok végigmutogatása a rejtegetés helyett rendkívül pozitív volt. Rugalmasak is voltak (előleg összege és fizetésének módja, fennmaradó összeg felét forint felét külföldi euro számlárol utalhatom). Egy órát alsó hangon ránk szántak.
Az akkupakk minöségét nem tudják megállapítani, ahhoz ki kell szerelni és cellánként mérni. Lehet mérni a vízpumpa fordulat eltérését az elvárttól az még nagyon jó volt, meg próbálgatni hogy hogy tölt, hogy megy elektromosan.
Voltunk délelőtt egy kereskedésben, megnéztünk egy Tourant, egy Ceedet és egy Yarist, próbakörig nem jutottunk a kereskedők balfaszsága okán. (Akkor kihozzam a kulcsot? Kiljebb álljak hogy körbe tudják nézni, na hogy nyilik a motorháztető stb)[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz Veron #196302 üzenetére
Ha megnézed a térképen hol vannak láthatod hogy egy hosszú célforgalmas ipartelepi úton. Ott mentünk egy kört, többet, messzebb nem akartam, lehetett volna kettőt is, hogy elmenni messzebb lehetett-e volna azt nem tudom. Az út szar tehát érződik a futómű, nem kopogott semmi, amennyire kell csillapított, de azt nem lehet ami ott van. Sosem vezettem még priust, kíváncsi voltam, inkább a kormányzásra, padlógázra.
Azt hogy mindezt felügyelettel vagy hogy oldottuk meg pedig inkább nem árulom el, mert nem szeretném őket vírusszabályok megszegése miatt bajba keverni.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz yuing #196298 üzenetére
Ja, ha kettest akarsz, ez nekem nagyon tetszett az egyedi bőr belsővel és a színe is egyedi.
Azt még mint nem feltétlen pozitívum elmondanám róluk, hogy az autót nem az Elite Autó Kft-től veszed hanem minden kereskedőjüknek van saját Kft-je. Hogy ez mennyire negatívum, nem tudom megítélni, meg hogy mi alapján megy (ki ment oda hozzád, avagy kihez tartozik az adott kocsi, de azt el tudom képzelni, hogy emiatt nem szivesen irányít át egy máshoz tartozó kocsihoz, bár olyat meg nem nagyon tartanak ami ne menne el pár hét alatt úgyhogy lehet, hogy ezzel ez is ki van küszöbölve.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
Egyébként most hogy épp veszünk egy p3-mat az asszonynak, akármennyire is luxus meg imádom az "új" 2012-es fullextrás passat alltrackemet, elgondolkodtam hogy kb szőrén tudnék venni egy prius plugint, fele kilométerlöltséggel és jobb értéktartással.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
Valahogy azt érzem, hogy ha én építenék egy szerkezetet ami fogva tartja és szép lassssssan élve elhamvasztja a delikvenst engem 24 órán belül elítélnének, de amíg csak anyagi a kár, amíg vér nem folyik nincs baj.
Gyermekelhelyezési perben 3,5 évet vártunk az ítéletre, a szaklrtői vélemény után még majd 2 évet.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz Saskakas18 #196414 üzenetére
Nekem céges volt 2013-14-ben, nagyon szerettem, kényelmes hosszú úton is ami ebben a méretben nem alap, de ha találsz 1.9 SDI-t az hasonló erejű és turbó nélkül megbízhatóbb. Illetve néznék golfot is, jobb a futóműve, vagy ott vannak a konszerntársak, Fabia, Seatok
Azért az eltelt kb 7 évben hozzászoktam a közel kétszeres lóerőhöz, de azért elég az is megfontolt közlekedésre.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz Saskakas18 #196419 üzenetére
Amugy van a Poloból 1.9 tdi is, csak ritka. Az már nagyon jól mozgatja azt a kis kasztnit.
Az 1.4 is jó amúgy, megbízható.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
-
veterán
válasz molnarpeter #197397 üzenetére
Én is láttam már olyan végig magyar autót amin új rendszám volt, mert céges autó volt céges rendszámmal (mint a MOL meg az SAP csak valami más) és annak le kellett kerüljön eladáskor, de azért mégsem ez a jellemző.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz szabonagyur #197404 üzenetére
Igen, az a vicc hogy pár éve még annak is dízel cégest adtak aki 500 méterre lakott a cégtől és tárgyalni sem kellett nagyon mennie sehova mert házhoz mentek a beszállítók meg az ügyfelek is. Nem tudom, ez változott-e valamelyest.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz BigBlackDog #197423 üzenetére
Aki elvitte a Mazda6-osomat mondta, hogy 2004-ben főleg ilyen sötétkéket meg feketét gyártottak.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz xEon1337 #197494 üzenetére
Én szoktam használni párhuzamos parkoláshoz, de:
- előre be kell nyomni a gombot
- majd elhaladni a megcélzott parkolóhely mellett
- majd még számomra sem tiszta, hogy ő írja-e ki előbb hogy tolathatok vagy én rakom-e R-be
- innen szépen és tök gyorsan megoldja olyan szűk helyekre is, ahova én nem oldanám meg
- csak a gázt és a féket kell nyomni
Ha túlmegyek a parkolóhelyen és akkor jut eszembe akkor már hiába nyomom be a gombothttps://tinyurl.com/rasoapro
-
-
veterán
válasz Babetta-X #197617 üzenetére
Felnéztél az ottani használtautó weboldalra? Egyáltalán 2015-ös dízel Passatokat lehet kapni ennyiért az elmúlt 2-3 év iszonyatos új és használtautó áremelkedését követően? Mobile.de-en a 2015-ös dízel Passatok átlagára 14850 Euró.
Egy 2012-est vettem iszonyat mázlival 8000-ért.https://tinyurl.com/rasoapro
Új hozzászólás Aktív témák
- Aliexpress tapasztalatok
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- A választási tévinformációk ellen küzd a Meta
- uleFone Power
- PayPal
- Politika
- További aktív témák...
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen