- Mobil flották
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- iPhone topik
- Hivatalos az új Apple AirPods
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
Hirdetés
-
A Frontier maradt a leggyorsabb szuperszámítógép
ph Az Aurora azért nagyon megközelítette, de ez nem volt elég a trónfosztáshoz.
-
Hamarosan konzolokra is elérhető lesz az Eternal Threads
gp 2022-ben kizárólag PC-re kaptuk meg a játékot, amely a hónap végén újabb platformokra is ellátogat.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
A te autód az 5 ajtós szedán alakú hatchback. Mazdából elvileg van ilyen, 2002-2007 szériában volt, 2013-tól bizzosan nem, 2007-2012 szerintem volt de nem 100% és Mondeóból is szerintem.
De ha fogyasztásbarát nem kombi benzines kell akkor lehetne egy Prius3.
Az első autóm egy 5ajtós szedán alakú Mazda6 volt, jó nagy csomagtérrel, nagyon szerettem, a szedán hozzá képest egy ügyetlen suta valami. Aztán 3 hónapig használtam egy Avensis kombit, akkor megfogadtam hogy soha az életbe többet nem kell más (nyilván suv vagy egyterű is nevezhető kombinak, a lényeg hogy a kocsi végéig tetőig lehet pakolni). Most egy B7 Passat kombi lett, továbbra is azt mondom, soha többé szedán vagy hatchback. Mondjuk egy jó Caddy vagy Transporter vagy Viano még fincsi lenne, babakocsi összecsukás nélkül meg ilyen nyalánkságok.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz ngaba #197702 üzenetére
Ez nem állandóra hanem évente párszor előforduló alkalmakról szól. A lehetőségről, kényelemről.
Én sem szeretem ha nem látok ki középen, de pl mikor német és magyarország közt utazunk, meg van pakolva plafonig, és ha megoldható ha akkor inkább pakolom plafonig a csomagteret és nem hajtom le az ülést akkor sem ha nem ül senki hátra.
És ha rácsom nincs is, felhúzható elválasztó hálóm van.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz MC Pite #197902 üzenetére
A feleségem az istennek nem akart priust, és minél jobban magyaráztam neki, hogy amire használja az a legjobb, annál inkáb ellenkezett. Elmentünk megnéztünk egy pár autót egy kereskedésben, Ceed, Yaris, Touran, nagyon távolinak éreztük őket, nemhogy a NEKEM EZ KELL érzés nem volt meg hanem pont az ellenkezője.
Beültünk a kocsiba, mondom neki menjünk el az Elit Autóhoz, nézzünk meg egy Priust. Jó - mondta - de csak megnézzük. Elmentünk kipróbáltunk egy P3-mat, mint a vadalma úgy vigyorgott, lefoglalóztuk, pár napra rá elhoztuk, azóta megvan érte huzatva hogy milyen halk, milyen finom. És fele annyit eszik mint a HRV evett.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz szekera #197950 üzenetére
"még nem vezetett automatát"
Akkor talán itt az ideje, hogy legaláb kipróbáljon egyet. Soha többet nem fog akarni kézi váltóst és gondolni sem fog rá, hogy vajon milye nsebességben vagyok. A HSD ebből a szepontból szerintem csemege , mert külön nagyon finom az egész. Van A Ford C-Maxból is Energi néven HSD rendszerű toyota hibrid rendszerrel de ford motorral, bár már 2 éve nem gyártják.
Szerintem aki most vesz új, vagy 5 évnél fiatalabb autót az 5-10 év múlva eladásnál olyan nehézségekkel fog szembesülni ha kézi váltós, mint a klíma nélküli autókkal 2010 óta.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz BigBlackDog #197954 üzenetére
Hogy kéziváltós azt még elfogadom, de hogy klíma nélküli kurblis azt kb elképzelhetetlennek tartom.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz Dare2Live #197945 üzenetére
Én a jobb zsebemben az órazsebben tartom a kulcsot, és ha úgy próbálom nyitni az ajtót bal kézzel, hogy teljesen el vagyok fordulva, van, hogy nem nyit mert már túl távolinak érzékeli. Passat B7.
Nekem egy dolog hiányzik, az Alltrack miatt ugye nincs láblógatós csomagtartónyitás, mert le van lemezelve az alja, ezt elfogadtam, de ha távirányítóról tudom nyitni, akkor zárni miért nem? Teli két kéz, szatyrok hónomalácsapva, kisujjamoon lóg még egy szatyor, de 2 ujjal még meg tudnám nyomni a távirányítón a csomagtérajtó gombot, de nem, fel kell nyúlni kézzel megnyomni az ajtózáró gombot az ajtó élén.
Vannak ezek a funkciók, hogy ablaklehúz, tetőablak becsuk, tükör behajt, ha így meg úgy tanítom fel meg hosszan nyomom a gombot, de hogy ezekhez miért nem lehet külön gombot tenni a távirányítóra, nem is értem.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz BigBlackDog #198174 üzenetére
Szerintem gyors a DSG, inkább akkor is vált ha nem gondolom hogy kell, csak adott fokozatban odalépnék picit.
Az agybaj mikor 60-nál enyhe emelkedőn fölteszi 6-ba, ekkor átrakom S-be hogy ne tartsa már 1200-on, erre visszateszi 3-ba az emelkedő miatt, síkon 4-be (de én 5-be szeretném )https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz cappa72 #198183 üzenetére
Ha megnyomom a fület (de nem teszem át a váltókart kézibe) akkor vált. Ha a bal fület nyomom meg akkor vissza, ha a jobbat akkor fel. De én pont hogy sebességben maradva akarok gyorsítani, mert ha odalépek visszavált. kb 15-20 másodperc elteltével pedig visszaáll normál üzemmódra (azaz oda teszi ahova gondolja ha egy ideje nem nyúltam bele). Hameg 60-nal megyek és 6-ba teszi megnyomhatom a váltófület, de 15 másodperc múlva újra fölteszi 6-ba ha a kart nem teszem át manuálba.
Ha a füllel 5-be teszed ott is marad ha nem mész alapjárat alá vagy piros csík fölé, de 15 másodperc után vált ahova gondolja.
Ha a karral manuálba teszed majd a füllel 5-be akkor ott is marad ha nem mész alapjárat alá vagy piros csík fölé, és 15 másodperc után sem vált ahova gondolja.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz yodamester10 #198188 üzenetére
8000 euróért vettem az autót, ha ennyiért tudsz GTE-t cserélem
De sokkal többet ér, szerintem 4,3-4,5 millió körül el kéne menjen, nincs hahun viszonyítási alap. Ez 2012-es, ennél csak újabb B7-ek vannak fent, 13-14-es fapad szövet kéziváltósak 220-350 ezer kilométerrel 2,8-4,3 közt, egyetlen egy van ami fulesztrás mint az enyém (bőr, napfénytető, összkerék, autómata, beparkol, terepmód, állítható futómű) 4,3-ért, annyi hogy az vajbőr fekete autó, az enyém barna bőr barna autó, az egy évvel újabb és 190 ezer van benne, az enyémben 113.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
Igen sokkal sportosabb mint mikor vettem, a gázreakcíó sokkal jobb, de azon, hogy lassú haladásnál akár 60-nál felvált, tehát megenged 1200-as fordulatszámot, akár pici emelkedőn is nem változtat semmi csak a csippes. Át is akarom iratni 1500-ra.
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz Stylewars_kp #198327 üzenetére
Én azt utálom nagyon mikor 2-3 kocsival megyünk többen valahova és valaki mindig nagyon gyorsan akar menni meg mikor más kocsik közénk jönnek mert nem tudják hogy együtt vagyunk. Kéne valami kis kék vagy lila zászló, hogy látszódjon, hogy konvojban vonulunk.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz Stylewars_kp #198329 üzenetére
Jaja, szoboszlón már a kilencvenes évek elején-közepén azzal csapatták a nagypolszkikon
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz Stylewars_kp #198332 üzenetére
Ja várják, Polonezre gondoltam. Asszem ez a gyártó is a GM Daewoo Chevrolet sorsra jutott.
Érdekes ez, hogy a kis európai országoknak nem volt autómárkája, a közepeseknek (spanyol, lengyel, román) volt de beszántották a nagy országok márkái.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz Doki16 #198579 üzenetére
Igazából normálisan, 90-100 közt, mint annak idején a Mazdát, minden nap 20-40 kilométerre ingázni nem tudom most használni.
Mióta megvan vagy városozik 7 kilométert vagy 1000km 150-160nal pályán, egyik sem fogyasztásbarát. Tegnap pályáztam kicsit, hadd örüljön/ürüljön a DPF.
És hát igen, nem óvatoskodok, reggel míg bemelegszik S-be rakom, legalábbis a városban, hogy ne pakoljon nekem 5-6-ot 50-60-nál, a fék is jól fog ami a Mazdán vákuum hiányában nem volt olyan erős, gyakrabban megyek gyorsan végig és fékezek erősebbet, illetve ha kicsit odalépek már pakol is föl, suhan, szinte kéri. Meg itt dimbes-dombosabb mint otthon.
Kíváncsi leszek Pestre bejárni mennyit fog enni, remélem azért 6,5 körül megáll.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz Doki16 #198588 üzenetére
Megmondom őszintén a Mazda jobban ment, abba is volt egy kis plusz, sosem mértem, akinek eladtam és sok 6-ost csinált javított látott már 160-170-et becsült, azért 300 kiló az sok, úgyhogy ez lomhább. Egy kis csipszelés ráférne, de egy nagyobb turbóval egy 240 lót el tudnék képzelni Csak a váltót féltem, nem 500Nm nyomaték kéne ide hanem hogy 400 meglegyen még 4500-nál is Rálépek a gázra már gangol is, fölösleges a nagy nyomaték a DSG mellé, mert nem 2000-ren fog gyorsulni csak tojáshély esetén ha nincs nyomaték. Ha már picit nyomom 3000 fölött vált el, ha nagyon meg végigtolja 4000 fölé, egyszerűen nem használja a 2000 környéki nyomatékcsúcsot csak ha kézibe teszem és lepadlózom. Biztos vagyok benne hogy a motor és a váltó még nem látott 300Nm-nél többet emiatt (170ló 4200-on az kb 290Nm, 4000-ren kb 300Nm)
https://tinyurl.com/rasoapro
-
-
veterán
válasz [HUN]Dani #198625 üzenetére
Már munkabért ajánlottak óriásit, vagy a bejárás fedezésére? Kell valahogy bizonyítani hogy ténylegesen messziről jössz?
Én kivennék egy lakást vagy legalább hétköznapra egy paniószobát.
Üzemanyaggal, kopó-fogyóval havi 5000km az 200-250 ezer forint havonta és ha nincs forgalmi akadály is napi 3 óra az életedből. És gondolhatod, hogy inkább tankolok mint albit fizetek mert a kocsi legalább a végén megmarad, de egy 1-1,5 milliós kocsi fenntartása több lehet mint az értéke.
Van család akik miatt Pesten akarsz lenni esténként-éjszaka?Én valami 1,9PD-t vennék, vagy ha a költségek fontosabbak mint az autó mérete és az autópályatempó akkor 1,4 PD-t (Lupo, A2, Polo) vagy SDI.
Ami nem nagyon kicsi és bírja is az Audi A3/VW Golf 1,9PD 131ló[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz BigBlackDog #198629 üzenetére
Egyébként ezeket a céges autókat milyen pozíciókba gondoljátok hogy kapnak emberek?
Amit én eddig láttam, céges autót csak az kapott aki minimum 15 ember főnöke volt, vagy munkaidőben mászkálni kellett a kocsival, szervizesek, üzletkötők.
Én R&D mérnöki szemmel tudom megállapítani, eddig amit láttam: mezítlábas gépész, villanyász, programozó nem kap autót, teamleder (a.k.a kisfőni) aki 4-6-8-10 ember munkáját koordinálja sem valószínű, csoportvezető, csapatvezető akinek van pár beosztott teamleadere meg 15-50 embere már igen.
Dolgoztam gyárban is, ott kapott:
- gyárigazgató
- termelésvezető
- Quality manager
- Logisztika manager
- R&D managerek de ők sem mindegyik cégnél
- Marketing manager
- RMA (kimászkálós)
- beszerzési igazgató
- sales manager.
Ja a cég legfontosabb emberét, a HR igazgatót majd el felejtettem. Jó ezek kisebb 300 fő körüli cégek voltak, lehet máshol máshogy megy.
Még a TMK vezető sem kapott.
Nem műszaki, pénzügyi területen hogy ez hogy megy azt nem tudom.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz BigBlackDog #198731 üzenetére
Én eddig egy olyan cégnél dolgoztam, még gyakorlaton, ahol volt ilyen, az éves bértárgyaláson kérhetted, hogy a bruttódból(!!!) lízingeljenek neked kocsit, ami azt jelenti hogy a munkatársam egy D Corsát kért/kapott, ez 100 bruttójába került de örült mert az csak havi 66 nettó, és új autóban ült. Hogy a lízing kezdő díját ki fizette azt nem tudom, de ha a cég, akkor ez még nem is tűnik annyira borzasztó konstrukciónak.
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz 6030D #198734 üzenetére
Pesti és német Boschnál is azt láttam hogy a Teamleaderek (5-15fő) egy magasabb grade-ű mérnöki poziban vannak, sem fizuban sem pusz juttatásokban semmi extra, és a groupleadertől (15-50fő) vannak manager gradeben céges autóval, és felettük az osztályvezető ami már 100+ fő is lehet. Persze lehet más területeken más méretűek ezek a csapatok.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz Stylewars_kp #198993 üzenetére
Előre le kel zsírozni a magyar vevővel, akár ki is fizetheti a felét előlegben
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz molnarpeter #199114 üzenetére
Szerintem azért a DQ500 bírja, viszont ugyan ez van a 2 litereshez is, na ott igazán örök életnek kell lennie.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
Nekem már a 160-170 is stresszes pályán, nem az a megyünk előre és kész, már nagyon kell figyelni, egy sávváltásnál is, egész máshogy viselkedik az autó. Főleg, ha Sport helyett Comfortban hagyom a futóművet
A régi Mazdámmal 180-nal mertem egyszer menni (nem pályán mer ott mérnek), nem éreztem már olyan állapotúnak, egyszer cseréltünk egy rokonnal, ő azonnal megkergette, mondta hogy a fékre rá kéne nézni mert 190-nél már nem fog úgy.
Yaris 2 1.4 dízel viszont meglepően jó 160 felett.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz Doki16 #199228 üzenetére
Szerintem egész más autókba szereltek DQ500-at és DQ200-at.
A paletta úgy nézett ki, hogy DQ200 250Nm-ig, DQ250 350-400Nm-ig, DQ500 erős motorokhoz 600Nm-ig.
Aztán jöttek a hibridekhez való altípusok, és a DQ500-ból fejlesztett de gyengébb DQ381 leváltani a 250-et.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
Sziasztok!
Fiamnak keresnénk minél olcsóbban munkábajárós egyszerű olcsó és olcsón fenntartható autót.
Elvárás lenne a rozsdamentesség.
Mennyitől lehet ilyet venni, és mik lennének a legolcsóbb ajánlott típusok? Most nem találok ilyen listát itt, pedig láttam már korábban.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
-
veterán
válasz molnarpeter #199658 üzenetére
Köszönöm! Esetleg benzines motorral? Ugyan ezek?
Nem akar dízelt a fiam, 23km ingázásra nem is kell, az évi 12 plusz bevásárlás, szaladgálás.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz molnarpeter #199663 üzenetére
Sajnos hahun nem találtam jót ennyiért, majd még nézegetem.
Viszont kiderült van két eladó autó is ismerősétől a faluban picit a keret fölött, egy kilakatolt 2.0 benzines nagyon rendben lévő Mazda6 ami sajnos csak szeptemberben lesz eladó meg egy 1.4 ecotec G Astra garázsban tartott nagyon rendben nem eszi az olajat 210 ezerrelhttps://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz rasotamas #199712 üzenetére
Ezt az autót vásároltuk meg ismerőstől, 750 lett a végleges ár.
Jobban rendben van mint a nem túl jó képeken látszik. Műbizonylatos Skyfol.
Két komplett 1-2 éves kerékszet mindkettő külön lemezfelnin, szinterezve, külön dísztárcsával.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
Új hozzászólás Aktív témák
- Mobil flották
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Krisztianby: Az ügyintézésnek mindig ilyennek kell lennie?
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Google Pixel 6/7/8 topik
- BestBuy topik
- Motorolaj és szűrő topik
- Motoros topic
- Autós topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen