- Mobil flották
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
Hirdetés
-
Megfizethető és viszonylag kompakt ház született a Lian Li-DAN Cases frigyből
ph A 26,3 literes térfogatú, két színben választható típus moduláris belsővel és korrekt szellőzéssel igyekszik magára vonni a figyelmet.
-
Új HMD modell bukant fel
ma Ausztráliában érhető el és HMD Aurának hívják a gyártó jelenleg legkedvezőbb árú ajánlatát.
-
Ingyenes az Epic Store-ban a Farming Simulator 22
gp A jövő hét folyamán újabb meglepetésre számíthatunk a cégtől.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szabonagyur #185329 üzenetére
1.9 SDI, mert ultimate lowcost motor fogyasztásban és fenntartásban is
-
molnarpeter
nagyúr
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Citroware #185364 üzenetére
A töltés nem lenne bonyolult, amíg van konnektor a közelben, este felrakod, reggel leveszed Az áram kb hatod költség Magyarországon benzinhez képest, nem várható szvsz, hogy hirtelen többszörösére emelkedjen. Nem ismerem az ottani adózási rendszert, de elképzelhető, hogy van némi kedvezmény a hibridekre. Neten találsz áram fogyasztási adatokat is, ki tudod számolni, mennyivel jönnél ki olcsóbban. Illetve az Ampera klub fb csoportot ajánlom, van egy szuper tudástár, legtöbb ilyesmi dolog benne van Toyota/Lexus HSD nem konnektoros hibrid esetén 10 éves korig hosszabbítható a garancia, a magasabb szerviz óradíjak miatt kijöhet az is jól a végén, nem elvetendő. Esetleg keress egyet a környéken és tegyél egy próbakört, lehetőség szerint autópályán lenne nyilván praktikus, hogy az ízlésednek mennyire felel meg - a váltó állandó terhelésen elég jól le tudja csökkenteni a fordulatszámot.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
természetesen nem az okos megoldást akarom ezzel javasolni, csak arra gondoltam, hogy még lehetne kérdezni olyanokat, akiknek nem 0-10, hanem inkább 10-20 éves autókkal van dolguk.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz xyzikeee #185453 üzenetére
Nézz meg a közeledben több ilyen típusú autót, akár ismerősöknél is, próbáld ki, nézegesd meg. Tanulási folyamat ez is, minél többet láttál, annál jobban meg tudod ítélni az állapotot. A leinformálhatóság fontos tényező, az import autó sem elvetendő, ha pl bizonyítható a futás, stb. Ugyanígy nem tennék magán/kereskedő különbséget sem feltétlenül. Érdemes lehet egy szakértő segítségét kérni, vannak autó vizsgálattal foglalkozó mozgó szerelők, ha a közelben nincs időpont szervizben. Fb csoportokba érdemes belépni, Prius klub kifejezetten aktív például. Nameg a téma összefoglalóban van jópár cikk, azokat nézd át
-
molnarpeter
nagyúr
válasz GIJoe #185606 üzenetére
Saxo/106/Micra 1.5D, Lupo/Arosa SDI, kicsit nagyobb méretben Polo/Fabia/Ibiza SDI? Nyilván olcsó ezekhez már minden, különbséget az tud jelenteni, hogy egy spirálrugós hátsó tengellyel rendelkező autón soha nem fog kelleni torziós hidat felújítani (Citroen, Peugeot ilyenek), illetve sima adagolós szívó motoron nincs turbó, nameg kisebb az esélye egy common rail rendszerhez képest (HDI), hogy bármi baja legyen. Legnagyobb kockázat itt a rozsda, nagyon alaposan át kell nézetni és utána bármi pörsenés látszik, azt egyből - akár otthon ecsettel -lekezelni, majd pedig pl évente ugyanúgy átnézni és foltozgatni a korrózió kezdeményeit. Különben könnyen ott lehet hagyni az autó árát karosszériásnál, ilyen szempontból a VW csoport galvanizált lemeze előnyös, Lupo esetén volt még talán alumínium csomiajtó is, az is szuper, tovább bírja rohadás nélkül.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bandus #185677 üzenetére
Új autón meg az értékvesztés bőven több, mint egy ilyen egyszeri nagyobb kiadás... Ha lenne valami korrekt bérleti lehetőség, ami assistance szolgáltatást is tartalmaz, az volna a leginkább biztonságos szerintem külföldi útra. Illetve ha újabb autó, akkor az alig használt pár éves példányokat érdemes szerintem megnézni, kezdeti laposabb az értékvesztés görbéje, de garancia még lehet, és márkakerben az assistance-ot is meg lehet még hosszabbítani rájuk jellemzően.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz dome29 #185766 üzenetére
V6 dízelt javasolnám, megbízható, és nem egy traktor. Újabb évjáratok nem tudom, voltak-e gen 3 2.0 tfsi motorral, azt meg lehet ismerni a szívócső befecskendezőről. Korábbi 1.8-2.0 benzinesek kockázatosabbak. 3.2 fsi talán jobb lehet, nem ismerem annyira, talán vezérlés és koksz rémlik, de annyira nem nagyon képben.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Yiggdrasil #185808 üzenetére
Kifutott flottás autók (fiatal, leinformálható, érvényesíthető szavatosság) 1.5-2m körül indul. Abban az esetben ha volt vezérlés cserélve, néhány évig kb csak tankolni kell. Nekem a Punto ingyen* volt, szóval az igazság valahol a kettő között lehet
*: Svédországból el kellett hozni és a motor hibáját megjavítani[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
-
molnarpeter
nagyúr
válasz mate317 #185934 üzenetére
Karbantartásnál szerintem a lista azokat az elemeket tartalmazza, ami fizetős javítás volt. Garis motorcsere meg gondolom ingyen volt, adott az adatbázis és annak csak egy részét mutatják meg a publikumnak. Végső soron szvsz érthető a dolog, persze kellemetlen, ha így derül ki. Ha viszont kiderül nagyobb gond, korrektnek mondhatók, pl. Octavia klubban egy olajevős 1.2 TSI-t visszavásároltak.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz CactuS #185935 üzenetére
csak hirtelen eszembe jutott, hátha gyorsabban túl lehetne lenni az ügyön, hogy az üf is boldog legyen
2.2 problémákat is szoktam látni a Jumper/Boxer/Ducato fb csoportban, cégnél Rangerekben volt pár motorcsere ami rémlik, nameg ott volt a doki lakóautós kálváriája is speedzone-on :/ talán a 2.3-at szokták gari után is dícsérni, ami újonnan is kapható még, bár talán drágább is a Fiat, mint a Pug/Citrom.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz #46372352 #185980 üzenetére
Összefoglaló cikkek 1.8 és 2.0 TSI avagy TFSI témakörben:
2.0 TSI/TFSI generációk röviden és egy fórumon hosszan
Passat GTE verzióját ajánlom figyelmedbe, ha tudsz tölteni, abban a kiforrott 1.4 TSI van (szíjas, csak turbós, gyakorlatilag csak a kokszolódással kell 100-150e km után foglalkozni, általánosságban ez egyszeri költség a tulajdonás ideje alatt); a váltó pedig szintén a jobbik fajta olajfürdős kuplungos DSG (a száraz kuplungossal több probléma van). Zöld rendszám több kedvezménnyel jár, a TSI alig eszik, a villanymotor nyomatéka pedig bőséggel kárpótol a köbcentikért
Qru írt korábban panaszos 1.8 TSI-ről, igen.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz mate317 #186005 üzenetére
Seat (avagy VW csoportos 1.6 és 2.0 CR TDI) esetén EGR hiba fordul elő néha, sokat futott (taxi) daraboknál váltóhiba előfordul néha, illetve talán valamelyik bak szokott elfáradni.
Focus mk3 hibák: kuplung munkahengerek, hátsó lökhárító és sárvédő találkozásánál rozsda, ajtók alján gumi tömítés ragasztás eleged, csomagtartó beázás, elektromos kormányszervó hibák előfordulnak, izzó csatlakozó egyeseknél megolvadt, kormány fólia leválik, ablakemelő motor megszorul, gyári szőnyeg és a padlókárpit vékony (facelift óta már legalább a pedálok alá benyúlik az eredeti szőnyeg).
Követek pár MQB alapú típus klubot, és mk3 Focus fb csoportot is szoktam nézni, összeszedegettem a dolgokat, de egy kategóriában játszik a két autó lényegében. -
molnarpeter
nagyúr
válasz 98bja #186282 üzenetére
Elég húzós a munkába járás, én egyértelműen dízelt néznék, esetleg 1.9 SDI? Tetű lassú, de 5 literrel kimegy a világból. Adagolós szívó dízel, rövid utakat is bírja, nincs kettőstömegű sem, filléres autózás netovábbja Golf és Octavia volt ilyen főleg, kasztni galvanizált, de első sárvédők/küszöb eleje és csomiajtó meg tud indulni a rohadás útján (amúgy megelőzhető lenne).
Astra esetén 1.7 DTI sem egy bonyolult motor, adagoló hiba szokott lenni, az nem vész pénzből javítható, de rozsdára hajlamosabbak. Meriva is volt ezzel, azok is olcsók, bölcső rohad ami drágább lehet még.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest