- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Honor Magic V2 - origami
- Akciófigyelő: OneSport OT05 bringát lehet nyerni
- Mobilhasználat külföldön
- OnePlus 7T Pro - árban is a csúcson
- Google Pixel topik
- Huawei P40 Pro - kilökték a célegyenesben
- Akciófigyelő: Már 70 ezer forint alatt a Xiaomi felmosni is képes porszívója
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
Hirdetés
-
Premier előzetesen az Elden Ring: Shadow of The Erdtree
gp A minap befutottak az első tesztek is, amik szinte csak pozitívakat írnak a DLC-ről.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Yiggdrasil
aktív tag
Ráfáztam. Vettem egy Yaris TS-t még tavaly augusztusban, minden csodás volt, gyönyörű, hibátlan, minden szépen szervizelve előtte, stb.
Hazahoztam, használtam boldogan pár hónapot. Majd jött a jelenség, hogy 1 hét ácsorgás után nem indul. Új akkis, megy szépen tovább. Utána fura hangok, rángatás váltásnál: eltörlt a motortartó bak, mint kiderült nem is belevaló alkatrészt flexeltek bele, még kismillió egyéb alkatrész csere vele együtt. Legyen egy olajcsere is, mondván 8ezret ment. 5w30 gyári Toyota helyett menjen csak a 10w40 Xado merthogy ő szerelő, neki higyjek, jobban tudja, különben is negyedmillió km után megenné a Motul vagy a Toyota 5w30 olajat. Ok, cserél légszűrőt is.
Elhozom, full halott az egész, alig megy, nem az a dinamikus kis dög mint amikor megvettem.
Ismerőshöz át, igaz nem Toyotás de átnézzük, egy kis szilikoncső elrepedt, szaki nem jól húzta le, visszatette gyorskötözővel, elment a nyomás. Utána dinamikusabb, de nem az igazi, nem jövünk rá, hagyjuk, majd tavasszal nagyszervíz. Bal első kerék közben egyre jobban cicereg, teljesen random módon belekezdve. Ok, majd fékbetétcsere.
Karantén, 1 hetet áll megint, akku kuka, bikázásra sem indul, közben szépen kirügyezett ő is az orgonabokor mellett. Pedig nem full csillaggarázs, fedett kocsibeálló, mellette a 307-es köszöni jól van. Most majd autóvillamossági, karosszériás, fényezés, felújítás és vagy autópiac vagy marad nyári idényautónak. Ügyesvoltam. Nagybátyám szerint ez van, 1millióból csak hasonló szart lehet venni.Most hogy csalódtam a Toyotában, elkezdtem félrerakni hogy ősszel vegyek egy másikat. Kérdésem az lenne, hogy ha az össz igényem egy klíma, és egy biztonságos felépítés, és a fókusz a megbízhatóság lenne, akkor mekkora tőkével kellene beleszállnom a dologba, illetve milyen márkát/típust nézegessek? Szerelőm BMW-s, nagyon ért hozzájuk, rengeteg alkatrész-forrása van, egyszerra 6-8 saját projekten dolgozik, de nekem még mindig borsódzik a hátam a márkától, akkor már inkább VW csoport, de nem tudom. Használata sajnos teljesen vegyes: ha én használom, akkor napi 15-20km befele, ugyanennyi hazafele autópályán. Ha feleségem, akkor 10km pálya, majd napvégén BP belváros 25-30km oda, ugyanennyi vissza, majd 20km pálya haza. Ketten vagyunk, nem tervezünk bővülni, méret nem szempont, de SUV-ot kizárom.
Új hozzászólás Aktív témák
- Elden Ring
- Autóhifi
- Autós topik
- PH!otósok beszélgetős, offolós topikja
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- RISC-V alaplap a Framework Laptop 13 notebookhoz
- Jövedelem
- További aktív témák...
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eredeti Mazda alufelni-garnitúra
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó