- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Locus Map (Free és Pro)
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
Hirdetés
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Broken Roads teszt
gp Azt, hogy mi történt az atomháborút követően Amerikában, jól ismerjük a Falloutokból. A Broken Roads e történetet ausztrál szempontból meséli el – igencsak hasonló eszközökkel.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
válasz Kickass #106033 üzenetére
A 156 nem csatolt lengőkaros hátul .
A küszöb ezen már biztos javított, és valahogy az egész autó lepukkant hatást kelt, valaki ilyet vesz, akkor nagy eséllyel szopás lesz a vége, amellett, hogy szidni fogja az Alfát. Inkább néznék egy facelift utánit (2001), vagy ebből az évjáratból másikat, esetleg Alfa Amorén visszanézhető életű autót.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Csaby25 #106131 üzenetére
Egyébként szerintem autoja vélogatja, hogy milyen az automata klima vezérlése. Nekem a Lanciánké bejön, nagyon jól eltalálja, hogy mikor hova milyen erősségen és hőfokon nyomja a levegőt, az Alfáé már kevésbé.
Úgyhogy lehet, hogy aamit korábban használtál az jo volt, de az újé csalódás lesz. Persze használni nem muszáj, akkor sem ha benne van.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz honda 1993 #106432 üzenetére
15 napod van átírni, ellenkező esetben elég magas büntetésre is számíthatsz.
Eredetvizsga, majd miután a kezedben vannak a papírok, mehetsz megkötni a biztosítást
ezután átírás, ahol megkapod az új törzskönyvet és forgalmit.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz huszi.gyb #106440 üzenetére
Köszi a pontosítást!
Ha az adásvételit egy nappal előbbi időpontra töltöm ki, akkor nincs gond a biztosítással, legalábbis Groupamás ismerős ezt mondta.
Viszont amit írtál, az így igaz, csak a fejemben ez a fenti mondat van.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Criton #106697 üzenetére
Amiket tegnap írtak azokra keress rá, 1,8-ért már van belőlük bőven.
VW Sharan, Ford Galaxy, Seat Alhambra
Fiat Ulysse, Lancia Phedra, Peugeot 807, Citroen C8
Toyota Avensis VersoEzekből 2003-2008 közöttit kapsz ennyiért, az első generációs eurovanekbők pedig 600-900e között vannak, így marad pénz a kötelező szervizre, átírásra esetleges javításra is.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz tresh #106717 üzenetére
Annyit írtam csak, hogy a Vivaroban Renault diesel van 1870cm3 ez kerül még anno az S40-be is. JTD (CDTI) nem kerül Vivaroba, csak személyautókba.
Volvokban az 1.6 HDi került, és szerintem a 2.0 sem Renault, legalábbis nem mindegyik. Van belőle 5 és 4 hengeres, a 4 az szintén PSA.
szerk: most látom lemaradt a C
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz AMD Power #106799 üzenetére
Ja, jobb mint a Calibráé (0,29)
Dorien: Pedig nem egy kategória (Tipo C szegmens, Swift B), a valóságban és fejben sem (kellene annak lennie). Igényesebb a Tipo, ráadásul jóval nagyobb minden irányba, biztonságról és felszereltségről nem is beszélve, főleg 1992-től. Mind a kettőt '88-tól gyártották, úgyhogy minden további nélkül összevethető a két autó.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz !Overdose! #106806 üzenetére
Tudom, az Alfával vegyesben én is elrohangálok 7 liter körül, ami ahogy írod 1 literrel több mint egy dízel esetében (nálam ugye a Lancia is 6-ot fogyaszt átlagban) viszont ha hajtva van a Romeo, akkor 9 literre is fel lehet tornázni, míg a másikat nem, pedig közel ugyan úgy mennek.
nesa
Városban a Dedra valahol 8 liter körül eszik, gyári adat is 7,2 -9-et ír. Szívó Tiponak 6,5, ahogy írod.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz szőröscica #106905 üzenetére
Alfa Brera, Peugeot RCZ, Audi TT, A5, 350/70Z, Accord coupe?
Szerintem a classic GT-k már kikoptak, vagy drágábbak mint a felsoroltak, BMW 6, Maserati GT stb
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz #16514048 #106907 üzenetére
Ennyi erővel egy 6-os BMW is sportautó bizonyos motorokkal, sőt talán a legtöbb motorjával megeszi reggelire a 370Z-t. Klasszikus értelemben a Gran Turismo-k mindig erős és gyors autók voltak, lásd Maserati Granturismo és a lényegében első GT-nek Tekinthető Lancia Aurelia.
"Bad reklám is reklám too"
-
-
-
Integrale
veterán
Az első Jazz 15 centivel rövidebb a Multiplánál, kisebb csomagtartó és mínusz 1, de inkább két ülőhely, a 2. Jazz 1 centivel kisebb nála, de gyakorlatilag ugyan ezt lehet elmondani róla, szép meg praktikus kisautó, de nincs ilyen jól kihasználva a tér.
Az FRV nagyobb, de szűkösebb.
Nagyon lenézett autó szerencsétlen Fiat, a külseje pedig szerintem rányomja a bélyegét az erényeire is, kicsit elmossa szerintem.Így a legszebb
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
A belsővel egyetértek! Az a középkonzol vagy minek nevezzem, nekem sem tetszik. Maga a műszerfal jó lenne, a műszer blokk is, de a szellőző rádió pohártartó hármas egy káosz.
De van az a színkombináció amivel elfeledteti a sutaságát.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz maggi1886076 #107030 üzenetére
De nem csak a PD elemekkel van baj a 2.0 PD eseteben. Pd elem problema az 1.9-es dizeleket is erintette.
Van kivetel, de konnyebb belenyulni a szarba ezekkel. Egy munkatarsamnak van 2.0 PD A4-e, gyakorlatilag a felsorolt hibak mindegyiket produkalja.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz szőröscica #107099 üzenetére
Az ulesek tologatasat nem akadalyozza egy racs? Eleg dontottnek tunik a hatfal, az ulesek miatt esetleg hatrebb szerelt raccsal eleg keves hely marad az oszlopig.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz runner 125 #107125 üzenetére
Nem tudok róla, ismerem a családot, nem mondom, van az ajtók élén kis kezdetleges valami, de tényleg minimális és semmi komoly. Viszont az autó használata és karbantartása is ahhoz igazodik, hogy kell nekik az autó mint munkaeszköz, ha nem indul, vagy szerelni kell, akkor pénzkiesés az üzletnek. Mindig tiszta és ápolt kívül.
Pár háztömbbel arrébb zöldségesnél van egy fehér, az viszont ahol lehet rohad. Munkatársaméknak szintén egy fehér van az is rozsdásodik és folyton van valami nyűgje.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Az is hozzátartozik, hogy a mai gyártástechnológia sokkal pontosabb, fejlettebb mint anno. Jobbak az alkalmazott anyagok, jobb a kiegyensúlyozás az illesztések egyszóval minden, mint korábban egy utcai motornál.
2.4 JTD ből van 185 lovas is
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz runner 125 #107233 üzenetére
Gratulálok a szép autódhoz!
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz LuckyL #107296 üzenetére
Azert az E36, Fl elotti Pug 406, Saab 900 torestesztje is kozel nulla.
Tegnap vezettem haverom Yarisat 2008-as, 1.0 automata, na az a belso nalam egyenrangu egy Dacia anyaghasznalataval es minosegevel, kopog, kong stb, eleg gagyi hatast keltett.
LuckyL az itthon gyartott elso Swift inkabb 30 eves fejlesztes, muszakilag megegyezik a kocka Swifttel.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz HoaryFox #107369 üzenetére
A noi tulaj nem jo elojel, olajcsere a rakfeneje ennek a motornak, ritka cserevel es/ vagy rossz minosegu olajjal a vezerlesmodosito gyorsan megolheto.
A Puntonketto egyebkent jo auto, muszakilag is megbizhato, de ez a konkret tipus nem szimpatikus.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Rick4 #107401 üzenetére
Szoval vettel egy ketes eloeletu lehajtott autot, amire aztan kellett locsolni a vetelar tobbszoroset.
Ez nen kizaro ok, hogy mas Multiplaban is gondolkozzon.Bato0501: Ezekszerint hozza a Sharanok tipikus bizonytalansagat, eleg ingadozo volt a gyartasi minoseg, a megbizhatosag szinten kerdojeles, a faceliftesek mar jobbak, de az sem eletbiztositas.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Hallottam olyanrol, nem tudom mennyire igaz vagy epp nem, hogy az 1.9 pd elemei csak egy oldalon vannak lefogatva ezaltal a vibraciok miatt kikopik, gyakorlatilag ket felujitast bir, utana hengerfejjel egyutt kell cserelni, na most erre orvossagkent egy ismerosom azt allitja, hogy megoldhato az, hogy ket oldalan is le legyen fogatva egy elem, igy nem kopik ki.
Velemenyek?
Ismetlem, hallottam errol, nem lattam, nem csinaltam.
"Bad reklám is reklám too"
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen