- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Mobil flották
- MIUI / HyperOS topik
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Két újabb előzetesen a MultiVersus
gp A fejlesztők az egyik új pálya mellett Jasonhöz is készítettek egy trailert.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
válasz zoo8800 #138462 üzenetére
Egyreszt, masreszt van nem egy szedan, ami nehezebb mint a kombi tarsa. Tudtommal a jelenleg futo 3-as BMW ilyen.
De altalaban 0-50 kg elteres szokott lenni, ami pont nem okoz csuszkalast jobra balra, sot, az lesz amit te irtal, javit a sulyelosztason.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Declare #138466 üzenetére
Hosszabb es magasabb? A hossz kulonbseg altalaban par millimieter, ha van egyaltalan, magassag szinten, sulypontot alairom. Viszon azt kizartnak tartom, hogy egy E61 M5 szamottevoen rosszabb lenne, mint az E60 M5.
Biztos vannak olyanok kombi fronton, mint amiket irsz, de allitom, hogy a jobb gyartok eseteben nincs kontraszt.
Sok mulik a futomuvon es annak az igenyekhez valo igazitasan is.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Declare #138474 üzenetére
Latod, en ezzel a kicsapodo farral nem ertek egyet. Ha igy lenne, nem gyartana az Audi S4/6 RS6 Avantot, a BMW es a Mercedes AMG T modelleket.
Ne az Astra sedanbol es Caravanbol indulj ki, mas liga. Ezek alatt rendes futomu van, szakertelemmel igazitjak a megvaltozott terheleshez a felfuggesztest es/vagy a hajtast.
Ennyi erovel egy nehezebb szedannak is kicsapodik a fara. Azt elfogadom, hogy nem tetszik, van aki a kombi szotol visszaboffenti az anyatejet, van aki a szedantol."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Bati0501 #138542 üzenetére
A Delta belul Passat meretu, a csomagter ami nyilvan elmarad tole, de 400-460 literig varialhato az ulesek tologatasaval. Anyagok jobbak mint a Bravoban, arra a kalyhaezustre nincs mentseg a muszerfal kozepen, de egy evjaraton tul feketere csereltek, plusz elotte egy felszereltseghez is az jart, bor muszerfallal.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz runner 125 #138599 üzenetére
Volvo volt a 21. szazadban nagy barna hasznalo, aztan Renaulton es Dacian terjedt nagyon.
Amerikaban mar 60-as evek ota elterjedt a barna legtobb arnyalata."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz barnam_ #138733 üzenetére
Lattad azokat amiket irtam? B szegmens autoi, oda elegendo egy 1.2-es motor, 6 korul eljarnak, tekintve, hogy varos a fo vadaszterulet, ott nem kell annyira porgetni a haladashoz egyebkent sem.
Nem irtam, sehol 1 litert vagy az alattit, megint csak hozzakoltes.
A biztositasos resz pedig a Mondeos reszre reakcio, miszerint 2.0 alatt halott, 2.5 mar jo, de az fogyaszt is. Igen, nagyobb a fogyasztas, es a biztositas is legalabb duplaja egy kis varosi autoenak.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz barnam_ #138736 üzenetére
Elsiklassz afelett, hogy milyen modelleket irtam, tovabba azon is, hogy 600 a keret, sot azon is, hogy te irtal 2.5-os Mondeot, mert az mar megy, de fogyaszt, tok egyertelmuen erre irtam, hogy nem csak az a gaz az o eseteben, hanem az A0 biztositas is.
Most latom, hogy nem Te irtad a 2.5-ot. Sorry!
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Elektrosokk #138745 üzenetére
Opel (GM) motor az elobbi, utobbi a 2.0 TS kozvetlen befecskendezeses "variansa".
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz #94529552 #138774 üzenetére
Teljesen esszeru a regi tipo digitalis muszerfalahoz hasonlitani a 28 evvel kesobbi nevrokonat...
Ilkesztesekkel pedig nincs baj, ha hiszed ha nem, egyedul olyan helyeken furcsa, ahol ket sikban van a lemez, pl a motorhazteto a szelvedo elott, csomagterteto szinten ott, de ezek egy BMW-n is pont ilyen furcsak. Egyebkent ja, torok.Erdekes, hogy annak a muszerfala sokszor szegmenshibas volt, a szinten digitalis Dedrae pedig jo volt.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz #94529552 #138797 üzenetére
Azzal nincs baj, hogy elmondod a velemenyed, azzal van, hogy sokszor alaptalan vagy fikcio, ha Torok lenne a VW akkor maga lenne az isten. Igazabol ami nemet, azt csak megszolni tudod, mar bizonyitottsd parszor, a kettos mercet jo lesz, ha meghagyod a politikusoknak.
Terelni azt tudsz.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Kornel #138805 üzenetére
Van hozza 1.4 T, csak a szedanhoz nincs. De elob vagy utobb biztos megkapja az utobbi is, mivel Mexicoban is gyartjak (vagy majd ev vegen kezdik) Dodge Neon neven.
Az 5 ajtos es az SW fara eleg csufi, de legalabbis megszokast igenyel.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Mágus2 #138828 üzenetére
Amikor Qru-val beszeltuk a 2.0 JTD es CDTi kozotti kulonbsegrol, akkor neztemz hogy tobb angol es ir furomon is, csapaggyal kapcsolatos problemakrol szamoltak be, de csak bizonyos motorkodu valtozatok eseteben, par ottani tag szerint a Russelsheimben gyartottakkal van valami tipushiba.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Primary92 #138849 üzenetére
Mind a kettő PSA motor, az 1.6-ből a gyengébbik a jobb választás, viszont használtan csak óvatosan, elnyújtott olajcsere intervallum és a plusz szűrő a turbó olajkörében nem a legjobb kombináció. Utóbbit egy ideje már el(kéne)távolítaniuk a szervizben.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz BigBlackDog #138952 üzenetére
Hugom keresztszuleinek volt 1.6-os 407, elegedettek voltak vele, bar az teny, hogy nem versenyzo egyik sem, arra volt akkoriban motorjuk, illetve Olaszorszagban fonokemeknek van Citroen GP 1.6 HDi-vel, szinten problema mentes.
Primary92, nincs baj a 2.0 HDi-vel.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Na az elektronika, raadasul egy peldanyrol leszurve nem feltetlenul motor nyug.
Tagabb csaladi korben van par Pug es Citroen 306, 405, 206, 407, 807, Expert, C3, C8, 406, ezeknek a harmadaban 2.0 HDi-van, a legfiatalabb is 5 eve van mar egy tulajnal, valamelyik uj kora ota, es mar 15-7 eves, apro nyugok vannak vele, de a vilagbol kimegy mindegyik.
Erdekessegkeppen az osszes felsorolt auto elott is valamilyen PSA volt, vagy van mellette meg egy, egyikojuket sem ugy ismerem, hogy szopatnak magukat a szar es koltseges jarganyokkal. A 406 es a 807 raadasul taxikent futott/fut."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz B-L-A-C-K #139072 üzenetére
Tudtommal a 2011-es modellévben (ami az utolsó) már nem volt 1.9-es JTD, csak 2.0 és 1.8 TBi, a gyári tömeg adat pedig 1530 kg, gyorsulás közel 11 másodperc. 120 lovasból is kettő volt, az egyik 280Nm a másik 320, érdemes lenne utánajárni, hogy melyik melyik. (csak elektronikus a korlátozás)
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
-
Integrale
veterán
válasz B-L-A-C-K #139085 üzenetére
Olasz autos csoportban FB-n, par honapja hirdetett egy srac Lancia Y-t, azt irja, hogy 2002-es, mondom ez mar ranezesre sem, mivel mas a diszlec a maszk, a lokharitok, a kormany stb.
De, de ez 2002-ben lett forgalomba helyezve, es az szamit, a gyartas egyebkent 1999-es, de az nem mervado. Oke, koszi, nincs tobb kerdesem!Lehet, hogy atcsuszott a 2011-es evre, mert 2010-ben meg volt 1.9.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Declare #139125 üzenetére
Még mindíg kategórián belül nézzük, hogy prémium-e vagy sem. F szegmensben (A8, 7, S, stb) is van prémium és teljesen átlag is. Ne mosd össze ezeket, egy 3-as, C vagy A4 a többi hasonszőrű kategóriatársához képest prémium, pl egy Ford Mondeo és egy C Merci között érezhető a különbség, és ezt a párhuzamot folytathatod A-tól F-ig, (már ha csak a normál kategóriákat nézzük).
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Declare #139140 üzenetére
Maga a szó, túlzással, de annyit jelent, hogy plusz, kiemelkedés és hasonlók.
Nézheted úgy is, hogy a prémium egyfajta megközelítésből éltanuló, ha az első osztályban te vagy a legjobb és a legszebb, az nem jelenti azt, hogy az 5.-ben is megállja ez a helyét. (ha az A3 az, akkor mi egy A8, Panamera)"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Nordik #139181 üzenetére
1.6 -bol ket fele van, ECO 105 loeros es van 120 lovas is, elobbiben nincs vezerlesmodosito, ezaltal kicsit egyszerubb es olcsobb a vezerles csereje. 7 liter korul el lehet vele jarni, en a 105 lovas 1.4-gyel 51 literbol elmegyek 6-700 km kozott, nagyreszt autopalyan, ahol 4500-at forog 130-nal.
A 147 kb ugyan igy fogyaszt.
Milyen alkatreszeket talalsz draganak, es mihez kepest?
Futomuve kenyes pontja, arra normalis alkatreszekbol el lehet ra verni 200-at is, mas hatalmas kiadast jelento szervizeles nem jellemzo.
600-ert viszont ne vegyel, az pont az az ar, ami magas ahhoz, hogy rendberakd, de alacsony ahhoz, hogy kapasbol jot vegyel.Black: Alfaamoren nezted?
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Nordik #139273 üzenetére
Mennyi kb van benne? Egy henger kihagyasa lehet a gyujtas is, valamelyik gyertya nem ment a 8-bol, gyujtotrafok stb, ha engedi az olajat az be tud folyni a gyertapipahoz, viszont miert engedi?
Ha meg lesz csinalva, es ismerostol van, akkor annyira nem lutri, en megvennek egy olyan autot, amin ezek a korok le lettek futva."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Alvin_ti4200 #139276 üzenetére
Az Ypsilon elso ket helye eleg tagas, hatul inkabb csak rovidebb utra, vagy kisebb szemelyt ultess.
1.4-es 16V motorral kelloen dinamikus, fogyasztasa sem veszes, 1.2 16V szinten jo valasztas.
Alkatreszek eleg kedvezoek, muszakilag egy Punto 2, (futomu, motor, fekrendszer) utaster es kaszni ami alkatresz szempontjabol dragabb lehet, mas anyagok es alkatreszek miatt, amik sokszor akar ritkabbak is lehetnek, ennek nezz utana. Nem egy elromlos darab, felszereltsege a fapadtol a csillagos egig, a kinalat eppen van akkora, hogy megtalald a magadnak tetszo kombinaciot. Ha nagyobb ter kell akkor a Musa, fentiek igazak arra is.
De ha a Swift kicsi, akkor jo esellyel ez is az lesz, talan a fejter magasabb, dimenzioit tekintve szinte mm-re megegyezik a ket auto, ulj bele probald ki, hatha a mas kozepkonzol miatt jobban elfernel.A osztaly nekem kifejezetten kenyelmetlen, Jazz viszont tagas is es jol is nez ki, foleg a masodik szeria sargaban.
"Bad reklám is reklám too"
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen