- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- iPhone topik
- ZTE Blade A34 - nem a legélesebb kés a fiókban
- Yettel topik
- Eleglide C1 - a középérték
- Xiaomi 13 Pro - szerencsés szám
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Irányíthat-e atomfegyvereket az AI?
it Az USA politikusai sürgetik Kínát és Oroszországot, hogy rögzítsék: csak ember irányíthat atomfegyvereket, AI nem.
-
Végre Steamre tart a Sins of a Solar Empire II
gp A nyár folyamán véget ér az Epic Games Store exkluzivitása és a Valve rendszerében is megjelenik a teljes kiadás.
-
2026-ban hozhatja saját IGP-jét a Samsung
ph Persze nagy kérdés, hogy mennyire lesz majd valóban saját tervezésű.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
#03969024
törölt tag
válasz Declare #138968 üzenetére
Kellően tágas: Lehetőség szerint elférjek magam mögött. 192 cm magas vagyok, hosszú lábakkal, s ez a kritérium sok autónál elbukik. ezért esett ki pl. az S60. Ja, hogy sohasem fogok hátul ülni? Én nem, de mondjuk az idős szüleim időnként, s nem mindegy, mekkora helyre kell beszállniuk.
Sokat szegelni: Pl. ne legyen hírhedten gyenge futóművük, mint egyes francia autóknak.
Nyomaték: Lehet, hogy a mostani dízelek nagyobb maximális nyomatékúak, de a régebbi szívó-, vagy éppenhogy feltöltött motorok szép lapos nyomatékgörbével rendelkeztek, így kényelmesebb vezetni.
Hátsókerékhajtás: Tudom, hogy ott az elektronika, de valahogy mégsincs bizalmam. Lehet, hogy véletlen, de télen szinte kizárólag BMW-t látok az árokban...
Nők:
Egyben válasz (#138999) SaNyEe hozzászólásához is, s persze jó lenne, ha nem röhögne a fél (egész?) topik rajtam. Nem, nem akarok autóval csajozni. Viszont, amit a Lancer miatt már kaptam, abból elegem van. Ismerkedéskor ez a második benyomás, s rögtön a csóró kategóriába kerülök, még akkor is, amikor kiderül, hogy akár két Ilyen is kijönne a házam értékéből. Sajnos, ilyen világot élünk. Tudnék mesélni... Legyen elég annyi, hogy érdekes, ha a céges Boxerrel megyek mondjuk az M0-n a belső sávban 110-el, akkor mindenki nyugis mögöttem. Ha ugyanezt az öreg Lancerrel teszem, akkor 5 percenként villog le valaki, pedig előttem is vannak, nem is tudnék gyorsabban menni. Nekem azt leszámítva, hogy nincs légkondi, illetve légzsákok az öreg szekérben, bőven megfelelne, hiszen csak egy közlekedési eszköz, s mióta céges autóval járok hétköznap, a sajátra alig van szükség. Van is egy régi mondás, miszerint "Ha horgászni mégy, ne túrós csuszát tégy a horogra, amit te szeretsz, hanem gilisztát, amit a halak szeretnek!"
Ó, és nem szeretnék hangos, feltűnő autót, már csak azért is, mert lassan közeledem az 5. x-hez...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen