- Yettel topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Három hónap hajlíthatóval (de most macskák helyett Mazdák)
- BYD Atto 3 menetpróba
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Motorola Moto G72 - a titkos favorit
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- 700 dolláron kezdhet a Galaxy Watch Ultra
Hirdetés
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Slim profilos, vezetékmentes klaviatúrát újított be a Logitech
ph A G915 TKL mérsékeltebb vételárú leszármazottja végre megismerkedett a lubrikált kapcsolókkal és a csillapított készülékházzal.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz Typhoon47 #74256 üzenetére
331 lo az nem vmi fuha. mert ez a motor 280 gyarilag, es rohogve fel lehet tolni 320-ra
nem lenne ez rossz projekt, ha nem szivo lenne a motor annyiert, amiert turbos is lehetne, mert kb minden adott hozza
kovicucc ugyanannyi lett volna ahhoz is, nincs diffi arban egy filler sem, a hajtokar kopp ugyanaz, csak a dugoteto kialakitasa lenne mas a csokkentett CR miatt, az ECU meg tudja a turbos temat is kezelni
az ITB-k aran meg rohogve kijon egy turboes az lenne 400+ paripa erolkodes nelkul, meg 500+ Nm, amivel mar kb ott driftel, ahol akar
ez kb olyan, mint a GT86-s Toyota is, erolkodve beteszi a segget a kanyarba az is, de nem az igazi, vagy legalabbis nem az a szint, amit ennyiert kene tudnia
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P