Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • frame>24

    addikt

    Hali!

    PSA csoport Rifter-Combo-Berlingo, illetve Toyota proace-es nagycsaládos akcióra készülök felülni, mert látszólag ezek érik meg most nekünk (új autó).

    A kérdésem/gondom:
    Benzines motorral akartam eleinte az autót, de 1-2 ismerős jelezte, kevés lesz az a széthúzott 1.2L benzines Puretech ezekhez a kasztnikhoz. (nyilván, a 130-as 1.5L BlueHDi, 300 Nm vs 200-230Nm-hez képest jobban tudja mozgatni a bódét, stb.)
    A gondom, hogy - már a névből ítélve - tuti kell majd AdBlue adalék... Ez -11°C-n fagy, (tudom ezt megoldja a fűtött tartály és csőrendszer), de 30°C-on meg már hidrolizál...

    - Tehát egyrészt, fél nyáron át szokott lenni 30+ °C körül, azzal akkor mit csinálok? Tűző napon áll az autó, megbuggyan a kocsiban az adblue cucc?
    - Mennyi plusz költség ez az adalék / mennyi plusz hibalehetőség a rendszerben?
    - Hagyjam inkább a f*szba és vegyek benzinest? (10.000 km-t megyek kb. évente, tehát mit akarok én dízellel, csakhogy alul-motorizált autó, papíron is közel 8L vegyes benzin fogyasztással nem tűnik jó ötletnek, évi 8-10 cross-country ingázásoz csak jobb lenne a dízel)
    - 8-seb. automata váltós verziót terveztem.

    Fentiekhez várok bármi jótanácsot, előre is kösz!

    ▏▎▍▋▊▉ "I would never go bungee jumping. A broken rubber brought me into this world, it sure as hell isn't gonna take me out."(DanielDFizzle) // LOAD "*",8,1

Új hozzászólás Aktív témák