- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
- Ulefone Armor 26 Ultra - sokat akar a szarka
- iOS alkalmazások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Huami Amazfit Bip okosóra
Hirdetés
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Zenless Zone Zero - Érkezett egy újabb karakter videó
gp A PC-re, PlayStation-re, Androidra és iOS rendszerekre szánt alkotás jövő hónap elején debütál.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tin
veterán
Most írtam az Ionity árakat (0.8€/kWh), az konkrétan méregdrága. 2x annyiba kerül 1 km, mint benzinnel, és nem 3 percig tankolsz, 10-20x annyi ideig. Ja, és 2x annyiszor is kell tankolnod a hatótáv miatt.
Most tényleg nem egyszerű, de én továbbra is a plugin hibridet mondom legjobbnak. Városban tisztán elektromos, otthon fel is töltöd, hosszú távon meg hozza egy átlagos benzines fogyasztását. A tisztán elektromos autóknak is van létjogosultsága, de szerintem csak városi-agglomerációs használatra, mert otthon annyit még vissza is töltesz éjjel.
A lakossági áram ára nem hiszem, hogy emiatt felmenne. De, az lehet, hogy az elektromosokra fizetni kell majd éves szinten valamekkora díjat az adóban az otthon töltés miatt. De ezt majd csak akkor, ha már eltűntek a benzinesek.