- TCL 40 NxtPaper 5G - papíron jó
- Szabadalmi vitába keveredett a Lenovo
- 3 milliméterrel szélesebb lehet a Galaxy Z Fold 6 kijelzője
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PC-re tart a God of War Ragnarök?
gp Az egyik legismertebb szivárogtató szerint Kratos legutóbbi kalandja lesz a következő nagy PlayStation cím, ami PC-re látogat.
-
Szabadalmi vitába keveredett a Lenovo
ma A Németországban a vita rendezéséig nem lesznek elérhetőek a gyártó modelljei, beleértve a Motorla készülékeket is.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Van egy 2004-es Mazda6 dízelem. Nem annyira patika sajnos, ráférne egy autókozmetika, pontszerű sérülések javítása, az egyik sárvédőíven is van egy rozsdapötty, de az ilyen mióta megvettem és a lakatos is azt mondta hogy ehhez még legalább 3 évig nem szabad hozzányúlni. Az ajtók alján is van egy kicsi de azt elvileg meg lehetne csinálgatni, bár nem látom értelmét mivel egy bontott ajtó 10-15 ezer forint. Januári márkaszervizes vezérlés, új generátor szabadonfutó, új hosszbordás szíj, olajcserére is figyelek. Valós 240 kilométer.
Mennyiért lehetne ezt eladni? Sajnos mióta megvettem bő 2 éve elárasztották a piacot a tekert órás kipofozott németek. Azt gyanítom inkább 8-900 mint 1-1.2Millió.
Félreértés ne essék imádom, de tudom hogy ha valami beszarik az drága lesz. Ráadásul 4 felnőtt+1 gyerekülésnek ez sem kényelmes. A szürke belső sem tetszik, fekete bőrt vehetnék bontóban de kompletten ajtókárpitokat, könyöklőt, műszerfal alsó részt kesztyűtartóval cserélni kéne.
Szeretnék egy olyan autót helyette, ami:
- A világból kimegy.
- Még az örökkévalóságnak gyártottak (ezt már nem).
- Már modern autó igényes beltérrel.
Amit egyszer kell megvenni, rendbe rakni aztán onnantól fillérekből karbantartható.
Az igények metszetében ahogy én látom dízel vonalon az adagolós 110 lovas 1.9TDI van (nyilván a 90 is, de 136 ló után valószínűleg kevesellném). Mennyivel rosszabbak/drágábban fenntarthatóak a PD-k ezeknél? Mert azok azért elmennek 131-150 lóig.
Valamiért a 4-es golfok sohasem tetszettek, a 3mas már nagyon régi. 1-es Octavia jó lehetne de a kis hátsó lábtér és a belseje valahogy nem jön be, teljesen azért nem vetem el.
Ami kívül belül tetszene az egy C5 A6 Avant. Az A4 B5 is szebb már mint a PassatB5. Superb B5 valamiért nagyon drága, gondolom mert ezek a legújabbak a B5 platformon. A6 C4 már kicsit öregecske, abból lehet jobb a 2.5 soröt dízel, de ezekből ami nincs lelakva az horror áron van. Valamiért az Audik belterét az enyhén kockás inkább selymes mint plüssös ülésekkel, nagyon elegánsnak és kellemesnek érzem, és ez nincs így a Volkswagenekkel és Skodákkal.
Lehet ilyen autót kapni, olyat ami közel patika de legalábbis nem félmillióba kerül mire az lesz, és aztán még 10 évig autó a Mazdám eladási árához minél kevesebb pénzt hozzátéve? A hahun csak a behozott polírozott N-es rendszámosokat látom. Mi az az ár amennyiért tényleg jót lehet kapni? Hogy lehet kiszűrni, hogy tényleg még csak 300 van benne (ezt totál elfogadható értéknek tartom), vagy egymillióról lett visszatekerve?
Amiről még úgy tartom, hogy az örökkévalóságnak készült az a benzines Lexus, Honda Legend, Mitsubishi Galant, stb., de jó lenne a mostani (6.4) átlagfogyasztás alatt maradni, ezért ezt csak megemlítettem.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen