- Telekom mobilszolgáltatások
- Itt a HyperOS 2, gyorsan érkezik a régi modellekre
- Samsung Galaxy S24 FE - később
- Derült égből villámcsapásként itt a Galaxy S24 FE
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Elite szett, óriás telep és szuperfényes kijelző
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Poco X6 5G - egy Redmi álruhában
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Fotók, videók mobillal
Aktív témák
-
Bubu79
addikt
válasz hobizoli #6451 üzenetére
Tudtommal a katalizátornak nem használ, ha telenyomod benzinnel - márpedig amíg be nem röffen a motor, addig csak átszalad a hengereken az üzemanyag és a kipuffogó felé távozik - keresztül a katalizátoron.
Nem vágja gallyra azonnal, de nem használ neki..."In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
Bubu79
addikt
válasz hobizoli #6456 üzenetére
Így van, nem egyszeri alkalomra gondoltam én sem
Amikor indítózol, ugyanez történik, annyi különbséggel, hogy beröffen a motor és elindul az égés. A katalizátor eléri az üzemi hőfokot és teszi a dolgát.
De itt az alapfelállás az volt, hogy szar az akksi. Megállsz vele valahol. Újra elindulnál, de az akksi nem forgatja a motort és sehol senki, aki be tudna bikázni.
Gyújtás ráad, kettesbe be és nekiállsz tologatni.Ha mázlid van, akkor elkapja a fonalat a motor és elindul - ez esetben olyan, mint egy nehezebb indítás.
Ha nincsen mázlid, akkor tologatod kicsit a verdát, eközben nyomod a benyát a szabadba a már említett útvonalon és nem történik semmi - mert mondjuk olyan alacsony az akkufeszültséged, hogy a gyújtóelektronika nem úgy teszi a dolgát, ahogyan kéne.
Ez esetben elértél annyit, hogy telenyomtad a katalizátort benzinnel, ami most ott pang benne. És kiveszel egy csomót az élettartamából.Azért az elég bosszantó, ha amiatt van több10, de akár 100 ezres kiadásod, mert spóroltál egy akksin ( zöldkártya előtt katalizátorcsere )
Tudom, kicsit sarkított a dolog, de kishazánkban életszerű
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
Rick4
félisten
benzinesnél egy nagyon nagy gond lehet, ha az akksi fullra lemerült: nem ad szikrát, ugye ekkor a computer sem igazán életképes...de ha egy pici energia van benne, és csak forgatni nem hajlandó, akkor elvben egy tolás kettesben és egy indítózás kb ugyanolyan kell hogy legyen beindulás szempontjából. ha egy hengerre munkaütem esik, be fog gyújtani, és meggyullad a keverék...csúnya lenne 100K-ért gyári katalizátrot venni, 13-20K körül vannak univerzális katalizátorok, majdnem ugyanolyan jók, mint a gyári, de ha egy téglával szétütöd véletlenül, akkor nem kérdés, melyikkel jártl jobban..
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
hobizoli
nagyúr
Az, hogy pusztan ettol 2-3 betoltastol tonkre menjen az a katalizator, az 1000% ki van csukva. Pl amikor a halott lambda szonda miatt pl het jarja ki a telitankot a juzer es akkora veszi eszre, hogy juj 8 helyett 11-t evett az otoja, akkor ott mennyi benga is ment el pluszba? Es az nem egett am el...
Meg amig a szervizbe idopontot kap is jar meg tovabb vele ugy. Akkor majd pont az a par milliliter fogja agyonvagni, mert 2-3x betoltad. Hiheto...akkor az mar sz@r volt egyebkent is
Amig azt a hasonloan ~3 litert betologatassal elpruszkolteted a kornyezetbe, 5x veszel inkabb egy masik akkut. Senki sem fog hetekig betolgatni egy autot minden egyes alkalommal, ha el akar indulni, hacsak nem pl mazochista az illetoAnnak idejen megrepedt a MAP szenzor vakuumcsove hetekig jartam hibajellel, eleinte semmit nem vettem eszre, aztan alapjaraton kicsit lebegett a fordulat, aztan meg dadogott. Jo benzinszagu volt a kipufogogaz, mogemdobtak volna egy csikket, tuti berobbant volna a levego
Aztan amikor ugy berepedt az a cso, hogy mar be sem akart indulni, megkerestem a hibat magam, a cso vegerol levagtam kessel azt a ~1cm-s szakaszt, aztan visszadugtam a helyere, boven volt az annyival hosszabb. Elindultam a hibajel maradt, az M0-n par kigyorsitas utan ujra meglett az ECU-nak a helyes -tol -ig hatar, el is tunt a jelzes magatol.Fel evvel kesobb mentem zoldkartyara, biztos hihetetlen, de hibatlan lett...
Ki erti ezt...?hobizoli
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
Bubu79
addikt
válasz hobizoli #6459 üzenetére
Nézd. Aki akarja, tologassa a gépét.
Én októberben kicseréltem az akksit, mert nem tudom mikor került be a gépembe és nem akartam úgy járni, hogy nem indul el a gép emiatt.
Szerelő ismerős azt mondta, ha nem akarom idő előtt cserélni a katalizátort, akkor ne nagyon tologassam - én ehhez tartom magam
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
hobizoli
nagyúr
Anno en ugy jartam, hogy reggel meg poccre beindult, este meg ennyit mondott: ketty. izzitasnal elhalvanyult minden, centralzar ki-be-ki-be-ki-be, bendix katt, aztan hello.
Ismerosnek most rokkant meg az ~1 eves nem_Perion akkuja. Ramertek, jo a toltese, es minimalis aramfelvetel van csak allo helyezetben. Erre ki van felkeszulve egy pot akkuval? Vagy netan majd lobogtatod az akku garipapirjat a hutomaszk elott kilometerekre mindentol?
hobizoli
több drón kell ;P
-
Bubu79
addikt
válasz hobizoli #6461 üzenetére
Senki nincs felkészülve rá - ez természetes.
Nem azt mondtam, hogy nincs az a helyzet hogy én betolnám, csak azt hogy ha nem muszáj, nem tologatom, pláne nem többször...Egyébként nem igazán értem a támadó hangnemet sem - nem hiszem, hogy egetrengető marhaságot írtam volna, ami után elkerülhetetlen a dorongolás, de Te tudod...
TexT-BoY: ha jól esik, tologasd kedvedre - én kiszálltam...
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
Petes
tag
Tegnap érdekes jelenségre lettem figyelmes amire jó lenne valamiféle magyarázat:
Este fagyos úttestre kb 1 cm nagyon apró szemű hólepel esett, nagyon csúszótt, ötödikben padlógázra kipörgött a kerék.
Gondoltam letesztelem az ABS-t.
50 Km/órás sebességgel nekifutottam majd padlófék ABS-el, megjelöltem a helyet ahol megállt a kocsi, majd kiiktattam az ABS-t,
szintén 50 km/h-s sebsséggel ugyanott nekifutás, ugyanott padlófék, és láss csodát a kocsi 2 autóhossznyival ELŐBB állt meg!
Ez hogyan lehet, rövidebb a fékút ABS nélkül mint vele??? Lehet hogy rossz az abs-em, mi lehet a baj?
A kocsin téli abroncsok voltak.
-
Zozzant
addikt
abs-nél az is fontos hogy az autó kormányozható marad nem csak az hogy mennyi távon áll meg, lehet hogy abs nélkül satuzva belerohansz az árokba, de abs-el esetleg el tudod kormányozni a verdát az akadály elől. Abs nélkül a kerék előtt felgyülemlik a hó ezzel is fékezve az autót, de nem tudod kormányozni.
https://logout.hu/bejegyzes/guga/az_utolso_kivansag.html
-
-
lajafix
addikt
ha tetszik nekem az új Fiat Bravo, akkor menjek el orvoshoz, vagy ezzel így más is? Bordóban csodaszép.
Rock'n Roll
-
Rick4
félisten
semmi baja, sajna az abs azoknak készült, akik sikítva állnak a fékbe, és közben befogják a szemüket....nem azoknak, akik baj esetén nagyjából tisztában vannak azzal, hogy mit kell csinálni...magadtól is érzed, hol kezd csúszni, akkor picit felengeded, és kormányzol, azután megint taposás...
valahol vitatták is az abs jelentőségét, hiszen másoknak sem egyértelmű, hogy balesetben a rövidebb féktáv, vagy a kormányozhatóság játszik szerepet. minden eset más, érdemes megtanulni jól fékezni..
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
Petes
tag
Igen, a féktávon kívül a másik jelentps különbség az volt hogy absmentesen úgy kellett kis ügyességgel az úton tartani a kocsit, míg abs-el nyíl egyenesen ment tovább.
Most már én sem tudom mi lehet a jobb, de valszeg nagy sebességnél (mondjuk autópályán vészfékezés) jobb ha az autó irányítható marad, még ha ez a féktév rovására is megy.
-
dragonfx
veterán
semmi, nem kell abs...driving skill kell. ...neked megvan nekemis..meg szerencsére elég sokunknak.
Fiat bravo szép autó, mint ahogyna az összes olasz auto remekül néz ki...csak lenne megbízható is.....németek/japók elkezdhetnének pedálozni erősen.....159es alfa üt, stilo üt, bravo üt.....tovább nemis mondom...
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Rick4
félisten
ok, csak ott a baj, ha azon a féktávon belül megállnál, és nem mész semminek, akkor jó vagy, de ha nincs hova menni, akkor meg jó lett volna a féktáv....meg kell tanulni úgy fékezni, hogy irányítható maradjon a gép...és akkor lehet kormányozni, meg rövid úton megállni...
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
SaNyEe
aktív tag
válasz dragonfx #6471 üzenetére
egy oktatópályán kipróbálhatnád magad, elég nagyot esne az egód ezen a téren asszem persze valamilyen szinten mindannyiunk korrigál kérdés az, hogy milyen gyorsasággal és hatékonysággal
Nekem az a véleményem, hogy hétköznapi embereknek, hétköznapi autókba nagyonis javallott minden menetbiztonsági és passzív biztonsági felszerelés.-- end of transmission --
-
dragonfx
veterán
ok abs még hazsnos meg tán eps is....de van csomo technikai fejlesztés ami baromság..csak minimális mértékben javíul az autó összemegítélése mégis sokkal bonyolultabbá teszi aza egészet.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Rick4
félisten
válasz dragonfx #6474 üzenetére
majd ha egy ilyet: [link] megfogsz, akkor mondhatod, hogy tudsz vezetni... ha meg nem megy, könnyen így járhatsz: [link] nézd csak meg, mennyire egyszerű dolog fejre állni....asszem én sem tudtam volna semmit csinálni... annyira gyorsan megvolt..
[ Szerkesztve ]
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
_seth_
veterán
Az egyetlen hozzászólás tetszik... a hozzászóló tuti Sumáker
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
dragonfx
veterán
elsőre annyi hogy ez malac, nem tudás....szerintmemég az iráni figura is belátja szerintme max. 1000ből 1x csinálja ujra....amugy meg eléggé impossible-nek tünik..ugyanis jó és erős auto az x5..de hogy a futoműve élen llva kibír2 tonnát azt nem hiszem el...
A második meg ha tényleg ez volt, műszaki rossz átnézés eredménye, xar anygaminőség hazsnálata, technikai tényező szerelők hibája....ez is 1000ből 1....
ne végleteket ragadj ki...
nem ettől vezet jól valaki...."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
nagyúr
2008-01-03 08:18:42
A levegőszennyeződés csökkentése érdekében több német város központjába kedd óta csak olyan dízelüzemeltetésű gépkocsik hajthatnak be, amelyek különleges katalizátorral rendelkeznek - tudósít az InfoRádió.Berlin, Köln és Hannover belvárosába kedden már csak olyan autók hajthattak be, amelyeknek technikai felszereltsége megfelelt a környezetvédelmi előírásoknak.
A három nagyváros hadat üzent a légszennyező gépkocsiknak, kiváltképpen a még korszerű légszűrő nélkül készült dízelmotoros járműveknek.
Az intézkedés érvényesítése óta a rendőrök Berlinben, Kölnben és Hannoverben árgus szemekkel figyelik a dízelautók szélvédőjét, ugyanis csak azok hajthatnak be a belvárosba, amelyek szűrővel is rendelkeznek, és erről az ablakra ragasztott zöld hatósági bizonyítvány tanúskodik.
Az intézkedés ellen vétőket egyelőre 25, később ennél jóval több euró bírság megfizetésére kötelezhetik. A normál vagy szuperbenzin üzemeltetésű kocsikra egyelőre nem vonatkozik a környezetvédelmi szigorítás. Az év folyamán további 20 város akarja követni Berlin, Köln és Hannover példáját.
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
dragonfx
veterán
Hogy végre on is legyek...ahhhh egyre jobban tetszik ez
Ma láttam egyhasonlót, zsírocska....
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
nagyúr
válasz dragonfx #6488 üzenetére
vajon honnan sejtettem, hogy béjemvé lesz?
------------------------
szerintem még nem linkelte senki a lexus ls600hL tesztet.
egész kedvet kaptam.
szerintem veszek is egyet, amint lesz fölösleges 30 millám...
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
-
dragonfx
veterán
Aktív témák
- DELL LATITUDE 7390 8th generációs I7-es processzor
- Beszámítás! Acer Predator Z35 UW-QHD 4ms 120Hz monitor garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! ASUS ROG Ally X (2024) 1TB kézikonzol garanciával hibátlan állapotban
- BESZÁMÍTÁS! Apple Watch Series 10 GPS + Cellular 46mm okosóra garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! MSI P65 Creator 9SD notebook - i7 9750H 16GB RAM 512GB SSD GTX 1660TI MAX Q 6GB WIN11
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest