- Google Pixel topik
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- Mediatekes S25, életlen S25 Ultra?
- Bemutatkozott a OnePlus Ace 3 Pro
- Olcsó telefonjába is beépítette szemüveg nélküli 3D-s kijelzőjét a ZTE
- Fotók, videók mobillal
- Yettel topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Huami Amazfit Bip okosóra
- Sajtóképeken a Galaxy Z Flip6 színválasztéka
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Megjöttek az MSI DDR5-ös AMD alaplapjaihoz az új BIOS-ok
ph A legfrissebb firmwareverziók több gondra is gyógyírt jelentenek, de a fókuszban az NVIDIA GeFore RTX 40xx kártyák kezelésének helypofozása van.
Aktív témák
-
Petes
tag
Igen, a féktávon kívül a másik jelentps különbség az volt hogy absmentesen úgy kellett kis ügyességgel az úton tartani a kocsit, míg abs-el nyíl egyenesen ment tovább.
Most már én sem tudom mi lehet a jobb, de valszeg nagy sebességnél (mondjuk autópályán vészfékezés) jobb ha az autó irányítható marad, még ha ez a féktév rovására is megy.