- Samsung Galaxy S24 FE - később
- iOS alkalmazások
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Huami Amazfit Bip okosóra
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Az éj sötét és tele van Xiaomi 14T-vel
Aktív témák
-
qestion
aktív tag
Tesco-s ajánlat:
Heart Line akkumulátor,
Tigar téli gumi,
Suzukihoz megvehető?a pálya
-
Rover623
félisten
válasz fokukac #3188 üzenetére
12%-os emelkedőnél nagyobb nem szokott előfordulni civilizált ország útjain.
Baldwin Street, Dunedin, New ZealandNem tom mit szólnának az Új-Zélandiak ha nem civilizáltnak neveznéd az országukat...
qestion: persze...de minek?
Barum Polaris 2, 165/70R13, kb. 8000HUF...nem hinném hogy annyival olcsóbb a Tigar, mint amenyivel szarabb...[ Szerkesztve ]
primus inter pares
-
dragonfx
veterán
válasz tiv83us #3198 üzenetére
de azé csak van nálatok is manualos car?..
mondjuk corvette, hemi, mustang..hogy pár hazait említsek amik azért sportkocisk,és azokba az illik, ittenség....
tmpomattal smemi kihívás..nem kell."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
tiv83us
veterán
válasz dragonfx #3204 üzenetére
90%-uk automata.
Talana ha jol emlekszem a Viper manualis volt.
De a Mustangek nagyresze automata. De nem szarmazik hatrany belole, belelepsz a gazba, a kocsi mar Californiaba lesz, te meg meg Kistarcsan fogsz pislogni mint eger a lisztbeAlways Outnumbered, Never Outgunned
-
tiv83us
veterán
válasz Integra #3200 üzenetére
Mar dagadt diszno vagyok
Egye evben azert megteszek egy olyan tavot ahol 3-4 allamon megyek keresztul, ~ 12-14 ora. Altalaban megallok 2-3 pisilni meg tankolniMawyx: En egy hetre kolcsonoztem most ezt a Touring 300-at, $180 volt egy hetre.
[ Szerkesztve ]
Always Outnumbered, Never Outgunned
-
AMD Power
titán
Ehhez mit szóltok? Szerintem baba. Jobb ez mint egy 1.4-s Escort?
-
dragonfx
veterán
válasz tiv83us #3205 üzenetére
gondolom,de akkor is a mustangba is manual lenne való mega corvettebe is.
hemiről tudzs mesélni kicsit?..az miylne moci milyne kasztni hogy is van ez?AMD>>ismétlem maga eddig a legjobb ötleted ez az autó.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Josh
tag
-
tiv83us
veterán
válasz dragonfx #3208 üzenetére
A Mustang vilag eleteben automatic volt. Na jo elofordult manual is, de nem volt tul kelendo.
Nezd meg az igazi muscle car-okat, Shelby, Mustang, Chager...stbItt egy kis olvasni valo a Hemirol. Nem a kasztnin mulik, a lenyege az, hogy kevesebb fogyasztast produkal, mivel kevesebb szelepet mukodtet ha nincs ra szukseg, viszont ha odanyomod neki, akkor felszabdalja az aszfaltot.
fokukac... Jo otlet, be is terjesztem
[ Szerkesztve ]
Always Outnumbered, Never Outgunned
-
dabadab
titán
válasz tiv83us #3213 üzenetére
??? Van olyan, hogy lekapcsolnak hengereket (nem szelepeket), de a hemi azt jelenti, hogy az egester teteje felgomb (hemisphere, ugye) alaku, ami miatt hatekonyabb lesz a motor (ugyanannyi elegetett benzinbol tobb loero lesz).
Fokukac: gondolom, most kellene felemlegetni azt a NASA-s csajt, aki pelenkaban zuzott at az allamokon, hogy minel elobb felpofozhasson egy masik not
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
SaNyEe
aktív tag
no igen ez is az egyik típus, másik meg aki bejelenti magát(!) nagyanyjához, hogy ő ott lakik, a szüleivel irat egy papírt, hogy semmiféle ellátásban nem részesül aztán 20k egyfőre jutóval simán felveszik bármelyik kolélgiumba. Hogy miért? Mert ott igazi közösségi élet van(társaság,bulik,"segítség a tanulásban", meg még jópár dolog ), van akinek ez tetszik, meg vannak akinek szükségből kell odamenni. jha és nem egyedül van, vannak elég sokan, idióta havergyerek is 525ös bmw-vel nyomatja, emellett kollégista, jah és ő tartja a legjobban a markát a szoctámért, meg mindenféle ösztöndíjért amik szociális helyzetre alapoznak. . . no comment.
-- end of transmission --
-
Integra
titán
egyszer volt egy koleszos barátnőm, és ott "aludtam" a koleszban..
az alkotás úti nagy batár 10 emeletesben
azt hittem kiugrom az ablakon, azt a ricsajt éjjel is, elképesztő, hogy lehet így élni..
már az is elég volt nekem bőven amit a schönhertz-ben szoktam látni ha ott tartok edzést, de ez mindent felül múlt itt... kész[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Mawyx
őstag
Úgy tűnik érdemes volt regelni, annyi rokon gondolat van itt, ahogy olvasgatok
Egy nő gondjait amúgy sem megoldani kell, hanem meghallgatni./Eastman/ | Ami árammal működik, vagy rá lehet tenni egy számítógép tetejére, az informatikusi munka :)
-
qestion
aktív tag
Szabad venni "Heart Line" akkumulátort 55 Ah 8k-ért?
az lenne a legdrágább ha csak a baj lenne vele...
Valamit mondjatok szakik![ Szerkesztve ]
a pálya
-
Mawyx
őstag
válasz qestion #3224 üzenetére
Mi a teszkóból vásárolunk mindent és még élünk, a kocsi se krepált be a "xar teszkós benzintől" se (megjegyzem ugyanolyan, mint máshol)... A 20ezres is akksi is lehet rossz, ha már 3éve áll a polcon, akkor az állásában kimúlt.
Egy nő gondjait amúgy sem megoldani kell, hanem meghallgatni./Eastman/ | Ami árammal működik, vagy rá lehet tenni egy számítógép tetejére, az informatikusi munka :)
-
Rick4
félisten
válasz qestion #3227 üzenetére
olyan akksit vegyél, amire 2 év cseregari van, annyi alatt tuti kijön a hiba, az új (és jobb) akksikban az ólom között üveggyapot van, így cellazárlat is nehezen keletkezik... zárlatot nem igazán tud okozni, hacsak nem magában....láttam már olyat, aminek kilyukadt az oldala...csak úgy magától..befoltozták, és ment tovább...
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
-
szepsuti
aktív tag
milyen szép is az a magyar nyelv... jó látni,hogy ennyien ápolják
-
Rick4
félisten
ja, hogy vége a pünkösdi királyságnak? [a GM visszaszerezte a trónt]
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
dragonfx
veterán
Nekem azt mondták hogy lemerüléstől1 óra alatt maxon van ergo beindult az autó nem tom,de gondolom minimum 75%a megvan ergo...a maradék 25%ot tutifeltölti fél óra alatt is. Autópályázva meg tuti ennyi s ekellmert 120szal menve azér tmindegyik autó forog ergo megy aza generátor rendesen..
De nekem M-packettes generátorom van..."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Rick4
félisten
válasz dragonfx #3235 üzenetére
ja, neked generátorod van? azt hittem, dinamód, ráadásul fesszabályzó nélkül..mert akkor esetleg beszélhetnél ilyen marhaságokat....fel lenne töltve az akksid 15 perc alatt, az tuti..de sokszor nem kellene használnod utána.....
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
BlacKSouL
addikt
Kérdés: Ha egy nagy motorban az egyik hengersor lekapcsol, akkor azt konkrétan hogy oldják meg? Csak a befecskendezést állítják le? Vagy kinyitják a szelepeket is? Azért kérdem, mert fizikailag nem tudják leválasztani a főtengelyről, tehát a dugattyúk mozognak tovább. És akkor a sűrítési ütemben az adott henger folyamatosan csak fékezi a főtengelyt, és az belső veszteséget jelent. Vagy annyira jelentéktelen lenne?
Másik, hogy motorféknél minden esetben a gázpedál felengedésének pillanatától fordulatszámtól függetlenül leáll a befecskendezés teljesen 0-ra? És onnan ha hosszan haladok egy lejtőn, akkor végig egyetlen csepp üzemanyag nélkül haladok? És az ilyenkor hallható zaj csupán a dugattyúk és szelepek mozgásából adódik? És az alapjárat közelébe érve automatikusan visszaadja a befecskendezést? És akkor elvileg az üresben jól felpörgetett motor is visszaeséskor üzemanyag nélkül megy, lendületből, és csak alapjáraton kapja vissza az üzemanyagot? És mi van a hideg motorral? Ha a "szívatós" idő alatt megy a motorfék, akkor sincs befecskendezés? Tehát hideg motorral hosszú lejtőn haladva a motor nem is melegszik be, mert nincs befecskendezés?Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Rick4
félisten
válasz BlacKSouL #3237 üzenetére
Vagy kinyitják a szelepeket is?...hát elég érdekes dolgokat tudna művelni a dugó, ha a szelepek zárva maradnak... , 5 másodpercen belül motorcserére érne meg a gépsas... szelepek dolgoznak, de befelé csak levegő megy, nyilván kifelé is, üzemanyag elzárva...régen az volt, (pl karburátornál) hogy az alapjárati fúvóka nyomta be az anyagot, pont annyit, hogy legyen alapjárat, vagyis akárhogy pörgetted, alapjáraton szépen járt utána. ezeknél az újaknál már elektronika vezérel mindent, pár hónapja beszéltük ezt, már a 90es évekbeli amcsi gépeknél ( mint pl az enyém) is volt tps szenzor, ami figyelte a gázpedálállást, ecu, ami ennek a lambda szondának, kopogásszenzornak, maf szenzornak, és sok más érzékelőnek a fügvényében adagolta a benyát, simán működik az, hogy magasabb fordulatszámnál, de elvett gázpedállal nem kap egy kis kaját sem, alapjárat közelébe érve megmegkínálja annyivbal, amennyi az alapjárathoz kell neki, és kész. a hallható zaj egyébként is nagyrészt abból ered, hogy mozognak az alkatrészek a motorban, meg a kipuffancs is szól, tulajdonképp mindegy, hogy elégetett üzemanyag. és co2 jön ki,vagy csak beszívott levegő...a hang ugyanaz lesz, az égést, ami ugye a másik esetben megvan nem különösebben hallod..
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
BlacKSouL
addikt
Na várj, ez két külön téma volt, kicsit összemostad.
Azt értem, hogy a szelepek működnek, a nyitást úgy értettem, hogy nyitva is maradnak a sűrítés ütemére is, a lekapcsolt hengersoron. Tehát hogy a sűrítésnél nincs kompresszió ami lassítja a dugattyút, és növeli a motor saját ellenállását. De közben rájöttem, hogy technikailag nem megoldható, - legalábbis amíg nem lesz széria a vezérműtengely nélküli szelepvezérlés. Ha ki lehetne addig emelni a szelepeket, hogy ne sűrítsen a lekapcsolt hengersor, akkor nem lenne akkora az ellenállás. Ami annyira nem is kicsi, lásd motorfék. Tehát tulajdonképp a lekapcsolt sor mint motorfék dolgozik a működő sor ellen. Nem rossz ez?A másik a motorfék. A karbis motoroknál rendben is volt, hogy van mindig üzemanyag elégetés, még motorfékben is(bár nem értettem miért erősebb a karbis zsigánk motorfékje, mint az injektoros Hondánké) de az újaknál nem. Felpörgetve egyébként mikor visszaesik, hallani is ahogy eléri, egy pillanatra mintha le akarna állni, és úgy áll be az alapjárat. Zsigánál nem volt ilyen, csak visszaesett simán. Illetve Hondánál ha motorfékkel gurulok be lámpához, akkor alapjárat előtt egyszercsak megszűnik a motorfék, és a lassuló gurulás folyamatossá válik.
És a hideg motornál motorfék?Aláírás (nem kötelező megadni)
-
lenox
veterán
En azt olvastam a cikkben, hogy a visszaszerzes lesz punkosdi kiralysag... Amugy meg ez a 0.5 % koruli kulonbseg mindket iranyban lofasz, szal mondjuk, hogy darabszamban iden egyenlok. Aztan nyeresegben meg negyszeres japan foleny, azert az komoly, nem? Abbol azert azt sejtenem, hogy a jovo a japoknak kedvez.
-
Hybryd
tag
Szia!
Tudnád linkelni a cikket? Nem nagyon sikerült rátalálnom ennyiből...
Én is kacérkodok néha a TFA (tuti filléres autó) gondolatával, és hasonló körben nézelődök, mint te - csak aztán mindig elhessegetem, hogy lakásra kell gyűjteni, meg csak vinné a pénzt, ilyesmi.
Épp a '90 körüli Corsákat (szívódízel too), meg a '90 utáni, már ötajtósként is kapható Fiestákat szoktam nézegetni (formára messze ezek a Fordok jönnek be a legjobban), de nekem is bejátszana a Suzuki, pont a megbízhatósága miatt.
Én úgy hallottam (pl. népítélet, hibákat soroló apróhirdetések), hogy az A Corsák pont hogy rozsdatemetők, bár közel húszévesen mi nem rohad, persze.
A Suzuki ütközésbiztonságától tartok (van a családban egy kései Sedan), de ha azt vesszük, a Corsát még a nyolcvanas évek legelején, 5-6 évvel korábban tervezték, az sem lehet egy tank éppenséggel, bár a Swift még nála is könnyebb egy 50 kilóval kb. (katalógus alapján) A biztonságérzetem az Opelben sem lenne meg szerintem. A Suzukiban meg tényleg az tetszene, hogy beindítom és megy (remélhetőleg ), és minden van hozzá dögivel, olcsón. -
Rick4
félisten
válasz hobizoli #3240 üzenetére
persze, majd ha végiggondolod, rájössz, hogy nem. vedd azt alapul, hogy egy normál használatú akksi 80%os töltöttséggel üzemel, ehhez hozzájárul az, hogy a generátor tölt, de fogyasztók is dolgoznak, ill. rendszerint nem megy az ember 500km-t egyben. ha a villamos rendszerhez méretezett akksid van, akkor feltételezhetjük, hogy a generátorod mondjuk egy indítás után 70%ra csökkent kapacitású akksit 3 óra alatt tölti fel, mert ugye a töltési max áramerősség az fix, a generátor 100%nál többet nem tud leadni. tehát ha van egy nagyobb akksid, az sajna csak ugyanolyan töltést kap, így ugyanannyi idő alatt kevesebb töltést fog kapni, ergo kevesebb energia lesz benne. továbbmegyek, a kevesebb töltéssel savasabb is lesz az akksi, így sokkal nagyobb esélyed van a savasság miatt leváló ólomdarabra, ezáltal a cellazárlatra is. te is leírtad: feltölti az, csak tovább tart..akkor megegyezhetünk abban, hogy ugyanolyan használatnál nem fogja tudni rendesen feltölteni a nagyobb akksit..
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest