Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Rover623

    nagyúr

    válasz parandroid #8888 üzenetére

    Ja, kérem, kis lökettérfogatú motorokról beszélgettünk mi itten, meg csoffadt ötfokozatú váltókról...
    Hát igen...beszélgetni azt lehet...de használni?;]
    A "kisköbcentis" dízeleknél pont azok az előnyök vesznek el, ami miatt amúgy érdemes lenne öngyújtós motrot venni...:U
    1. Amíg nem dolgozik a turbó, addig szívómoci...még az új kétlityós dízelek is haloványak alul...hát még az 1.2-1.4 körüliek...:(
    2. Ahogy a példád is mutatja, már legális autópályatempónál is többet forog a motor, mint egy abszolúte nem kihegyezett (2L/136LE) benzines motor egy nem túl modern váltóval. (Én Pesten, normál üzemben ritkán hajtom 2000 fölé)
    3. S nem utolsó sorban: ma már nálunk sem köbcenti alapján kell fizetni az éves sarcot...:DD

    [ Szerkesztve ]

    primus inter pares

Új hozzászólás Aktív témák