- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Mobil flották
- Yettel topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iOS alkalmazások
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Fotók, videók mobillal
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
Új hozzászólás Aktív témák
-
aesir
veterán
Ha ragasztóra GONDOL, akkor miért műanyagszagot ír?
Milliárd dollárokat költenek biztonságra és töréstesztekre, valamint a károsanyag-kibocsájtás csökkentésére, ennek fényében kizártnak tartom, hogy az utastérbe rákkeltő kipárolgású anyagokat tesznek. Azt, hogy némelyik autó büdös, ezt nem vitatom.
Nézz meg autóbelsőt. Számold meg, hogy mennyi fajta anyagból van csak a múszerfal, a középkonzol és a borítások összerakva. Normális autóban, mindezen különböző anyagok színárnyalata a lehető legközelebb áll egymáshoz, amit összehozni egyáltalán nem egy egyszerű feladat. Vegymérnökök sora dolgozik azon, hogy ez így legyen, pedig a biztonságos működéshez ez egyáltalán nem feltétel. És akkor mindemellett ráékkeltő kipárolgású anyagok...? Na ne...
Van saját életem...
-
theniel
aktív tag
A forma 1-be is dollárszázmilliókat rakott a toyota (lexus is az), és mégis elkövettek olyan szamárságot, mit a 1:2 szélcsatorna,amellett meg rábízták a németekre...... Akkor miért bízol annyira bennük, amikor tétje van akkor is hibáznak, hátmég akkor, ha nincs, csak design-al meg kell bolondítani egy valag embert, akiknek töbsége ajándékba kapja a pénzt, amiből veszi a kocsijukat és úgysem használja az agyát?
A pénzt általában a managerek, meg a reklámcsapat viszi haza. Nem véletlenül. Ők a legfontosabbak, feladatuk, hogy a kellőképpen tudatalan félrevezetett fogyasztóval megvetessenek bármit. És védbástyának ott van még a sajtó is ami ugyancsak a kezükben van. -
aesir
veterán
-
aesir
veterán
válasz theniel #5210 üzenetére
Direkt odaírtam barátom, hogy a melléduma NEM ÉRDEKEL!
Kérdéseket tettem fel, válaszokat várok. Azt is elfogadom tőled, hogy "nem tudom bizonyítani, csak beszélek e levegőbe mert jól hangzik...", de azt azért engedd már meg nekem kérlek..., hadd ne vegyelek komolyan.
Van saját életem...
-
theniel
aktív tag
válasz tiv83us #5207 üzenetére
Nem csak a lexus-ra vonatkozik ez. Minden ugyanolyan technológiával előállított autónal felléphet ez a probléma.
Azt pedig lehetetlen lenne, bizonyítani, hogy valaki emiatt lett rákos.
Akkor ugye születésétől kezdve a kocsiban kéne lennie, és akkor még mindig lehetne genetikus, meg a sugárzás.... Mert ugy csak úgy lehet valamit egyedül okolni, ha a többi okot kizárjuk.
Az anyagok rákkeltő hatása azonban bizonyítható. Ezzel szemben az sem biztos, hogy minden emberre ugyanolyan hatással van ugyanaz az anyag.
Én olyan erős szagot, legyen az műanyag, ragasztó, vagy nem tudom mi de érzem, és az autó sajátja, általában japán autókban éreztem: Honda civic, és Lexus LS. Ettől még lehet bármely más márkánál.[ Szerkesztve ]
-
theniel
aktív tag
válasz Integra #5206 üzenetére
Miért ne? Ha beszélsz egy őszinte gyógyszerügynökkel, négyszemközt egy sör mellett, akkor majd megmondja neked, hogy jobban jársz, ha nem szedsz gyógyszert orba szájba.
Pedig a hatóságok engedik, hogy szedd.
Az autóipar esetében nem azt mondom, hogy direkt így van és nem akarnak tenni ellene. De az egy felmerülő probléma és foglalkozni kell vele, ha már manapság annyit foglalkoznak a rákkeltő anyagokkal. -
theniel
aktív tag
Itt meg tudod nézni mennyire mérgező a kocsid:
Kategóriánként vannak a gépjárművek.
Ha például egy Lexus ES 350-est nézel akkor annak nagyon jó a besorolása.
Ha viszont egy Lexus SC 430-ast akkor bizony már majdnem a legrosszabbak között van.
A 2007-es toyota Yaris meg a nagyon mérgező besorolást kapta
A SUV -oknál a Lexus még az első 10-ben sincs benn. Az RX 350-es pedig a lista végén az utolsó háromban van.
De, ha végignézed a toyotákat mindenhol rosszabbak az átlagnál: Toyota Avalon.
A lényeg, hogy itt leírják milyen mérgekkel találkozol a kocsikázás alatt.oldal: [link]
barátom....
[ Szerkesztve ]
-
chicken
senior tag
kicsit szarrágásnak érzem, hogy azért nemjó a lexus, mert nulla egész nulla nulla nulla hat mikrogrammal több bromint bocsát ki az utastérbe tíz éves használat alatt.. értem, hogy az is bajod, hogy botswána éves gédépéjébe kerül, és mégse tökéletes, de kéremszépen, nekem is mondeóm van (nem régi) és ültem már lexusban is, és sajna az az igazság, hogy a fél karom odaadnám egy lexusért, ez a nagy harci helyzet. mert fasza gyönyörű, és kurvajól megy. a healthycar.org meg, na persze, ez szerintem iszonyat farizeus egy dolog, megmondom, mi a healthy car, két kereke van, és biciklinek hívják. na üdv.
csak egy vélemény, no offense.
csirke[ Szerkesztve ]
mens sana in campari soda
-
-
Khelben
nagyúr
válasz chicken #5217 üzenetére
én a 166-os alfával voltam így, véletlenül se cseréltem volna el a focusomra, mert egyszerűen nem fértem el benne. némely autónál olyan hülyén bírtak műszerfalat meg középkonzolt tervezni, hogy hiába kétszer akkora, egyszerűen nekem kényelmetlen (jó, nem S-es méret vagyok)
most meg a mondeonak már nem nagyon van versenytársa méretben. szóval én elhiszem valamennyire a kollégának, hogy nem cserélne lexusra, ha tényleg nem fér el benne. nincs annál rosszabb, mint kényelmetlen autóban "lakni".(ennyi mondeos van itt? )))
-
Bubu79
addikt
Miért hagynád ki a makkoscipőt a csomagból? Ott a helye a suhogós jogging mellett
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
theniel
aktív tag
válasz Integra #5223 üzenetére
Akkor ez is alátámasztja, amit a gyógyszerűgyök mondott: jobb, ha nem szeded.
Egyébként nekem nissan almera-m van. És ahogy néztem annka az utódja a 2007 nissan versa a világ legszennyezőbb kocsija. Szóval én sem örülök. Renault kicsit belenyúlt, és a nissan és renault közösen fejleszt, úgyhogy a Thalia sem lehet valami remek.
Persze, most van itt egy táblázat, remélhetőleg elfogulatlan. -
theniel
aktív tag
válasz chicken #5217 üzenetére
Az én fateromnak régi mondeoja van 2-vel ezelőtti 2000 -es évjárat. Az még tágas elöl. Az utána következő típusokat már micky egereknek tervezték. Bumm egy bazinagy középkonzol és egy nornál méretű ember már kényelmetlenül érzi magát, mint egy kalodában. A toyotánál nagyon fellelhető ez az értelmetlen helypazarlás. És nagy meglepetésemre a Lexus GS 300 as is ennek a tervezési hibának az áldozata.
Ezek az adatok egyébként a frissebb kocskra vonatkoznak, ahogy nézi az ember.
Engem személy szerint kb 4 éve ért a megtiszteltetés, hogy beszalgoltam egy lexus LS-be és megcsapott az a nagyon tömény ragasztó, vagy műanyag szag, mint ami a hondámban is uralkodó volt. Meg is lepődtem tisztára ugyanaz a szag volt. Azóta persze lehet, hogy már odafigyelnek jobban, főként az luxus kategóriában, hogy milyen anyagokat alkalmaznak. Az is lehet, hogy pont az autógyárak hozták nyilvánosságra, hogy ezzel is ösztönözzék a vevőt: gyerünk cseréld le a kocsidat, mert ez már nem mérgez....... -
Integra
titán
válasz theniel #5226 üzenetére
4 honda van a családban, egyikben sem érzek semmilyen ragasztószagot.
az új autóknak meg egy rövid ideig mindig is volt egy teljesen sajátságos szaguk, ami idővel használat közben elmúlik.
nem tudom mi a bajod még mindig."Az is lehet, hogy pont az autógyárak hozták nyilvánosságra, hogy ezzel is ösztönözzék a vevőt: gyerünk cseréld le a kocsidat, mert ez már nem mérgez......."
kicsit sok xaktát nézel[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
theniel
aktív tag
válasz Integra #5225 üzenetére
Nekem 2001-es az almera-m. Még angliában készült.
A szerelő még 3 éve azt mondta, hogy eszem ágában se legyen lecserélni a 4 éves almera-mat egy ugyanilyen úra, még ha ráfizetnek akkor sem, mert annyira hulladék lett. Olyan 2003 után már nagyon belenyúlhatott a renault. De meg is lehet látni van ugye a TÜV meg a megbízhatósági tesztek. Ott 2000 előtt még a legmegbízhatóbb volt, most meg a legmegbízhatatlanabb. -
Integra
titán
válasz theniel #5228 üzenetére
tudom, szomorú
volt faternak régen egy 5 ajtós 1.6 slx sunny-ja.
egy tank volt, ma valahol fél millio km lehet benne, 180ezernél adta el asszem, teljesen hibátlan volt. tette a dolgát fáradhatatlanul. mostani nissan nem kéne, az biztos.
de azt az autót nagyon visszasírom, hogy eladta....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
theniel
aktív tag
válasz Integra #5227 üzenetére
Nekem 1999 és 2001 között volt egy 1992-es civic-em. És 2001-ben még erősen érezni lehetett a szagát. De semmi bajom ezzel. És éppen azt mondtam, hogy azóta már változtathattak, és nem használnak olyan anyagot, ragasztót, ami azt az erős szagot előidézte a kocsiban.
2000 után a japánok európába hozták a gyártást sok modell esetében, hogy az előállítás kedvezőbb legyen. Akkor tájt nagyot váltottak, "europaisítottak" magasabb kocsiszekrény, más karakterisztikájú motorok, más anyagok, európai beszállítók. Ennek ugye voltak kedvező és eléggé kedvezőtlen minőségbeli hatásai.
Szóval a mai hondáknak már kevés köze van a régiekhez. -
Bubu79
addikt
Már megbocsáss, de hány kilométer magas vagy, hogy elől kicsinek érzed a 3-as BMW-t? Hátul szűk a hely, ezt aláírom, de elől... 183cm magas vagyok, 103kg, nem kifejezetten apró termet, de nemhogy kényelmesen, de bőségesen elférek az autómban elől... Nem SUV méretű, az biztos...
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
lsc
nagyúr
válasz theniel #5230 üzenetére
Nem lehet , hogy a Te orrod túl érzékeny ? A Lexusban nekem a bőr illata tünt fel , meg "új autó illatu " volt .Ebben természetesen volt /gondolom/ ragsztó szag is , viszont attól , hogy ebben IS érezni lehet , nem igazán értem , miért sz@rabb , mint a többi .
Az élet kegyetlen .
-
theniel
aktív tag
Nem mondom, hogy szarabb, mint a többi. Csak mindenki istenként tiszteli.
Én pedig a GS-ben a hatalmas középkonzol miatt a 190 cm-el nagyon kényelmetlenül éreztem magam a vezetőulésben. És manapság lassan én már átlagos méret vagyok.egyébként eddig az autókban felhasznált mérgező anyagokról volt szó.
Nem vagyok szerintem elfogult, legalábbis próbálok nem az lenni. Azt is leírtam pár hsz-el ezelőtt, hogy nissan milyen rossz besorolást kapott. Nekem is nissanom van, ráadásul ugyanaz a kategória.
Egyébként abban igazad van, hogy az orrom érzékenyebb, mint a többieknek.
Érzékeny a hipofizisem, emiatt mindenre érzékenyebben reagálok, mint az átlag. -
lsc
nagyúr
válasz theniel #5234 üzenetére
"Csak mindenki istenként tiszteli." Talán mindenki nem hülye . Az sem véletlen , hogy azt hiszem nyáron volt egy cikk az A2-ben , a BMW egyik igazgatója szerint a Lexus színvonalát szeretné a cég elérni . Lehet szeretni , lehet utálni , viszont ez azon a tényen nem változtat , hogy az egyik legjobb minőségü kocsikat gyártja , és ezt még azok is elismerik , akik a Lexus indulásakor nagyon fanyalogtak . A hibridekre visszatérve , a többi gyártó eddig csak ígéret szinten valósította meg /kivétel a Honda , igaz azt én csak "motorsegédnek" nevezném, igaz a többi gyártónál az is jóval több/ , a Lexust meg tudod venni , ráadásul a kategóriájában nem is horror áron .
A Nissanokat inkább hagyjuk , ez az új formavilág , együtt a Renault technikával , hát... .
Még szerencse , hogy a 350-et nem rönósították .[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
-
Zozzant
addikt
válasz theniel #5228 üzenetére
Mi az hogy legmegbízhatatlanabb?? ugyanmár... egyáltalán milyen összehasonlítási halmazra gondolsz? 2001-ben még Japánban gyártották az Almerát... az N16a-t már Angliában, egyébként. 2003-as Angol Almerám van, az égatta világon semmi bajom nincs vele több mint 2 éve. Tankolok bele, kész. Hulladék... pffft...
https://logout.hu/bejegyzes/guga/az_utolso_kivansag.html
-
dragonfx
veterán
én 185 vok és elférek bőven..mondjuk kilóba még fejlődnöm kell..erős lemaradásban vok -15 e....már ült mellettem 120 kilós ember is telejsne jol elfért...
Hátúl tényleg enm angy show..de én ott ugysem ülők..akinek nem tetszik..utána is köthetem egy zsinórón ezt szoktma mondani"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
(Kolombusz)
veterán
válasz Zozzant #5236 üzenetére
Nekünk 2005. februári Primerank van, Renault motorral (1.9 dizel), semmi gáz nem volt eddig.
Eddig, ugyanis kb. két hete kiirta a számítógép, hogy a lehető leghamarabb vigyük szervizbe, mert gáz van a motorral.Természetesen francia alkatrész szart be benne, ha jól emlékszem valami olajelőmelegitő gyertya, amiből négy darab van benne. Három elromlott.
Viszont hamar lehozták az alkatrészt és kicserélték.
-
lorcsi
veterán
mai híradókban volt, hogy a ffi-k, akik versenyeztek és 300-al ütközrek az autópályán behozott luxuskocsik adócsalásával foglalkoztak
volt mit választani a versenyzéshezeladó: vadi új soundcore motion+
-
theniel
aktív tag
válasz Zozzant #5236 üzenetére
Ez a szerelő véleménye volt nem az enyém.
Neki volt tapasztalata, hogy milyen hibákkal kerülnek szervízbe ujabban az almerák.
Az én almerámat is angliában gyártották 2001 es. Lehet, hogy te még kifogtad az utolsó normális szériát amibe a renault még nem szerelte be a frankó kis cuccait akkora mértékben.
Azért engem 2003 körül visszahívtak. Jeladót cseréltek. Aztán ugrált a kocsi. 1 hónapig mondták, hogy a benzin miatt van. Aztán végül kiderült, hogy a vezérműlánc megnyúlt, úgyhogy feszítőgörgőkkel együtt cserélni kellett. Azt mondták anyaghiba. Szóval a kocsi volt 2 éves és már szerelve lett a motorja. Gondolkoztam is rajta akkortájt, hogy eladom. A szerelés óta amúgy olyan 1 literrel fogyaszt többet 100 kilóméterenként.
Nyáron egy szerelő mondta, hogy elég nagy zűr volt az almerákkal akkortájt, pont ezzel a gonddal kapcsolatban. -
Zozzant
addikt
válasz theniel #5241 üzenetére
És utána mik vannak... puffneki, ez egy lista, tizedszázalék különbségekkel, soha el nem romló autó meg nincs, eddig nekem megfelel, én még autóra ennyire keveset nem költöttem, volt citroenem meg fiatom. Ha az utána következő neveket nézem akkor az Almeráról elmondhatjuk hogy előkelő helyen van
https://logout.hu/bejegyzes/guga/az_utolso_kivansag.html
-
theniel
aktív tag
válasz Zozzant #5243 üzenetére
Hát ez az szépen zuhan lefele.
Nissan Almera
2007-ben a 6-7 éves kocsik 14. hely
2007-ben a 2-3 éves kocsik 56. helyAzt hiszem ez azért mutatja, hogy mekkorát romlott ugyanazon széria megbízhatósága az évek alatt, a többi kocsihoz képest. Valószínűleg a francia beszállítók lelkes munkájának az eredménye.
-
amol
addikt
Ez már akkor volt a hírekben, amikor karamboloztak.
Srácok, a topik címe: "Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat?"Hogy jön ide a kocsik szaga, a mérgezőanyagok, a töréstesztek, az autóméretek, a megbízhatósági listák, a hibridek stb? Van "Milyen autót vegyek?" topik is, ezeket a dolgokat ott kellene megtárgyalni szvsz, mivel itt OFF.
[ Szerkesztve ]
-
aesir
veterán
Kurvára bírom, hogy van mindig egy önjelölt moderátor...
Na ez TÉNYLEG OFF.
Van saját életem...
-
amol
addikt
Kurvára bírom, ha egy topik nem arról szól ami a címe hanem minden másról. Az önjelölt moderátor duma pedig nem kell, megkérdeztem hogy jönnek ide ezek a dolgok és SZVSZ hova kellene írni őket.
A moderátor ilyen esetben nem kérdez, hanem felszólít.Azért megkérdezném, SZERINTED hova valók ezek?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest