- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Foglalt név
addikt
ÉS az útviszonyoknak megfelelő sebesség megválasztása alól mentesít a megkülönböztető jelzés, ugye? A mentősök is felpakolnak ötödikig és végigrombolnak az üllőin lassítás nélkül, mert szabad... Az a baj, hogy a kék villogó, vagy a bmw jel nem dimenziókapu, az impulzusmegmaradás meg nem egy képlet...
-
Foglalt név
addikt
Egy kicsit továbbfűzném, ha nem baj
Hamár foglalkozunk a másik oldallal, akkor magunkból kiindulva tudhatjuk, hogy bárkinek lehet rossz napja(én is szolgáltattam már erre példát ), bárkinek lehet sürgős dolga, mikor jó lenne, ha többiek előzékenyebbek lennének vele(régen erre tökéletes volt a fényjelzés) vagy van aki pusztán csak kelletlenül és aggresszivan áll a dologhoz. Tehetünk mi is így, de akkor semmivel nem lesz jobb a helyzet, ha én nem teszem meg az első lépést, miért várom el a másiktól.
Ha régen rámvillogtak szemből, kisebb örömmel a szívemben húzodtam le, mert tudtam, hogy segíthetek. Mára ez a szokás pl. teljesen kikopott a köztudatból(mind az engedélykérés, mind a segítség), pedig ugyanúgy ember ül mindkét volán mögött, mint 10 vagy 20 éve, csak a hozzáállás változott. Ebben pedig ugyanolyan szerepe van mindenkinek, hiszen amilyen az adjon isten, nem kell mindig olyannak lenni a fogadjistennek különben itt ragadunk az adok-kapok országában, ahol nem a segítség, hanem a pofon az aktuális portéka.
u.i.: nem szerény személyednek szólt az egész, de mostanában sűrűn elkap a filozofálhatnék és képtelen vagyok magamban tartani és csak későn kapok észbe, hogy felszaporodtak a mondatok -
#00809728
törölt tag
-
#00809728
törölt tag
Hy!
Ment előttem egy 20T kőszállító autó volt rajta minden sajna éppenséggel a kőbányából jőtt.
Ami a kerekére+ tengelyére tapadt + ami a plató szélén volt apró kavics az éppen az eső lemosta és azt szépen felverdeste az első lőkősőkre.Kaptam rendesen.
Na ha ez rendes napos időben esik meg akkor látod az uton koricáló apró kavicsokat és legfeljebb igaz mindent nem fogod kikerülni de sávváltással talán leredukálod az esélyét annak,hogy ne kapj 300db kis kőfelverődést.
Mivel esett az eső és a kocsi mögött tényleg nagy vízpára alakult ki igy nehezen lehetett észrevenni a pici kavicsokat.
Én a reagálásommal csak azt akartam kifejezni nem minden esetben elhanyagolható a sárpofozó gumi esete.
De továbbra is igazat adok abban amit írtál. -
#00809728
törölt tag
Tudom, hogy az autóápolás a vesszőparipád, értesz is hozzá,
Csak ugy irom semmi rossz szándék nem vezérel még ha neked is cimeztem.
Lényeg amikor írom,hogy mit,hogy kell takarítani ill polírozni erre feljőn pár ígavonó és oda írja.
-Kocsi van értem nem én ő érte.
-én már kb 2 éve nem takarítottam ki az autómat.
Kicsit én el magam. -
#00809728
törölt tag
Arra van egy külőn topik [link] oda simán befér ,hogy miben van igaza a hondával kapcsolatban.Szerintem van sok jó autó amiben sok jó dolgot lehet szeretni de azt iagzából nem vetittem le egy-két autóra mert mindenkinek más az izlése ezt már azt hiszem lebeszélet Integra urral.
Én takaritás ill polírozára gondoltam értettem amit írt de igazából még sem.Itt minden autónak meg kell adni amit elvárnak ill adható.
Hiába van egy hibátlan autód ami szuperül mükődik és a meghibásodási arány vetekszik a 0-val ha van egy olyan gazdája aki le se szarja a belső részeit ill nem ad magára.
Tildy kiprobálta az autómat szerintem ő is rendes élményt kapott még sem jeletkezett nálam autópolírozára.
[Szerkesztve] -
dragonfx
veterán
-
dragonfx
veterán
mostmire pattogsz, arra hogy te ebszólhatsz és nem baxnak ki érte??
Amugy meg letérdelhetsz de vigyázz meg ne fulladj ...Peti>>j ok céges autó más tészta mint amit saját magadnak veszel...
bolondember>>your business...
Dodi>>súlyos lassna mártényleg nem lehet közelekedni sehol ezektőla xaroktól..de már annyian járnak rendszám nélkül....
Seth>>páratláttam pesten is nagyon tépnekvele...nemtom ezen célra mér nem vesz egy törhetőbb autót....hátahátsólökösnek annyi.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
lsc
nagyúr
Hali
Igaz nem tőlem kérdezed , de remélem nem gond , hogy válaszolok én is .
Az általad leírt helyzetben lehet hogy én is ugyanezt tettem volna , viszont ugyanúgy feltehette volna bárki a kérdést , hogy miért nem használtam szorítókötést amit ugye minden jogsinál oktatnak is . Amit leírtál abból nekem az cseng ki , hogy itt jó pár embernek szerencséje volt , hiszen mint írtad kezdett rosszul lenni . Ennek ellenére lehet , hogy én is ezt tettem volna , nem tudom /egyik volt kollegám biztosan nem , mert ha vért látott szinte azonnal rosszul lett , nem egyszer el is ájult ./ . Nekem viszont Integra válaszából az jött le , hogy Ő "mindíg" fenntartja magának a " jogot " / ezt sem igazán értem mitől joga , szerintem lehetőség / , hogy ne tartsa be a szabályokat .Viszont nem vagyunk egyformák /ez így jó / , én pedig nem vagyok tökéletes / de már dolgozom rajta ./ .
Az élet kegyetlen .
-
lsc
nagyúr
Hali
Egy szorítókötés szerintem nem igazán bonyolult egy kézzel sem /kipróbáltam / , de mivel nem voltam még ilyen helyzetben , ezért akár az is lehet , hogy én ott véreztem volna el. Mindenestre gratulálok , hogy minden összejött .
A szavaidat nem akartam kiforgatni /szerintem nem is tettem / , viszont ebben a helyzetben elég nehéz megbecsülni , meddig elég az "üzemanyag" , de lényegtelen utólag mit mondok , az a lényeg , hogy akkor és ott összejött , ennyi .Az élet kegyetlen .
-
theniel
aktív tag
Bizonyos anyagok kipárolgása bizonyítottan és maximálisan rákkeltő. Az olyan szagok, mint pl a kocsiban vannak.
De hallottam legutóbb a Semelweis-en különféle sejteket szaporítottak. És ugye régen még üveg-ből voltak az edények amiben ezt csinálták. Most viszont műanyag,
Aztán meglepődve nézték, hogy rákos sejt keletkezett.
Igen félelmete, de a műanyag-ból vált ki és elrákosította azt a sejtet, amit éppen szaporítottak. -
tildy
nagyúr
Gondolom ragasztóra gondolhat
Nem tudom emnnyire rákkeltő, viszotn egy tháliában volt szerencsém érezni, olyannyira, hogy pár másodperc után menekülőre fogtam a dolgot."Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
theniel
aktív tag
A forma 1-be is dollárszázmilliókat rakott a toyota (lexus is az), és mégis elkövettek olyan szamárságot, mit a 1:2 szélcsatorna,amellett meg rábízták a németekre...... Akkor miért bízol annyira bennük, amikor tétje van akkor is hibáznak, hátmég akkor, ha nincs, csak design-al meg kell bolondítani egy valag embert, akiknek töbsége ajándékba kapja a pénzt, amiből veszi a kocsijukat és úgysem használja az agyát?
A pénzt általában a managerek, meg a reklámcsapat viszi haza. Nem véletlenül. Ők a legfontosabbak, feladatuk, hogy a kellőképpen tudatalan félrevezetett fogyasztóval megvetessenek bármit. És védbástyának ott van még a sajtó is ami ugyancsak a kezükben van. -
theniel
aktív tag
Itt meg tudod nézni mennyire mérgező a kocsid:
Kategóriánként vannak a gépjárművek.
Ha például egy Lexus ES 350-est nézel akkor annak nagyon jó a besorolása.
Ha viszont egy Lexus SC 430-ast akkor bizony már majdnem a legrosszabbak között van.
A 2007-es toyota Yaris meg a nagyon mérgező besorolást kapta
A SUV -oknál a Lexus még az első 10-ben sincs benn. Az RX 350-es pedig a lista végén az utolsó háromban van.
De, ha végignézed a toyotákat mindenhol rosszabbak az átlagnál: Toyota Avalon.
A lényeg, hogy itt leírják milyen mérgekkel találkozol a kocsikázás alatt.oldal: [link]
barátom....
[ Szerkesztve ]
-
Bubu79
addikt
Miért hagynád ki a makkoscipőt a csomagból? Ott a helye a suhogós jogging mellett
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
amol
addikt
Kurvára bírom, ha egy topik nem arról szól ami a címe hanem minden másról. Az önjelölt moderátor duma pedig nem kell, megkérdeztem hogy jönnek ide ezek a dolgok és SZVSZ hova kellene írni őket.
A moderátor ilyen esetben nem kérdez, hanem felszólít.Azért megkérdezném, SZERINTED hova valók ezek?
[ Szerkesztve ]
-
amol
addikt
Feltűnt és nem is kell ezeknek új topik, mert tökéletesen beleillenek a "Milyen autót vegyek" címűbe, ahol legalább olyan is láthatja, aki autóvásárlás előtt gyűjti be az infokat. Itt sem csak helyszínrajzok és esetleírások vannak, persze hogy belefér egy csomó dolog de tedd meg, hogy visszanézed az utóbbi pár nap termését és láthatod mire gondolok.
Persze lehet, hogy a belélegzett mérgező anyagoktól sorvad el egyesek agya és vezetnek úgy ahogy, ez esetben minden jó helyen van.
-
nagyúr
nem kell megállni, csak ha tábla írja elő.
Közlekedés vasúti átjáróban
39. § (1) A vasúti átjárót megközelíteni csak fokozott óvatossággal szabad. A közúti jármű vezetője köteles a jármű sebességét a vasúti átjáró előtt elhelyezett - 90., 91., 92. vagy 95. ábra szerint - veszélyt jelző táblánál lakott területen legfeljebb 30 km/órára, lakott területen kívül legfeljebb 40 km/órára csökkenteni, és a vasúti átjáróig ezzel a csökkentett sebességgel kell haladni.
(2) A vasúti átjárón csak folyamatosan - megállás nélkül - legalább 5 km/óra átlagsebességgel szabad áthaladni.
(3) A vasúti átjáró előtt a 98., 99., 99/a. vagy 99/b. ábra szerinti jelzésnél, vagy a megállás helyét jelző útburkolati jel előtt meg kell állni, ha
a) bármely irányból vasúti jármű közeledik,
b) a teljes sorompó vagy a félsorompó sorompó rúdja nem teljesen nyitott helyzetben áll vagy mozog,
c) a teljes sorompót kiegészítő fényjelző berendezés, illetőleg a fénysorompó vagy félsorompóval kiegészített fénysorompó villogó piros jelzést ad,
d) a teljes sorompót kiegészítő berendezés hangjelzést ad,
e) fénysorompó vagy félsorompóval kiegészített fénysorompó villogó fehér jelzést nem ad,
f) vasúti jelzőőr „Megállj” jelzést ad,
g) a (2) bekezdésben meghatározott folyamatos áthaladásra nincs lehetőség,
h) ott „Állj! Elsőbbségadás kötelező” jelzőtábla van.[I](4) Biztosítatlan vasúti átjáróra járművel csak abban az esetben szabad ráhajtani, ha a vezetője meggyőződött arról, hogy az átjáró felé vasúti jármű egyik irányból sem közeledik, és a (2) bekezdésben meghatározott folyamatos áthaladásra lehetőség van.
(5) Biztosított vasúti átjáróra járművel csak abban az esetben szabad ráhajtani, ha
a) a teljes sorompó mindként sorompó rúdja nyitott véghelyzetben áll, és esetleges fényjelző és/vagy hangjelző berendezése jelzést nem ad,
b) a fénysorompó vagy a félsorompóval kiegészített fénysorompó villogó fehér fényjelzést ad,
c) a vasúti jelzőőr „Megállj” jelzést nem ad,
d) a (2) bekezdésben meghatározott folyamatos áthaladásra lehetőség van.
(6) A vasúti átjárót biztosító jelzőberendezés üzemzavara esetén járművel a vasúti átjáróra - a (3) bekezdésben említett megállást követően - abban az esetben szabad ráhajtani, ha
a) a vasúti átjáró olyan kialakítású, hogy a megállás helyéről a vasúti pálya mindkét irányban kellő távolságra belátható és a jármű vezetője meggyőződött arról, hogy az átjáró felé vasúti jármű nem közeledik, vagy
b) a vasúti átjáró forgalmát vasúti jelzőőr irányítja és a jelzőőr „Megállj” jelzést nem ad,
feltéve - mindkét esetben - hogy a (2) bekezdésben említett folyamatos áthaladás lehetséges.
(7) Ha a vasúti átjáróban a jármű elakad, és vezetője azt bármilyen módszerrel vagy eszközzel azonnal eltávolítani nem képes, köteles mindent megtenni annak érdekében, hogy a közeledő vasúti jármű vezetője vagy a vasút más alkalmazottja a veszélyhelyzetről a lehető legrövidebb időn belül tudomást szerezzen.[/I]
[ Szerkesztve ]
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
Dr. Ernő
tag
Ez a következőt jelenti. Nekik nem kell igazolniuk feléd semmit. Te mondhatod nyugodtan azt hogy nem fogadod el a dolgot, elhajthatsz a helyszínről stb, meg sem kell állnod. Joguk van megállítani?, dehogy van, megállsz?, dehogy állsz meg csakhogy….
Az önkormányzat (vagy a „vállalkozó” de ez már egy másik tragédia) ugyanis baszik rá és a rendszám adatok alapján, kiküldi a csekket a tulajdonosnak, hogy fizessen. Van erre 30 napod. Nem fizetsz, szabálysértési eljárás kezdeményeznek a rendőrségen az ügyben, ugyanis megtehetik majd, mert „igen szigorú jogi és műszaki feltételeket” fognak teljesíteni. Az önkormányzat ezt ma is megteheti (pl tilos parkoláskor). Ezután lehet szarakodni.
(a „vállalkozó” átadja majd az adatokat az önkormányzatnak aki feljelent ha nem fizeted be pl 150.000-et zsebből)Szeretném, ha mindenki látná, miről van itt szó.
Kulcsmomentum: „….mérést végző vállalkozás indokolt nyereséghányadával (idézet a rendeletből) együtt…..„
Remélem mindenki látja azt hogy a büntetések a magyar átlagkeresetekhez viszonyítva köszönő viszonyban sincsenek. Azt is látni, hogy repkednek a levegőbe az 50-150 ezer forintok, azaz jelentős összegek. Azt is látjuk, hogy a rendszer még el sem indult de már „vállalkozásokról” beszélnek. Tudjuk, hogy mindenképpen fizet valaki, hiszen ha nem azonosítható hogy ki vezette az, autót a tulaj fizet. (elintézték ez csak előszele volt a dolognak) Azt is mindenki érzi, hogy nagyon könnyen össze lehet szedni egy büntetést még akkor is ha görcsösen betart majd minden szabályt, ugyanis jól ismerve a hazai viszonyokat (kinnfelejtett tábla, éppen egy pótós ifa állt a 30-as tábla előtt egy bazinagy ponyvával stb) majd szó szerint vadászni fognak az autósra. (ne felejtsük el kulcsszó: vállalkozás) Ez egy nagyon jó bevételi forrás , bizonyos „vállalkozásoknak”(köröknek) melyek működését majd ugye valakik engedélyezik, akik esetleg éppen érdekeltek bizonyos dolgokban. Rövid idő alatt „törvényi háttérrel” szedhetik meg magukat emberek 0 munkával. Ugye mindenki tudja azt mit jelent és hogy hívják.
Ez nem ló tulsó oldala (bár csak ennyi lenne) ennél sokkal roszabb. -
Mr X
veterán
De ez a nyereség-orientáltság végül remélhetőleg oda fog vezetni, hogy többen tartják be a szabályokat. Sajnos úgy néz ki, mostanság ezt csak így lehet elérni. Ha az embernek nem keletkezik közvetlen kára a szabálytalankodásból, akkor nem fog becsületeskedni.
Egyértelmű, hogy ezek a vállalkozások is meg fogják keresni a saját "vadászhelyeiket", ahol kaszálhatnak. De ha elegen lesznek az "ellenőreik" (márpedig szerintem sok embert fognak alkalmazni, mivel akkor többet is büntethetnek), akkor nagyobb területet tudnak lefedni.
A másik dolog az autópálya. Gondolom a jelenlegi viszonyokat nem kell bemutatnom. Most gondold el, hogy az egyik vállalkozás mondjuk az autópályára "szakosodik". Befektet mondjuk normális kamera- és traffipax-rendszerekbe. Mert pénzt akar. Sokat. Ez meg is lesz neki, de ennek folyományaként sok százalékkal csökkenhet a gyorshajtásból és a cikázásból származó balesetek száma, mivel még a "menők" számára is megterhelő lehet, ha beszalad egy-két 150k-s csekk. Tehát ha nem is ez a céljuk, de elérhetik a szabálykövetés betartatását.
Nem a szándékuk a lényeg a mi szempontunkból, hanem a közvetlen és közvetett eredmények.
-
-
nagyúr
a többivel, amit az 5622-ben írtál, egyetértek én is. én cska kikerestem Neked a vasúti átkelőre vonatkozó szabályozást, a segítés szándékával. Szerintem egyértelmű az, ami ott le van írva a vasúti átkelőről. Nem kell megállni.
épp múlt héten vizsgáztam le 250 oldalnyi jogi anyagból, most eléggé benne vagyok az iylen szövegekben.
Ui. bocs, ha nem érted az iróniám, régen sokat cívódtunk ezen a szövegértés-dolgon, gondoltam, nosztalgiázzunk egy picit
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
Mr X
veterán
Valószínűleg igazolniuk kell majd a büntetés jogosságát.
Az indokolatlanul lassan haladók és ezzel a forgalmat akadályozók megregulázására is ki fognak találni valamit, ebben biztos vagyok.
Mellékesen a lassú haladás még nem szabálytalanság, tudtommal például autópályát is bárki használhatja, aki képes sík terepen legalább 60km/h sebességgel folyamatosan haladni. Tehát attól még, hogy valaki autópályán 90-nel halad, bár szerintem is balesetveszélyes lehet, még nem szabálytalan.
[ Szerkesztve ]
-
Mr X
veterán
Ha lefényképeznek, hogy lakott területen 75-tel mész, vagy pályán leállósávban előzöl, szerintem ott nincs mit bizonygatni.
És gondolom ennél a rendszernél is meglesznek azok a lehetőségeid, mintha a rendőrség büntetett volna meg.
Nem értem, mi a különbség, ha a rendőr, vagy ha egy "vállalkozó" büntet meg a szabálytalanságodért.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- További aktív témák...
- 1151 V2 CPU-k / I5-8500 / I5-8400 / BESZÁMÍTOK!
- Intel i5-10400 hatmagos processzor + doboz + gyári új hűtő
- Nintendo Switch játékok (ง '-' )ง Budapest Nyugatinál
- Fekete Sony PlayStation 5 Cover (Lemezes változat)
- Samsung Galaxy S23 Ultra 5G 256GB Dual SIM Phantom Black Gyárilag független Csere/beszámítás is!