- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- 5G-vel és hőkamerával strapálja magát az Ulefone
- Google Pixel 6/7/8 topik
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Mobil flották
Hirdetés
-
5G-vel és hőkamerával strapálja magát az Ulefone
ma A ThermoVue rendszere mellett az éjjellátó képességek is megvannak.
-
2024 - Alig egy nap múlva jön a Sony új State of Play előadása
gp Az előzetes tervek szerint több mint 30 perces lesz a műsor.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Mibe tegyem a megtakarításaimat? Összefoglaló!
Új hozzászólás Aktív témák
-
360xbox360
tag
válasz 360xbox360 #110993 üzenetére
Adtam fel én is ticketet, tegnap válaszoltak, hogy első befizetéstől számítva 3 héten belül küldik. Reggel elküldték, viszont nemtudom megnyitni: "The selected inquiry could not be loaded. Please contact customer service." Valaki járt már így? Message Centerben ti kitudjátok egyébként választani a TBSZ számlát? Nekem csak az Individual accountot engedi.
Ez az IB rendszer tele van buggal... Hibaüzeneteket nem mindig dob, nyitott nekem 3 individual accountot, amiből 2-t bezártam, egy negyedik ott lóg a levegőben, minden belépésnél szól, hogy függőben van, de nem tudok vele mit kezdeni, mert lefagy ha rámegyek. Üzenetek eltűnnek, amit kapok nemtudom megnyitni. iPadről nézve szét vannak esve a felületek, gombok/jelölőnégyzetek mellé/alá kell nyomni, hogy érzékelje. Appon belül iframeket nyitogat meg bizonyos oldalakhoz. Wtf[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen