- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Fotók, videók mobillal
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- iOS alkalmazások
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Telekom mobilszolgáltatások
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
Hirdetés
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Célkeresztben az OnlyFans, amiért pornót nézhetnek a gyerekek
it Az életkorhitelesítési intézkedések miatt kezdenek vizsgálatot a britek az OnlyFans ellen.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hyperion
senior tag
válasz BigBlackDog #11950 üzenetére
Érdemes, de ne ez legyen a döntő a választásnál!
Kb csak a kasztni állapota a legfontosabb.minden más potolhato1/ cserélhető. -
SaNyEe
aktív tag
Jön a tél, kell az e220-nak a felni és dísztárcsa
Gyári Mercedes 7J 15" ET37 lemezfelni és dísztárcsa [4db]-- end of transmission --
-
Hyperion
senior tag
válasz barnam_ #11957 üzenetére
Blogodat olvasva, ha jol latom manuális 3000d. Még mopf1-es.
Kb 30-35 a realis -ára a komplett szettnek. Arra figyelj, hogy rudazattal, tartoval együtt vedd meg a szettet, mert csak rudazatot nehezebb kulon venni. Amugy a tiedre kb a legegyszerűbb felaplikallni. A manuális váltó miatt a kuplungot is be kell kötni!
Azthiszem ahhoz kell egy konzol is a pedálhoz.Kapcsolási rajzokkal, kepekkel tudok szolgálni ha érdekel.
-
Chal
addikt
válasz Csókolom #11949 üzenetére
Köszi! Ez pláne megnyugtató. Gépkönyvben nem rémlik a dolog, pedig lapozgattam sokat. Persze elhiszem hogy benne van, nem feneketlen a memóriám sajnos Engem amúgy nem zavar hogy mit mutat (ha nem műszaki problémából adódik, de akkor úgy tűnik nem), sőt, valószínűleg arról van szó, hogy kevésbé hazudós az algoritmus benne mint az autók nagy részénél. Csak azok meg ugye rászoktatják az embert arra, hogy ha 2-essel kezdődő kétjegyű számokat lát, és nem Ferrariról an szó, akkor szervizbe kell menni
[ Szerkesztve ]
-
Jim Tonic
nagyúr
Éljen a DIY!
Én most vettem meg a váltós olajcseréhez a Bárdinál a netes 10%-os kedvezménnyel.
váltóolaj 5 liter + fagyálló 5 liter + desztvíz 5 liter + hűtőtisztító = 15e.
Ezen felül már vettem egy MAN szűrőszettet a Unixnál: 3e.
szereldmagad.hu-n foglaltam szerelőállást 2 órára, az 5e. Muszáj a csápos emelő, mert acél haspajzs van a 4Matic alatt, és azt le kell venni a vízhez és a váltóhoz is.
Tehát ez egyben 23e.Beszélgetve többekkel, ez a két művelet szervizben alsó hangon 60-70k is lehet, de akár több is.
Szóval nekem ennyit nagyon megér. Nagyobbik fiamnak élmény lesz, nekem érdekesség, meg sok 10e spórolás.Én nem mondom, hogy mindent így kell megoldani, de szerintem sok dolgot érdemes. Vezérműláncot nem én fogok cserélni.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Chal
addikt
Itt az igazi DIY: https://www.youtube.com/watch?v=wR2f-q4WPfs
Vigyázat, erősen off!
(Nagyon elgondolkodtam rajta, hogy hogy ha csak használtautóra van pénzem, akkor inkább járok gyalog, de aztán elhessegettem, hiszen ezek a dolgok mindig csak másokkal történhetnek meg )
[ Szerkesztve ]
-
barnam_
nagyúr
válasz Hyperion #11961 üzenetére
Igaz van sok jó szerelési könyv (egy magyar, meg az angol), de olyat amit nem csináltam még, inkább szerelőre bízom. Nyilván ha magamnak csinálnám, a munkadíjat megspórolnám, de igyekszem kompenzálni azzal, hogy utánajárok az alkatrészeknek, és ha tehetem, a legjobb áron veszem meg.
Olajcserét megcsinálom magam. Még jövőhéten egy váltótartó bak cseréje következik, aztán egy ideig nem akarok szerelőt látni
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz Hyperion #11967 üzenetére
Nem, csak egy helyen, a leengedő csavarnál jön le az olaj. Dehogynem, szűrőt is cserélek, le kell hozzá szedni a deknit, ide pedig új tömítés jön. Az átmosást nem csinálom meg, így benne marad kb. 4 liter olaj, 5 liter cserélődik.
Oks, péntekre foglaltam időpontot. Utána megírom, milyen.
[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
barnam_
nagyúr
-
barnam_
nagyúr
válasz BigBlackDog #11972 üzenetére
Ezt jegyezd meg te is, ha 124-es vagy 210-es Mercit akarsz
-
-
BigBlackDog
veterán
Több szem többet lát elven, kinek mi a véleménye erről a gépről?
-
MurdR
veterán
válasz BigBlackDog #11980 üzenetére
Eszik egy pár litert biztos, de szép. Szinte túl szép hogy igaz legyen
MacBook Air 2020 - iPhone SE 2020 - iPad 8
-
BigBlackDog
veterán
+(#11982) Aggregátor: Köszönöm szépen a válaszokat! Fogyasztás terén, ahogy látom 10-12 l/100 km-el számolhatok vegyes használat esetén. Eddig szerintem is túl szép, hogy igaz legyen.
Ami feltűnt, hogy a motortérben, jobb oldalon egészen a szélén hiányzik egy takaródoboz. Míg más képeken mind látom.
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz Jim Tonic #11968 üzenetére
No. Megvolt a szereldmagad.hu. Csak jókat tudok írni. A műhely tiszta, a személyzet barátságos, segítőkész. Még arra is figyelt az egyik kolléga, hogy az ötéves fiam jól érezze magát. Korrektnek mondható szerszámos kocsi van, jó műhelyasztallal. A szerszámok rendben vannak. Nem volt szükségem speciális szerszámokra, mint pl. egy külső torx, ezeket nem láttam a kocsiban, de valószínűleg tudnak adni az irodából. Fel vannak olyan apróságokra is készülve, mint egy rézalátét, üres kanna, stb.
Nagyon tudom ajánlani.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
MurdR
veterán
válasz BigBlackDog #11983 üzenetére
Ha nem rugaszkodunk el a valóságtól, akkor az inkább 12-14L környéke. Pályán biztos el van 10 alatt...
MacBook Air 2020 - iPhone SE 2020 - iPad 8
-
BigBlackDog
veterán
válasz BigBlackDog #11980 üzenetére
Szóval a jelenlegi legnagyobbnak érzett probléma; kormány holtjátéka elég nagy. 5-7 cm-t simán mozgatok kis ujjal rajta a kormány kerületén mérve (leállított motor mellett). Menet közben is ívben többször korrigálni kellett, egyenes szakaszon is kormányozgatni kell. Ez az, amiatt kezdek lemondani róla. Az eladónak a (márka)szervizben állítottak már a kormányművön és szerintük így rendben van. Szerintem meg nem OK, ha álló motor mellett, 5 cm-t elfordítom a kormányt, a gravitációtól meg visszafordul 4 centimétert.
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz BigBlackDog #11986 üzenetére
Mondjuk ez azért ne vegye el a kedved. Egy kormánymű nem a világvége.
Viszont a kormányburkolatot le kellene kapni. És nem azért mert ocsmány, hanem megnézni mennyi a km.Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
MurdR
veterán
válasz BigBlackDog #11986 üzenetére
Tényleg az a legkisebb problèma. Ha meg akarod venni, akkor ne azon múljon.
Nekem is (szerintem) nagy a holtjáték, a szerelő (vagyis két szerelő is) leb.szott, hogy jó az.
Nagyon idegesített, de 20000km alatt megszoktamMacBook Air 2020 - iPhone SE 2020 - iPad 8
-
bajzal
őstag
W203 C220CDi-nél mikre kell figyelni, típushibák stb...? (Rozsdán kívül)
-
BigBlackDog
veterán
Mondjuk nem ez az egyetlen gond. Van rajta négy szakadt gumi, aminek az oldalán lévő repedések miatt csodálkoztam, hogy a levegő nem szökik belőlük ki. Ráadásul jobb elől lemezfelni van, a másik három kerék meg alufelni (negyedik alufelnit a csomagtartóban, a pótkerék helyén láttam). Ok, megoldható, vesz rá az ember gumikat és esetleg felniket (eléggé leharcoltak a jelenlegiek).
Az eleje is kaphatott pofont, pl. két oldalt a lámpák és a motorháztető eleje közötti függőleges rés nem ugyanakkora. (jobb oldal <> bal oldal). Meg kicsit sérült a zárhíd és a lámpa műanyag füle. Belül az utasoldali légzsák borítása sem illeszkedik annyira tökéletesen és színben is kicsit eltér a világosabb rész. Bár lehet, hogy gyárilag ilyen volt. Illetve kulcs bedugása után, de még gyújtás ráadása előtt kigyulladt az SRS lámpa a műszerfalon, de pár másodperc múlva elaludt. Ennek így kell működnie?
-
barnam_
nagyúr
válasz BigBlackDog #11992 üzenetére
Azt nem tudom, hogy gyújtás ráadása előtt, vagy után kell felvillannia, de az biztos, hogy a többi visszajelző előtt ki kell aludnia. Ha nem így lenne, akkor össze lenne kötve egy másikkal, hogy ne világítson.
A lámpa műanyag füle önmagában még nem jelöli, hogy megtörték az elejét, mert az a műanyag nagyon könnyen törik (főleg hidegben). De a zárhídnak nem kéne benyomódva lennie.
A hűtőmaszknak is vonalban kéne lennie.Írtad, hogy van baj a tolótetővel is. Lehet, hogy valami beállítás kérdése, de lehet az is, hogy eltört valami a szerkezetben. Elég szívás, ha az egészet cserélni kell. A kapcsolója két állású. Ha előre tolod a kart, bezárja a tetőt. Ebben a pozícióban tarthatod nyomva a végtelenségig is, akkor sem fogja bukóra nyitni. Ha felfelé tolod a kapcsolót, akkor nyílik bukóra.
Számla nincs a javításokhoz, még az alkatrészhez sem: vedd úgy, hogy nem csináltak semmit.
Az utasoldali légzsákról nem nyilatkoznék, az enyémben nincs. De az eltérő szín szerintem is gyanús.A negyedik alufelnin rendes gumi van, vagy defektes? Különben nem látok logikus magyarázatot arra, miért tesz fel valaki acélfelnit az alufelni mellé.
Küldtél képeket is az aljáról. Az a baj, hogy azért azt aknából kéne látni.
Ha valóban rozsdamentes, akkor az említett hibák miatt én kapásból alkudnék 100-200 ezret. Ennyit viszont nem biztos, hogy engedni fog.
-
barnam_
nagyúr
válasz BigBlackDog #11994 üzenetére
Engedd el, amúgy sem kell az elsőt megvenni, amit megnéztél.
Nekem az a véleményem, hogy 800-ért legyen már normális állapotú. Igénytelenségre vall a három alu melletti negyedik acélfelni. -
MurdR
veterán
válasz BigBlackDog #11992 üzenetére
Ha az eladó vagy az autó az igénytelenség legkisebb szikráját is mutatja, akkor szerintem el kell engedni.
3 alu meg 1 acélfelnivel akar eladni egy 124-es Mercedest 800-ért? Lehet sznob vagyok, de az ilyen árulgassa csak.MacBook Air 2020 - iPhone SE 2020 - iPad 8
-
BigBlackDog
veterán
válasz barnam_ #11995 üzenetére
+ (#11996) MurdR: Plusz infó; végül kiderült, hogy lehetett volna még segíteni a kormányművőn, de mivel utána már nem lett volna több lehetőség állításra, ezért csere lett belőle. Állítólag mindennel együtt 90e huf lett (gondolom ismerősi alapon). Mondjuk még ezen kívül is voltak számomra nem tetsző apróságok, így marad a keresés egyelőre.
-
BigBlackDog
veterán
Közben felmerült bennem ismét egy kérdés. Motorok terén 260, 280, 300 lenne a kiszemelt benzinesekből, dízelből pedig 250TD, 300D, 300TD (esetleg szívó 250D). Azt sejtem, hogy a benzinesekkel szépen fel lehet ülni a rollerre, a dízel változatok talán kevésbé lennének költségesek (fenntartás szempontjából).
Viszont mi a helyzet a váltóval W124(/W210) esetén? Ha jól informálódok, a régi 4 sebességes automata a megbízhatóbb, az újabb 5-ös már kicsit érzékenyebb szerkezet. Nagyjából hány ezer (valós) kilométer után érdemes a váltók felújításával számolni? Mennyibe fájhat egy normális felújítás? 5-ös automatáról érdemes lemondani, vagy ha nem rángat és szépen vált, akkor annál sem lehet nagy gond (értelemszerűen megfelelő időközönként cserélve a váltóolajat)?
[ Szerkesztve ]
-
humax
senior tag
sziasztok
ML320 Autolights not working
ML320 automatikus beállítás nal egyik lámpa se megy, de kézi állítás nel mind szépen működik
mi lehet a hiba?
köszönöm[ Szerkesztve ]
Elnézést kérek a rossz magyar írásomért, külföldi vagyok
Új hozzászólás Aktív témák
- Futás, futópályák
- Star Trek
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Biliárd és snooker topik
- Eredeti játékok OFF topik
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Robogó, kismotor
- További aktív témák...
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel