- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- DIGI Mobil
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Karthmann
csendes tag
válasz BUZZLGHTYR #11598 üzenetére
Ezektől az írásoktól elgurul a gyógyszerem. Az hogy mi a sok és mi a kevés, az teljesen szubjektív, az viszont tény hogy lehetett volna ez bármelyik comon rail dízellel szerelt autó, mert annak a javítása is cakkra ugyan ennyi. A benzinesekről meg ne is beszéljünk, mert igaz 4-500 ezer környékén kell rá költeni, a konkurens gyártók modelljei meg ilyen kilométernél, egy motort már megettek. Az enteriőr meg már csak mellékes, hogy egy középkategóriás autó 10 évesen olyan kopott, hogy kimosná az ember slaggal, egy Merci -amire vigyáztak- rendesen ki van takarítva olyan mint az új.
Happy wife happy life
-
barnam_
nagyúr
Nem rossz, 2 ezerért tényleg jól mutat.
A felniből azért igyekeztem a legjobb állapotban lévőt lefotózni (a többi se vészes, de azért van rajta karc)Az elmúlt 1 hónapban ezek lettek cserélve:
- 4 Zimmermann féktárcsa és betét, 2 fékcső előre. Először kicsit gyengébbnek éreztem, de kb. 2000 km-t mentem azóta, már összekoptak gondolom.
- Került bele előre 2 bontott rugó. Ebből volt a legnehezebb találni, mert az új gyári 40 e Ft/db, utángyártott nincs Sportline-hoz (illetve találtam, de annál nem jelölte a 300D-t - mint kiderült, jó lett volna). Végül bontóban találtam 2 Lorinser rugót, ez méretben passzol a régihez, csak 0,5 mm-el vastagabb. Picit még magasnak érzem, vagy lejjebb ül, vagy a legkisebb gumipogácsát tesszük fel rá.
- Találtam jó árban 4 új Sachs lengéscsillapítót, ráadásul az erősített, Sportline-hoz való fajtát Itt a legnagyobb a különbség, ugyanis elöl már annyira gyenge volt, hogy egy ujjal be tudtam nyomni a gátlót. Most olyan, mintha átsuhanna az úthibákon, sokkal komfortosabb lett. És kanyarodni is tud, már amennyire merem nyomni nekiEz a történet 160 e Ft-ba került munkadíjjal együtt.
-
BUZZLGHTYR
senior tag
kompresszoros motorban sok a 360k km?
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz BUZZLGHTYR #11606 üzenetére
Eléggé értetlen vagy, hiába írunk neked válaszokat, nem figyelsz.
Ilyen kérdéseket nem lehet megválaszolni. Alapvetően ez elég sok km, nem csak a motornak, hanem a belsőnek és a kasztninak is. Ha jó gazdája volt végig, akkor 360e km-es kocsit is meg lehet venni. De ezt sosem fogod kideríteni.
Szerintem ne akarj Mercit venni. Vagy ne W203-at. Bele fogsz ugrani valami marhaságba.Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
barnam_
nagyúr
Nekem az a véleményem, hogy ilyen 1m Ft körüli összegért inkább vennék egy jó állapotban lévő 124-es Mercit - és még marad is pénz rendbe tenni ezt-azt - mint egy modernebb CDI-t.
-
-
bucihost
senior tag
Sziasztok!
C200 CDI 2002 Utas térből motor térbe hogyan jutok be a legegyszerűbben? 2 szál vezetéket kellene behúzni, de nagy bontás nélkül
[ Szerkesztve ]
-
blt.62
őstag
Szio. Kérdezhetek?
MegtorloXp
-
blt.62
őstag
Ok. Hülye kérdés volt. Mondanátok erről véleményt? Egy 2002-es 2.0HDI citroen picassót adnék érte plussz 400 ezer kp-t.
[link]MegtorloXp
-
barnam_
nagyúr
válasz blt.62 #11614 üzenetére
Ha jól emlékszem, ezt másik topicban is kérdezted már. Ott talán írtad, hogy vannak hibái:
Annyit tudni kell róla hogy a két első ajtó alja tiszta hólyagos ami látszik már nagyon kívülről. A kipufogónál a motornál kicsit kifúj. Hegeszteni kell valami öntvényt. Gyújtáskor kiírja a lambdaszonda hibát és még valamit amire nem emlékszem. Nincs benne riasztó és csak az egyik kulcs működik mert a másik nem zárja a kocsit. Az állófűtés nem tudja hogy működik e mert soha nem próbálta.
Rozsda: és ez csak az, amit látsz kívülről. Ha alánéznél, lehet találnál meglepetést még.
Hibajelzés: Szerintem ez már alapból nem jó jel.
Állófűtés: hallottam én is már ilyet, de ne beszélje be nekem senki, hogy ha van a kocsijában állófűtés, nem próbálja ki télen?! Valószínűbb egyébként, hogy nem működik.
És akkor a ha-hu-s linkről:
- Benzin-gázos, de sose használja gázzal, mert szeret többet fizetni a benzinért?! Valószínűbb egyébként, hogy nem működik.
Ahogy Templomegere is írta, az ajtók eltérő színűek, ez nem túl szép.
Szerintem is drága. A W210 sosem lesz olyan klasszikus státuszban, mint a W124. Nem is fog sok menni belőle 25+ évesen. Néha 1-1 gyári, jó állapotban lévő példány megtetszik, de az az igazság, hogy számomra ez a típus még mindig a telepi Merci kategória, nem tudok rá másképp nézni (bocs azoktól a fórumtársaktól, akinek esetleg W210-e van )Vagy W124, vagy W211, a kettő közöttit én kihagynám.
-
blt.62
őstag
válasz barnam_ #11616 üzenetére
Igazad van. Az ajtókra azt mondta a tulaj hogy a fény miatt látszik más színűnek. Kicsit be is sértődött rám.
Viszont azt szeretném kérni hogy ha tudtok olyan diesel automata w210-et ami jó állapotban van és eladó akkor megköszönném ha szólnátok. Legyen jó extrás és számolja be a picassóm.MegtorloXp
-
MurdR
veterán
válasz blt.62 #11623 üzenetére
Igen, kevés a km és az adottság (város) a dízel autóhoz neked. Vagy esetleg veszel egy szívódízelt, mint én, automata váltóval. Azt nem érdekli, hogy hol megy.
(most odaléptem neki az M7-esen pár hete egy hosszabb úton, jót tett neki.)
[ Szerkesztve ]
MacBook Air 2020 - iPhone SE 2020 - iPad 8
-
Templomegere
senior tag
válasz blt.62 #11622 üzenetére
felejtsed el azt az autót , röviden ennyi .
W210 -est szeretnél , automatát , dieselt . CDI-ket nagyon nem ismerem , de ennyi idősen ennyi pénzért magyar w210-est nehezen fogsz találni megbízhatót , márpedig fogyasztás ügyileg ezek a CDI-k jöhetnek számításba . 270-es CDI mondják a legjobbnak , de a 320-as is nagyon jó , a többi "kicsi" nem érik el ezek szintjét . W210 , rohadós típus , lerúgott ,leütött , agyonvert autók szinte mind . Tisztelet a kivételnek . Nekem első szériás 1999-es van , 3000-es még előkamrás TD , OM606 motorral automata váltóval . Ennél jobb motort ebbe a típusba nem található (megbízhatóság , strapabírás szempontból) , viszont 9 liternél kevesebbet ritkán eszik . (kombi)
én bizton merem állítani hogy 100 db w210-ből jó ha 1 (egy) rendben van . Szerintem a limuzin kifejezetten csúnya autó , a kombi számomra még emészthető . presztízse kb 0 a Mercedesek között , pedig ha jó akkor nagyon jó , simán hozza a Mercedes érzést , szintet .
Ami neked van Citroen , lehet abba kellene szerezni egy automata váltót , ha létezett belőle , és normális is . Az a HDI ,motor tényleg nem rossz .
-
blt.62
őstag
válasz Templomegere #11625 üzenetére
Oké és köszi. A picassóm is hiába jó 15 éves és sokan tudják hogy jó a hdi motor mégse tartja az árát. Nem nagyon volt automata belőle csak benzinesben. Az újabb picassók meg sokkal rosszabbak. Majdcsak találok valakit aki eladja a jó mercijét mert családi kocsi kell neki.
MegtorloXp
-
barnam_
nagyúr
válasz blt.62 #11620 üzenetére
Hát ajánlanám a W124-et, de azért akármennyire is megbízhatóak, nem szabad elfelejteni, hogy a legfiatalabb is 22 éves ebből, s azért ilyen korban még az alapvetően jó állapotban lévőkre is kell költeni.
Én ismert előéletű, mondhatni jó, szép állapotban lévő '93-as 300D-t vettem tavaly januárban. De azóta kellett szélvédőt cserélni (ok, ez már repedt volt amikor vettem), küszöböt hegeszteni, üzemanyag melegítő tömítés csere, leállítószelep csere, most pedig a legújabb élmény, hogy hátulról csörömpöl valami, és elég bizonytalan is... (örültem, hogy hazaértem). Igaz, ezek nagy része nem egy komoly dolog, a megbízhatóságot nem befolyásolta nagy mértékben. Leszámítva az utolsót, azért kicsit megijedtem, nem tudtam bemerjem-e vállalni hazafelé a dugót Pesten. Itt egyébként vezetek minden költséget, meg lehet nézni mibe került eddig a fenn tartása.A fogyasztás barátságos (6-7l között, csak városban azért szerintem inkább 7-8 lenne), de ez inkább a szívó motornak és a manuális váltónak köszönhető. Az automata picivel többet fogyaszt, de kis futásnál ez tán nem annyira szembetűnő. Amúgy én nem hiszek abban, hogy X km futás alatt nem éri meg dízelt venni, mert a benzin akkor is többet fog fogyasztani. Kopó-fogyó alkatrészek mindkettőn fogynak, a régi kamrás, soros dízeleknek pedig nem nagyon szokott baja lenni. Egyébként a soros (tehát nem V6) CDI-kről se írnak rosszat általában.
W210-ben volt az OM606 jelű dízel motor: van szívóban, és turbóban is, valószínűleg mindkettő kimegy a világból, ha megkapja a kellő minőségű olajat időben.
Én azt tanácsolom egyébként, hogy állíts be hasznaltauto.hu -ra hirdetésfigyelőt, s ha akad egy ami felkeltette a figyelmedet, menj el megnézni. Mindenképpen nézesd meg szervizben, hogy mennyi rozsda van alatta! Akkor is, ha az eladó váltig állítja, hogy rozsdamentes.Ezt a W210 300T TD-t 06.23-án tették fel, jó árban van, megnézném ha közel lenne. Mondjuk a bal első ajtó lóg, s a lökhárító sem áll túl egyenesen elöl. Amúgy képek alapján egészen egyben van.
Én amúgy az utódját keresném, a W211-et. Ezt is nemrég tették fel. Lengéscsillapító és kardán felfüggesztő hibát ír - azért ennek utána kellene járni, hogy pontosan milyen állapotban van.
-
-
MurdR
veterán
Ki kell menni németbe ha jó autót akar az ember.. Én nagyon gondolkodom azon, hogy jövőre lecserélem a 200D-met egy 300TD-re. Van ember is, aki segít behozni, ismeri az ottani bürokráciát, stb.
Itthon is ki lehet fogni, de ki tudja tartogatni a zsebében a pénzt fél-évig 1évig, mire felbukkan egy szép pédány? (Mert én nem, az tuti)Ez mondjuk 4matic, nem tudom mennyire bajos, de ez se rossz, 2500EUR
vagy egy titkos kedvenc, a coupe 124-es. Élőben egyszerűen gyönyörű jószág, még az sem érdekelne ha 15L-t eszik
Itt meg egy E300, mondjuk meg is kérik az árát
[ Szerkesztve ]
MacBook Air 2020 - iPhone SE 2020 - iPad 8
-
barnam_
nagyúr
Nem igazán életszerű a 200D után egy 300E, már ha érdekel a fogyasztás
Szerintem a 300D Turbo az egy jó kompromisszum lenne, van menés is, de jól is fogyaszt. Mondjuk pont ezért valószínűleg már az összes szét van hajtva.Ahogy írták előttem, 1 milláért itthon is lehet szép W124-es Mercit kapni.
Én a W124 után valami S osztályt tudnék elképzelni, mondjuk egy W126-ot.(#11628) blt.62: Jogos, tegnap ránéztem ha-hu -n, másfél milláig 12 db dízel W211 volt összesen, de valószínűleg inkább felette van, amit érdemes megvenni.
-
MurdR
veterán
válasz barnam_ #11631 üzenetére
Nem életszerű, de én se vagyok életszerű.
De lehet, hogy a 200D mellé lesz véve egy kombi. Lehet hogy 210, lehet, hogy 211 vagy w140. Nem tudom, már hetek óta ezen rágom magamat, hogy mi a franc legyen.... És lassan el kéne döntenem, mert csak a kitűzött célra tudok félretenni, random nem megy[ Szerkesztve ]
MacBook Air 2020 - iPhone SE 2020 - iPad 8
-
barnam_
nagyúr
Nekem az a gondolat fogalmazódott meg a fejemben (én is régóta agyalok), hogy kellene valami a 124-es mellé, mert ezt mindenképpen meg akarom tartani; s idővel felújítani. Amiket javítani kellene, hogy elégedett legyek: szilentek (meg vannak keményedve), porlasztócsúcsok (füstöl alapjáraton kicsit), tetőkárpit lóg, meg hát ugye a rozsdával is kezdeni kell valamit (sárvédőívek, küszöb ajtó felőli része, bal első ajtó, "A" oszlop a szélvédő mellett); aztán ha ez megvan, akkor a fényezés javítása (kavicsfelverődések, karcok eltüntetése). Két extrát szeretnék majd bele, bár ez fontossági sorrendben hátul van: állófűtés és tempomat.
Viszont e mellé nem fér bele még egy "projekt" autó, aminek a felújítására költeni kell. Egy megkímélt W126 vagy W140 meg drága lenne, és ugyancsak félteném a napi munkába járásban elhasználni.
Inkább valami olyasmit szeretnék, amit nem sajnálok naponta nyúzni Budapesten: nem baj ha meghúzzák, rányitják az ajtót, stb. Hasznos lenne, ha télen szmogriadó esetén is használhatnám, amihez viszont Euro3 kell, amivel kapásból kiesik nagyon sok régebbi modell - 1995 utáni Mercedes-t pedig nem igazán szeretnék.
Így jutottam el odáig, hogy akár OFF márka is lehetne (ami már nem ennek a topicnak a témája) -
tailor13
csendes tag
válasz WunderKinder #11635 üzenetére
Ha jól emlékszem, Dömsödön van egy messze földön híres szaki, aki ilyenekkel foglalkozik.
'82 240D
-
MurdR
veterán
válasz barnam_ #11633 üzenetére
Na végülis nem szilentet, hanem lengőkart kell cserélnem, a szakim már meg is vette. A bal oldali nagyon kotvány állapotban van.
Ha már ott voltam nála, akkor lecserélte a szervóolajat, meg a szűrőjét, a lengőkart jövőhéten machináljuk meg.
Kérdezted korábban a diffit ha jól emlékszem, 3.46 van alatta.MacBook Air 2020 - iPhone SE 2020 - iPad 8
-
WunderKinder
tag
válasz tailor13 #11636 üzenetére
Szerintem bármelyik hidraulika javító meg tudja csinálni, tök egyszerű szerkezet (porvédőt meg lehet rá venni traktoros boltban). Nekem anno Baján csinálták, de elsőre onnan is el akartak hajtani, mondván hogy ez egy lengéscsillapító. A Kárászyék meg azért hajtottak el, mert ez nem lengéscsillapító.
-
bucihost
senior tag
Sziasztok. Merci c200 2002. Ki kellene jutnom az utastérből a motortérbe 2 szál vezetékkel. Néztem, hogy ha le veszem az anyós oldalon a kesztyűtartó oldalát, valamint a motortérben az akku feletti szűrőt akkor ott lazán ki tudom húzni. Kêrdés ez mennyire jó ötlet? Ha nem jó akkor hol probáljak? Lehetőleg bontás nélkül
-
nagyúr
válasz bucihost #11639 üzenetére
Jó ötlet ott, ha van hely tömködd ki a kábelek mellett, utána mindkét oldalt bandázsold hozzá a kábelköteghez kb 10-10 cm hosszban, így nagyon kicsi az esélye, hogy a nedvesség is átjut. Ha nincsen rá hely, akkor FBS-el kend meg a kábelt és úgy dugd át, az is jól tömít, ha megszárad.
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
bucihost
senior tag
Köszi! Egyenlőre tömítésnek nem tudom mit fogok használni, de nem tudom nedvesség mennyire menne át egyáltalán, mert ha leveszem a szűrű betétet, rés így is úgy is van ott, (látom a fényt a kesztyűtartó mellett)szóval ha eddig nem ment át nedvesség szerintem ezután sem kellene neki. Viszont a kábel kötegelés meglesz, mert nem akarom, hogy neadj isten bele másszon a kábel a szűrő motor / ventilátorba. (bár tegnap este 10 kor amennyit láttam, lehet nem is a pollen szűrőnél jönne ki a kábel, hanem mellette)
[ Szerkesztve ]
-
bucihost
senior tag
válasz bucihost #11642 üzenetére
Lejárt a szerk idő, és eszembe jutott még 1 kérdés. Ha már ott kint vagyok (az akkunál) 2 kábellel, akkor lehet 4 lenne belőle.
A miértje az, hogy szükségem lenne 12V 3A-ra. Ezért egy szivargyújtó töltőt akartam (akarok) meg fabrikálni. Viszont ha már a motortérben vagyok, végül is közvetlen az akkuról is levehetném a 12V-t.
Na most ilyenkor elég lenne lehúzni a 2 szálat, és esetleg a +-os szálon berakni egy 3A+-os biztosítékot?
Azért mentem inkább a szivargyújtó irányába, mert akkor már előtte van a 15A biztosíték, meg nem kellene megszakítózni hanem csak kihúzom a töltő fejet és kész.
-
bucihost
senior tag
Sziasztok. Sos. C200 2002 cdi. El indultunk egy hoszabb útra. Műszerfal meg a gombok alig világitanak. Mi lehet a gond, mit nézzek?
-
Kickass
őstag
Mostmár csak megkérdezem itt is mert elakadtam.
Van bármi ismert és működő módszer arra, hogy aux-ot bluetooth-t vagy usb-t varázsoljak egy w203-ba ami audio20-al van szerelve?
Ha FM transmittert pl. nem szeretnék. -
nagyúr
válasz Kickass #11649 üzenetére
Tádám:
Jó forrasztgatást! Vagy 15 font mínusz:
Bluetooth szerintem emberi áron nem beszerezhető és borzasztó minőségű, USB-t meg baromi macerás lenne megoldani és a mappák tallózását meg nem tudja az Audio20. Akkor marad az AUX és mondjuk valami USB-s média lejátszó:
És ezzel a Bluetooth-ot is meg tudod oldani, de HiFi minőségre ne számíts!!
[ Szerkesztve ]
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...