Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BigBlackDog

    veterán

    Közben felmerült bennem ismét egy kérdés. Motorok terén 260, 280, 300 lenne a kiszemelt benzinesekből, dízelből pedig 250TD, 300D, 300TD (esetleg szívó 250D). Azt sejtem, hogy a benzinesekkel szépen fel lehet ülni a rollerre, a dízel változatok talán kevésbé lennének költségesek (fenntartás szempontjából).

    Viszont mi a helyzet a váltóval W124(/W210) esetén? Ha jól informálódok, a régi 4 sebességes automata a megbízhatóbb, az újabb 5-ös már kicsit érzékenyebb szerkezet. Nagyjából hány ezer (valós) kilométer után érdemes a váltók felújításával számolni? Mennyibe fájhat egy normális felújítás? 5-ös automatáról érdemes lemondani, vagy ha nem rángat és szépen vált, akkor annál sem lehet nagy gond (értelemszerűen megfelelő időközönként cserélve a váltóolajat)?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák