- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- DIGI Mobil
Hirdetés
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
BigBlackDog
veterán
Közben felmerült bennem ismét egy kérdés. Motorok terén 260, 280, 300 lenne a kiszemelt benzinesekből, dízelből pedig 250TD, 300D, 300TD (esetleg szívó 250D). Azt sejtem, hogy a benzinesekkel szépen fel lehet ülni a rollerre, a dízel változatok talán kevésbé lennének költségesek (fenntartás szempontjából).
Viszont mi a helyzet a váltóval W124(/W210) esetén? Ha jól informálódok, a régi 4 sebességes automata a megbízhatóbb, az újabb 5-ös már kicsit érzékenyebb szerkezet. Nagyjából hány ezer (valós) kilométer után érdemes a váltók felújításával számolni? Mennyibe fájhat egy normális felújítás? 5-ös automatáról érdemes lemondani, vagy ha nem rángat és szépen vált, akkor annál sem lehet nagy gond (értelemszerűen megfelelő időközönként cserélve a váltóolajat)?
[ Szerkesztve ]