- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Telekom T Phone és T Phone Pro - híg a leve
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Google Pixel 6/7/8 topik
Hirdetés
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Declare #50278 üzenetére
"A miért kell a dugódíj kérdésre kettős választ adhatunk. Budapest eddig egyedüli városként nem saját akaratából vezeti be a dugódíjat, hanem brüsszeli nyomásra. Az egyszerű választ tehát: azért van szükség a dugódíjra, mert ez EU ezt írta el a 4-es metró építésének támogatásáért cserébe." - [link]
Ez az elsődleges ok, mellesleg meg jót tehet a városnak. Vagy nem mert nem éri el a célját érdemben... A bevezetés után pár hónappal kiderül.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
brumi1024
veterán
válasz Declare #50278 üzenetére
Elbeszéltek egymás mellett, pedig mindkettőtöknek igaza van. Lehet, hogy kell a dugódíj, de az is biztos, hogy rosszul lesz bevezetve. Az 5k/év szimpla sarc lesz, és senkit nem fog eltántorítani. De alternatíva sincs, én Budakalászról ingázok Dél-Budára, viszont hiába mennék - akár 10-15km-es kerülővel városon kívül, körbe -, ilyen opció még tervben sincs. Nem szeretnék másfél órát tömegközlekedni egy 25 perces út helyett, így marad a rakpart, mint egyetlen út, ami messze túlterhelt, és a fűnél-fánál lévő fel-lehajtók miatt nem teljesen azt a szerepét tölti be, mint szerintem kellene.
[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
válasz Declare #50278 üzenetére
Technikai szempontból sem indokolt túlzottan, dugódíjnak akkor van értelme, ha a belvárosban van kulturált és megbízható tömegközlekedés.
Namármost ha elballagunk és megtekincsük a hármas metrót, akkor hamar levonhatjuk a konzekvenciát, hogy ez bizony nem van.
Ha tovább is nézzük, akkor láthatjuk, hogy a 3-mas metró felújítása idejére valóban csak egy dugódíj hiányzik még Budapestnek, és utána már tényleg csak annyi dolgunk lesz, hogy felosszuk a várost 3-4 további településre, amik között csak útlevéllel lehet átkelni.
A másik súlyos probléma ugyanis, hogy Budapest egyik külvárosából a másikba igazából nem tudsz nem a belvároson keresztül menni.
Lásd: alsó rakpartok, Rákóczi út, Nagykörút, Hungária.
Az hagyján, hogy tisztességes M0 kellene, de az is nevetséges, hogy XI-ből Szendendrére a budai alsón kell mennem, meg az is, hogy az M5-re tartva be kell jönni a Lágymányosi hídra, hogy utána újra kifelé mehessek.Brumi: budai alsón csak az Erzsébet hídnál lévő felhajtót kellene elfelejteni a francba, a többi ok.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
-v-
addikt
válasz Declare #50278 üzenetére
Én nem abba akartam beleszólni, kell-e vagy nem, simán leírtam, a metrószerződésben van egy kikötés, arra vonatkozott az eu miatt kell rész. Úgy tűnt ennek nem vagy tudatában, ezért másról beszélsz, csak ezt az egyet akartam megvilágítani, hogy van egy ilyen dolog, qru is erre gondolt, amikor azt írta, az eu miatt muszáj.
Ha most se megy át a dolog feladom[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs