Hirdetés
-
Steet Fighter 6 - Így harcol Akuma
gp A sorozat legútóbbi részének DLC karaktere alig több mint egy hét múlva érkezik a játékba.
-
Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
it A kreativitás szimbólumait zúzták be egy iPad-reklámban, ez pedig hatalmas felháborodást okozott.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz MC Pite #258367 üzenetére
Nálunk HP Pro 15-ös van 2 autón is (illetvae az Ypsilonon is az volt), teljesen jó. Bár egyik sem volt színezett gyárilag.
A MiTóra nem tudom, milyet akarjak, mert ez már gyárilag is kapott egy pici sötétítést, valahol a 20-as vagy a 35-ös közötti kellene, hogy ugyanazt az eredményt érjem el.
Mindenesetre ápr. 14-ére van időpontom. -
Qru
MODERÁTOR
válasz MC Pite #258398 üzenetére
HP-re van 10 ev gari eleg az is es olcsobb. Meg mire a 05 kifakul addigra mar meg sem leszba kocsi valoszimuleg.
Nekem nagyon bejott kb az egyetlen aftermarket cucc amire azt mondom, hogy sokkal elobb meg kellett volna lepnem.
Bubit csak en vezetem ott nem kell alkamazkodni senkihez. Jazz-en nincs folia es nem is lesz sztem.Extrakbol nekem a holtterfigyelo ami hianyzik a tobbi nelkul elvagyok.
Most eppen haspancelt nezek, nincs meg eleg be nem szerelt kiegeszito a pinceben.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MC Pite #258677 üzenetére
Nekem a CC egesz lassan oregedett 3 evesen meg tok oke volt, 4 evesen mar jelentosen gyengult, foleg a teli kepessegei. Ha nem lenne ilyen draga akkor gondolkozas nelkul ujra azt vettem volna.
Vredestein lett mind a ket kocsira. Jazz-en a Q5 meglepoen jo, igaz egy Hankook K425/Firestone WinterHawk kombonal nem nehezebb jobbnak lenni.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
válasz MC Pite #259052 üzenetére
Amúgy nyárra lehet lövök valami nyárit május-júniustól szeptemberig (már csak egy nagyobb felni miatt is), télre bőven jó a 4 évszakos, talán még jobb is ide, mint a téli
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MC Pite #260365 üzenetére
Kint egyszerű az intézés, főleg ha autóháztól/neppertől veszed, mert mindent intéznek minimális felárért (biztosítás-exportrendszám). Az itthoni forgalombahelyezés ami szívás.
Kimenni meg helytől függ, Flixbus, vagy a vonat közlekedés is elég jó. Vagy Telekocsi/Oszkár, Blablacar.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
válasz MC Pite #260359 üzenetére
Nemrég panaszkodott egy kereskedő ismerős, hogy már 1000€/db hozza neki a trailer a kocsikat, és még csak utána jönnek az adók (környezetvédelmi...)
SzóvalEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
veterán
válasz MC Pite #260428 üzenetére
Ma számoltam ki egy cimborámmal, hogy alaphangon kb. 300 ezer behozni egy autót, ő már túl van 4-en és most ismét Stuttgart környékére készül egy ritka darabért. Valamint a honi regisztráció (KPM, adó) díja. Plusz a "cigány élet", ami a kor előrehaladtával egyre nyűgösebb.
-
simonjoe
senior tag
válasz MC Pite #260428 üzenetére
Mi is sokat megyünk, akár este éjszakai is, felváltva vezetünk, a Zasszony azon kevesek közé tartozik ki nő létére Q...va jól vezet. (Náluk az egész család motorizált génekkel rendelkezik. Mindenki valami nagy batárt vezet, vezetett.) Rajta sosem látom a fáradtság jeleit, Ő egyzserűem szól, h csere. Én viszont arra jöttem rá, h ha a lábomra fújom a hideg levegőt, akkor az ébren tart. Ezért jó a több zónás klíma.
Joe
-
cOxeR
Ármester
válasz MC Pite #260445 üzenetére
Ezeket a hosszú sporteseményeket én nem értem, nem az én világom. Lehet kevés vagyok hozzá kitartásban, meg erőnlétben, utóbbiban biztos.
Nekünk volt olyan, hogy elindultunk Párizsba, igen autóval, igen egy Swiftel, eltelt kb 30-40 perc, mikor a fotózandó (azóta jó jó barátok) pár fiú tagja megszólalt, nincs nálam a jogsim. Na onnantól szinte én vezettem végig, rapid 2 éjszaka, 1 nap út le, aludtunk pár órát, majd meló hajnaltól, mert akkor nincs tömeg, egész nap fotózás, lődörgés, este megint egy kis fotózás, beestünk a szállásra aludtunk 4 órát majd újra mentünk hajnalba fotózni, aztán hazavezettem. Itthon a végét vették át, mondván, kevesebb a büntetés, ha jogsi nélkül csípik el, mint külföldön.
-
Puma K
veterán
válasz MC Pite #260524 üzenetére
A MOL-nál nekem még 2-3 tankolás és meg van a VIP.
Ezen az oldalon nagyon titkolják, de legmagasabb rangban(?) -20 Ft/liter a prémium, a sima EVO -5Ft/liter. Az autómba mindig 100-ast tankolok. Mosás-kaja kedvezmény 20%
Én meg a Shell-t hanyagolom Bár náluk meg van 3.300 pontom.
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
simonjoe
senior tag
válasz MC Pite #260524 üzenetére
Nem keverem, MOL-nál tankolom mindkét autónkat. Támogatom a hazai ipart , meg van belőlük minden bokor alatt. A tavaly elért pontjaid alapján az idén élvezheted azt a kedvezmény. Az egyikbe prémium megy, -20/ lityi, a másikba normál, ott öt forint a literenkénti kedvezmény. Alapvetően lex@...rom én ezt a pár forintot, sokkal inkább az a következetesség, h nem kutyulom az üzemanyagot. Elég ha kint vagyunk külföldön, ott meg ahol lehet, csak BP kútról tolom. Egyébként meg elég gáz ez a kedvezmény a MOL-nál. Többször kapunk egy évben erre-arra promós árat. Tavaly egy Lindt csoki náluk akcióban drágább volt mint egy Spar normál polcos ára. Szóval piár ez rendesen.
Joe
-
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MC Pite #260593 üzenetére
Nincs tarcsi, biztos, hogy több a terhelése mint 20-30%. Különben nem enne meg 12 litert autópályán. Meg eleve MPI motor, kevésbé kokszol. De ha majd egyszer lesz vmi GDI és jó hatásfokú motoros autóm, akkor majd én is veszek táltos adalékot. Elmentettem az infót.
#nincsbennetarcsi
-
-
veterán
válasz MC Pite #260601 üzenetére
Köszönöm! Frissen szervizelt darab. Eneost a Szakál-Metáltól a végső esetben teszek bele, erős averzióm van vele szemben.
Szeretek én is ezt-azt pancsolni a benzinbe, jelenleg VIF megy fél adagban a Golfba. Állítólag közvetlen befecskendezéshez, konkrétan TSI-hez optimális.
-
Reggie0
félisten
válasz MC Pite #260708 üzenetére
Motor uzemallapotabol. A sok kigyorsitas majd fekez majd kigyorsitas miatt sokkal tobb korom keletkezik, az illeszteseknel ahol olaj szivaroghat at(pl. turbo) tobb olaj fog szivarogni, mert mindig felporog,leall, mint autpalyan a folyamatos es egyenletes terheles mellett. Szerpentinen igy ki tudod kormolni a DPF-et, de az elobbiek miatt gyorsabban no az olajhamu szintje, mint ha autopalyan kormoltad volna ki. Nem beszelve a felizzott elemeket ero mechanikai stresszrol sem, mert amikor fekezel es nem termel energiat a motor, akkor ezek elkezdenek hulni, majd amikor rataposol melegedni. A dpf regeneralas kozben ezek olyan homersekleten vannak, amelyek az uzeminel magasabb(meg a padlogazas autpalyazasoknal is).
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz MC Pite #260808 üzenetére
"4S meg 4S között minőségban is hangolásban is nagy a különbség"
De még mekkora. Fater szarozta nekem anno a 4S-t, mert vett muter astrájára egy full-full low budget gumit. Hiába mondtam, hogy a 4S akkor lesz jó, ha felső polcról választasz. (Tényleg egy szutyok volt, csúszott nagyon)
-
tboldi
nagyúr
válasz MC Pite #260808 üzenetére
Én is a Hankuki H750-et fogom most választani az Alfára.
A legfrissebb tesztek szerint szorosan a CC2 mögött van, viszont darabonként 15-17k Ft-tal olcsóbb annál a szükséges méretben.A Jazzen a minap volt az 5. évfordulója a CC+-oknak, a nyári szezonra még biztosan maradnak, aztán majd meglátjuk. Én szeretem amúgy, a felhasználási módomhoz, vezetési stílusomhoz és a móvári terepviszonyokhoz kiválóan passzol ez a gummancs. Nyilván lehet érezni, hogy gyengült már az újkori teljesítményéhez képest, de még most is teljesen okés. A bírósági kanyart még mindig be lehet venni nyekkenés nélkül 40+ km/h-val a belső kis íven.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
-
veterán
válasz MC Pite #260887 üzenetére
Sok a bajom: nem tetszik, hogy forgásirányos, nincs peremvédő. Észak-amerikai típus kéne. Vagy nem foglalkozom a kérdéssel, kap majd európai nyárit. Ebben a reggeli +4-ben szitál rendesen. (DOT2016, gyári szerelésű BS Potenza S001, a Golfon se remekelt, ott is gyári szerelés volt.)
Felfoghatjuk, hogy így olcsó játék hülye gyerekeknek , hirtelen fékezéskor megnyugtatóbb lenne a jobb tapadás
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest