Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MC Pite

    veterán

    válasz Qru #260595 üzenetére

    Ezeket mindig MPi motorn mértem, mert mindig az volt/van :).

    GDI-nél a leghasznosabb a fasza olaj. Minimum amit előírtak, de leginkább a legjobb ami azóta azon a vonalon van.
    Ha még nem gáz a motor, akkor jöhet a sprézés, ez akár MPI-nél is. Nem egy beteg motornak esünk ezzel neki, hanem nagyobb bajt megelőzni jó. [link]
    Mikor hozzám került a Picasso, meg a C3 is, akkor a kipufogón jó kis kormos dzsuva csöpögött ki. Mi két emberesen szoktuk, valaki adagolja a gázfröccsöket, miután újra stabilan jár, megint egy cicc. Kb 10 perc. Kedvenc részem mikor beindul a hűtőventi és elkezdi rámtolni a meleget :DDD .
    Jut eszembe, tavaly talán nem is csináltam a Meganeon, de ha minden jól alakul, nem is biztos hogy fogom.
    Vannak erősebb szerek, de idáig mpi motorokhoz nem volt rá szükség, és most a gdi-nél igyekszem inkább időben csinálni. Jó kérdés mondjuk, hogy a turbó mennyire örül ennek...

    focvis: Tudtam puru elég neki, csak normális kútról való legyen.
    Koksszal ha birkózni kell, akkor spré, dióhéj, meg preventívbe legjobb alapolajú motorolaj ami belevaló (Sustina). Nem szokták a motorolaj témát sem túltolni a japánok (sőt). Amíg az összes eu gyártónak saját szabványai vannak, a legtöbb japónak nincs, elég az acea, api és/vagy ilsac szabványt figyelni. Vakon egy SN/RC GF5 0W20as Sustinára tippelnék, de majd megnézed melyik a legjobb az ajánlottak közül.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

Új hozzászólás Aktív témák