- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Termékoldal is van a Galaxy Watch FE-hez
- Yettel topik
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
- Apple iPhone X - vissza a jövőbe
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Nubia Neo 5G - olcsó játék
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
Hirdetés
-
Rövid előzetesen a Star Wars Outlaws PC-s kiadása
gp Az NVIDIA-nak köszönhetően nyúlfarknyi videót kaptunk a játékból.
-
Bemutatkozott a Redmi 13 4G
ma Ne keverjük össze a Redmi Note 13 4G-vel vagy a Redmi 13C 4G-vel.
-
Megtévesztő AI-kampányok ellen küzd az OpenAI
it Egyre több a megtévesztő tevékenység és kampány, ami az AI segítségével készül – néhányat már elkapott az OpenAI.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
szabonagyur
félisten
válasz sutszi #240417 üzenetére
Igen csak nagyon sokan pár litert tankolnak rá, amikor beindult a hülyeség csomagért mentem a kútra, volt aki valami 2 litert akart tankolni csak... És ismerek olyat akinek 1 tank ~40L bő 1 hónapig kitart, szóval feleslegesen tartalékol ennyire, de ő is tankol minden 3-4 napban kb mert mi lesz, ha nem lesz benzin (megy majd busszal shoppingolni vagy ül otthon).
A napi 1x tankolással is limitet akarnak szabni az esztelen autókázástól amit egyesek tolnak.
[ Szerkesztve ]
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz sutszi #240438 üzenetére
En eddig is tobbnyire elmenetem feltanknal tankolni. Telekre a 2x oda/vissza neccesen lenne meg (foleg telen) 1 tank bol, masreszt ennek meg fembol van a tankja nem tesz jot neki ha sokaig alacsonyan van benne a szint a korrozio miatt.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
válasz sutszi #241777 üzenetére
Utána
Északi parton krúzolunk, eddig 6liter a bc szerint, utoljára az opellel 10,5 litert sikerült itt megetetni, ki lesz dobva[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
forceberg
veterán
válasz sutszi #245716 üzenetére
Én is tizeniksz éve járok, szintén ég alatt álló autóval.
Az ülés azért nem olyan, mint egy pad, max. belehuppanáskor érezni hűsebbnek.
Ahogy öregszem, egyre kevésbé bírom a szélsőségeket, pontosabban nem is a szélsőségeket, hanem a gyors változásokat csípem kevésbé. Idén majd figyelem a reakciómat a hideg ülésre is
Olyan -5 alatt veszek már egy mellényt is a pulóverre, de a farmer alá semmi extra.(#245718) focvis : THX, én kb. 12,55 alatt szerinte ott fogom hagyni, ha úgy lenne.
Persze, jó és kényelmes az ülésfűtés, de véleményem szerint nélkülözhető.[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
szőröscica
addikt
válasz sutszi #247062 üzenetére
Az egész indult ki, hogy az ársapka egy faszság. Nem tartható, és amikor ki kell vezessék, akkor pont a legszegényebbnek fog a legjobban fájni, mert nem voltak rákenyszerítve arra, hogy készüljenek a nehezebb időkre. Ugyanúgy mint a rezsicsöki, nem az energiát kellett volna olcsón adni, hanem azt támogatni, hogy kevesebbet fogyasszunk, és akkor most nem kellene a sok szegény embernek gumicsizmával tüzelnie, meg 15 fokban ülnie otthon a szelelő nyílászárók mellett.
Egyébként:
1) felőlem mehettek 200-al is, ha normálisan teszitek.
2) jelenleg azt tapasztalom, ha a megengedettel megyek, letolnak. Épp csak akkor nem én vagyok a lassú lúzer, ha legalább annyival megyek, ami a közig bírság határa
3) ha tőlünk nyugatra, vagy északra külföldre megyek, ugyanazzal a vezetési stílussal, amivel itthon folyamatosan úgy érzem, hogy el akarnak taposni, külföldön teljesen stresszmentesen lehet közlekedni
4) a spanyolok se haltak bele mikor a 2008-as válságkor csökkentettek a sebességkorláton, meg mondjuk éppen Norvégia vagy Dánia sem olyan szörnyű hely ám, és egyikre se valószínű hogy felzárkóznánk, ha nálunk 150 lenne a sebességkorlát, mert így gyorsabban mozoghatunk, és az se esélyes, hogy ha 110 lenne, akkor még jobban leszakadnánk. -
rbalint88
addikt
válasz sutszi #247095 üzenetére
Vagy!!! Meg kellene teremteni annak a lehetoseget, hogy fel lehessen parkolni a vonatra es mondjuk 2-4 ora plusz menetidoert egy Muchen-Szecso tavon azt az idot produktivan vagy pihentetoen el lehessen tolteni nagyjabol azonos koltsegszinten. Szerintem egy topmanagernek is “jobban megeri” 6 ora idegallat vezetes es 2-4 ora munka helyett a 8-10 ora vonatozas, mikozben tud dolgozni, normalisan ebedelni, stb. Fobb varosok kozott lehetne egy ilyen EU-s pilot projekt
-
gooool
őstag
válasz sutszi #252964 üzenetére
Szia,
Én pl. a Design Kft-nél szoktam, mivel kecskeméti vagyok, de szerintem érdemes lehet más, hasonló profilú hulladékgazdálkozdási helyi erőt is megkérdezni, hogy van-e lehetőség.
Itt ingyenes a leadás, gondolom jó biznisz, így nincs pofájuk lehúzni a népet, ellenben a fagyállót drágábban veszik át, mint amennyiért megveszed az újat a boltban.
Benzinkúton ritka, ahogy írták is csak kijelölt MOL kutaknál van, amik aránylag közel vannak vagy frekventáltak a battai finomító irányába.Üdv, Balázs
-
-
Integrale
veterán
válasz sutszi #258025 üzenetére
Első faceliftig 235 lóerős és acél blokk, utána 240 és alu.
Vezérlésmódosítókkal lehet gond, PCV szelep (darabos alapjárat, magas olajfogyasztás stb), VVT szolenoidok/azok szűrői. Nagyon komoly dolgokról nem hallani.
Volt olyan 159-amin a 3. turbó van pár ezer km-en belül, de az inkább szervizelési probléma, nem motor."Bad reklám is reklám too"
-
Reggie0
félisten
válasz sutszi #260488 üzenetére
Videkre valo, ahol nagyok a tavolsagok es kicsi az embersuruseg.
Amugy a mem pedig igaz. Ahol nagyobb az ateresztokepesseg oda megy tobb auto, mert lerovidul az utazasi ido az alternativ utvonalakhoz kepest. Vagy te dierkt kerulouton mesz, hogy ne terheld a nagyobb utat? Ugyehogynem...
Amugy meg koltozz a munkahelyed melle, ne solymarra vagy a hegyekbe es maris nem kell annyit autoban ulnod, hiaba lesz dugo De eleg kepmutato dolog, hogy kikoltozol a jobb levegoert es a nagyobb lakasert, majd jol odapofekelsz annak aki a varosban lakik.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz sutszi #260493 üzenetére
Konkretan ez pont igy van. Tobben mennek arra, mert rovidebb az ut es tobben ulnek at mas kozlekedesi eszkozrol autoba. Ha kerekparral ugyanannyi ido megtenni az utat, mint autoban a dugoban ulve, akkor a kerekparozas vonzereje nem csokken, de az autozase igen. Egyszeru logika az egesz.
Meg azok a varosok is dugosak, amelyeken 2x5 savos autopalya megy at. Az ut bovitese csak ideig-oraig megoldas, de ugyanoda vezet. A koruton is amiota szukitettek a forgalmat ugyanakkora a forgalom, mint 20 eve is. De legalabb kevesebb auto pofekel egyszerre, igy a szennyezo anyagok koncentraciojanak maximuma csokken."Azért érzed, hogy fordítva ülsz a lovon?"
Neked kene ezt inkabb erezni. Azert is olcsobb ott a lakhatas, mert tobbet kell ulni a dugoban. Ahonnan rovid ido alatt kenyelmesen elerheto a belvaros, az a hely dragul. Ez ilyen egyszeru.
Nem kell mindenkinek a munkahelye melle koltozni, van aki megoldja tomegkozlekedessel, kerekparozassal, rollerrel vagy csak nem panaszkodik fennhangon. Ok koltozhetnek tavolabbra is.
Neked csak az idodbe kerul, aki meg a belvarosban lakik annak meg az egeszsegebe. Az utobbi fontosabb.[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz sutszi #260500 üzenetére
A tomegkozlekedes sosem lesz eleg vonzo, mert olyanok az emberek. Csak a kenyszerites megy.
Attol meg hogy elkotloznek a levego ugyan ugy rossz marad ott es a lakas sem marad uresen, szoval a problema marad.
A hibrid is pofekel.
A kozlekedes tok gyors varosn belul, csak nem autoval kene jarnod. Probald ki elektromos kerekparral vagy rollerrel vagy robogoval. Gyorsabb, mint autoval vagy BKV-val.
Az embereket ugy kell gyorsabba tenni, hogy a forgalmat es a felesleges utazasok szamat kell csokkenteni. Pl. tobb tavmunka, tobb telefon, tobb videochat, kevesebb boltba rohangalas(rendelj hazhoz, ugy tobb rendelest ossze tudnak fogni), stb..
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz sutszi #260488 üzenetére
És Qru: teljesen egyetértek azokkal az érvekkel, hogy az alternatíva nem egyező ütemben fejlődik az elnehezítéssel itthon, inkább csak a globális trendeket mondtam. A P+R, jó tömegközlekedés, bent pedig akár elektromos roller/bicikli szerintem jobb alternatíva, nyilván ehhez nem minden adott jelenleg.
-
nagyúr
válasz sutszi #263583 üzenetére
Igen, az, pedig a gumi nem új! Csak a bolond hollandok teleragasztgatták mindenféle matricákkal. Az egyiken kettő is volt.
Munez: Hehe, abszolút jogos, de mindent a maga idejében. Még gondolkodom az egyedi táblán... azt felragasztanám.
focvis: Ne is mondd, beteg dolog ez! Ma kerék pakolgatás közben realizálódott bennem, h milyen hatalmasak méretűek ezek. Konkrétan teherautó méret. 180 kg a négy kerék - mondjuk raklappal együtt. A gumis azt mondta, h szereltek már 24-est is. Én még élénken emlékszem azokra az időkre amikor egy 17-es felni nagyon nagynak számított. Nem tudom, h meddig tolhatják még ki a határokat.
radi8tor: Ez jó
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Windows 10
- Termékoldal is van a Galaxy Watch FE-hez
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- Computex 2024: Itt a Strix Pointra épülő Zenbook S 16
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs