- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Vodafone mobilszolgáltatások
- DIGI Mobil
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Netfone
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
gp Az önjelölt kalózok ránézhetnek az Ubisoft játékára, hátha valaki úgy dönt, hogy megvásárolja azt.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz MC Pite #194482 üzenetére
A garancia kiterjesztésnek semmi köze ehhez! A BMW Service Inclusive Plus szolgáltatás lényege az, h ne fizess semmit az időszakos szervizekért (5 év/100.000 kilométerig). A "sima" Service Inclusive (ami a legtöbb használt autóhoz jár) ezeket tartalmazza ingyenesen: "Motorolaj-szerviz, ideértve az utántöltést is * Járműátvizsgálás a hivatalos BMW szervizprotokollnak megfelelően * Légszűrőszerviz * Üzemanyagszűrő-szerviz (dízel járművek esetében) * Mikroszűrő-szerviz * Gyújtógyertya-szerviz (benzines járművek esetében) * Fékfolyadék-szerviz"
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MC Pite #194574 üzenetére
Engem pont a DRL miatt vett ki a rendőr legutóbb Bubival. Azt mondja miért helyzetjelzővel megyek (éppen akkor értem be a településre)? Mondom ez a nappali menetfény. Mutatom, hogy le van kapcsolva a lámpa. Adjam rá a helyzetjelzőt. Mondom nézze meg most világít hátul is a lámpa. Ok, kapcsoljak tompítottat. Ok. Megállapította, hogy gyárinak tűnik (szó szerint ezt mondta) és elengedett. Na most nekem a lámpatestben van benne gyárilag a nappali menetfény, tehát nem egy ilyen utólag oda mókolt Osramos cucc...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MC Pite #194580 üzenetére
Passatban próbáltam a gyári elektornyosat, ott nem esetem hanyatt a tudásától. Tulaj is mondta, hogy az első pár napban nyomkodta azóta normal-ban van, ha vmi ritka szar úton megy akkor átnyomja comfort-ba és ennyi.
DRL: Nem led-es az zavarta meg sztem a rendőrt.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
válasz MC Pite #194628 üzenetére
“Még anyám fostos Agiláját is szeretem (a futóműve egy fos, de a motor szeret pörögni, kaszni könnyű, sebességérzet hatalmas a valódihoz képest).”
A WagonR-ünk ugyanez, csak még pörgősebb, akarattal telibb motorral (M13A VVT).
Bár én a magas súlypontot érzem az egyik legnagyobb hátrányának, kanyarokban fokozottan óvatosnak kell lenni, különben felborul. -
veterán
válasz MC Pite #194696 üzenetére
El tudom fogadni, hogy az átlagos magyar télben jobb a GoodYear 4S egy az Alpokba tervezett valódi évszakos guminál. Viszont ez esetben is ott motoszkálna a fejemben, mikor cseréljek már nyárira.
Holnap jó lenne autót porszívózni, ezt-azt kéne bütykölni, délelőtt halászlét főzök (= megpróbálom), délután eső lesz... Vasárnap kiderül.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz MC Pite #194728 üzenetére
A korábbi camry amerikai piacos volt, nem volt köze corollához/aurishoz. Ott szinte elvárás az igénytelen belső. De szerencsére rájöttek arra, amire a Ford is, pl: a mustang, explorer esetén.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
válasz MC Pite #194869 üzenetére
Én nekem eddig négy autóhoz volt i30, i20, tipo, seat és mindegyik gyors volt, és pontosan mértek, igaz gyárilag adták az autóhoz pótkerék helyett
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
kátú
őstag
válasz MC Pite #195325 üzenetére
Bizony v6 és még csak nem is hibrid, ez hörög, morog, ahogy illik neki
Nem, sajnos nincs gyári DRL, ugye nem mai csirke ő már sajnos, de attól nagyon szeretem. Így valami utólagos DRL t kell bele tennem. A tompított az d2s xenon, a távolsági meg h11. Az index ami w5w azzal lehetne játszani egy kicsit esetleg. Igen, amit mutattál képet, arra gondolok.Igyekszem “fiatalosítani”
It still works!
-
kátú
őstag
válasz MC Pite #195548 üzenetére
Szükség megoldás a gyengéd gumi erre a nyárra, egy szezont kell elbírnia. Én még Hankookot sem veszek, ezt is ezzel vettem. Úgyhogy nem kell azt gondolni, hogy nekem ez a közepes minőségű gumi a fétisem
A Rav4 emen is Yokohama Advan Sport volt nyáron, télen pedig Bridgestone Blizzak dm-v2 szóval nem vagyok az, aki spórol a gumin.It still works!
-
3L1T3
addikt
válasz MC Pite #196647 üzenetére
Na én is nyomok egy fogyasztást bár ez lehet senkit nem fog érdekelni annyira! 2020 Tesla Model 3 Long Range (18" aero felni)
Múlthéten!
- Kint 21 fok / bent se fűtés se hűtés nem ment!
- Téli gumik (Pirelli Winter Sotozero 235/45 ZR18)
- Budapest XIII - Székesfehérvár (M7) - Budapest XIII
- Minden hol a megengedett maximális sebességgel közlekedve.161,7 km / 25 kWh és 156 Wh/km fogyasztás. Otthon töltök így 100 km ebben az időjárásban 565 ft / 100 km a költségem.
Jövőhónapban leszünk 1 évesek, ez alatt ~ 25K km került az autóba, és az áramon kívül más költségeim nem voltak a biztosításon és a cascon kívül. A napokban cserélni fogok nyári gumira, akkor a teljes téli fogyasztásomat megfogom osztani.
ASUS ROG STRIX Z790-E GAMING WIFI ֎ Intel® Core™ i9-14900K ֎ G.SKILL Trident Z5 RGB 64GB (2x32GB) DDR5 6400MHz CL32 ֎ Arctic Liquid Freezer III 420 A-RGB Black ֎ ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4090 OC Edition 24GB GDDR6X ֎ SAMSUNG 1TB 980 PRO M.2 PCIe ֎ Lian Li O11 Dynamic EVO XL
-
nagyúr
válasz MC Pite #196647 üzenetére
Engem inkább zavar, vagy legyen motorfék,
Nekem is nagyon fura. Főleg a 2 literes dízel után, de még az 1.6 szívóbenzin után is.
Újra kell tanulnom a "féktávokat", amikor egy körforgalomba beérek (mondjuk jellemzően ezzel sok maxigáz-maxifék vezetőnek az idegeire mehetek... ), pont elegendő legyen a sebesség fékpofa esetleges koptatása nélkül. Csak így tudom 9 alatt tartani a fogyit.#napifogyi
S-max, 8,5l/100kmSelenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MC Pite #196654 üzenetére
A ráleheltél a fékre dologról ugrik be, hogy mennyire utálom a dual range fékrásegítést. Amikor fékezel van egy X fékerőd, ha felengeded és újra rálépsz akkor meg 2X fékerőd. Nem tudom ezt miért így alakítják ki de a Passtaban is ilyen volt a fék már. Ez a 2 féle rásegítési mérték megviccelt már párszor.
#nincsbennetarcsi
-
kátú
őstag
válasz MC Pite #196798 üzenetére
Igyekszem mindent megtenni, hogy ne legyen baj belőle, de az vesse rám az utolsó követ, aki sosem csinált még ilyet de sajnos a mostani viszonylatban, azt kell mondanom, hogy még igen jó esélyekkel indulok, hogy előbb megállok vagy jobban fordulok, mint sok autó, a műszaki állapota miatt
viszont így lesz alkalmam próbálkozni a minél kisebb fogyasztásra eddig 9.7 számolva tankoláskorIt still works!
-
Szoszo94
őstag
válasz MC Pite #196798 üzenetére
Ha az eleje megcsúszik, ott már csak imádkozhatsz,hogy betapadjon. Ha a hátulja, ott tudsz korrigálni. Ráadásul a hátsó felnik nekem nem mennek fel előre Én tartom magam ahhoz, hogy a hátulja had menjen, az eleje maradjon mindig az íven
Fizikából és sajnos balesetekből is jártas vagyokYellowstuff pont az átmenet az utcai normál és a versenypályára alkalmas közt. Jóval magasabb hőtűrésű, mint a sima betétek, de még nem kell úgy előmelegíteni ahhoz, hogy fogjon, mint egy kerámiaféket. Vezettem épp elég RS modellt ahhoz, hogy tudjam hogyan viselkedik hidegen és melegen egy teljesen kerámia szett, azt is lehet használni egyébként utcán csak meg kell szokni, hogy először kétlábbal kell taposni a féket
Egyébként pályanapokra is mennék, szerpentinezni elég sűrűn járok, ott azért hamar elfogy a fékem sajnos. Nem hiába néztem ki az EBC-t, csak az ATE Ceramic mint másik opció nemrég került képbe és ezért vacilálok még, hogy mi legyen.
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz MC Pite #196800 üzenetére
Nálam hidegen ha beindítom, 1500-as fordulaton járatja az autó magát. Melegít, ott már van megfelelő olajnyomás, úgyhogy igazából hagyhatnám is úgy ketyegni míg rendesen be nem melegszik. Nem tudom hány autó/típus ilyen még, de ritka, a többségnek tényleg rosszat tesz csak, ha egyhelyben járatják. Ettől függetlenül én is el szoktam indulni max fél perc után, akkor szokott egy gázfröccsöt adni és visszavenni 1200-ra (még mindig "melegítős" alapjárat). Télen jöhet jól esetleg távolról indítás, ha kint áll az autó és mire beülsz már kellemes belül - cserében ahogy írod is, az olaj sem szereti ezt annyira.
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
kátú
őstag
válasz MC Pite #196800 üzenetére
A Lexus nem habositja az olajat, minden olajcsere alkalmával olyan tiszta olaj jön le, mint amilyen belement 10k kilométerrel korábban (Castrol C3). A kulcsról azért jó beindítani, mert miért ne, szeretem az ilyen kis butaságokat. Egyéb tényleges haszna is van, hidegben nyomi nyomi, indul az autó, fűt az ülés, 1 max 2 percel előbb indítom, mint indulok és mire beülök, már a kellemes meleg ülésbe ülök, ha esetleg valami miatt kint kellett altatnom valahol. A fények bent, minden megvan, gyárilag a rekeszek, a küszöb, az ajtó alja, minden világít, van állandó gyári narancs hangulatfény is a belül. A ledek meg mint mondtam. Nekem tetszik, neked nem, semmi baj nincs vele
It still works!
-
Szoszo94
őstag
válasz MC Pite #196806 üzenetére
1, Kanyarba belemész adott sebességgel vagy akár gáz nélkül, elindul az autó eleje le az ívről, RWD-nél mit csinálsz? Nyitsz a kormányszögön, kis fék, újra próbálsz befordulni, de ennyi. Én jobban betojok őszintén megvallva mikor az eleje indul meg. Oké, FWD autónál gázra behúzza ha szerencséd van és találsz tapadást, de ugye most konkrétan a saját autómról és tapasztalatomról volt szó.
2, Ha már előz a hátulja akkor baj van és nem érzed az autódat. Ott már el is késtél a reakcióval180-nál már mentem keresztben autópályán és ott baromira nem számítottam rá, de megfogtam és mentem tovább - büntifékes f.sz miatt egyébként, de ez más tészta.
Az biztos, hogy a féket el kell felejteni, mert körhinta lesz a végeLexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
válasz MC Pite #196798 üzenetére
Az egészben az a legrosszabb hogy ugyan azt a klasszikus hibát követed el amit előtted mindenki (igen én is ): abból indulsz ki hogy biztosan tömeg és anyagyilkos a másik még akkor is ha erre alapvetően semmi szándéka. Sokan ebből kinőnek.
Csak azért mert betű szerint ez a legoptimálisabb, még nem tökéletes a világ. Hála az égnek soha nem is volt és soha nem is lesz az.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
kátú
őstag
válasz MC Pite #196947 üzenetére
Azt hiszem, hogy én elengedtem
Ellenben szívesen elmegyek vezeld vezetésteknikai oktatásra, mivel nem vezettem még RWD autót, mindig AWD vel nyomtam, emiatt nem vettem GS Lexust. Az RX eléggé hátsó kerekesként viselkedik, de szépen lehet vinni vele a csúszást, nem bután dobálja magát.
De ez tényleg off, elengedtem, nem szeretnék vitázni ezendiegho: hogy csinálod? nekem 7.5 volt a legjobb értékem, de nem mentem 70 fölé és még csak a gázra se gondoltam Milyen autó eszik ilyen keveset?
Az amúgy nagyon kemény, hogy 2020 Dec. 05 406.9 ért rankoltam a 100 ast, ma reggel pedig 472.9 ért
[ Szerkesztve ]
It still works!
-
diegho
nagyúr
-
Szoszo94
őstag
válasz MC Pite #196947 üzenetére
Nem értem a sértődés okát, de a személyeskedést ne hozzuk be ebbe a fórumba, nem ezekbe a körökbe való (sumakker, fotelfizikusok)
Ettől függetlenül a téma pont, hogy itt nem OFF és szívesen olvasom az FWD és "előre jobb gumit" szálat is, hátha tanulok valamit belőle. Én amit leírtam, az a saját tapasztalatom, hogy orrtolást én nehezebben korrigálok le, mint az autó farának váratlan kitörését.
Pályán voltam már Mustanggal, veztech tréning pedig tervben volt és van is, TAP szintén ha a fékek is le lettek cserélve. Talán nyílt napokra is lesz időm a mostani munka mellett.Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Qru
MODERÁTOR
-
nagyúr
válasz MC Pite #197913 üzenetére
G20-as BMW. Nálam az utóbbi években eléggé lecsökkent az éves futásteljesítmény, ezért nem igazán foglalkozom a fogyasztással. Most sem emiatt váltottam hibridre, inkább csak a kíváncsiság hajtott. Így egy kicsit belekóstolhatok az elektromos autózásba is, illetve megtapasztalhatom, h hol tart most ez a technológia.
"...de végül a fenti sima benzines lett" - melyik is?
Tsebacsi: Már most szólok, egy hónap múlva megy a Hahura! Először kicsit túlárazva, aztán később folyamatosan csökkentem az árát amíg el nem viszik. Vagy jobb esetben úgy járok majd ezzel is mint az S5-tel, h a piac utoléri az áramat.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- DOOM: The Dark Ages címmel jön a sorozat új része?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Formula-1
- Vodafone mobilszolgáltatások
- DIGI Mobil
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Autós topik
- További aktív témák...
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
- Eladó Ford Mondeo 2.0 TDCi Trend
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs