- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A52 5G - nem csak egy G-vel több
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Nubia Neo 5G - olcsó játék
- Mindent vitt 2024 elején a Galaxy S24 Ultra (Androidon)
- MG5 menetpróba
- Samsung SmartTag2 teszt
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Az Amazon eurómilliárdokat hozna az olasz és az európai felhőbe
it A jelentések szerint Olaszországgal folytat megbeszéléseket az Amazon a több milliárd eurós befektetésről.
-
Alig néhány nap múlva jön a Silent Hill Transmission előadás
gp A műsor alatt a készülő játékok mellett az új film részleteibe is kapunk betekintést.
-
Mérföldkőhöz ért az LG a Micro-OLED technológiában
ph A vállalat által bemutatott új kijelző a VR és AR szemüvegeknél hozhat áttörést.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
#89309696
törölt tag
-
BigBlackDog
veterán
válasz rbalint88 #164693 üzenetére
Én még a megnyitás körüli időszakban voltam náluk komplett külső tisztítás, bevonatolással (ismerősi ajánlással). Azt szépen megcsinálták.
Mondjuk a gumisuknak keréksúlyok óvatos leszedésében nagy tudása nem volt (vagy csak bszott rá), meg is lett a nyoma a felni belsején, ez még mindig fáj. Ugyan felajánlották a javítást, miután jeleztem.
[ Szerkesztve ]
-
-
simonjoe
őstag
válasz rbalint88 #165114 üzenetére
A redőny lelkivilágából hiányos a tudásom, de nem lehet egy komoly mechanika az sem. Ezen a téren a fém (alu) profilú zsalúziát emlegetik mint egy biztonságtechnikai megoldás is az árnyékolás mellett.
(#165128) stickermajom : teljesen jól látod, ráadásul már az újabb generációs "csendesebb" kivitelek nem is láncosak, hanem szíjasok, még xarabbak. Ezért írtam, h a motoros kapu-garázskapu kényelmi mintsem biztonságtechnikai megoldás. Én nem mondom, h csudijó dolog, főleg rossz időben, h nem kell kiszállni, ráadásul egyre több autóba is opció a garázsvezérlési lehetőség. El kell dönteni, kinek mi a fontos.
Joe
-
nagyúr
válasz rbalint88 #165579 üzenetére
Jelenleg nincs rendes hely Ez is látatlan vásárlás, ez tűnt a legjobb megoldásnak ennyi pénzért. Meg aztán, egy szék lehet 5 percig kényelmes, viszont lehet 2 óra után meg akarsz halni benne
És amilyen számokkal dobálóznak a székes topikban ("400k-ér vettem széket mer az atom volt." Bázzeg )[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
EQMontoya
veterán
válasz rbalint88 #165788 üzenetére
Az teny, hogy nagyon sok kozlekedesi fejlesztes hianyzik.
M0 befejezese, Godolloi HEV osszekotese az M2-vel, Galvani hid, csak hogy a leglenyegesebbeket emlitsuk.Ettol fuggetlenul en csak akkor koltoznek ki BP-rol, ha tudnek ugy dolgozni, hogy heti 2x, nagyon max 3x jovok be.
A jelenlegi munkahelyemen ez megoldhato lenne, de meg igy sem vagyok raporogve.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
válasz rbalint88 #166709 üzenetére
Na, megint tanultam valamit. Mindegy, a lényeg, hogy a Stinger tetszett, de nem ilyen autót akartam, szóval közelebbről nem néztem meg. Optima meg nem volt. Ceedet nagyon rám sózták volna, de az meg nem tetszett. Ettől még akár jó autó is lehet persze.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
brumi1024
veterán
-
nagyúr
válasz rbalint88 #166842 üzenetére
Hatalmas +1, én úgy tudnám elképzelni, hogy a városi közlekedés 99%-ban autonóm lenne, vidékre menet választhatnál, vagy lennének olyan területek, ahol engedélyezett a manuális vezetés, elég sok versenypálya kéne hogy mindenki kiélje magát, és sok olyan autó, ami mindkét felhasználásra alkalmas, szerintem nem sokan engedhetnek meg most sem egy városi és egy "élményautót" is, egyszerre kell a kettő.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
#89309696
törölt tag
válasz rbalint88 #166842 üzenetére
Azt én is élném. El akarnék menni a Fressnapfba venni olyan csont alakú Dogscreek játékot és a lélek egyszerűen nem vesz rá, hogy én most másfél órát autózzak miatta. Ilyenkor marha jó lenne iderendelni neten egy robotautót amibe beülök és elvisz, megveszem, hazahoz és megy tovább a következő rendelőhöz. Aki ezt a jövőben képes lesz globálisan elterjeszteni olcsón az a mai mamutcégeket tapossa a földbe majd ilyennel. Helyileg szívesen autózok, de 10Km-nél messzebb a 'szomnak sincs kedve már.
Erre mondjuk szerintem alsóhangon 20 évet várni kell még. De az 1Z TDI még akkor is ketyeregni fog.
Eleinte tuti, hogy az autópályák lesznek robotizálva, azt a legkönnyebb, esetleg tömegközlekedés. A városi autósok kiváltása a legnehezebb feladat.[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
válasz rbalint88 #166848 üzenetére
Egyetertek.
Es palyan tenyleg az van, hogy csak a nagyobb forgalomban tolakodo 1-2 barom meg a kozlekedni nem tudo hetvegi autos veszelyesek, elmenyt nem ad semmit, ellentetben onvezetesi szempontbol sokkal egyszerubb, mint a varos. Szoval nem fogom banni, ha a gep atveszi tolem a volant.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz rbalint88 #166851 üzenetére
Egyebkent az lenne a sokkal konnyebb ut.
Azon a szinten ma is siman van a technologia, hogy robotoknak tervezett, csak onvezeto autok altal hasznalt uthalozatot alkossunk 0-rol, es ez mukodjon.A problema az atmenet, amikor embernek es robotnak kell egyszerre az uton lennie, raadasul olyan korulmenyek kozott, amit alapvetoen az emberre terveztek.
Szoval ez valahogy ugy fog kinezni szerintem, hogy minel jobban terjed az onvezetes, annal inkabb jonni fognak a mindenfele kozuti szabvanyok, amik ezeket a rendszereket tamogatjak kulonbozo informaciokkal.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
sutszi
veterán
válasz rbalint88 #166842 üzenetére
Én speciel nem várom, hogy kötelezően le kell mondanom valamiről... De nem ez az egy olyan terület van mostanában ahol hasonlót tapasztalok. Egy bizonyos kor után páran úgy érzik már nem élnek dolgokat... Oké... Ma is van fasza önvezető jármű amin lehet olvasni. Több neve is van: busz, vonat, metró, repülő, taxi..stb
De miért is akarjuk másra kényszeríteni az akaratunk? Mert saját preferenciáink mentén gondolkodva azt gondoljuk másnak is az KELL csinálni ami szerintünk jó?
A szexet ugye nem akarod majd betiltani ha neked már nem lesz rá ingered? Az is tud életveszélyes lenni ha nem vigyáz az ember.
Én a dugót leszámítva szeretek mindenhol gurulni.
Ha ott a funkció az autóban azért nincs ellenvetésem. Aki akarja használja, de a szabad döntés jogát ne akarjuk már elvenni, és ne a saját elképzeléseinket extrapoláljuk már ki. A biztonság meg full felejtős érvelés. Akkor is ott lesz a probléma, csak teljesen más szinten. De ezt most nem látjuk mert nem élünk benne... Jó példa erre, amikor pár évtizede próbálták kitalálni mi lesz a jövőben..akár napjainkban. És mai szemmel full béna dolgokat találtak ki mert a jelenből indultak ki...Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
válasz rbalint88 #166851 üzenetére
Csak gondolj a 14 év átlag életkorú autóparkra, itt nem lesz mindent vagy semmit, de tőlünk nyugatra sem. Csak fokozatosan fog működni. Nézd meg elektromos autó is mennyi van, nincs 5% pedig most már egy ideje nyomtatják.
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
tboldi
nagyúr
válasz rbalint88 #167043 üzenetére
A Jazz-ben is teljesen hátra van tolva, de egész kényelmesen elvagyok benne, nem érzem szűknek. Egyedül a kormányt húznám 1-2 centivel közelebb, ha lehetne tengelyirányban is állítani.
Márciusban szinte egyhuzamban levezettem vele 400 km-t (csupán 5 percre szálltam ki a felénél, hogy megvegyem a piros csomiajtót ), és csak a jobb lábfejem kezdett az út vége felé sajogni. #ohnetempomat
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz rbalint88 #167045 üzenetére
Tényleg van tér, simán beülök magam mögé is, még a térdeim sem érnek az üléshez. Oké, nem szívesen utaznék így hosszasan, de azért nem mondanám kibírhatatlannak. [kép]
De vissztérve az MR2-re:
Az eredeti kérdést úgy értettem, hogy vajon ebben is a szélvédő keretét bámulnám, mint az MX-5-ben, vagy egy picivel jobb lehet a helyzet?[ Szerkesztve ]
-
barnam_
nagyúr
válasz rbalint88 #168140 üzenetére
Március 13 óta a mai volt az első benn töltött munkanapom. 8-kor indultam, 9-re Budaörsön voltam, nem volt vészes. Sokan még home office vannak, vagy nem dolgoznak már nálunk, így legalább parkolóhely van. Visszafelé 17-kor indultam, 18-kor érkeztem.
Hozzáteszem ez az első nap, péntekre már nem leszek ennyire pozitív. -
barnam_
nagyúr
válasz rbalint88 #168155 üzenetére
Nálunk még nem kötelező, egyelőre heti 2 bent töltött nap kell. Hülyeség, ezért kell visszajönnöm vidékről... Barátnőm munkahelyén irodájuk sincs még, majd csak valamikor a hónap közepén. Ha jól sejtem, hosszú szünet lesz, úgyhogy ezúton gratulálok
(#168166) F_Zolee: pont ez az, hogy szarból nem lehet várat építeni.. ezért hozzák kintről.
A regadó pont elég büntetés érte.(#168173) Land: menj vidéki okmányirodába, oda nem kell időpont, csak türelem.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
(rögzített hozzászólás)
Győri autós topiktali - 2024. 05. 31. 13:30-tól a Praktiker parkolóban.
#nincsbennetarcsi
- iPhone topik
- Melyik tápegységet vegyem?
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Aliexpress tapasztalatok
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Xbox Series X|S
- Autóhifi
- Gyúrósok ide!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen