- Május végéig befut a Magic OS 8.0 a Honor 90-re és Magic V2-re
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Samsung Galaxy A52 - royal cuvée
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- 232 megapixelnyi kamerával futott be az Oppo Ultrája
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Ulefone Armor Pad 3 Pro - akkumulátor, lámpa, (tablet)
ma 33 280 mAh csak elég lesz bármire. És a régi hardver vagy szoftver?
-
Megérkezett Magyarországra az LG 480 Hz-es OLED monitora
ph Az 32GS95UE-B a korábbinál nagyobb fénysűrűséggel kecsegtet, és itthon is elérhető.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Ádám16 #239131 üzenetére
Igen trafo pl. Hibakod nincs? Ha nincs is de van obd csati erdemes radugni es ranezni.
40-50 centi sok mar (nyilvan nem traktornal) az sem jo ha a kerekagyat ellepi a viz. De az is lehet, hogy a ket hiba nem fugg ossze. Lehet a furdetestol fuggetlenul kehes 1-2 trafo. Egy mar elkoszont akkor a tobbinel is varhato az elhalalozas...
#nincsbennetarcsi
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Ádám16 #239131 üzenetére
Dacia Duster 4x4 gázlómélység 350 mm
Suzuki Jimny gázlómélység 300 mm
Ssangyong Musso Grand gázlómélység 350 mmAz azért annyira nem kicsi víz. Igazából ami ennél több, az a klasszikus Hilux, Navara, L200, Ranger, ilysen 600-800 mm-es gázlómélységgel.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Ádám16
addikt
válasz Ádám16 #239117 üzenetére
Nos, a ma reggeli indításom csalódást okozott.
Alapjárat szarakodik, kipörgésgátló világít, 2000 rpm-ig forgattam pár másodpercig, majd a gázról láblevétel lefulladást eredményezett.
Így szerelőig se merek vele menni, délután tréler.Remélem, csak egy kisebb gyújtásprobléma lesz vele az ABS jeladón felül.
-
Ádám16
addikt
válasz Ádám16 #239495 üzenetére
Nos, az Audi működik, szerelés nélkül.
Valószínűleg elpárolgott a víz az érzékelő(k)től, nem tudom. A szerelő tegnap egész sokat használta, én is mentem vele 10 km-t, de tökéletesen működik a /km óra, az alapjárat, minden egyéb. Hétvégén megyek egy 500 km-s etapot vele, remélem, marad is ez az állapot.Viszont az autó maradt ott...
Volt ugye 4 lengőkar cserélve benne 2-3 hete, ezután futóműállítás. Ahogy kigurultam a szervizből, tapasztaltam, hogy nem tökéletesen középen áll a kormány úgy, hogy egyenesen megyek. Ha behúzom tökéletesen egyenesbe a kormányt, már erősen megyek el jobbra. A kormányt elengedve elhúz az autó jobbra. Nem nagyon erősen, de elhúz.
Nyilván jeleztem ezt, de elvileg tökéletesebb nem is lehetne a geometria, 2x megnézték.
Ilyenkor nektek mi lenne a next step? Ültessem be a szervizvezetőt magam mellé?#240004 Qru: Nekem ezt olvasva [itt] ment el eléggé a kedvem az alacsonyabb kategóriás (?) Merciktől, miközben szerintem dizájnban most mindennek odavernek.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz Ádám16 #240017 üzenetére
Én is gyűlölöm, ha nem képes egyenesen menni az autó középre állított kormánnyal. Nálam már több esetben is volt olyan, hogy gumi-, vagy felnicsere esetén változott a helyzet. Ha rendben van a geometria, akkor felcserélném az első két kereket, vagy egymással, vagy a hátsókkal. Ha így változik a húzás mértéke-iránya, akkor valószínűleg megvan a hiba forrása.
-
macilaci78
nagyúr
válasz Ádám16 #243125 üzenetére
Mindkét oldalon vizes. Mi az esélye, hogy mindkét hátsó ajtó tömítése ugyanannál az esőnél adja meg magát?
Ablak szigetelése is lehet gond, a lemez peremén belül elcsorog és csak oldalt ér a kárpithoz.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Ádám16 #245536 üzenetére
Felesleges, nem egy lassan bemelegedo hoki motor van benne. Nyugodtan hasznald D-ben. M/S-ben max akkor melegitenem ha fontos, hogy a leheto leggyorsabban melegedjen. Pl tudod, hogy hamar kiersz a Vacira es racse lesz, vagy kozel laksz a palyahoz ahol majd be kell sorolnod, stb.
#nincsbennetarcsi
-
grizlisandor
addikt
válasz Ádám16 #252101 üzenetére
60k kilométernél illik cserélni azt hiszem, én kilométerfüggetlenül legkésőbb 5 évente lecseréltetném a váltóolajat. Ha biztosra akarsz menni kérdezz rá a VAG topikban.
A nyomás alatti váltóolaj cserét meg a sokat futott váltóknál megosztó, az egyik tábor szerint ne, mert a kopásból adódó fémreszelék olyan helyre kerülhet, hogy problémát okozhat. Valakinél meg köszöni szépen hibátlanül üzemel a váltó.
Hagyományos leengem, feltöltömmel meg nem lehet kicserélni 100%-át az olajtöltetnek. Így egyszer kicserélik rajta, használod és lecserélik rajta mégegyszer, de ez szerintem nem szükséges nálad, ha volt cserélgetve a váltóolaj.Ajánlott BMW motorválasztékért a BMW topikot tudom ajánlani.
-
Ádám16
addikt
válasz Ádám16 #239495 üzenetére
A kálváriám folytatódik.
Volt egy nagyobb vízbemenésem augusztusban, utána nem indult az autó. Trélerrel ki szerelőhöz, semmit sem csináltak vele 1-2 napig, majd működött szépen.
3 hete viszont előjött újra a probléma. Teker-teker, próbál gyújtani, elkapni az alapjáratot de semmi, fullad. Gázadással sem sikerült eredményt elérnem.
Tréler, szerelőhöz.Főtengely jeladócsere, nem az volt a gond. Megütögette a benzinpumpát, utána hibátlanul indult. Akkor cseréljük azt (130 ezres történet volt).
3 hétig használtam, hétvégén elmentünk az asszonnyal pihenni, és majdnem a szálláson hagyott az autó.
Teker-teker, semmi. Gyújtás le, újrapróbálkozás: gázpedál telibe nyomva, teker, teker, és nagy nehezen indult, de majdnem lefulladt. Magasan tartottam az rpm-et 2-3 percig, utána szépen beállt az alapjárat, jöttem vele 300 km-t gond nélkül -a szerelőig. Ezt eljátszotta a hazafelé úton is.Éreztem a szeelőn, hogy fingja sincs, merre induljon vele, szóval szerintem viszem máshoz.
Szerintetek ez kábelszakadás/kontakthiba, jeladóhiba lehet? Mire érdemes nézni?[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
válasz Ádám16 #259217 üzenetére
Ha van kint is csatija az üa pumpának az autó alatt, szedd szét, csekkold!
Ha van, ha nincs, a motortérben is keresd meg a csatiját (motortéri biztiknél) és szibtén szedd szét, valahol oxidálódott valószínűleg.
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
veterán
-
Szoszo94
őstag
válasz Ádám16 #270406 üzenetére
Én 2-3 hete, 130k munkadíjjal (szűrők, tömítések, olaj). Le lett véve a komplett alja a váltónak, úgyhogy az utolsó cseppig ki lett cserélve Több, mint a fele csak a tömítések és a szűrő volt
Nagyjából egy százas körül lehet számolni, ha normálisan megcsinálják és nem csak frissítik az olajat.Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
macilaci78
nagyúr
válasz Ádám16 #283321 üzenetére
Öcsémnél elöl egy sárga T-alak jelöli a hely elejénél. Hátul a falra függőlegesen ragasztott egy függőleges csíkot piros szigetelőszalagból, arasznyi. Farral áll be, a kocsi anyós oldala van a szomszéd felől. Ő beáll egy autónyi helyre, ki tud szállni, mert a másik oldalt oszlop van, ami csak az első kerék vonaláig ér. A kocsi és az oszlop közt élén elfér.
Ugyanez a megoldás működik, ha orral állsz be szintén anyós oldalon a másik autóval. Mérd ki a közepét, jelöld fel elöl-hátul, a kettő pont közti vonalon a behajtott tükör se lógjon át. Ha nem szereti a 69-es pózt, akkor barátkozzon a 96-ossal.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz Ádám16 #283325 üzenetére
Van, 5 cm széles ragasztószalag, sárga-fekete ferde sávos. Vettem egy tekercset, a teremgarázs szintjén a fehér falon lévő fehér redőnykapura ragasztottam derékmagasságban, hogy a visszapillantó tükörben látszódjon. Ne tolassanak rá mások. Eddig bevált, 5 év, kop-kop.
Ha gondolod, oda tudom adni a tekercset. Még egy Parkside keresztvonalas lézerrel is tudok segíteni.Ugye, ez padlón, kocsikerék alatt, főleg kormányzáskor, szerintem nem tartós.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Ádám16 #283517 üzenetére
Nem annyira oké, még ha a kenési körét ehhez is igazítják de a gyártót csak az alacsony fogyi/CO2 érdekli. A gari időt így is kibírja bőven.
Mosatós rizikós ott az üzemi nyomás feletti nyomással mossák át ami a tömítéseknek nem tesz jót. Inkább a gyakoribb sima olajcserét nyomnám.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Hobby rádiós topik
- Microsoft Excel topic
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen alaplapot vegyek?
- Politika
- Május végéig befut a Magic OS 8.0 a Honor 90-re és Magic V2-re
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- ASUS routerek
- További aktív témák...
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs