- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Sony Xperia 10 IV - műanyag újracsomagolás
- Indiában startolt a Poco X6 és X6 Pro
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
Hirdetés
-
Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
ma Nagy az aksi, gyenge a hardver, amiből hosszú üzemidőre lehetne következtetni. Tényleg így van?
-
Grafikus jellegű munkára szánt AOC monitorok a megfizethetőbb szegmensben
ph A cég három kijelzővel jelentkezett, amelyek portfelhozatalukból kifolyólag dokkolóként is működnek.
-
Baladins - Megjelenési dátumot kapott a PC-s kiadás
gp A jövő hónapban esedékes premiert az év folyamán a konzolos verziók követik majd.
-
Mobilarena
Hasznos linkek
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lokids
addikt
válasz ClydeBeka2 #61647 üzenetére
Gratula. Kíváncsi vagyok a beszámolóra, hogy nehezebb/könnyebb volt-e eljutni ide, mint ha valami solo lane/junglert játszottál volna.
If you chase two rabbits you will lose them both.
-
mouzrr
őstag
Ha valaki szeretne néha aramozni, írja meg priviben a nevét és felveszem. Néha 2-3an szoktunk ismerosokkel / normalozni is / de jo lenne tobben.
-
nuke7
veterán
válasz mouzrr #61652 üzenetére
gyere fel discord-ra, ott mindig vagyunk páran
https://discord.gg/UWXtfPghttps://youtube.com/user/nuke7
-
Yodamest
addikt
Sziasztok,
Én is most jókora kihagyás után csípődtem be megint, hiányzott a kompetitívség és az idegrohamok az életemből.
Most az a cél, hogy megtaláljam minden szerepkörre (mert sose tudhatod, hová dob be és ha senki nem engedi át a lanet ott kell játszanod) a 2-3 main csempemet. Szóval összesen egy 10-12-es rósztert akarok kialakítani a számomra legjoban beváltakból és azokat minél jobban kimainelni. Elég sok gondolatom van most a játékról, lehet hosszú lesz, de megpróbálom rövidre fogni amennyire lehet.
A fő gondom jelenleg, hogy van a csempeknek egy poolja minden lénre, ami elképesztő OP soloban és megkerülhetetlen, hogy ezek egyikét játsszuk. Próbálkoztam több hőssel, de kezdek ráébredni, hogy szörnyekre csak szörnyekkel lehet válaszolni.
Topon jellemzően ilyen, Urgot, Mundo, Darius, Illaoi, Garen, Nasus, vagy miden pl. Zoe.
Egész egyszerűen egy "hétköznapi" hőssel, ha mondjuk nekem Poppy, Shen vagy Fiora tetszik semmit nem tudok ellenük csinálni, akkora lane bullyk, hogy a világ nem látott még ilyet. Elkezdtem Mundozni, na egyből nyerem a laneket......tényleg már a champ selectből eléggé látszik a győztes oldal, pedig én nagyon amellett vagyok mindig, hogy nincs előre megmondható jobb csapat és a játékosok tudása az, ami a végén dönteni fog, de ez most nem teljesen így van. Egy Garennel, Nasussal az is nem egyszer rommá vert a végén, aki amúgy nem volt jó játékos, csak a hős annyira erős, hogy nem lehet megölni és mellette egy kombóból megöl. Nasus annyira van okos, hogy elfarmolgat a tornya alatt, ha meg nem tolom be a lanet akkor meg az én tornyom előtt teszi ezt, megölni nem tudom, mert elultizik és annyi HP-t nyer belőle, hogy visszatud futni a tornya alá + flash vagy meg is öl...
Szerintem itt van egy koncepciós soloQ probléma a játékkal, miszerint ugye ez olyan felfogásban készült, hogy ha van egy Nasus, Darius, Garen aki kirobbanthatatlan a lénről, azt majd jön a jungleretek és 2v1-ben megölitek, így egyensúlyba kerülnek a dolgok. Nos a gond, hogy soloban ez nem igaz, totál nem lehet a jungler gankjaira alapozni, itt csak te vagy és az ellenfél. Ilyen helyzetben pedig megbukik az egész elképzelés, mert Nasust nem fogod tudni le 1v1-ezni ha nem tök hülye és 30 perc alatt annyi farmja lesz, hogy meg nem ölitek a végén. Garen ugyanez, tök nyugisan elvan, farmolgat, aztán bemegy egy teamfightba a végén és megöl mindenkit.
Ez másnál is probléma? illetve, jungler nélkül mit tudok én egyedül csinálni a lanen ilyen Urgot, Nasus, Darius, Garen, Illaoi hősök ellen? legyőzni nem tudom őket 1v1-ben.... és a döntetlen pedig szintén nekik jó a végén, patt helyzet.
[ Szerkesztve ]
-
pengegyerek
aktív tag
válasz Yodamest #61654 üzenetére
Nos sokáig én is így voltam ezekkel a csempekkel aztán sok játék, utánajárás után rájöttem mindenkinek van egy counter pickje és ezek a csempek használhatatlanok a végére elég nagy százalékban pl egy nasust simán megfogsz egy renektonnal, farmolni nem, hagyod 1v1- be le tudod verni őt és csapatharcban is sokkal hatékonyabb tud lenni
"Aki pálinkát iszik a temetőbe kiviszik ki pálinkát nem iszik azt is oda temetik."
-
kenwood
veterán
válasz Yodamest #61654 üzenetére
"Ez másnál is probléma?"
Igen,az ellenfeleidnek is ugyanezekkel a problemakkal kell szembeneznie.
Vagy nem erre vonatkozott a kerdes ?Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
-
LigetLili
kezdő
Szerintem nem lenne rossz dolog, ha rankeden csak olyan hőst lehetne pickelni, amelyikkel, ha nem is lvl7, de legalább egy lvl5 szint megvan.
Eszméletlen dolgok történnek rankeden, tele vannak a csapatok afk-kal troll-okkal, 0 skilles hősöket pickelnek, és még tudnám sorolni... A tavalyi szezon nem volt ennyire fárasztó, a mostanihoz képest sokkal nyugisabb volt.
Egymás után voltak kiakasztó meccseim.
Nálunk kattant be valaki, és szándékosan külön utakon járt, soha nem volt ott a teamfight-oknál. A következő meccsen az ellenfél csapatban volt afk. Aztán megint nálunk volt egy aki egész idő alatt átsétált az ellenfél bázisára, lelövetni magát. Majd megint az ellenfél csapatban volt afk, ezelőtt meg nekem jutott egy mate, aki a 3. perc után kilépett.
Mindez rankeden.
Mikor jön már az új rendszer, amit ígértek(?) -
Sordoran
addikt
válasz LigetLili #61658 üzenetére
LvL 5 eléréséhez semmi skill nem kell. Sőt, ha kitartó valaki akkor a lvl7 is meglehet, bármilyen rosszul játszik is. Elég pár meccset bemákolnia, hogy a lane ellenfelét folyamat megöli és onnantól hozza a meccset és kapja a tokent. Legjobb példa talán pont a rengeteg "tipikus" Yasuo játékos. Sokat játszanak, összejön a lvl7 is, de mégis a meccsek többségén hasztalanok. Több ötlet is van, hogyan lehetne jobb a rendszer, de ehhez hasonlóan azokba is bele lehet kötni, így nagy reformot ne várj szerintem a játéktól.
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
kenwood
veterán
válasz Sordoran #61659 üzenetére
Yasuo csak akkor hasztalan, ha nalad van, az enemynel mindig 20-0-ban vegez.
Azert kivancsi lennek arra a tobb otletre. Hogyan kivitelezik azt, hogy barmilyen valtozas csak a te csapatodat erintse pozitivan,az ellenfelet neMi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
-
Sordoran
addikt
válasz kenwood #61660 üzenetére
Nem is az a lényeg, hogy minket érintsen csak pozitívan, hanem maga a játékélmény legyen jobb (nem attól van rendben a játék, hogy 50-50% a win-lose arány). Viszont ez lehetetlen jelenleg. Vagy nem megoldható, vagy csak szimplán nem egyezik a RIOT érdekeivel.
Persze mi játékosok is gyakran rosszul látjuk, ugye "mindig nálam van az afk probléma", ez nem igaz, sőt. Amennyiben te nem vagy afk-olásra hajlamos, akkor nálad 4 emberből lehet valaki afk, ellenfélnél 5 emberből. Csak amíg ha nálad van afk összedől a világ, ha az ellenfélnél, akkor lehet fel se tűnik, és tolod az "ez"-t. Ugyanígy a rossz játékosok, trollok és társaik. Nagy számok törvénye alapján ugye 50% közeli kell legyen a win rate, és ha jobb játékos vagy társaidnál, előbb utóbb feljutsz oda ahova kell. Probléma csak annyi, hogy ezek az afk, troll, szájkaratés játékosok tömegével vannak jelen, és a szankcionálás a riot részéről enyhén fogalmazva se következetes. A győzelem élménye hamar elillan, a vereségé pedig fáj, főleg ha ezek egyike jelen volt csapatodban (vagy szimplán találsz valakit akinek rossz meccse volt és rákened egészet).
Egyébként én ezért nem rankedezek, így a vereség egy vereség, és 1-2 percen belül el is felejtem. Viszont ha ez negatívan érintene (értsd, LP-t veszítek és így még többet kell küzdenem elérni a célom), úgy biztos engem is jobban dühítene.Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
kistusik
tag
válasz LigetLili #61658 üzenetére
Na ezért töröltem a LoL-t. LvL 300 vagyok 2 season óta Gold. Ebben a sesonban van 300+ meccsem összesen. És bedob mellém egy lvl 34-es playert? Világáról nem tud, unranked, 0 farm, chatan nem képes válaszolni. Látod rajta hogy úgy mozog mint egy bot, 3-4 lvl difi is kialakul, ha nem több. De tényleg mintha egy botot hívna be. Ugyanúgy az enemynél is van. Vagy random hív be ilyeneket, vagy valakinek a haverja és premade, de akkor kapja be. Szóval ezzel a rendszerrel nem tudtam kibékülni ami most van. Lehet valami porszem került a szerkezetbe.
Szóval ja... idegileg kikészített, aminek az lett az eredménye, hogy elkezdtem egyre többet hibázni, szar döntéseket hoztam. Ami mégjobban felidegelt, ami hatására le is töröltem. -
LigetLili
kezdő
válasz Sordoran #61661 üzenetére
Igaz és igaz
Szóval akkor a main-jeim nem érnek semmit?
Azért szerintem csak számít valamit, ha mást nem is legalább azt, hogy sokat játszott az adott hőssel, még mindig jobb annál, mint hogy olyat pickel, amivel soha nem játszott egy meccset sem, jelzem volt ilyen is.
Visszagondolva jobb volt a játékélmény, amíg nem rankedeztem Nagyon sokáig nem is kezdtem el, mert úgy éreztem nincs meg a tudásom, tapasztalatom, mert hát a rankednek súlya van. De rá kellett jönnöm, hogy nem mindenki gondolkozik így.A leírásomban nem csak az én csapatom szerepelt, ez általános probléma, és ugyanúgy jelentésre méltónak számít nálam az ellenfél afk/troll/toxic is.
-
Sordoran
addikt
válasz kistusik #61663 üzenetére
Minden hősnek megvan az ellenszere, persze van olyannak aminek kevesebb, és akkor van a gond ha az ember ezekkel nem akar/tud játszani.
Mostanában one for all-t tolom, itt Nautilus volt borzalmasan undorító, de pont Sett-el sikerült elkenni nagyon a szájukat. Máskor pedig Sett ellen voltunk, és Ashe-el körbe röhögtük őket, egyszerűen nem tudtak közelünkbe jönni, sima win lett. Persze rankeden Ashe top... érdekes lenne, ott a mid és jg miatt nem jó ellenszer, mert ha Sett nem, akkor ők fognak meg.
Btw most pont tank meta van, szóval úgy is nézhetjük, hogy kell a Sett jelenlét, hogy legyen ellenszerük, én csípem, bár meg sincs a hős.LigetLili: persze jó ha van tapasztalata vele, szóval nem teljesen hülyeség, csak éppen ez se oldaná meg a problémát. Elvárás viszont lehetne, hogy ez a minimum. Amúgy sokat van az aram-on, hogy kapok olyan hőst akivel 1-2 meccset ha játszottam, aztán carry-zem egészet. Máskor pedig main hőst kapok, azt hiszem most sima win lesz, és szenvedek. Persze ismertebb, gyakorlott hősökkel ha nem is carryzek mindig, de stabil, jó teljesítmény megvan, még ha nem is látványos kda-ban például.
[ Szerkesztve ]
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
kistusik
tag
válasz Sordoran #61666 üzenetére
Jo persze lehet counterelni. De sem top, sem ADC main nem vagyok. Az én 2 lanem a mid és a jg. Azon belül is csak az assasinok. Szóval ezért fáj nekem annyira ha elkap meg amikor egy challenger, vagy egy Rank 3- as player azt mondja, hogy ezt így nem szabadott volna betenni a játékba. Akkor nem hiszem, hogy ok nélkül akadok ki rá.
-
Sordoran
addikt
válasz kistusik #61667 üzenetére
Egy hőst se szabadna így a játékba tenni, mégis az összes így kerül be. Persze akad kivétel aki gyengén kezd. Most szabadkozik a riot, hogy rosszul gondolták és jövőben nem fognak így tenni, pedig szerintem teljesen tudatosan csinálták: új hős, legyen op eleinte, mindenki megveszi, pörög a játék, aztán elkezdik nerfelgetni míg helyére nem kerül.
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
Yodamest
addikt
Ezeknek a hős szinteknek a villogáson kívül van bármi egyéb értelme? én még senkire sem oldottam ki soha, mert nem akarok erre áldozni nyersanyagokat (kristály, hőstöredék stb.) csak azért, hogy legyen mit felvillantani meccsen. Totál felesleges ez így, mondom mit kéne:
sokkal értelmesebb lenne, hogy pl. 40K hőspontnál annak az adott hősnek egy adott 40k egyedi skinjét megkapod, 80K hőspontnál a 80k-s skint kapod meg. Ezeket nem is lehetne boltból venni, csak így ismeretség alapján megszerezni. Ennek lenne értelme és egyből már az egyedi skinből látszódna az, hogy na igen: ő rengeteg időt töltött már azzal a hőssel. (nem csak a boltban megvette a skint) Ennek lenne egyfajta presztizs értéke, ennek a jelvény villogtatásnak én semmi értékét nem látom.
[ Szerkesztve ]
-
Yodamest
addikt
válasz Yodamest #61670 üzenetére
továbbá ebben a jelvény felvillantásban van eleve valami visszás, utálatos érzést vált ki az emberből, viszont ezzel szemben, ha látnék valakit egy nagyon szép skinben inkább egyfajta elismerést éreznék, mint a wowban amikor valaki kifarmolt egy nehezen megszerezhető mountot, ennek lenne achievement értéke
[ Szerkesztve ]
-
kistusik
tag
válasz Yodamest #61670 üzenetére
Hát max annyi, hogy lvl 6-hoz 2x S- vagy jobb lvl7-het meg 3x S vagy S+ kell. Szoval ha valaki elérte a lvl-7 et, akkor valószínűsíthető, hogy nem bot azzal a champel. Hát igen a villogás néha bosszantó tud lenni. De lehet muteolni a hangulatjeleket a tabellán. Meg azt hiszem beállításoknál is.
-
grimm2015
senior tag
válasz Yodamest #61670 üzenetére
Persze legyen ~ 300 skin (chroma), meg minden új hősnél további 2, amit 2 db zászlóval is meglehet oldani az összesre... (és ha másik skint használsz?)
Még Luxra megérteném, de a többire...
Mellesleg 40k alatt simán elérhető a Lv7, viszont rengetegen 80k fölött sem tudják a Lv6 meghaladni. Akkor már tényleg csak időt kellene belefecsérelni, tudást semmit...Jelenleg ez a maxos LV7, az új sorozatok (vásárlása) után tovább bővülnek strigulák.
Ez is azért kellett, hogy legyen még valami, amire lehet költeni.
Battlenet: Grimm#22690
-
Bennyboy
őstag
Van vmi progi ami alapból beállítja a runákat mint a blitz csak működik is? köszi
ELADÓ D3 ROS CE 15k, Táskarugós MATRAC, Epic bringa
-
LigetLili
kezdő
válasz Yodamest #61671 üzenetére
Hát igen ez a "jelvényfelvillantás" helyzetfüggő, ugyanakkor éppen ezért nem minden helyzetben visszás szerintem, játékstílustól, meccsben kialakul hangulattól függően.
Én kifejezetten küldetésként fogtam fel, hogy a kedvenc hőseimre meglegyen a 7es jelvény, tény hogy én nem villogtatom folyton, ezt csak a magam kedvére fejlesztettem ki.
Szerintem ez is egy lehetőség arra, hogy mérföldkövet érjek el a játékban.
Abban is van igazság, hogy az alacsonyabb pontszámú lvl7 talán jobban tükrözi, a mögötte lévő játéktudást, ugyanakkor viszont, ezekkel a hősökkel, ha tovább játszom, tovább gyűlik a pontom is, és már nem mutatja, hogy hány ponttal értem el a lvl7-et.
-
tenaijo
tag
-
Bennyboy
őstag
Köszi mindenkinek. Teszek egy próbát az elsővel. Blitz sajnos nem olvasta be a buildeket néha.
ELADÓ D3 ROS CE 15k, Táskarugós MATRAC, Epic bringa
-
ClydeBeka2
őstag
válasz LigetLili #61649 üzenetére
Köszönöm mindenkinek!
Nem volt könnyű utam az onlySupport to Gold accountommal bevallom, de kicsit magamnak is megnehezítettem. Tudnivaló, hogy én még a "régi szép időkben" miden játszottam, solo lane, teljesen más, mint a duo bot. Sajnos ezáltal, ha a társam nem olyan jó (és low eloben nem az) kicsit elvesztem a fejem. Ilyenkor legtöbbször beirom, hogy adc otthagyva, megyek roamolni. Persze ez csak azután ha előkészítem a killt 2-3x adc-mnek és semmit se reagál a lanen. Na a lényeg, hogy annyira jó duo lanernek nem érzem magam, de a fundamentális játéktudásom alapján simán Goldot vártam magamtól a challenge elején.
Ezért meg is ijedtem, amikor 8-2 után ha jól emlékszem Iron II-be dobott be... Na mondom legalább kihívás lesz és látni fogják az itt kétkedők is, hogy akár IRON-ból is ki lehet jutni Goldba legalább, mert szerintem ez a cél rankeden, többi csak ráadás, és onnantól nem kell ráfeszülni a játékra, addig még oké, de onnantól full funnak kéne lennie, kivéve aki pro akar lenni...
Mentem is szépen felfelé, mert +30 -8 pontokat kaptam az elején... Addig amig olyan 20. és 30. meccs között volt egy szörnyű lose spree, ami kicsit meg is ijesztett. Kb. 16-13ra lement a win-lose ratio, vagy rosszabb, nem pontosan emlékszem, de már majdnem 50% közelébe kerültem. Ez is bizonyítja, hogy vannak ilyen periódusok. De miután ez a pár meccs lecsengett visszamentem a nyertes pickemhez, ami végig carryzett, ami a Nautilus support volt. 54 meccsből 31et ezen a picken játszottam le, a végére 71%os win rate-tel! (shout out to Alistar 4 meccs / 100% winrate). 50% win rate körül van a Naut supp ha jól láttam legutoljára, tehát egyáltalán nem OP pick, de nekem működött.
Itt vannak a linkek(képként nem akartam berakni, mert sok lenne) a meccseimről, kiemelném a control wardok számát, szinte 2esével vettem legtöbbször amikor tudtam, 2 v 3 meccsen volt csak olyan , hogy nem én uraltam a vision a mapon:
[link1] [link2] [link3] [link4] [link5] [link6]
Elég sok MVP van benne, vagy ACE, gondolom a sok vision miatt supportként.
Összefoglalva, egyáltalán nem nehezebb szerintem, bár lehet lassabb a goldot megszerezni supportként,mint mondjuk solo lanen. Valamint teljesen más felfogás kell hozzá, főleg ha nem roamolsz sokat. Viszont 54 game Iron 2-től Gold 4ig szerintem egyáltalán nem sok, azt hiszem talán 2x vagy 3x dobott fel a rendszer promo nélkül. De aki azt mondja, hogy nem lehet a GOLD-ot megszerezni akármelyik role-lal, vagy nehéz, az szóljon és először is belinkelem neki ezt a hozzászólást, majd játszok szívesen a role-n.[ Szerkesztve ]
LoL IGN: ClydeBeka3 / Xbox Series X: ClydeBeka / BrawlStars: PH! | ClydeBeka
-
Kanczy
Topikgazda
válasz ClydeBeka2 #61679 üzenetére
Bravó! Kicsit gondolkozom rajta, hogy a hsz-t berakjam az összefoglalóba arra az esetre, ha valaki megint elkezd fröcsögni, hogy nem lehet kijutni mások miatt
You don't get it, son. This isn't a mudhole... It's an operating table. And I'm the surgeon. (Batman: The Dark Knight Returns)
-
Yodamest
addikt
válasz ClydeBeka2 #61679 üzenetére
Na akkor challenge complete, most jöhet egy jungle feljutás is szerintem az még talán nehezebb is lehet, mint a support role. Ha minden lane veszít és nem tudsz nekik segíteni, mivel nem freezelnek és torony diveoknál nem számíthatsz arra, hogy bemegy veled együtt a topos és leszedi a toronyaggrot vagy bármi, szerintem itt több a buktató mint a supportnál. Heraldnál partyba szed az enemy miközben a mid és top farmol tovább stb
Visszarázódásom után én most kicsit Garen mainkedem nagy csít a csávó, ha tuti nyerni akarok előveszem és szinte biztos a win, vicc egyébként. Rászoktam most, hogy a csapatomnak minden objektet kb ameddig le nem némít a rendszer addig pingelek, ez kb 6-8 ping lehetőség egyszerre. Pingelem a tornyot, majd go sari, go back, go mid, pingelek ezerrel mindent, de ilyenkor azért hallgatnak rám és jönnek is többnyire, így tudom hozni a meccseket, miután nyerem a lanem.
Jaj még egy dolog, valaki magyarázza már meg honnan vagy kitől származik az a kollektív belső késztetés a játékosokban, hogy miután betoltuk mondjuk midet, ledőlt az inhibitor, utána a csapattársaim BÁRMI ÁRON ott miden akarnak brute force által keresztülvágni és meccset nyerni.... állandóan jelzem nekik hogy side lane, ezek meg ott tudnak táncolgatni az egyetlen bedőlt inhibitornál és szép sorjában az éledő ellenfelek megölik őket. Nem tudom ez ilyen állandó tényező valamiért, én már kezdő koromban megértettem, hogy nem elég egy lanet betolni és ha végig van tolva, menni kell a kövire, nem ott a csapáson megpróbálni áttuszkolni magunkat. Érdekes.
[ Szerkesztve ]
-
Sordoran
addikt
válasz Yodamest #61681 üzenetére
SoloQ-ban ez a legnehezebb, hogy nem tudja ember mit gondolnak a csapattársai. Még a rossz ötleteik is kijöhetnek jól, ha együtt marad a csapat, csak hát 5 ember 6 féle képen gondolkodik. E logika mentén amúgy lehet a jg kicsit könyebb, mivel supportként kénytelen vagy (legalább lane fázis alatt) az adc mellett lenni, míg jg-ként kinézheted hamar kit akarsz/érdemes segítened. Persze ez szimpla elmélet.
Részben én ezért se erőltetem rankedet, mert nem szeretem ezt a fajta konfrontációt, hogy én makro játékot jobban tudom, szeretem erőltetni. Csak ha a csapat nem ilyen (és többségiben nem ilyenek, inkább a killek, a kda a fontos), akkor sokszor találom magam egyedül máshol ami miatt vagy meghalok (ez én hibám részben), vagy ők rohannak vesztükbe és pingelik miért "farmolom" inhib nélküli ösvényünk (bocs hogy 3 super minion tör be a bázisunkra pont) ahelyett, hogy T1 mid tornyot force-olnánk, vagy küzdenénk a wind dragon-ért.Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
Jim-Y
veterán
válasz ClydeBeka2 #61679 üzenetére
Gratu. Mikor olvastam a hsz-ed eloszor en is inditottam egy uj karaktert hasonlo cellal, szerintem az 54 meccs az abszolut jo, sot.. nice!
-
ClydeBeka2
őstag
válasz Kanczy #61680 üzenetére
Haha Azt azért túlzásnak érzem, de köszi
Tegyük hozzá, hogy nem Goldos player vagyok, mostani szintem nem tudom hol van(Plat közepe talán), már nem nagyon tryhardolok, valamint nem a main role-mon játszok. Tehát egy "átlag" goldos playernek új accounton(!) nem 50 körüli game lesz, hanem sokkal több, ezt is kalkuláljuk azért bele.
Azt vettem észre , hogy sokan nincsenek tisztában az MMR fogalmával. Volt egy játékos aki elkezdett oltogatni, hogy én hülye Silver 1es miért dumálok, mikor ő talán Gold 1. Mondom neki, hogy barátom, de az MMR-ünk ugyanaz, mert 1 game-ben vagyunk és akárhogy magyaráztam neki, ő csak annyit látott hogy Silver 1 - Gold1
Legfontosabb dolog a LOL rankedbe is, mint más skillt igénylő játéknál/tevékenységnél, hogy sokat kell tanulni/gyakorolni. Szerintem nekem a "minionölési képességem" nem sokat változott, most is nagyon sok cs-t rontok el, de a játéktudásom jóval az átlagos Gold fölé emel, és ezért is jól boldogultam szerintem support role-n is. És a legjobb tanács amit adhatok, hogy Tanulni, tanulni és gyakorolni, aki szeretne feljebb jutni/jobb játékos lenni, idővel jönni fog, ha van rá hajlandóságodLoL IGN: ClydeBeka3 / Xbox Series X: ClydeBeka / BrawlStars: PH! | ClydeBeka
-
nuke7
veterán
válasz Yodamest #61681 üzenetére
érdekes, nálam folyton baronozni akarnak, még akkor is, ha csak az inhib toronyig toltuk a midet...
(#61684) ClydeBeka2: igen, ez fontos, mert silveres playerként, új role-on nekem flex-en 120 game volt kb. az iron 2 -> silver 1
[ Szerkesztve ]
https://youtube.com/user/nuke7
-
Yodamest
addikt
Baronról valahogy nálam leszoktak a társak nem szoktak belekezdeni ilyen ostoba baronokba, VISZONT az ingyen ellenfélnek adott sarikért tudok haragudni rendesen. Egyenlő erőviszonyok mellett, amikor így mindenki elindul mindenfelé, szedik a junglet, vásárolgatni mennek, közben az ellenfél csapat meg jól láthatóan elindul leszedni a piros sarit....
Már rászoktam arra is, hogy direkt, amikor kb 1-2 perc van a sárkányig írom nekik, hogy 1 min dragon stb. hogy legyen idejük rákészülni, visszamenni megvenni az itemet még, én meg ilyenkor biztosítom előre a területet, leszedem a sutyit, körbewardolom, mert lehet tudni hogy nagy csata jön. Azt látom, sokan nem készülnek előre ezekre csak úgy ha már megjelent odabaktatnak megnézni, hogy na mégis miújság arrafelé....
-
kistusik
tag
válasz ClydeBeka2 #61679 üzenetére
Tehát ha promo nélkül feldob, akkor a 10 besorolo meccset ne nézzük. Honnan indultál akkor , amikor a 10 besorolót lenyomtad?
-
ClydeBeka2
őstag
-
Yodamest
addikt
válasz ClydeBeka2 #61689 üzenetére
Clyde neked amúgy a main rólod az mi?
-
ClydeBeka2
őstag
válasz Yodamest #61690 üzenetére
Fent is írtam, hogy mid lane. De szerintem 2-3 szezon óta legalább nem nagyon játszok ott, mert már csak funolok más laneken és különböző champekkel leginkább normalon. Igazából mindegyik lanen elvagyok De a mid volt az "eredeti" role, amit maineltem S2-től kb S6ig, 1 szezon kivételével, amikor Toplaneztem, meg Season 8at kb teljesen kihagytam.
LoL IGN: ClydeBeka3 / Xbox Series X: ClydeBeka / BrawlStars: PH! | ClydeBeka
-
kistusik
tag
válasz ClydeBeka2 #61689 üzenetére
Érdekes. Akkor nem vágom miért nem kellett promozni. Nekem ilyen még nem volt.
-
kistusik
tag
.
[ Szerkesztve ]
-
ClydeBeka2
őstag
válasz kistusik #61692 üzenetére
Azért mert végig nyertem a gameket, így működik az MMR. Kb. 11-2ben jutottam el Bronz 4 - 100 pontra, érzékelte a rendszer, hogy jóval a szintem felett vagyok(Már ott Silveresekkel játszottam legalább) és ezért feldob, hogy közelíts gyorsabban a szintedhez
LoL IGN: ClydeBeka3 / Xbox Series X: ClydeBeka / BrawlStars: PH! | ClydeBeka
-
nuke7
veterán
válasz ClydeBeka2 #61689 üzenetére
jaaaa, én iron2-ben voltam 7win 3lose után...
https://youtube.com/user/nuke7
-
Yodamest
addikt
Egy kis tanácsot kérnék: van egy régi megrögzött szokásom top mainként, hogy nagyon szeretem a Sunfire Cape itemet, (cc topra most mégjobb az átalakítás miatt). Mindenkire veszem gyakorlatilag, Garentől kezdve, Mordén át, Renektonig earlyben, mert a duel potenciált úgy érzem ez az item dobja meg legjobban lanen. Továbbá egy Abyssal Mask tankos hősöknél még tovább növeli a Sunfire AOE sebzését, szóval nem rossz kombó ez a két item együtt.
Kérnék esetleg magasabb elobol pro kontra érveket, mert meggyőzhető vagyok, csak régen nekem annyira bevált, hogy eddig nem is igazán filóztam, hogy mit lehetne helyette még. A sebzését sem tudom nyomonkövetni az a baj, szóval lanen earlyben érzem, hogy erős, de utána van egyáltalán releváns sebzése mondjuk egy csapatharcnál a 15. perc körül?
(ezt az adatot egyébként még hiányolom a meccsekből, hogy a vásárolt tárgyak pl. Sunfire, Ludens, botrk, sebzését nem látom viszont a végső statisztikáknál, pedig hasznos lenne tudni, mivel mennyi sebzés ment ki) -
Kanczy
Topikgazda
válasz Yodamest #61697 üzenetére
Bizonyos karakterek egyszerűen nem úgy vannak felépítve, hogy jól társuljon hozzájuk a Sunfire. Mindhárom karakter bruiser, azaz valahol félúton vannak a tank, és egy damage dealer között, és mindháromnak van waveclear-je, ami kvázi kiváltja a Sunfire legfontosabb részét. Ez az item arra van kitalálva, hogy lanen a sok cc-vel, de aránylag kevés waveclear-rel, ill. sebzéssel rendelkező karakterek tudjanak pusholni, és ne csak a tornyuk alatt reszkessenek, autokkal last hitelve. Majd ha kimennek teamfightolni, és ráragadnak egy carry-re, sebezzenek is valamennyit, és ne lehessen őket egyszerűen csak figyelmen kívül hagyni.
Véleményem szerint ilyen Maokai, Shen, Sion, Ornn (főleg a passzívjától brutális a dolog), Poppy, stb. Akik jóval inkább a tank felé hajlanak, mint az általad említettek.
Mordénak sokkal jobb egy Rylai és/vagy egy Liandry (a passzívja miatt főleg), esetleg egy Protobelt (mobilitás miatt). Egyszerűen nincs szüksége waveclear-re, és jól scalel AP bruiser tárgyakból.
Garennek sem kell, mert úgyis rommányered a lanet, és sokkal jobban scalelsz egy Trinity-vel, teamfightban pedig ahogy mondod, jóval kevesebbet ér a Sunfire (főleg, mivel nincs cc-d, és nem tudsz ráragadni egy célpontra, szóval a sebzés kb. irreleváns).
Renekton az egyik legerősebb agresszív toplaner a játékban, és a Sunfire szintekből, a verekedés hosszából, illetve HP-ból scalel, ami ellentmond az alapvető tervednek, miszerint E-AA-W-Q-E, és eltűnt az ellenfél 60%-a.
Nyilván ez csak vélemény, és egyik champre sem rossz a tárgy, csak pont rájuk - a legtöbbek véleménye szerint - vannak sokkal jobbak
[ Szerkesztve ]
You don't get it, son. This isn't a mudhole... It's an operating table. And I'm the surgeon. (Batman: The Dark Knight Returns)
-
Yodamest
addikt
válasz Kanczy #61698 üzenetére
Köszi, pont ilyen véleményekre voltam kíváncsi! A Mao, Orn, Poppy hasonlókat szándékosan nem is írtam, hisz rájuk egyértelmű, hogy jó. Próbáltam a nálam is kétséges hősöket említeni, mint Garen, Renekton, de ahogy mondod is, ott van jobb választás.
Még ebben a Trinity Garenben nem vagyok annyira 100%, most elkezdtem vele S4-ből mászogatni, most S1-ben vagyok és eddig nagyon bejött a Death Dance -> full tank útvonal is. Lényegében megölhetetlen, kapom a healt (SV + 30%) és nagyon jó az a késleltetett sebzés is amit a DD ad, szóval leburstolni sem tudnak. Nekem a Trinity már túl YOLO szint és nem is éreztem szükségét eddig.
-
Kanczy
Topikgazda
válasz Yodamest #61699 üzenetére
Teljesen valid az is, meg persze játékstílustól függ a "jó" item. Ezt az oldalt egyébként nagyon ajánlom, itt meg tudod nézni, hogy mit csinálnak a pro / nagyon magas elon lévő játékosok egy-egy karakterrel. Kiindulási pontnak mindig jó lesz, aztán ha valamit nem érzel a stílusodhoz passzolónak, módosítsd. Mint a Triforce / Death's Dance Garen
[ Szerkesztve ]
You don't get it, son. This isn't a mudhole... It's an operating table. And I'm the surgeon. (Batman: The Dark Knight Returns)
Új hozzászólás Aktív témák
A játékról részletes leírás az összefoglalóban.
A RIOT Games szabályzatának megfelelően, és ahogy a Prohardver lapcsalád összes topikjában, itt is tiltott az account adás-vétel még említés szintjén is.
- OpenWRT topic
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Stellar Blade
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- bitpork: Fogyasztásra ítélve
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Lelövi a Roccat márkanevet a Turtle Beach
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- További aktív témák...