- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Milyen GPS-t vegyek?
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Samsung Galaxy S8 és S8+ duplateszt
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- A vártnál kevesebb iPad Pro fogyhat
- Galaxy S22 One UI 6.1 frissítés: volt, nincs
- iPhone topik
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
A vártnál kevesebb iPad Pro fogyhat
ma A tandem OLED panel előremutató, ám drága, az olcsóbb iPadek lehetnek népszerűek.
-
Multiversus - Joker is játszható karakter lesz
gp A tervek szerint a hónap végén indul a free-to-play játék végső kiadása.
-
Mobilarena
KÉRDÉS ELŐTT OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT ÉS HASZNÁLD A KERESŐT!
Ha EU-n kívülről rendelsz, mindig kalkuláld bele az ÁFA-t, esetleges vámot, kezelési költséget! Nem számít, hogy mi van a csomagra írva (gift vagy alacsonyabb összeg), el sem olvassák. Röntgen és a fizetési bizonylat (paypal, bankszámla kivonat) alapján történik az ÁFA fizetés.
Ha EU tagországból érkezik a csomagod vagy EU szállítással tagországi vámolással (EU warehouse, EU express) akkor abban az esetben sem vámot sem ÁFA-t nem kell fizetni.
Sima posta esetén (kínai, belga, svéd, holland stb.) 60 nap is lehet a kézbesítési idő (jellemzően 25-40 nap, de ritka esetben előfordulhat ennél rövidebb idő is). Aggódni 45 nap után érdemes, akkor lehet mozgolódni, érdeklődni.
Boltok, fizetés, szállítás, nyomkövetés, vámolás, reklamáció témakörökkel kapcsolatban található információ az összefoglalóban, ezért erősen ajánlott kinyitni és elolvasni a felesleges és ismétlődő kérdések elkerülése érdekében.
Új hozzászólás Aktív témák
-
klarkzone
tag
Üdv, az a tapasztalatom eddig, hogy aliexpress-en rendelt áruknál, ha nem komolyabb dolgokról van szó, kb. 30$ értékhatár alatt is mindig kell szem.ig.számmal és aláírással igazolni az átvételt. ? Eddig 6-7 rendelésem volt vegyesen 5-20$ között és minden esetben be kellett karcolnom a három x-et a postásnak, pedig nem volt hozzá a szokásos TN szám.
Alapból van ez a fajta követés náluk minden rendelésnél? Mert lassan 10$ felett nem merek az ebay-ről rendelni semmit, 2x 3x megszívtam és nem az összeg számított, hanem az, hogy 2-3 hónap is eltelt mire kiderült, hogy nem lesz meg a rendelés. -
klarkzone
tag
Na' végre engem is átk*tak az alin méghozzá egy gyémátkoronás eladó, ott követtem el a hibát, hogy figyelmen kívül hagytam a 0 feedback-et. Itt az alis pillanatkép a hirdetésről. Nyomtam egy disput-ot full refound-dal, már csak a hdmi hiánya miatt is... de nem hiszem, hogy egy fillért is visszakapok. Ég a pofám rendesen, ideért 2 hét alatt egy hulladék DVR 6 rugóm bánta:
Igen az ott a HDMI output "helye"
Azok a 90-es évek... "állítható" a felbontás, szó szerint...
G-szenzor aha, hát az nincs, ez egy sima md80-as tudású hulladék csak más a burkolata... -
klarkzone
tag
válasz El_Diablo #49254 üzenetére
Igen full-al indítok, gyakorlatilag már annyi eltérés van a hirdetés és a termék között, hogy nem fért fel annyi kép a reklamációba. Látható, hogy a dobozon lévő kép sem egyezik meg a termékkel, akkor kezdtem el gyanakodni először, amikor a dobozban a termék helye helyett, egy bubifóliába tekert kis vacak volt bedobva a kábelek, meg a töltő közé... ja és természetesen a FullHD helyett, 720-ig állítható a felbontás is.
[ Szerkesztve ]
-
klarkzone
tag
válasz molvany #49263 üzenetére
Hát én innen Budapestről csak hinni tudom, hogy "aprópénzért" azt a csúcstechnikát kapom, amit a hirdetésben leírnak, aztán amikor itthon kiderül, hogy kb. osztva kettővel minden, akkor nemhogy az elvárásaimnak nem tettek eleget, de még meg is aláztak. Innentől kezdve ez már nem egy egyszerű adás-vétel, ez egy "ügy" aminek a végére kell járni. Természetesen, ha nem lenne lehetőség követni a drágább csomagokat, vagy teljes visszatérítést kérni, ha egy reklamáció jogos, akkor a fene se rendelne még fogpiszkálót sem tőlük.
Másrészt, ebben a témában az engem nem érdekel, hogy ki milyen nemzetiségű, egy a lényeg, hogy ha üzletelünk, és én teljesítem a rám eső kötelezettségeket, akkor ugyan ezt várom el a másik féltől.
És ha már a külföldi rendelések okainál tartunk, igen nem mellékes az anyagi vonzata a dolgoknak, de számomra egy a lényeg, hogy ne az itthon is jelenlévő rabszolgatartó multik, jogvédők, meg a nav zsebét tömjem. És ha esetleg ez a kijelentésem alátámasztásra szolgálna, csak egy példa: edigital Vs. ebay -
klarkzone
tag
válasz klarkzone #49255 üzenetére
Escalate-et nyomtam az ügyemre mert az eladó ezt bírta írni a 10 képpel alátámasztott reklamációmra:
"sorry friend. it's chinamade. not original." - Ja köszi, hát ha ezt a hirdetésbe is beírod, és valós képeket teszel fel akkor nem vettem volna meg a hamisított vackodat. És még ezt is hozzáteszi:
"you shouldn't compare my product to the original one. different price. different product. this platform don't allow sell original products only if you have rights permission."
Ó, szóval nekem kéne innen eldöntenem szag alapján, hogy akkor most egy hamisítvánnyal fog meglepni, hát nem egyértelmű?! Persze, aki hülye az dögöljön meg nem?! Ennyi erővel az összes csecsemő éhen halna és szépen kihalna az emberiség a földön...
Az alin a Bayer Protection rész így szól:
"If your item is significantly different from the seller’s original product description, you can return the product for a full refund or can choose to get a partial refund and keep the product. "
Szóval ha jól értelmezem, mivel nem vagyok hajlandó visszaküldeni a terméket csak a részleges visszatérítésben reménykedhetek. És gondolom, ha majd az ügy végén lepontozom az eladót, akkor ő is lepontoz engem... -
klarkzone
tag
válasz El_Diablo #49295 üzenetére
Köszi, fogalmazok is egy ilyen levelet, ha szükség lesz rá, de remélem a hirdetés pillanatképéből, a 10 képből, meg a videóból azért látni fogják a helyzetet. Közben azon gondolkodom, hogy majd elérhetővé teszem a videót a youtube-on, mert ezzel szemben én egy akkora ordas gagyi, hulladék hamisítványt kaptam, hogy az nem mindennapi. És vagy a videó készítője is benne van a buliban, vagy a kínai eladónak totálisan elmentek otthonról, mert ugyan azt az árat fizettem a hamisítványért mint amit ő linkel a videója alatt...
[ Szerkesztve ]
-
klarkzone
tag
válasz El_Diablo #49301 üzenetére
A hirdetés pillanatképét már linkeltem, ott látszik az eladó, SHENZHEN VILONG Electronics Co., Ltd és a "View current product"-nál bejön az aktuális hirdetése. Közben a videót is feltöltöttem, hadd lássa mindenki.
-
klarkzone
tag
Gyerekek, (természetesen nem a Tisztelt fórumozókat "gyerekek"-ezem le, hanem a dühömet vezetem le ezzel a stílussal...) nem kellene beszélgetnünk egy kicsit erről az árfolyam dologról? Értem én, hogy kemény valuta a $, de akkor most Kínával, vagy az USA-val üzletelek, a Kínaiaknál a $ a hivatalos fizetőeszköz? Vagy most mi van? Itt nézzük már meg, hogy a $-Yuan árfolyam, hogy alakul és a $-HUF árfolyam, hogy néz ki!
Például konkrétan ki lehetne írni piros betűkkel a "ha áfacsaló vagy kussolj" helyére, hogy -MOST NE- vegyél semmit mert irdatlanul nagyot buksz... Hiszen ok, hogy romlik az árfolyam, de az áruk értéke legyünk őszinték nem változik, tehát ami 100$ volt fél éve, az most 80$-t ér (nem fogom pontosan kiszámolni) ezért, normális ember nem fog most rendelni semmit.
Nem tudom van-e valamiféle kimutatás, hogy a rendelések száma hogy áll, de szerintem a Kínai webshop-oknak előbb utóbb feltűnik, hogy nem rendel senki from Hungary? nem? Vagy minden így jó ahogy van? Fizessek érte 100$-t? De hát nincs annyi pénzem b@sszájba.[ Szerkesztve ]
-
klarkzone
tag
válasz El_Diablo #52049 üzenetére
Nálam Dispute Escalated - Processing 14/12/06-óta, de olvastam valahol, hogy 15-20 napot csúszik a Case Management Team (Váu) , és egyébként is ünnep volt, van, és lesz. Próbáltam már valami humanoiddal kapcsolatba lépni, de a virtuális ügynökön és a betűcunamin nem jutottam túl. A rendeléstől számított 60 nap 01/21-én jár le.
-
klarkzone
tag
Gyerekek segítsetek már, mi van az alival? valamit rosszul csinálok? 60 napja várok az ügyem elbírálására, és nem tudok semmit sem csinálni, még csak üzenetet sem lehet küldeni, egyszerűen nincs kinek, nevetséges ez így a paypal-hoz képest, hiába van "Buyer Protection", már ott tartok, hogy törlöm magam, és hagyom az egészet a fenébe. Azt sem értem, hogy mi az a piros 0$?!
-
klarkzone
tag
válasz klarkzone #52494 üzenetére
Hogy tisztább legyen a dolog, én tudtam, hogy egy "koppintást" rendelek, hiszen az eredeti kameráról és a kínai változatról összehasonlító videók is találhatók a youtube-on, sőt az alin nem is árul senki eredeti GS8000L-t. A probléma azzal van, hogy én a hamisítvány hamisítványát kaptam, egy 5$-os vackot ami olyan mint egy kvarcjáték, és bizony erről a kameráról egy darab videó nem volt, amíg én el nem készítettem egyet, ami alá szépen leírtam, hogy melyik eladó ad el ilyeneket.
-
klarkzone
tag
válasz maj-viktor #52495 üzenetére
Ok, értem hmm... ügyes... "a kínai mindig átírja a full refound-ot 0$-ra" Pff, ezt nem tudtam, és biztosan figyelmetlen voltam, mert 800/600 volt a vérnyomásom, nem is érdekel a lóvé (tanulópénz), meg már annyi idő eltelt.
-
klarkzone
tag
-
klarkzone
tag
válasz El_Diablo #52500 üzenetére
Várok persze, mi mást tehetnék. Most már mindegy, csak a piros 0$ akadt meg a szemem így 2 hónap után (mivel szerencsére ez az első ügyem alin, hót nyugodtan kamilláztam, hogy a Case Managemant Team rajta van az ügyön...), hogy a vita oka: a leírásban szerepelt adatoknak nem felelt meg, a vitás rendelés értéke: X$ és 0$ szállítás, majd a visszatérítés összege pirossal: 0$ - mikor én teljes visszatérítést szeretnék. (mindenféle visszapostázás nélkül, mivel 2 pillanat alatt meg lehet állapítani, hogy a hirdetésben szereplő kép-szöveg halmaz, köszönőviszonyban sincs a küldött termékkel...)
Egyébként, pont, hogy az idegesít, hogy ilyen dolgokat nem értek. Pont ezért írtam ide, hogy hátha valaki tudja mi az a "Refund AmountS $ 0.00" és maj-viktor érvelése eléggé bele illik a kínai svidlerről alkotott képembe, de természetesen amíg virít az escaleted-processing felirat addig én nem kattintok sehova... -
klarkzone
tag
válasz El_Diablo #52506 üzenetére
A dispute history-ban hosszasan ecsetelem, és támasztom alá fényképekkel videóval, hogy nem a hirdetésében szereplő terméket küldte el, és egy pillanatig sem engedek a "bocsi de ez kínai", "küld vissza és teljes visszatérítést adok" szövegnek, már az elején leszögezem az eladónak, hogy bűncselekményt követett el, és ezért nem hagyom annyiban az ügyet. Erre ő folyamatosan azzal védekezett, hogy ő nem írta a hirdetésében, hogy a terméke eredeti, szóval azzal védekezik amit nem írt le... Ah... Ezután amint lehetett eszkaláltam az ügyet.
Az a baj, hogy ha átírta 0-ra, ha nem, 60 napja szopom az ujjam. Egyébként ha átírta, ha nem a Team csak látja, hogy teljes visszatérítést akarok, 2x jelöltem ki ezt az opciót.[ Szerkesztve ]
-
klarkzone
tag
válasz jimmyke_92 #52507 üzenetére
Semmi gond 24 óra bünti...
-
klarkzone
tag
válasz klarkzone #52510 üzenetére
Hopp most vettem észre a képen a nyákon :
Logout teszt az eredeti GS8000 kameráról ugye én a GS8000L verziót rendeltem... még egy bizonyíték, egyre jobb... (persze esetemben koppintásról beszélünk, tudtam, hogy nem eredetit rendelek, de ennyire?!)[ Szerkesztve ]
-
klarkzone
tag
válasz klarkzone #52511 üzenetére
Az eredeti valahogy így nézne ki. Bár ez is a "No Name China" részlegben van...
Jó ez az orosz oldal, kicsit tovább keresve, itt van bontva egy GS8000L:
GS8000L amit elvileg rendeltem Na hát ez köszönő viszonyban sincs az előbb linkelt képekkel... és a pillanatképen ami a rendelésnél készült igencsak megtévesztőek az adatok, GS8000L, Novatek, HDMI stb.
[ Szerkesztve ]
-
klarkzone
tag
válasz El_Diablo #52516 üzenetére
Köszi mindenkinek a válaszokat, asszem készítek egy esszét, és megpróbálom elküldeni minden *@ali.com címre, azzal a kérdéssel, hogy akkor most Case Managemant Team tulajdonképpen mit is csinál, ha nem tudnak eldönteni egy ügyet 60 nap alatt, úgy, hogy elvileg 0$ jár vissza (ami remélem nem így van...).
#(52517) Bozek - az (#52511)-es hozzászólásomban lévő pillanatképen, a wiev current product-ra kattintva, látod, hogy még mindig árulja a gyémántkoronás eladó ezt a hulladékot, a feedback-nél olvasható már egy vevő visszajelzése, aki kapott visszatérítést... Én persze -10-et adnék neki, képekkel stb. alátámasztva a rendelést, de nem enged visszajelezni amíg tart az ügy. Viszont a youtube-ra felraktam, a rendelési adatokat is, és elég sokan megnézték... Másrészt engem az ügyből már csak annyi érdekel, hogy az Ali hagyja-e, hogy ilyeneket gyémántkoronás eladók megcsináljanak a piacterén, vagy nem. Az alin így szól a hirdetésnek nem megfelelő termékre vonatkozó védelem: "If your item is significantly different from the seller’s original product description, you can return the product for a full refund or can choose to get a partial refund and keep the product. " Eszem ágába sincs visszaküldözgetni (idő+pénz), én ebből a svindler eladóból nem nézem ki, hogy valaha is kifizetné a visszapostázás költségét, részleges visszatérítést meg minden kérnék, amikor 0$ a szállítás?!, ezért kérem a teljes összeget vissza, és kész, nincs vita.
[ Szerkesztve ]
-
klarkzone
tag
válasz maj-viktor #52562 üzenetére
100%, hogy így akarják korlátozni a külföldi rendelgetéseket, valószínűleg a külföldi multicégeknek is feltűnt, hogy féláron (vagy harmadáron, ha nem éri el határt) az ajtóban nyújtja át a futár, vagy a postás a néha még jobb minőségű terméket, így potenciális vásárlókat veszítenek az itthon működő "hülye azért nem vagyok" cégek, azok anyukái meg ugye a profit szagát érzik már kevésbé. Ezért odaszóltak már a srácoknak, hogy kezdjék el nem olyan jó üzletté tenni a külföldi vásárlást... az árfolyamról meg nem is beszélek, én is 42%-os terhet készülök kifizetni egy mostani rendelésemre, ha pedig az árfolyamveszteséget is beleveszem akkor a dolog úgy néz ki, hogy ugyan azért a termék ami egy tavaly júniusi rendelésnél még át is csúszott, most terhekkel a dupláját kell fizetni forintban. És akkor még az is lehet, hogy egy mókusláb van a csomagban...
[ Szerkesztve ]
-
klarkzone
tag
válasz klarkzone #49246 üzenetére
Végre válaszoltak az aliról, hogy vagy 80% visszatérítést, vagy a vevő fizeti a vissza küldést és teljes visszatérítést kapok - válasszak... Gyorsan megírtam nekik, hogy 80 és köszi... A piros 0$ gondolom az ítélet után változik arra az összegre amit visszakapok, és az egész history és dispute info megmarad a profilomban.
Amit tanultam az esetből, az az, hogy az Alin igenis működik a vásárlók védelme, de jobb még a rendelés előtt elkerülni a bajt, és ahogy nézem a vevők is tehetnek az ilyen csalók ellen, szépen világgá kell kürtölni a dolgot, hiszen mióta feltettem a youtube-ra (258 megtekintés) ennek az eladónak a nevét, a hamis termék videójával együtt, nem növekedett a rendelései száma.[ Szerkesztve ]
-
klarkzone
tag
válasz maj-viktor #52604 üzenetére
Na ezzel egyetértek.
-
klarkzone
tag
válasz El_Diablo #52500 üzenetére
Köszönöm a segítséget, pont került az ügyem végére, valóban a "refund amount" összege az ügy végén jelent csak meg, lehet, hogy abban az esetben amikor nem kell eszkalálni az ügyet, a vevő ajánlja meg a "refound amount" összegét, ám esetemben a vevő semmilyen visszatérítést nem akart adni ezért végig 75 napon keresztül, egy jó nagy piros 0-val szemeztem.
Én erre gondolok, hát remélem többet ilyennel nem kell szembesülnöm, mivel egy ismerősöm kért meg, hogy rendeljek neki valamilyen DVR kamerát karira, úgy becoptam a nagy segítséget, hogy buktam 1.500-at, és várnom kellett 2,5 hónapot, hogy egyáltalán a pénzem egy részét visszakapjam (az utalás persze még mindig nem érkezett meg...), a kamera meg ott figyel a szekrényben, valószínűleg eladom egy ezresért valakinek. -
klarkzone
tag
Sziasztok, a helyzet az, hogy mostanában szopórolleren vagyok, egy vadiúj geekbuying.com-os MXQ S805 android TV-box pusztult meg 8-9 óra használat után. Még benne voltam a PayPal 45 napos védelmében (44.nap) és rögtön nyitottam egy dispute-ot, a problémával, képekkel, videóval, pontos leírással szerencsére/sajnos könnyű dolgom volt, mert tápot kap, de nem lehet már bekapcsolni, se kép se hang, se reset se semmi, és a doboz egyik sarkában 1-2 perc múlva elkezd melegedni...
Mivel most volt vége a nagy holiday-nek Kínában, természetesen 5 napja várok bármilyen reakcióra, az automata e-maileken kívül, de van pár kérdés ami felmerült bennem:1. Biztosan vissza kell majd küldenem a készüléket, szerintetek hova (Spanyol o.? Kína?)
2. Elég lesz majd csak a készüléket, vagy az összes 2 filléres kábelt, dobozt stb. együtt kell elküldeni?
3. Elég a PayPal felületén kommunikálni majd az eladóval? (Mert küldtem egy levelet közvetlenül a geekbuying.com-nak is rendelési számmal, leírva a problémát stb. de arra sem jött még válasz)
4. A PayPal-on amikor nyitottam az ügyet ki kellett töltenem alul azt a részt, hogy mekkora összeget igénylek vissza, és oda beírtam a teljes vételárat. Nem tudom, hogy jól tettem-e, de a készülék már hibásan érkezhetett ezért a "hiba a készüléken belül" opciót jelöltem be.
5. Igazából én ezt gyári hibás készüléknek gondolom, elképzelhető, hogy lesz olyan opció, hogy ha visszaküldök mindent akkor teljes visszatérítést kapok? Vagy ilyenkor már csak a garanciális javítás merülhet fel, és csak a visszaküldésből származó (postai költségek) veszteségemet téríti meg az eladó?Köszi.
[ Szerkesztve ]
-
klarkzone
tag
Általában az ebay-es cuccok megjönnek, én úgy szoktam csinálni, ha valami sokat késik akkor ugye van a "becsült" szállítási idő +30 napon belül jelezni kell, ha bajod van, én mondjuk a +25. napon nyomok egy ügy indítást, ilyenkor kitolódik a védelem, és beszélgetek az eladóval, aztán várunk, volt már olyan, hogy a 65. napon érkezett egy termék, de olyan is volt, hogy visszaküldték "nem kereste" Kínába, szólt az eladó, hogy élek-e még, és elküldte még egyszer, aztán a 100. napon röhögtem egy jót. De olyan is volt, hogy nem jött meg egy mini gázos forrasztó, és buktam a lóvét, mert az eladó ígérte, hogy újraküldi, persze azóta is küldi, az volt a beavatásom... egyébként nem csodálom, hogy nem jött meg mert a másodikat rendeltem, és az az előtti csurig töltve tette meg az utat... Bumm... Az e-bay-en paypal integráció van, tehát olyan mintha a paypal-on nyitnál ügyet, sőt nem is lehet máshogy.
[ Szerkesztve ]
-
klarkzone
tag
válasz hanemmost #54217 üzenetére
Na látod ezért nem rendel senki az EU raktárakból, ha meg valami feltűnően olcsó, az vagy szériahibás selejt, vagy garanciából került vissza... de általában minden ami kicsit is jó vétel lenne Out of Stock, és gondolom az EU warhause üzemeltetői is profitért dolgoznak, szóval nem nagyon lesz olcsóbb mint from China... Sajna...
-
klarkzone
tag
Ma feladtam az első "garanciális" csomagomat ShenZen-be. Már a bubis boríték és habfólia beszerzése is kifejezetten nehéz volt, aztán címzés, fényképek készítése, levelek írása a webshop-nak, a postán mértem 15 percet töltöttem, szerencsére befértem 250g alá, így a regisztrált levélküldemény 2300ft-ért indult Kínába.
-
klarkzone
tag
Az létezik, hogy tegnap délben feladtam Kínába a csomagot és most megnéztem, már azt írja a nyomkövető, hogy célországba elküldve?! Mi viszi ezeket a csomagokat a Cargolux, vagy az utasszállító gépek valami központi helyig? Látok mostanában Turkish Cargo gépeket, és minden nap van DHL, Fedex, UPS gép, TNT-t is láttam már, de azok csak nem visznek normál postai csomagokat...
-
klarkzone
tag
-
klarkzone
tag
Sziasztok a coolicool-on a vámbiztosítást a vásárlás folyamata során lehet megkötni, vagy csak egyes termékekre vonatkozik, ahol fel van tüntetve már a termék oldalán ez az opsön. Plz?
-
klarkzone
tag
válasz maj-viktor #54560 üzenetére
Az a baj, hogy a fórum tavaly év őszétől attól volt "hangos" hogy már majd mindegy' mivel rendelsz, úgyis lesz rá sarc, és akkor már a DHL, fedex stb. szállítások nem is olyan drágák... Ezzel szemben azóta olyan emelések, +tételek, árfolyamváltozások történtek fél év alatt, hogy ha utánaszámolunk minden duplájába kerül, mint egy éve ilyenkor... És erről pl. az összefoglalóban semmit nem lehet olvasni, és nagyon vészesen csökken az áfahatár forintösszege is. Érezhetően minden oldalról fúrják a direkt kereskedelmet.
LámaZ, na például ez az info. is megér egy összefoglaló szerkesztést...
[ Szerkesztve ]
-
klarkzone
tag
Sziasztok, gyorsan írom a helyzetemet: rendeltem egy tv-boxot, ami valószínűleg gyári hibás volt, 6-7 óra után elfüstölt (se kép, se hang, tápot kap, nem reagál semmire resetre sem, egyik sarka melegszik is), mivel K. keveset használtam, csak a PP védelem 44. napján purcant ki, úgyhogy azonnal nyitottam a case-t, és mivel be kellett valamit írni, beírtam majd a teljes vételárat refound-nak.
Pont ünnep volt stb. a lényeg, hogy már feladtam a kütyüt a geekbuying-nak, ragszám elküldve, vették is az adást, majd odaér valamikor, minden üzenetemet bemásoltam a PP-nak és az aftersale supportnak is.Kérdésem a következő, az ügyem automatikusan bezáródik 03.16-án. Az ünnep miatt elég kevés volt a kommunikációra a 20 nap, meg addig amíg oda nem ér a cucc és látják, hogy tényleg tégla, miről beszélgessünk. Eszkaláljam e é?
Úgy gondoltam, hogy eszkalálom és megírom a PP-nak, hogy én igazából egy jól működő készüléket és az összes felmerült költségem megtérítését szeretném, meg egy sorry my friend levelet a 3-4 hónapért, és mindezt jó lenne ha a PP védelemmel a hátam mögött tudnám intézni, ha a geekbuying is elismeri a garanciális hibát.Azért nekem egy kicsit kevés az, hogy "garanciális" javításra kiküldtem azt jól van... majd várok 3 hónapot, mert annyira ráérek ilyenekkel foglalkozni... persze előfordul az ilyesmi. Valaki?
[ Szerkesztve ]
-
klarkzone
tag
válasz kerekfej #54697 üzenetére
Ez kész, tutti ennyi volt, nekünk végünk. Kíváncsi lennék akik az USA-ból rendelnek kínai oldalakról mint mondjuk a geekbuying, nekik mekkora plusz költségeik vannak? El tudná valaki magyarázni? Mondjuk rendel az USA polgár egy ilyet, akkor ezt komcsiba megkapja 75$-ért? Azért ez így egy kicsit sokk... Megyek félsertést venni...
-
klarkzone
tag
válasz Asycid #54864 üzenetére
Akkor ha jól értem 15k tudtál legálisan spórolni, jól tetted!
-
klarkzone
tag
Sziasztok, rendelnék pandawill-ről, és most kicsit elgondolkoztam a 20% vámbiztosításon, csak az a bibi, hogy ha a vámbiztosítással növelt összegről küldöm az átutalási bizonylatot, gondolom az is beleszámít az árba, akkor 25.545 forintot kell fizetnem áfával, kezelési költséggel együtt, és a dilemma, hogy van-e ennek értelme egyáltalán:
Vámbiztosítás nélkül a termék: 15.450
Áfázva, kezelési költséggel: 21.620Vábmittosítással a termék: 18.540
Áfázva, kezelési költséggel: 25.545
Nem hinném, hogy azt a 7.000-et visszatéríti nekem bárki is.Szóval nem értem mi ennek az értelme, vegyük azt alapul, hogy azért kötöm a vámbiztosítást, mert biztos áfázzák a terméket, de kifizetek + 10.000 forintot ezért? amiből ok, hogy visszakapok 7.000-et de akkor is... Vélemény?
[ Szerkesztve ]
-
klarkzone
tag
válasz aytukabozs #55144 üzenetére
Igazad van, csak ilyenkor 200 a vérnyomásom, értettem én a választ.
[ Szerkesztve ]
-
klarkzone
tag
Sziasztok, visszaküldtem egy eszközt (TV-box 52$) a Geekbuying-nak mert gyári hibás volt (csak a kütyüt a hdmi kábelt, távirányítót, tápot, dobozt nem kellett), és elfüstölt, a cucc át is lett véve a követés szerint. A Geekbuying az ünnepek miatt nem nagyon reagált az e-mailjeimre amit a support-nak küldtem és mivel még épp a PayPal védelem 44 napján voltam, úgy gondoltam, hogy nyitok egy ügyet és eszkaláltam is. A bizonyítékaim alapján a PP pedig visszautalta a vételárat. Nos a kérdésem a következő: a vissza szállítás költsége kb. 7$, ez bukó? vagy örüljek, hogy teljes visszatérítést kaptam, és hagyjam a garanciális javítást a fenébe? Gondolom a Geekbuying-nak tökmindegy, hiszen neki a garanciális javítás után ki kellene fizetni az oda-vissza postázás költését is, (minimum, hiszen én nem hibás, hanem egy vadiúj eszközért fizettem...) én meg azért örülök mert megszabadultam attól a sz*rtól, és egy esetleges vámeljárástól ahol bizonygathattam volna, hogy ez egyszer már átment' gyerekek nem e lehetne e é...
-
klarkzone
tag
válasz aytukabozs #55290 üzenetére
MXQ S805 lassú, szar, a legborzasztóbb az volt benne, hogy egy jó nagy "Google TV" felirattal bootolt be, a jó kis "android" felirat helyett, és pl. netflix és még pár alkalmazást el sem tudtam távolítani belőle, amit azért már nehogymár...
-
klarkzone
tag
Váu, elég mélyre került a topic, hol van 512GB pendrive ötért, meg magyargyalázás így kora reggel, elég durva... gratula.
-
klarkzone
tag
Ne szépítsük a NAV botrány óta, és vaszleg erre a faktorra is gondolt akkor a zöld dossziés fazon, állítólag a vatera is tele volt mindenféle behozott, nem vámolt cuccal, aztán észrevették gyorsan, hogy van ez a törvény, no meg a júzerek rákaptak, hogy nevetséges pénzért lehet komolyabb eszközöket beszerezni, ami az itthoni konkurenciának nem nagyon tetszett, gondolom ők is hazatelefonáltak egyet-kettőt. Aztán nézzük meg most mi van, dollár az egekben, mindent megáfáznak, ráadásul pár dolgot már itthon is árulnak, lassan vége a bulinak, lehet lekapcsolni a villanyt...
[ Szerkesztve ]
-
klarkzone
tag
Ne is mond, hirdetek egy Kínából rendelt telót 15k-ért, azért ennyi mert tudom, hogy ennyit bőven ér, (főleg ismerve a magyar használt piacot, Concorde, ZTE, Beex, Phicomm, Akai, Myaudio meg ilyen két megaherces szarokat árulnak 1-2 évesen ebben az árkategóriában, mert a tulaj azt hiszi, ha PET-be csomagolva használja, és "karcmentes" akkor az még ér valamit), akkora túlkínálat a sok itthon eladott hulldékból, hogy egy megveszekedett érdeklődő nincs rá, biztos azt hiszik, hogy hordozórakéta volt, vagy átjátszó állomás, én pedig valami nepper vagyok, aki éjjel-nappal kínai klóntelefonokkal kereskedik. Pedig odaverne bármelyik új mizunak, meg a leláncolt alcatel-es dobdel márkáknak, ráadásul külföldről sem rendelsz 20 alatt telefont már, és sokan nem akarnak többet telefonra szánni, mert ugye fogyóeszköz, könnyen törik...
[ Szerkesztve ]
-
klarkzone
tag
válasz aronpapa #56343 üzenetére
Igen arra, csak gyorsan beütöttem az OLX-en 10k-15k egyéb mobiltelefonok kategóriát, azokhoz képest itt az én hirdetésem, azért vagyok kicsit morcos, mert még a "feléből mennyit engednél" típusú érdeklődőket sem érdekli, tudom, hogy van az edigital-ban windows-os láncos nokia, vagy mizu 20-ért 1 év garival, de ha a többi, ebben az árkategóriában kínált használt termékkel hasonlítom össze, akkor szerintem nem rossz az ajánlatom.
-
klarkzone
tag
Sziasztok, most találkozok én is először azzal, hogy mit jelent az amikor valamilyen garanciális hibát kell jelezni az eladónak, hát nem valami vicces.
Redmi Note 4. 3 hét után meghalt a fő mikrofon, jelzem az eladónak, hogy mi van, erre ő:
friend,MIC is working well at the begining,right? did you wet or fall the phone?
I am sorry that happened.If you can . please search the item "MIC for your model" on aliexpress. buy the MIC and replace on your own if you can , there is disassemble video on youtube. This will cost less .
If you send back to china. Just the shipping cost is enough to repair it ,and take long shipping time,please consider it.Persze, hogy lejárt a 15 nap... már nem nyithatok ügyet. Rögtön más a hangnem my friend... Túl vagyok már pár rendelésen, volt már pár hibás termékkel dolgom, de amikor már nincs mögötted semmi akkor van egy kis gond... Gondoltam nyugodtan lebeszéljük az eladóval, hogy mi legyen, erre dob nekem egy pár kesztyűt. Hát nem tudom, azért egy ajándéknak szánt 53 ezres eszközről van szó, gondolom az nem valami új fícsör, hogy nem lehet telefonálni a telefonnal, szóval igen tönkre ment a mikrofon, hát nem ezt hívják garanciális hibának?!
Van aki esetleg tud tanácsot adni, hogy ilyenkor milyen végkifejletre számíthat az ember? Esetemben egy full refound is minimum 7k bukás az árfolyam és a szállítási költség miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
Vám- vagy adócsalással kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a topicban (és a fórum egész területén)!
- Bemutató eBay-es kütyük kis pénzért
- Hamarosan megjön a Samsung 360 Hz-es QD-OLED monitora
- Hobby elektronika
- Suzuki topik
- Koreai autók topic (Kia, Hyundai, stb.)
- Milyen okostelefont vegyek?
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Google Chrome
- Mobil flották
- További aktív témák...
- HP Spectre x360 14-eu0895no - ÚJ - 14" OLED 2-IN-1 ultrabook (Intel Core Ultra 7 CPU)
- HP Spectre x360 14-eu0779ng - ÚJ - 14" OLED 2-IN-1 ultrabook (Intel Core Ultra 7 CPU)
- Samsung Galaxy A14 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy A14 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T470 - i5-G7 I 16GB I 256GB SSD I 14" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest