Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • klarkzone

    tag

    Sziasztok, a helyzet az, hogy mostanában szopórolleren vagyok, egy vadiúj geekbuying.com-os MXQ S805 android TV-box pusztult meg 8-9 óra használat után. Még benne voltam a PayPal 45 napos védelmében (44.nap) és rögtön nyitottam egy dispute-ot, a problémával, képekkel, videóval, pontos leírással szerencsére/sajnos könnyű dolgom volt, mert tápot kap, de nem lehet már bekapcsolni, se kép se hang, se reset se semmi, és a doboz egyik sarkában 1-2 perc múlva elkezd melegedni...
    Mivel most volt vége a nagy holiday-nek Kínában, természetesen 5 napja várok bármilyen reakcióra, az automata e-maileken kívül, de van pár kérdés ami felmerült bennem:

    1. Biztosan vissza kell majd küldenem a készüléket, szerintetek hova (Spanyol o.? Kína?)
    2. Elég lesz majd csak a készüléket, vagy az összes 2 filléres kábelt, dobozt stb. együtt kell elküldeni?
    3. Elég a PayPal felületén kommunikálni majd az eladóval? (Mert küldtem egy levelet közvetlenül a geekbuying.com-nak is rendelési számmal, leírva a problémát stb. de arra sem jött még válasz)
    4. A PayPal-on amikor nyitottam az ügyet ki kellett töltenem alul azt a részt, hogy mekkora összeget igénylek vissza, és oda beírtam a teljes vételárat. Nem tudom, hogy jól tettem-e, de a készülék már hibásan érkezhetett ezért a "hiba a készüléken belül" opciót jelöltem be.
    5. Igazából én ezt gyári hibás készüléknek gondolom, elképzelhető, hogy lesz olyan opció, hogy ha visszaküldök mindent akkor teljes visszatérítést kapok? Vagy ilyenkor már csak a garanciális javítás merülhet fel, és csak a visszaküldésből származó (postai költségek) veszteségemet téríti meg az eladó?

    Köszi.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák