- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Samsung Galaxy S20 és S20+ duplateszt
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
Hirdetés
-
2024 - Alig egy nap múlva jön a Sony új State of Play előadása
gp Az előzetes tervek szerint több mint 30 perces lesz a műsor.
-
A manapság optimális specifikációkra törekszik az MSI QD-OLED monitorja
ph 27 hüvelyk, 1440p, 240 Hz, Type-C és AI funkciók jellemzik dióhéjban a kijelzőt.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
KÉRDÉS ELŐTT OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT ÉS HASZNÁLD A KERESŐT!
Ha EU-n kívülről rendelsz, mindig kalkuláld bele az ÁFA-t, esetleges vámot, kezelési költséget! Nem számít, hogy mi van a csomagra írva (gift vagy alacsonyabb összeg), el sem olvassák. Röntgen és a fizetési bizonylat (paypal, bankszámla kivonat) alapján történik az ÁFA fizetés.
Ha EU tagországból érkezik a csomagod vagy EU szállítással tagországi vámolással (EU warehouse, EU express) akkor abban az esetben sem vámot sem ÁFA-t nem kell fizetni.
Sima posta esetén (kínai, belga, svéd, holland stb.) 60 nap is lehet a kézbesítési idő (jellemzően 25-40 nap, de ritka esetben előfordulhat ennél rövidebb idő is). Aggódni 45 nap után érdemes, akkor lehet mozgolódni, érdeklődni.
Boltok, fizetés, szállítás, nyomkövetés, vámolás, reklamáció témakörökkel kapcsolatban található információ az összefoglalóban, ezért erősen ajánlott kinyitni és elolvasni a felesleges és ismétlődő kérdések elkerülése érdekében.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sallylla
csendes tag
válasz Soma01 #98865 üzenetére
Én is hasonló helyzetben vagyok, IOSS-es csomagomra a DHL-ék (pontosabban először a NAV) úgy kiszabták a vámügyintézési díjat, mint a huzat. Kedd óta felváltva irkálok, hívogatom mind a feladót, mind pedig a DHL ügyfélszolgálatát, de csak ímmel-ámmal válaszolgatnak (mármint telefonon, az e-mailek le vannak tojva), s akkor is csak az egymásra mutogatás meg az egymáshoz küldözgetés megy, tényleges megoldás vagy akárcsak megoldási javaslat nuku.
Létezik, hogy napokig tart egy adminisztrációs hibából eredő panaszkezelés intézése, anélkül, hogy az ügy bármit is haladna előre? Mondjuk ezt se bánnám, ha legalább látnám rajtuk a segíteni akarást, vagy legalább annyit visszajeleznének, hogy megkezdték az ügy vizsgálatát, de semmi. Szemlátomást senki nem akarja magára vállalni a felelősséget. Alighanem úgy vannak vele, hadd szenvedjen a hülye ügyfél/vevő, majdcsak megunja egyszer…
A képben ravaszul megbújik továbbá a DPD is, UK-ból elvileg rajtuk keresztül indult el a csomag, aztán valamiért átkerült a DHL-hez. Szerintem itt van a kutya elásva.
Mindenesetre, ha a héten nem jutnak dűlőre, akkor visszaküldetem szépen a csomagot a DHL-lel a feladónak (nehogy a végén még a nyakamba varrjanak pluszban némi raktározási költséget is) és nyitok egy PayPal dispute-ot.
Persze nyilván szívesebben venném, ha végre kézhez kaphatnám a könyveket a DHL sarc nélkül (vagy ha legalább ennek a költségét visszatérítené az eladó) de erre momentán nem sok esélyt látok.
Mindenesetre a jövőben azt hiszem, maradok inkább az Amazonnál, ott legalább nem érik az embert efféle kellemetlen meglepik.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Vám- vagy adócsalással kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a topicban (és a fórum egész területén)!
- Bemutató eBay-es kütyük kis pénzért
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen