- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Yettel topik
- iPhone topik
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Realme GT 5G - versenyképes
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
Hirdetés
-
Premier előzetesen a Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- Sweep the Board!
gp Elérhető lett Switch-re a játék, amely leginkább a Mario Party-hoz hasonlítható.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
KÉRDÉS ELŐTT OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT ÉS HASZNÁLD A KERESŐT!
Ha EU-n kívülről rendelsz, mindig kalkuláld bele az ÁFA-t, esetleges vámot, kezelési költséget! Nem számít, hogy mi van a csomagra írva (gift vagy alacsonyabb összeg), el sem olvassák. Röntgen és a fizetési bizonylat (paypal, bankszámla kivonat) alapján történik az ÁFA fizetés.
Ha EU tagországból érkezik a csomagod vagy EU szállítással tagországi vámolással (EU warehouse, EU express) akkor abban az esetben sem vámot sem ÁFA-t nem kell fizetni.
Sima posta esetén (kínai, belga, svéd, holland stb.) 60 nap is lehet a kézbesítési idő (jellemzően 25-40 nap, de ritka esetben előfordulhat ennél rövidebb idő is). Aggódni 45 nap után érdemes, akkor lehet mozgolódni, érdeklődni.
Boltok, fizetés, szállítás, nyomkövetés, vámolás, reklamáció témakörökkel kapcsolatban található információ az összefoglalóban, ezért erősen ajánlott kinyitni és elolvasni a felesleges és ismétlődő kérdések elkerülése érdekében.
Új hozzászólás Aktív témák
-
wintikek
tag
válasz vadkörte #90450 üzenetére
Elég szomorú, hogy ilyen megtörténhet.
Persze valamilyen szinten megérti az ember a futárt is, állítólag GLS-éknél elég rendesen túl vannak terhelve és a fizuval nem igen kompenzálják ezt.
Viszont ez is munka amit becsülettel kéne végezni és nem hiszem, hogy a futár fordított helyzetbe örülne az ilyennek. Fogja magát aztán vigye vissza a depóba...
Remélhetőleg kap egy jófajta fenékberúgást és leszokik erről.[ Szerkesztve ]
-
batagy
őstag
válasz vadkörte #90450 üzenetére
Tényleg rendkívül bosszantó a történeted!
Nekem is hasonló a tapasztalatom a GLS-sel, túl sok energiát nem fektetnek a megfelelő kézbesítésbe. Az enyém nem ennyire felelőtlen. Nálam az történt, egyszer egy csomagomon a telefonszámom nem szerepelt, a feladó nem írta rá, vagy leragasztották útközben. Lényeg hogy felhívni nem tudtak emiatt. A GLS megpróbálta kézbesíteni hozzám, én azonban semmit nem tudtam róla, csak utólag véletlenül a nyomkövetőben vettem észre, a 3. kézbesítési kísérlet előtt. A futárt utólag kérdeztem, hogy miért nem hagyott értesítőt. Elmondása alapján papír értesítőt hagyott a kinti bejáratnál (10 emeletes panel), de a lépcsőházba bejutni nem tudott. A postaládába nem rakta be, én nem kaptam meg. Akárki leszedhette vagy a szél elfújta, ki tudja. A 3-nál a véletlenen múlt hogy átvettem. Utána visszaküldték volna a feladónak.
Az ÜF pedig azt nyilatkozta, amikor még kerestem, hogy a papír értesítő nincs benne az alap szolgáltatás árában, úgyhogy még örüljek is.
Amúgy az esetedben én azért mégis megpróbálnám elérni a futárt és beszélni a fejével. Kapjon visszajelzést.
[ Szerkesztve ]
-
nyisziati
veterán
válasz vadkörte #90450 üzenetére
Üvöltsd le a fejét, többet használ, mintha a főnökének panaszkodsz.
Volt (van) olyan futár az A.némedi telepen, aki ellen már kb. 30 panasz bement, de nem tesznek semmit, akkora a munkaerőhiány.Egyébként valóban igaz, hogy nagy a túlterhelés (nem ritka a 12 órás műszak), de nem annyira ez a mérvadó, hanem a "tóthjános" mentalitás.
Sajnos eljött az a kor, hogy központi panasszal kb. semmire sem mész, csak ha személyesen beszéled meg vele.
Egyébként a futárok nagyjából ugyanazokat a köröket teszik meg nap, mint nap (vagyis az útvonal kb. 90%-ban ugyanaz, ugyanabban az időközben), tehát akár személyesen is összeakadhatsz vele, ha kellően jó megfigyelő vagy. -
nyisziati
veterán
válasz batagy #90452 üzenetére
"egyszer egy csomagomon a telefonszámom nem szerepelt, a feladó nem írta rá, vagy leragasztották útközben."
Ettől függetlenül a rollkartén (a scannerben vagy a papír alapún) szerepelnie kell.
Egyébként meg ha a futár lehúzza a "sikertelen kézbesítés" kódot a csomagon, akkor arról mennie kell e-mailnek és sms-nek is (bár ebből már voltak panaszok, úgyhogy az a rendszer is megérne egy misét).
A papír alapú értesítést meg kb.90%-ban bekamuzzák, a legtöbben simán nem töltik ki, ne menjen azzal is az idő.
Ezügyben inkább a depóban érdemes panaszkodni, illetve felhívni a központi üfsz-t, hogy rajta volt-e a telefonszám a rollkartén. -
kmarci25
veterán
Még januárban rendeltem egy pár cuccot Angliából. Ki is fizettem (nem PP), ők elküldték, de miután egy hónap alatt sem érkezett meg, felvettem velük a kapcsolatot, és ők is megerősítették, hogy valószínűleg elveszett a csomag és feladták újra. Az újrafeladott meg is érkezett időben. A baj az, hogy most megérkezett az is, amit korábban rendeltem. Nem akartam bunkó lenni, ezért írtam nekik erről egy levelet, amiben megírtam, hogy elég húzós lenne a visszaküldés (8-9000 Ft), de nem akarom hogy kellemetlenség legyen ebből a dologból, úgyhogy írják meg, hogy mit gondolnak. Nekem még egyszer nincs szükségem ezekre a cuccokra, úgyhogy kifizetni még egyszer nem szeretném. Eddig azt gondoltam, hogy jól értem az angolt, de ez a levél kifogott rajtam. Segítenétek kideríteni, hogy mire gondol?
HelloAt least it finally arrived, it’s a shame it was accepted if it was not signed for it would have been returned eventually.
The only other option is to either give us a ring we can take payment for the goods (not the postage) or place the order again select collect from shop so there is no postage, then let us know with the order number so we can cancel it. Or you can pay to send it back.
"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief
-
őstag
válasz kmarci25 #90455 üzenetére
A lényeg amit írtak, hogy nem kellet volna átvenned a második csomagot, és így visszakapták volna a csomagot.
Ami opciót felvetett az az, hogy rendelj tőlük megint és írd le a rendelési számodat, és így tudni fogják hogy te vagy, és nem küldik el a megrendelt árut, magyarán kifizeted így a második csomag árát.Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
kmarci25
veterán
válasz RobbyJr #90456 üzenetére
Aha, kb. ezt vettem ki én is a dologból. Persze, nem kellett volna átvennem, de nem is én vettem át, hanem a portás a melóhelyen. Persze ez az én gondom, nem az övék.
Na, majd még gondolkodom rajta. Mindenesetre köszi a segítséget."There must be some way out of here" / Said the joker to the thief
-
-=RelakS=-
veterán
Kis magyar egyperces?
Megérkezett a csomagja!
A következő napokon tudja átvenni: SemmikorItt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
kmarci25
veterán
válasz -=RelakS=- #90458 üzenetére
Ha már a cikkben odaírják, hogy az "internet korában", akkor azt is észrevehették volna, hogy van ott egy telefonszám is, ahol valószínűleg megoldás kínáltak volna... (Nyilván észre is vették, csak úgy nem lehet vitriolos abszurd tudósítást írni. )
"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief
-
atleticofan
tag
Sziasztok,
NL postát csomag:
28-03-2019 11:40 The item is at customs HUNGARY
28-03-2019 11:40 The item has been processed in the country of destination
28-03-2019 10:09 The consignment has arrived in the country of destination
28-03-2019 10:09 The item has arrived in the country of destination
27-03-2019 12:16 The item is on transport to the country of destination
26-03-2019 13:34 The item is at the PostNL sorting center
26-03-2019 13:34 The item is processed at the PostNL sorting center
26-03-2019 07:35 Consignment received at the PostNL Acceptance Centre
20-03-2019 08:46 The item is ready for shipment
20-03-2019 06:46 The item is pre-advised
19-03-2019 02:16 The Item is at the shippers warehouseA felső bejegyzés alapján már tutira kiszedték vagy még áteshet? Nem találkoztam még ilyennel azért kérdezem
Köszi.
-
pulutodurumo
őstag
válasz atleticofan #90460 üzenetére
Még semmi, csak megérkezett. Ha a M. Kir. Posta keresőjébe írod, az megmondja a tutit. Valamint SMS-t kapsz, ha van a csomagon telefonszám.
"Don't fret, boyo. I'll be gentle!"
-
reloop
csendes tag
Sziasztok!
Március 4-én rendeltem 2 terméket egy eladótól külön külön pár perc eltéréssel.
Elméletileg szépen feladta, az aliexpress, track17, 4px oldalak szerint megérkezett a célországba március 17-én. A posta trackingjébe az alábbi láthatóÍrtam az eladónak, egyelőre nem válaszolt még hajnal óta, a dolog érdekessége, hogy mindenki isteníti milyen gyors szállítással van.
Szállító elméletileg PostNL.
Általában céges szinten is sokat rendelünk apróságokat Aliról és azokkal nem szokott baj lenni, 2-3 hét alatt beérkezik az összes, ez meg nem is volt annyira kisértékű mivel egy egyszerűbb műszaki eszközről van szó 20dollár / darab áron. -
snake1977
őstag
Sziasztok, jól tudom ha most a UK-ből rendelek akkor az már áfa/vám köteles lesz?
...BRSZK...9...2024.06.28-29... / www.brszk.hu / www.www.tiktok.com/@brszk_official / https://www.youtube.com/@BRSZK-Official
-
snake1977
őstag
-
Vmf
csendes tag
Sziasztok!
Németből kapok levelet amin van egy vonalkód ès elsőbbségivel adtak fel, de nekem átvételkor nem kell aláírnom csak úgy bedobja a kézbesítő a postaládába.
A kèrdésem, hogy ez a levèl nyomon van követve?A másik kèrdèsem 30g alatt 114×228mm levèl szabvànymèret?
-
attiati
veterán
Szerintetek ennek mi a státusza? Elérte Mo-ot és még postázásra vár?
Vagy még csak feladták Mo. felé?2019-02-25 12:24 In Transit, Item Posted Over The Counter to Hungary
2019-02-14 15:39 In Transit, Dispatch PreAlert to Hungary[ Szerkesztve ]
-
evilskati
aktív tag
Sziasztok!
VÁM/ÁFA határ feletti rendelésnél nem szoktatok azzal játszani, hogy pl. Luxembourgba kéritek a csomagot, mivel ott kisebb az ÁFA százalék, majd onnan egy parcel forwarder céggel tovább postáztatjátok Magyarországra?
Találtam egyet:
[link]Nyilván nem minden esetben éri meg. Érdekelne, hogy van-e valakinek ilyesmivel tapasztalata.
-
tomszli11
tag
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy erről hallottatok már illetve aki rendelt mennyire megbízható online felület?
[gearvita.com]
Köszi -
bl4ze
veterán
A "kedves" MPL feltalálta az időgépet, és nem - nem április 1 tréfa, tegnap este óta ezt látom
03.04.2019 14:00
Magyar Posta Send item abroad (Export) CNBJSA.:. bl4ze .:.
-
kmarci25
veterán
Nemrég volt itt ehhez hasonló nyomkövetés. Ezekkel mi a helyzet? Várok én türelemmel, csak szeretném tudni, hogy van-e tapasztalat. A magyar posta nyomkövetőjén nem mozdul.
Magyar Posta:
Szállítás Küldemény előkészítése nemzetközi szállításra
2019.03.19. | 08:46SGSINJ
Szállítás Küldemény előkészítése szállításhoz
2019.03.19. | 19:20SGSINJ17track:
Célállomás : Magyarország - Nyomkövetés időigénye: 1450 mp
2019-03-19 20:20
SGSINJ, Send item abroad2019-03-19 09:46
SGSINJ, Insert item into bagSzármazás : Szingapúr - Nyomkövetés időigénye: 307 mp
2019-03-24 00:00
Arrival at Destination Post (Country: HU)2019-03-19 00:00
Despatched to overseas (Country code: HU)"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief
-
Dealer95
őstag
Sziasztok!
Postától ma jött SMS.
23,4 Eurós cuccot vámolni akarják.Fizetési bizonylat konkrétan erre a termékhez nincsen.
(bankkártyás fizetés volt Aliexpressen, de több terméket fizettem ki egyszerre, így az összeg nem stimmel ugye a banki bizonylaton...)Hogy kéne bizonyítani, hogy konkrétan mennyit fizettem és hogy nem tartozik vám eljárás alá?
-
beg
veterán
válasz Dealer95 #90482 üzenetére
Itt az összefoglalóban is benne van, hivatkozhatsz rá:
2017. évi CLII. törvény 162.§.(5) bekezdése alapján:
"A vámhatóság által kiszabott, illetve visszautalandó, jogcímenként kis összegű, tíz eurónál vagy az 51. § (1) bekezdése szerinti árfolyamon átszámított forintösszegnél kevesebb egyéb terhek összegét - kivéve a jövedéki termék után kiszabott egyéb terheket - nem kell megfizetni, illetve visszafizetni. Az így meg nem fizetett összeget a vámigazgatási eljárás lezárásával egyidejűleg törölni kell, a vissza nem térítendő összeget pedig bevételként köteles elszámolni a vámhatóság. Nem kell megfizetni, illetve visszafizetni azt a tíz euró alatti, egyéb teher különbözetet, valamint visszafizetni azt a tíz euró alatti vámtúlfizetést, amely az egy határozatban egy vagy több jogcímen kiszabott és megfizetett összeg különbségéből keletkezett. Az így keletkezett tartozást a vámhatóság utólag törli, a túlfizetést pedig köteles bevételként adónemenként belső bizonylattal előírni és elszámolni."You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
tibibi
őstag
itt mi lehet a gond?
FelvételFelvétel a feladótól
2019.03.03. | 21:4551810302
SzállításKimenő küldemény beérkezése a kicserélőbe
2019.03.04. | 11:41
SzállításKüldemény előkészítése nemzetközi szállításra
2019.03.04. | 16:18CNSZXA
SzállításKüldemény előkészítése szállításhoz
2019.03.05. | 10:00CNSZXA
SzállításBejövő küldemény átvétele a kicserélőben
2019.03.21. | 11:33Nemzetközi Posta Kicserélő Központ
SzállításBejövő küldemény belföldi továbbküldése
2019.03.21. | 15:48Nemzetközi Posta Kicserélő Központ
FeldolgozásFeldolgozás/szállítás alatt
2019.03.25. | 04:57Országos Logisztikai Központ
KézbesítettSikeres kézbesítés
2019.03.25. | 08:49Biatorbágy 1 posta
Kecskemét a címem ilyet még nem láttam -
vasi89
addikt
Ilyennel találkozott már valaki? Beragadt kínában vagy mi lehet?
Habár track 17 meg ezt írja, ami alapján azt gondolnám, hogy már elhagyta kínát.
Szám: RV845299635CN
Csomag állapota: Szállítás alatt
Célállomás: Magyarország
2019-03-23 11:00 CNCANA, küldés tétel külföldön
2019-03-22 15:41 CNCANA, INSERT elem zsákba
2019-03-22 09:33 Exporttétel fogadása átváltási hivatalban
2019-03-21 22:18 Vevő-cikk fogadása
Származás: Kína
2019-03-26 09:43 Hagyja a "Guangzhou swap iroda" és a következő megálló, "Guangzhou Exchange" (Via átruházás)
2019-03-25 23:18 Indulás "Guangzhou International", Next stop "Guangzhou International" (keresztül turn)
2019-03-23 11:25 Szállítás légitársaság által
2019-03-23 08:30 Légi szállítás
2019-03-23 03:56 Hagyja a "Guangzhou swap iroda" és a következő megálló, "Guangzhou" (Via turn)
2019-03-22 22:21 Megérkezik a "Guangzhou Exchange Station" (Via Transfer)
2019-03-22 14:41 "Guangzhou International" került kivitelre közvetlenül a pecsét
2019-03-22 04:02 Indulás "postai Foshan mail Philatelic Bureau", a következő megálló "Guangzhou International"
2019-03-21 21:18 "Postal Foshan mail filatéliai Hivatal" kapott, számos befektetési ügynökök: Chen weixian
======================================
Powered by www.17track.net -
janek69
senior tag
Sziasztok!
A DHL eCommerce szállítási mód az mit jelent. Nyílván nem DHL futár,mert nem lenne meg 7 dollárból.
Új hozzászólás Aktív témák
Vám- vagy adócsalással kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a topicban (és a fórum egész területén)!
- Bemutató eBay-es kütyük kis pénzért
- AKCIÓ !! M3 Chip - MacBook Pro 14" 8C CPU / 10C GPU / 8 GB/ 1 TB / Bontatlan / Magyar
- Tidradio td-h3 akkumulátor
- HP ZBook Studio x360:i7 9850H,32GB,512GB,P2000,15.6" UHD 3840x2160 TOUCH 600nit 100%AdobeRGB,HP gari
- i7-es PC, i7-4790 CPU, 16 GB DDR3 RAM, 1030 2 GB VGA, 240 GB SSD
- Klipsch Promedia 5.1 + Monitor Audio Bronze BR1