- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Honor Magic V2 - origami
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Telekom mobilszolgáltatások
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Yettel topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Oukitel WP35 - az 5G-s faék
ma Kedvező árú, 5G strapamobil bukkant fel szerkesztőségünkben.
-
Nem gyárt több LCD tévépanelt a Sharp
ph A cég bezárja utolsó, Sakaiban található üzemét, amivel egy korszak ér véget.
-
Elon Musk: az xAI szuperszámítógépet akar az AI-alapú chatbotjához
it Elon Musk tervei szerint egy szuperszámítógéppel szolgálják majd ki az xAI Grok chatbotjának következő verzióját.
-
Mobilarena
> > > F1 klub by Oliverda < < <
Új hozzászólás Aktív témák
-
-Mike-
addikt
válasz IreN!CuS #1392 üzenetére
Egy biztos, a V8 kiöregedett, le kellett cserélni. Hogy kisebbre, ez is nyilvánvaló volt. Semmivel sem jobb vagy rosszabb nem lesz tőle a másfél órás verseny, hogy most 1.6 vagy 5.0 vagy akármi. Hang szubjektív. De persze mindenben mindenhol bele lehet kötni.
Vegyük pl a Tilke pályákat. Nem lehet előzni. Épp minap nézegettem Senna videókat és milyen érdekes, Tilke még csattogós lepkéket tologatott de már akkor is olyan pályák voltak, amelyeken nem lehetett előzni. [link] De erre már sokan nem emlékeznek és ezek a buták szajkózzák állandóan, a de bezzeg régen kezdődő mondatokat.. és ez is egy belga szám.[ Szerkesztve ]
-
Malachi
addikt
válasz IreN!CuS #1392 üzenetére
erre megint csak a saját példámat tudom felhozni, de már én is marhára unom - viszont addig úgysem lesz más téma, amíg be nem indul az éved ha beindul egyáltalán - én elviseltem mindent. eddig. nem tudod, nem tudjátok, mert senki nem emlékszik egy-két éves hsz-ekre, de évek óta mondogattam, hogy nem jó a túlszabályozás, megölik a versenyt, stb... de nem éreztem azért azt, amit most. örömmel néztem a futamokat, nem nyomasztott a RB fölény, még a Sumi éra sem annyira mert akkor meg arra fogadtunk a haverokkal, egy futamon háromszor vagy ötször áll ki kerékcserére és úgy is meglesz-e neki a körelőny, heh. mindig volt olyan része egy-egy futamnak, meg összességében a sportnak, amit lehetett szeretni.
és nálam most telt be a pohár. lehet, hogy másoknál más a helyzet, lehet, hogy csak egy mesterségesen generált műbalhé az egész és mindenki csak divatból szidja az új korlátozásokat, a hangot, a látszólagos lassulást, sajnálom. sajnálom, ha valaki akármilyen finoman is, de lehülyéz mert úgy érzem, ez már tényleg nem forma1 hanem valami más.
csak azt kéne megérteni szerintem, hogy nem feltétlenül a sport ellen megy a lázadás, hanem éppen érte. én simán elképzelhetőnek tartom, hogy súlyos károkat okoz majd ez az egész, nézőszám visszaesés, csapatok kilépése, bármi lehet. teljesen rossz, ami most zajlik, teljesen. és nem, nem kell elfogadni. el lehet, de nem kell.
hétvégén végre futam, remélem végre a versenyről szól majd minden. mindenki érdekében remélem.
-
Malachi
addikt
válasz IreN!CuS #1395 üzenetére
egy verseny után? ez talán több éves folyamat lesz. és talán nem is történik semmi, ki tudja. én ettől tartok, te nem. én elmondom itt a fórumon, te is. én nem fogok senkit minősítgetni azért, mert van véleménye.
mindenesetre ahogy én sem tudhatom egy verseny után, hogy mi lesz a vége, te sem. maradjunk ennyiben szerintem.
-
Malachi
addikt
válasz IreN!CuS #1397 üzenetére
persze, nem is kifejezetten rád gondoltam, csak nem értem páran miért kezdenek észosztásba, ha valaki az aggodalmát fejezi ki. pontosan annyi rálátásuk van, mint bárki másnak és pontosan annyira látnak a jövőbe, mint bárki más. ha nem tetszik nézzük a verekedő redneckeket? oké...
-
Oliverda
félisten
válasz IreN!CuS #1408 üzenetére
A TV-vel van a legkevesebb gond. A különbség egy amatőr felvételen is eléggé szembetűnő. Nagyon lusta hangja van a korábbihoz képest.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz IreN!CuS #1414 üzenetére
Benne volt, csak közben rájöttem hogyan fejthetném ki azt a részt jobban.
A probléma a végsebesség. Ha azt sikerülne kordában tartani, akkor a többit megoldanák a pályák nagy/megnövelt bukóterei és a sikánok. Viszont valamilyen perverz () oknál fogva az FIA nem akarja a végsebességet közvetlenül korlátozni, ezért kénytelenek a motorerő felől megfogni a dolgot. Bármilyen kezdetleges is az aero, ha 1500+ lovat eleresztenek egy egyenesben, annak igen magas sebesség lenne a vége. 300km/h fölött pedig a falak még a bukóterek mögött is igen közeliek...
A nyilvánvaló megoldás egy közvetlen sebességlimit és kevésbé szigorúbb motorszabályok bevezetése lenne. A kanyarsebesség és a gyorsulás kérdését a gumik és a visszafogott aerodinamika megoldaná magától.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Motion_Blur
félisten
válasz IreN!CuS #1442 üzenetére
Néztem végig Live Timing-ot, futam közben középső szektorban egál volt, vagy minimálisan volt csak gyorsabb a RB. Első szektorban viszont rendre kaptak 4-5 tizedet.
HAM-VET viszonylatban persze.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz IreN!CuS #1444 üzenetére
Igen, csak szabadedzéseken. Leginkább az első mérési pont utáni jobbost követő bal-jobb kombinációban volt szabad szemmel is jól látható előnye a RB-nak (dominancia azért erős), nagyon jól reagál az autó a gyors irányváltásokra a nagy leszorítóerőt igénylő kanyarokban. Minden azon múlik hogy mennyi van még a Renault motorjában (vagy leginkább programozásában) a Mercihez képest.
Szerintem nincs annyi hogy egyértelműen előnybe kerüljön (domináljon) a RB az év bármelyik szakában. Az is csodával egyenlő hogy Ferrarit, Williamst, McLarent verni tudják.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
#70869248
törölt tag
válasz IreN!CuS #1470 üzenetére
jaja, de azért ezt nem jó éreztetni egy versenyzővel. Mármint hogy Német-Német. ...ha nem is akarják leverni a lécet, azért rezgetni szabad.
Meg hát franc tudja, én nyilván nem vagyok Német, de ha a csapat stabilitását nézem, akkor Alonso megér pár nap beszélgetést.
Ezért is írtam hogy kicsit(!) rezeghet a léc. Hamilton alatt is szvsz. Nagyon jó igazolás volt, akkor is annak tartottam mindkét részről amikor aláírt, de a Mercedes-nek most, és csak most van sikeres éve, eddig nem.
Azaz most kell odanyomni, 1-2 éve Alonso neve nem merülhetett fel komolyan,...még Hamilton-t is kétkedve fogadták sokan (...csak a pénz stb), most jó helyzetben vannak.[ Szerkesztve ]
-
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz IreN!CuS #1470 üzenetére
Ennyi erővel Schumi-t is megtarthatták volna. Az utolsó évében jobban teljesített Rosbergnél versenyeken, csak rendre vmi technikai hiba okán kiesett. Mindössze 2* esett ki önhibájából, amiből ugye az egyikkel egy Monaco-i győzelmet dobott. A mostani Mercikkel meg kb a mezőny 2/3-a VB lehetne...
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
#70869248
törölt tag
válasz IreN!CuS #1473 üzenetére
A pénz az sztem nem tétel, ha meg akarják alapozni a jó helyzetüket az F1-n belül...kifizették Hamilton-nak, kifizetik Alonso-nak is.
Én arra gondolok, hogy mi volt a megítélése a Mercedesnek a tavalyi és a tavaly előtti évben. Problémás autó/csapat, de kicsúszhat egy győzelem.
Most hogy mindenki a Mercedes fölényről beszél, most hűha van,...de ez változhat, ha nem figyelnek oda, jelenleg olyan helyzetben vannak, hogy bárki kopoghat náluk. Jövőre?Hozzáteszem, nagyon-nagyon tetszik Hamilton és Rosberg párosa, nagyon jó nézni őket, nagyon szimpatikus, nekem.
DE
muszáj hozzátennem egy kis kritikát, még ebben a jó hangulatban is, Alonso sztem megelőzte volna Hamilton-t.
Persze nem biztos, és a hangulat nem lenne ennyire nekem tetsző,...de azért az elmúlt futamon Nico nem volt erős, most pedig nem egyforma gumin voltak, és támadhatott DRS-ből a jobb tapadáson.
Őszinte vagyok, én tuti biztosra vettem, hogy el fog menni, két DRS zóna, egy bazi egyenes lágy gumin a közepessel szemben az egyre hidegebb aszfalton. SC után, és volt ideje.
Ezt a kritikát Hamilton-nal szemben is megfogalmaznám.
Még csak 3 futam,...magasan kell tartani a szintet, és egymás közelében, mert sztem(!) a Mercedes nincs olyan helyzetben, hogy hátradőljön. -
Qorthral
őstag
válasz IreN!CuS #1483 üzenetére
"megverte első évében Alonsot"
Lehet, hogy számodra ez komoly érv, lévén a szabályok betűi alapján valóban megverte, mondhatni tie-breakben, de hidd el, egy komoly csapatvezető/tulaj nem ilyesmi mondvacsinált sorrend alapján választ versenyzőt. Ez maximum rajongók kicsinyes érvelése saját kedvencük fényezése érdekében, valós mögöttes tartalom nélkül. Nagyon pariban voltak akkor, totál döntetlen. Ezerszer át lett rágva, mindkettejüket komolyan hátráltatta ez-az, és persze ki egyiket, ki másikat látta jobbnak, de az tény, hogy ha bármelyikük jobb is volt, akkor is olyan kicsivel, hogy nem érdemes leírni. Kettejük tudásának azóta is fontos jelzőköve az a ~döntetlen, egymást erősítették vele. Hatalmas sarkítás minden egyéb nélkül kijelenteni, hogy Hamilton ott és akkor elverte Alonsót. Mondom mindezt úgy, hogy mindkettőt kedvelem. Ja, és ezt ugyanúgy leírnám fordított esetben is.A lényeg meg egyébként sem ez. Nem is az, hogy az elmúlt évek alapján sanszosabb, hogy egy mai Alonso megverne egy mai Hamiltont, mint fordítva. A lényeg az, hogy ha Alonso váltani szeretne, akkor a Mercinek el kell gondolkodnia a szerződtetésén. Igazad van abban, hogy jó a pilótapárosuk, és sem egy 2x-es VB Hamiltont, sem egy VB Rosberget nem lenne könnyű kitenni, azonban hahó, itt sántít, amit írtál. Ugyanis egyiket sem kell, lévén csak az egyik következhet be. Erről beszélt b-type is. Ha Hamilton nyer, akkor a 2x-es bajnok mellett a nyeretlen németet nem olyan nagy áldozat egy másik 2x-es bajnokért dobni, ha pedig Rosberg elveri Hamiltont, akkor bizony erősen megkérdőjeleződik, hogy tényleg annyira jó-e a brit. Ekkor nem lenne logikátlan lépés Alonsóra cserélni, főleg, ha csapaton belül obbnak tartják Lewisnál. Persze kiderülhet később, hogy Rosberg Alonsót is elveri, így értelmetlen pénzkidobás volt leszerződtetni, de mi van, ha az ellenkezője a valós?
Alonso leigazolásának azonban nem a fenti okfejtés a legfőbb mozgatórugója... hanem a ha velem vagy, nem vagy ellenem érv. Amíg Alo a vacak Ferkában tölti legszebb éveit, nem jelent nagy veszélyt a Mercire. De mi van, ha megtáltosodnak jövőre? Vagy akkor, ha Alonso beül a tutiba (Meki / RBR) és pont az ő klasszisa dönti majd el a címeket (nem a Merci irányába)?
Mindezzel szemben is komoly érvek sorakoznak persze. Az egyiket már leírtad, el kell küldeniük egy népszerű pilótát, aki ráadásul jó is. A második a pénz, de szerintem is ez a legkevesebb. Végül a talán legfontosabb: vajon hogy jönne ki Alonso az új csapattársával? Az ő múltjával és temperamentumával számolni kell mindenkinek. Egy Button vagy Magnussen nem lenne igazán gond, mint csapattárs, sőt, talán még Rosberg sem. De hogy viselné, ha újra Hamilton lenne a partnere és jobb lenne nála? Na és mi lenne egy Vettel + Alonso Red Bullos páros esetén? Érdekes kilátások szvsz, és én szívből remélem, hogy eligazol valahova, ahol erős csapattárs mellett vagy nélkül, de versenyképes autót kap.
PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))
-
Qorthral
őstag
válasz IreN!CuS #1487 üzenetére
Nem az én koncepcióm a lényeg. Alonso 2007 óta rengeteget fejlődött és szerintem saját magát beleértve is kb mindenki azt mondja, hogy jobb versenyző most, mint akkor. Nem is kicsivel. Hamilton esetében 2007 után egyértelműen lefele vezetett az út, amiből 2012 környékén mászott ki. Szerintem ő is jobb már, mint anno. Épp ezért teljesen kiszámíthatatlan és abszolút fergeteges lenne, ha újra összeállna a párosuk. De én nem ezt szeretném, inkább egy Vettel - Alonso, vagy Vettel - Hamilton duót, hogy tisztábban lássunk végre.
[ Szerkesztve ]
PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))
-
FireKeeper
nagyúr
válasz IreN!CuS #1763 üzenetére
szar körülmények között (meg úgy egyébként is) bárhol bármikor lehet hibázni, és bár limitált sebesség nyilván csökkenti a súlyos bukás esélyét, szerencsétlenül esni bármikor lehet.
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
Oliverda
félisten
válasz IreN!CuS #1763 üzenetére
A 100 sem kevés, ha olyasmi tempóval csapnak el egy bírót attól az még bekrepálhat, vagy legalábbis a súlyos sérülések esélye még megvan.
Mike: Ezt egy zárt kocsival sem úszta volna meg. A bukócső is rommá tört, pedig az erősebb mint bármilyen plexi vagy üvegszerű cucc. A zárt kocsi csak a Massa-féle esetek ellen érne valamit, amúgy pedig túl radikális lenne. Remélem nem vezetik be, bár azzal lehetne verni az asztalt, hogy mennyit tesznek a biztonságért, miközben sokkal egyszerűbb és nyilvánvaló lépések elmaradnak/tak.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
-
-Mike-
addikt
válasz IreN!CuS #1772 üzenetére
Mindenképp jó lenne a 3autós csapat, kiindulva, hogy mennyi pénz kell hozzá, csak a "nagyok" engedhetnék meg maguknak, így nem lenne akkora szakadék autók között mint ami most van. Marussiával, Kétörhemmel csak többen vannak.
Egyik legjobban várt változtatás általam. Bár gondolom ilyen felállással változna a pénzek szétosztása azért döntenek benne nehezen.[ Szerkesztve ]
-
tkesy
őstag
válasz IreN!CuS #1858 üzenetére
Hát neki áll a zászló de ez technikai sport, bármi megtörnéhet... Arra viszont nem igazán számítottam, hogy szombatonként Rosberg ennyiszer legyőzi Hamiltont...
Amúgy a Mclaren eléggé megtáltosodott,- önmagához képest mindenképp,- Japán óta,- főleg Button alatt-, lehet Prodomou érkezése már most éreztette a hatását... De tényleg összerakhatnának valami értelmes autót végre, bár jó pilóták is kellenének hozzá...
>>>> The Truth Is Out There - I Want To Believe <<<<
-
Oliverda
félisten
válasz IreN!CuS #1858 üzenetére
Abu Dhabiban Eddig kétszer (2009, 2012) esett ki vezető helyről technikai hiba miatt. 2010-ben második lett, 2011-ben győzött, tavaly viszont nem volt túl jó versenye. Egy szóval szerintem vagy kiesik, vagy megnyeri.
tkesy:
Az Autosport bennfentesekre hivatkozva azt írja, Prodromou eddigi munkájával máris komolyabb eredményeket ért el a csapatnál, melynek első gyümölcseit a szezonzáró Abu-dzabi Nagydíjon egy átfogó fejlesztési csomagban láthatjuk majd. Ezen újítások már a 2015-ös előkészületek jegyében készültek.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
tkesy
őstag
válasz IreN!CuS #1860 üzenetére
Igen, 50s baromi sok, de Massa is elég sokat kapott, nomeg ha azt nézzük, hogy az év első felében,- az évadnyitó kivételével,- jó ha bejutottak a Q3-ba meg beestek vhova a pontszerző helyek végére, ahhoz képest elég sokat fejlődtek... a tavalyi autóból még ennyit sem lehetett kihozni... persze ez még mindig kevés, és nagyon kíváncsi leszek erre a "B" gépre, mert a történet kezd egy kicsit hajazni az MP4/18-éra...
attisx: ők még nem tudják, hogy a McLaren is 3 autót indít és Alonso + Hamilton mellett Vettel is náluk lesz...
Oliverda Az Autosport bennfentesekre hivatkozva azt írja, Prodromou eddigi munkájával máris komolyabb eredményeket ért el a csapatnál, melynek első gyümölcseit a szezonzáró Abu-dzabi Nagydíjon egy átfogó fejlesztési csomagban láthatjuk majd.
Jó ez a mondat, az első felét megcáfolja a másodikkal
[ Szerkesztve ]
>>>> The Truth Is Out There - I Want To Believe <<<<
-
FireKeeper
nagyúr
válasz IreN!CuS #1869 üzenetére
elvileg nem Button és nem is Magnussen fogja vezetni, úgyhogy én azon se lepődnék meg ha nagy sunyiban már Alo vezetné. ha már a jövő évi promó anyagokhoz forgatnak (elvileg két régi Mcl-Hondát is kivisznek) akkor logikus lenne hogy az új fő reklámarcukat is vigyék.
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
FireKeeper
nagyúr
válasz IreN!CuS #1947 üzenetére
nem értem mire fel ez a fenenagy bizalom Kevin felé, az évadnyitós dobogót leszámítva nem sokat tett le az asztalra, és a sokak által lesajnált Button bucira verte idén, még időmérőn is kb egál lett köztük, pedig ott bevallottan szar a brit. sztem semmi hátránya nem származna belőle a dánnak ha egy évet elszüttyögne mint harmadik számú pilóta, szimulátorban meg néha péntekenként autóban, és ha tényleg akkora nagy tehetség mint beállítják, ülhetne Alonso mellé '16-ban.
[ Szerkesztve ]
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
FireKeeper
nagyúr
válasz IreN!CuS #1956 üzenetére
nyilván nem várta senki hogy első nap rávernek a mercire, vagy akár a caterhamre, de hogy egy rendes mért kört nem tudtak összerakni, elég ciki. persze van idejük bőven de azért ők is nyilván jobban örültek volna ha tudnak kilómétert rakni a motorba.
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
- Politika
- LEGO klub
- Autós topik
- Hisense LCD és LED TV-k
- Napelem
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Energiaital topic
- További aktív témák...
- Eladó Huawei 4G CPE3 / B535-232 Router - Kitűnő állapotban!
- Eladó Xiaomi 5G CPE Pro Router - Szinte új állapotban!
- LG 27GP850P-B 27" Nano IPS 2K - 180Hz (oc) 1ms
- Macbook Air M1 sg. magyar bill. hibátlan 2025.10.04. Apple garancia
- HP 14-ep0012nt - ÚJ - 14" FullHD notebook - Core i3-N305, 8GB, 512SSD, Windows 11
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs