Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #70869248

    törölt tag

    válasz tkesy #432 üzenetére

    sztem továbbra is a vonórudas első a probléma oka, ahogy a Ferrari-nak is, úgy a McLaren-nek is meg kell fejtenie.
    A szélcsatornában így-úgy deformálódó gumi nem áll össze fejben, elvileg csak fix felfüggesztés esetén mutatkozna a gumi rugalmassága, oldalról meg sztem nem fújják.
    ..és a hasmagasságos dologgal is nehezen kapcsolható.
    A gumi formájának megváltozása már hamarabb elképzelhető nálam, de mivel a gumi keltette légörvények amúgy is katasztrofálisak, és leginkább kanyarokban mutatják a hatást..azt meg nehéz szélcsatornában szimulálni.
    Sztem az első felfüggesztés hihetőbb, azt tanulni kell, és pályán...mert még szimulátorban sem nagyon lehet tesztelni, mivel kevés az adat amire a programot meg lehetne írni.

Új hozzászólás Aktív témák