Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bajnokpityu

    félisten

    válasz Akula #242 üzenetére

    nem azért drága, hanem mert azt hiszik, hogy tényleg örökélet, és sose romlik el. fordokról meg nagyon rossz a vélemény, volt, aminél jogosan szidták, de vannak nagyon jó tipusaik (pl FL utáni 4es mondeo)
    ugyanúgy elromlik a modern toyo is. auris óta nem ugyanaz már.

    hülyeséget javasoltak a DPFel kapcsolatban. ha jól működik a dpf, akkor 1 szabálya van, ne állítsd le, amikor regenerálásba kezdett. nagy fordulaton több korom is termelődik, tehát nem jó egyértelműen a fordulat. viszont a pályát szereti a dpf, mert ott 300fok fölött van a kipuffhő, állandó a motor terhelése, kevés korom termelődik.
    de pl 160fölötti pályatempónál már megint újra aránylag gyakori lesz a regen, mert fordulathoz, kivett teljesitményhez üzemanyag kell, amiből meg korom lesz.

    kéttömegűnek se halála a város, hanem a kis forduolaton, amikor már rázkódik, úgy erősen gyorsítgatni. nem egy kéttömegűs DSA eredeű dieselt ismerek bontatlanul 500e km-el. járt az városban is, pályán is. és ismerek passatot, h 80ezernél kis volt fél motor környék cserélve, mert papa mániája volt 1500nél felváltani. városon kivül..

    fordom sose volt problémás, pedig állítólag van azokkal is gond. láttam a face csoportban, sok import fossal szopnak..kia meg sárga, közben állítólag van azért némi gond a ceedekkel. nekünk a sportage nulla hibát produkált elmúlt bő egy évben. még izzó se égett ki. viszont nemsoká van rá esély, hogy nagyobb fog kelleni, úgyhogy egyébként pont japánra váltok :) de nem japánbuziságom miatt, hanem ami nekünk kell, azt pont a japánok gyártanak.

    [ Szerkesztve ]

    eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO

Új hozzászólás Aktív témák