Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Akula

    őstag

    válasz bajnokpityu #243 üzenetére

    Amúgy azt honnan lehet tudni mikor kezd a DPF regenerálásba? Mert erre vonatkozó visszajelzés nem volt a TDI-mben.
    Amit mondtam a dízelről, nagyon általánosnak tűnhet, de rossz tapasztalatom a VW-vel van. Ja, meg volt régen egy 525-öm, de azt nem sorolnám ide, mert amit az kapott tőlem kezdő jogsisként...
    Néhány hónapig egy i30-at vezettem szinte minden körülmény között és az egy isteni erőforrást kapott azzal az 1.6 crdi-vel. alig volt turbólyuk, nagyon sima volt a járása (meg a nézése :DDD ) és 200k-nál eladta a tulaj. A vevő átnézette mikor megvette és a szerviz csak egy első fék cserét javasolt, nem kellett, csak javasolták, hogy ha már úgyis fent van a csáposon, megcsinálnák. Ennyi.
    Amit a Toyotáról írtál, az totál igaz! Annyi visszahívásuk volt (ami ugyen nem jelent rosszat, hanem azt, hogy elismerik a hibát), hogy elkezdtek olcsósítani. Elég megnézni a legújabb yaris hátsó kerékjárati megoldását és aki ért hozzá azt mondja, hgy köszi nem. Ráadásul a BMW 1.6-os dízele is visszavetette a bizalmat, nem beszélve a Bosch fékekről amik köztudottan a legsz@rabbak a világon, stb. Ja és kezdenek átállni a 2 éves olajcsere periódusara :W Na ezért tartom meg a régi Yarist. A világból kimegy :R

    Melyik sportage volt és milyen motorral? És mi lesz a japán utód? Priviben is megírhatnád!

    "Akula Sub, ready for the deep!"

Új hozzászólás Aktív témák