- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Xiaomi Smart Band 7 - hetedik
Hirdetés
-
Alsó-középkategóriás, PlayStation 5-be is helyezhető M.2 SSD-t virított a Klevv
ph A háromféle változatban készülő, egyoldalas típus simán megugorja a 6-7 GB/s-os sebességszintet.
-
Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
ma Érdekes egyveleg a középső Edge 50: a jó tulajdonságai közé becsúszott pár rossz, de vannak szerethető, egyedi megoldásai is.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
bajnokpityu
félisten
sportage tulajoknak nincs valami klubjuk? Esetleg magyar fórum?
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz Wiz Khalifa #98 üzenetére
Rétegmodellek esetén nem érvényes a mainstream modellek áresése. Nomeg a mai kocsikat nem 30évre gyártják, mint az előződet.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
Nekünk sportage van ugyanúgy 1.6 gdivel. Rövidek a fokozatok, meg nagyon jó a motor, így konkrétan jobban megy 1.4tonnájával, mint a vitara 1.6 1000kilójával. Ami meg pl jobban ment mint 950kilós fokus sedan 1.6 100lóval.
Városban bőven elég, pályán sebességet tartani is elég, autóúton előzgetni viszont neccesebb. Nem tudsz bármilyen előzésbe belemenni. A rövid fokozatok miatt kb 8.5őt eszik, vitarával 5körül eljártunk.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
nagyon nagy a difi egy benyás és egy diesel autó olajának a retkelődésében.
a dci-d főtengelye fordult 100t, és fekete volt az olaj, mig a gdi esetén 15-20e km leengedésekor is szinte újszerű.dieselek főleg cégautók voltak, ennek nagy része flottás, amiknél nagyon komoly paraméter a szervizköltség, ezért nyomták fel irreális mértékig. nekem a mondim votl flottás, 20e km csereperiódussal, és 170e kmnél újszerű a kocsi. szinte csak pályát látott.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
tdi dieselem nem volt, de volt családban, tökéletes volt, nekem egy psa féle dieselem van, tökéletes 177e km-el is, 1.8TSIm is volt, kéttömegűvel, amit mindenki szid, nekem 0 problémám volt, pedig optimalizált szoftverrel ment 12x km-t.
elektronikus kézifékesem nem volt még, de az utolsó kocsi, amivel gondom volt a kézifékkel, az a fóka volt, sima kézi rohadt be.én nagyon utána szoktam nézni, mit veszek, és elég pontosan tudom mire fogom használni. pl városba nem veszek dieselt, stb..
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
nem azért drága, hanem mert azt hiszik, hogy tényleg örökélet, és sose romlik el. fordokról meg nagyon rossz a vélemény, volt, aminél jogosan szidták, de vannak nagyon jó tipusaik (pl FL utáni 4es mondeo)
ugyanúgy elromlik a modern toyo is. auris óta nem ugyanaz már.hülyeséget javasoltak a DPFel kapcsolatban. ha jól működik a dpf, akkor 1 szabálya van, ne állítsd le, amikor regenerálásba kezdett. nagy fordulaton több korom is termelődik, tehát nem jó egyértelműen a fordulat. viszont a pályát szereti a dpf, mert ott 300fok fölött van a kipuffhő, állandó a motor terhelése, kevés korom termelődik.
de pl 160fölötti pályatempónál már megint újra aránylag gyakori lesz a regen, mert fordulathoz, kivett teljesitményhez üzemanyag kell, amiből meg korom lesz.kéttömegűnek se halála a város, hanem a kis forduolaton, amikor már rázkódik, úgy erősen gyorsítgatni. nem egy kéttömegűs DSA eredeű dieselt ismerek bontatlanul 500e km-el. járt az városban is, pályán is. és ismerek passatot, h 80ezernél kis volt fél motor környék cserélve, mert papa mániája volt 1500nél felváltani. városon kivül..
fordom sose volt problémás, pedig állítólag van azokkal is gond. láttam a face csoportban, sok import fossal szopnak..kia meg sárga, közben állítólag van azért némi gond a ceedekkel. nekünk a sportage nulla hibát produkált elmúlt bő egy évben. még izzó se égett ki. viszont nemsoká van rá esély, hogy nagyobb fog kelleni, úgyhogy egyébként pont japánra váltok de nem japánbuziságom miatt, hanem ami nekünk kell, azt pont a japánok gyártanak.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
tpms-t felnihez veszel, nem gumihoz.
6-8ezer esetén tényleg kb mindegy, mi van rajta, de mi évi 12höz már csereberélünk.
hiába fejlődtek sokat a 4 évszakosak, de azért nem ugyanaz, és pont féktávon érzem a nagy difit. valahogy úgy vagyok ezzel, hogy ha egyszer pont az a 30cm, amivel jobb egyik a másiktól, pont az kéne, akkor megéri a jobb gumi.sportagenek olyan fasza a gyári mérete, hogy vannak a kinaiak, a hankook, és kb ennyi, a komolyabb márkák horror áron adnak rá. de a tetves kinai is kb annyi ebben a méretben, amivel más méretben válogatok a prémiumok között.
és ráadásul nem vagyok oda azokért a hankook tipusokért, amiket erre a méretre gyártanak. s2 meg icept van a másik autón, azok piszok jók, de a sportage-é harmatos..
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
Agr akksikat használnak startstoposba. Egy aránylag könnyen induló benyasnal sztem nagy gondot nem okoz, pláne ha játszik a motor azzal, hogy milyen helyzetben állítja le a blokkot.
Diesel meg úgyse való városba, úgyse áll le pl autópályán.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
-
bajnokpityu
félisten
nem attól szarabb a nissan mint egy toyota, mert franciáknál gyártják. hondát meg angolok (sztem még rosszabb nép), és jók.
nagy mumus? egy kocsi átlag értékvesztése mellett elhanyagolható egy kéttömegű ára. ha meg éves bontásba rakod, akkor még az olajcsere is drágább. és eléggé blokkja és embere válogatja, mennyit bir egy kéttömegű. haveroméknak van 3 passatja, mind eldőlt 80e km körül, másik haveromnak meg francia eredetű blokkos smaxa és 500e km van a kéttömegűben.
akula: erősebb benyásokban is gyakran van kéttömegű. pl 1.8 2.0 tsik. persze ez kb örökélet ezekben a blokkokban, annyira simán járnak, hogy nem használódik.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
8évesen adtam el TSImet. a média által anno kinevezett hulladékkal. 1.8as volt, optimalizált chipes, olajfogyi nélkül, 0 hibával teljesitette a 8 évet. megint sikerült túlzottan általánosítani.
aztán minap meg láttam a cikket, hogy ja nem, tényleg nem minden 1.8tsi volt szar....másik meg szarfos psa féle dieselem 17x km el teljesen porszáraz, sose volt bontva...
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
óriási hiba, ha erre használod a népitéletet.
miszerint, ha megnézed a leggyakoribb középvezetői cégautó tipusokat, pl B7 B8as passatokat, superbet, stb, ezekből irdatlan sok van, közben van 2 itélet?ebből lesz statisztika? egyetlen kocsimról nem irtam itéletet, ahogy a környeztem se, pedig lennének érdekes dolgok.
20évig jó lesz a kia? ez egy álom. semmilyen 2000utáni kocsi nem készült ilyen élettartamra. nagyon jónak mondható, ha a felét kibirják katasztrofa nélkül.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz molnarpeter #406 üzenetére
T-gdi nálam ezért esett ki, az pl rosszabb, mint tsi ilyen szempontból.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz Atlantis #414 üzenetére
nekem volt 1.8 TSIm. okostojás ujságirók szerint kokszolódik,szakad a lánc, eszi az olaja,stb. semmi gondom nem volt. 3 évvel később utánaolvasva kiderült, h a 3 féle 1.8TSIből csak az egyik problémás, a másik kettő oké. ilyen volt a kocsimban.
volt benne direkt befecsi, kéttömegű, még húzva is volt, néha városban is járt, EGR is van benne, lánc is, meg amit akarsz. nulla hiba.ha túlzottan óvják a mechanikát( 2000nél elvált, sose padló) sokkal több bajt okoz. EGR,koksz,kéttömegű hamarabb pusztul igy. néha meg kell hajtani, és akkor nincs vele para.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
nem, alább irtam, mi az oka, szerintem. az, hogy a hangadók rossz halmaz alapján álapítanak meg jó v nem jó tipusokat (pl mondeo topicban csak import kocsikat látok linkelgetni, és orrba szájba meg is állnak) illetve nem is értenek hozzá igazán. lsd TSI 1.8 három alverzió, amik egész más minőségűek, mégis 1 kalap alá veszik mindet.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
-
bajnokpityu
félisten
válasz kapicsabi #430 üzenetére
fordoknál ilyen esetben azt jelentette, h megsérült a fűtőszál.
2006os nagy suvval mi lehet a gond? a világon bármi. 4-5 éves kor felett már állapotot veszünk, nem tipust, pláne nem márkát.
én ettől fiatalabb santa fet néztem anno néhányat, mindnek más baja volt. ami nem azt jelenti, h rossz tipus, csak kezd úgy járni a kia is, ahogy a toyo járt anno, hogy agyonüthetetlen=nem kell szervizelni...eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
a 0 talán túlzás, de a 3x km az órához képest szerintem általános.
miért van az, hogy a magyar ismert előéletű ford 2.0tdci hiba nélkül elmegy 500e km-t, az import azonos motorosok meg "150"nél nonstop check engine? másról se szólnak a fórumok
ha megnézed a hasonló hirdetési felületeket, akár német, akár francia, akár belga,holland hahu-kon kint drágábbak a jó kocsik, mint itthon kb ugyanazok. aztán a karambolos, vizkáros, millió kilóméteresek meg olcsóbbak...
ui. tegnap eladtuk a sportaget. hirdetést este feladtam, másnap délben jött első ember, 50e Ftot alkudott, és lefoglalta. ma meg én foglaltam egy másikat
akula:úgy tudom, zömmel vontatni veszik őket.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz sharkypeti #446 üzenetére
nagy forgalmúnál tankolok itthon is, kint is mindig igy teszek. hozzátenném, a mondeoval mentünk, az majdnem kibirja az odavissza utat egy tankkal csak azért nem birta ki, mert 180nál már megnő a fogyija.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
16óta nincs pótkerék a sportage-ben se.
15ösünkben még volt, alufelnin.
18asba nem is férne bele.első vitarákban volt mankókerék, emelő, háromszög. 3 hónapra már csak spray, emelő és 3szög. még pár hónapra már csak 3szög, és csá. Amikor pár forintnyi spórolásért képesek kihagyni egy érzékelőt a gyárak, akkor kikerül a kocsiból a pótkerék.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
nekem meg tök pozitiv mérlegem van. az új sportage kb 1 literrel eszik kevesebbet, mitn a régi. 2018 vs 2015. a 18assal, normál, nem sietős tempóban eljártam a napokban 7.2vel város körül.
azért nem rossz egy 1460kilós szekrénytől, asszem.speedzonosoknál valakinek volt rossz tapasztalata az 1.6 TGDIvel, Vályi faterjának volt fél évesen kormolás miatt check engine-je. erről van valakinek infója?
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
ha elemet cserélnek, akkor, mivel szinezetlen, alapozottat kapnak, ezért biztosan 200fölött lesz, még a legjobb fényező esetén is. ha meg bontottat, fényezettet raknak fel, akkor jó eséllyel el fog ütni, mert nem ugyanazt a napot kapta, mint a mellette levő elem.
100-140között volt eddig minden gyári fényezetlen autónk, 200-220 körül, amit valami nagyobb karc miatt ködölni kellett, és 260 ahol cseréltek, fényeztek.eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz Grande Ale #522 üzenetére
Méretéhez minosegehez képest inkább olcsó pl egy silver. Vagy az lx Navi, meg fl előtt. Mi előző sportaget is, ezt is nagyon ajánljuk. A mostanit pláne, sztem ár értékben jobb elozotol, masfellel kevesebbet eszik, stb. Toyota min masfellel többert adna ilyet.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz bajnokpityu #523 üzenetére
egyszerűen döbbenet a 2018as 1.6 gdi sportage. ha valaki mesélné, húznám a szemöldököm, de egyelőre furi.
országúton, autópályán 4 felnőttel 6.6 az átlagunk. most fogok rátankolni, és megnézem mennyit csal a fedélzeti, de ha mondjuk fél litert csalnak, a 7.1 is baromi jó tőle. pedig kap rendesen, nem a fogyi csökkentése a cél.nomeg, hogy ez a pici motor, hogy tud elindulni 140ről ekkora szekrényben, szintén csoda. oké, itt már hangja is van, igazából komfortosan a 120at szereti, de ha kell, 6odikban képes gyorsitani. amit pl a vitara nem tudott 120ról még negyedikben se, 400kilóval könnyebben, sokkal szarabb zaj és menetkomforttal.
az előző 2015ös volt, és alsó hangon másféllel többet evett, kevesebb mehetnékkel nagy sebességnél. ennél tökre olyan feelingem van, mintha nagyobb köbcentis, de lustább 2literes blokk lenne elől.
igy, hogy bejön a 6.5Millás sorento lehetőség nekünk, eléggé kiemelt esélyes. pedig pályán használnám zömmel, és jobb súly/lóerőhöz vagyok szokva.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
milyenk szinte csak várost látott 80ezerrel, sztem az rosszabb igénybevétel, mint 4 év alatt 200e km, de kutya baja nem volt. se égéskimaradás, se semmi.
egyébként az újabbik sportage-unk kb termeli a benyát. dugós M0,M5 izmosabb tempóval, majd 4esen mentünk, és vissza, comp szerint 6.6. a 2015ös sportage-t ugyanitt 8.5-re tippelném...
a régi 136 lovas volt, ez meg 132.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
A matekben ott a hiba, h a sportage nagyobb kocsi. Tehat almat kortevel. Akinek kell a sportage meret, annak hiaba mondod h a villany olcsobb...
Ez az en legnagyobb bajom a villanyos suvokkal, hogy vagy 30milla, vagy szuksegesnel kisebb meretu. Tehat a ketto kozul nekem maradna a sportage.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
-
bajnokpityu
félisten
Én is derék érzékeny vagyok, de erre megoldás egy jó ülés. Vitára 1 órás, oké, de nem fapad sportage 3 órás már, egy nagyon jó ülésbol meg pihentebben szállok ki, mint előtte, kb egész nap tudok vezetni.
Nem horpad a tank benyasnal se. 18as sportage 6.6 6.7 körül eszik itt. Diesel meg kevesebbet. Münchenig nem is kéne megallni, az 800km.Villany nem való nyaralni, kicsi kasztni nekem nem való 3 gyerekkel, de ha sportagebol lenne jó villany, azt helyi Járatra bevallalnam, ha kicsivel lenne drágább mint 1.6 gdi. De nincs ilyen villanyos, és ha lenne is egyelőre túl drága lenne. De kisebb igényekkel városba elhiszem h jó, második kocsinak.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
Sajnálom. Viszont nekem csak kis servvel is kb 1 órát tudott a vitara, ezért azt hittem h ugyanúgy vagyunk kalibralva.
De ettől függetlenül még mindig nem váltja ki a kirandulos családi kocsit egyik villany se. Idő kérdése, de egyelőre nemhogy választék nincs, de egyáltalán egyenértékű típus se.eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
általában 150e km 7 év a gari KIAra, abban az esetben, ha nagyon pontosan vezették a könyvet. mig általában 2-3e km, és több hónapnyi csúszás beleférhet a többi márkánál, itt nem. 1e km és 1 hónap a maximális eltérés, egyébként bukó a gari.
Mivel ez komoly érték, mindenképp szakszervizes lekérdezés kell. Itt sokkal nem leszel okosabb a műszaki állapottal kapcsolatban, de irásban kapod meg, hogy érvényes-e még a garanciája.egyébként nekem megmondták ingyen is, de az nem irásos.
tpms: állítólag 5-7 év. zömmel 2015től volt kötelező, ezért még nem tudjuk, mikor lesz valóban végük.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
szerintem a ceed nagyobb kocsi. igya vitara, scross hasonlat nem jó, mert azok utastérben egyeznek, és egy picivel nagyobb csomagtartó a difi. meg tök mások a felszereltségi csomagok, de az most mindegy.
és igazából családi kocsinak a ceed mérete kell az átlagnak + szép + régóta jó a hire.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
12-14 l körül van városban, hintazos, puha futómű, fékek se hirtelenek, és jó nagy. Egyáltalán nem sportos. 2.2 kb 9et eszik városon kívül.
Smax jóval szemelyautosabb, de feszesebb is. Feke hirtelenebb kormanyzasa kevéssé szintetikus. Valamivel kisebb, de egyik se elég nagy valódi 7 szemelyesnek.
Én diesel smaxot vettem ezek közül, titanium felszereltséggel.
Nekem se a business ford, se a fapad kiak, se skodak ülése nem volt elég jó.Sorentobol meg csak a fapadokra lesz komoly támogatás. És min 6 hónap, mire megjon. De inkább 8. Egy olyan autóra, amit még se tudnak mutatni, mert csak a magas felszereltségű Sorentobol van készlet.
Ja, általában igazat adok, de ez a 30e hogy jött ki? Sztem nettó hülyeség. Ilyen nagy szekrényeket nem mozgat jól benzin, pláne nem hiszem, hogy 1.5 majd tartós lesz belőle.
Mai benyasok ugyanúgy kapnak koromszurot, kettomegu meg egyrészt nem túl drága, másrészt, ha nem 1500 alatt forgató, akkor tartós is lesz.2.0 hdi meg atom tartós blokk. És takarékos is.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz ribarszki #714 üzenetére
Fapad=gyengébb kényelmi minőség.
És minden markanal megfigyelheto, hogy a legalapabb felszereltségek szarabb ülést, stb. Kapnak. Tok mindegy, hogy 3 v 13 milla, mindenütt soherek. Nem azért vettem titanium fordot, mert kellett a polir kilincs, hanem mert 2 kategóriával jobb az ülése. Stb..eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
A plusban a pluszosok szerint nem fér el egy síkban 3 gyerekulest. Kozepsot el kell mozdítani. Csomija se acélos.
3 gyerekhez min. Mondeo, új superb, s-max, sportage, stb.eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Melyik tápegységet vegyem?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Windows 11
- Motoros topic
- Nagy botrányt okoz az EU kiberbiztonsági terve
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- LEGO klub
- World of Tanks - MMO
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- További aktív témák...
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!