- Vodafone mobilszolgáltatások
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen okostelefont vegyek?
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- uleFone Power
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Akula
őstag
válasz bajnokpityu #241 üzenetére
Én nem azt mondtam, hogy az összes ilyen kocsi az hibás. Mert lehet, hogy neked szerencséd volt.
Nálam a dolog a VW passat TDI-nél ott bukott meg, hogy a DPF egy horror volt. Mondták, hogy nem érdemes városi, rövid utakra használni. Mondtam, hogy nem szoktam, minden nap a 0-son megyek meg egy kevés város van, de hajnalban az is jó tempóban járható. A válasz kapásból jött: a fordulatot magasabban kell tartani, nem kell azonnal felkapcsolni. Értem. Az 5.8-as fogyasztásból azonnal lett 7.4, pedig pont a takarékoság miatt vettem dízelt és nem benzinest. A másik a turbó. Lejövök az autópályáról és járatnom kell, hogy lehűljön, mielőtt tankolok? Na ne máár! A városban pedig ahogy írtad az a kettőstömegűnek a halála. Alapjáraton döcög a motor, ott a legnagyobb a FW terhelése. Mikor kérdeztem a kollégámat akinek ugyanaz a kocsi volt, csak kombi, hogy ez most tényleg, hogy van, hogy állandóan költeni kell rá, mondta, hogy ő a passat-ot már kétszer is megvehette volna annyit költött rá, pedig tud vezetni és ért is a kocsikhoz, mert ez a foglalkozása. Azt mondta, hogy nyugodjak meg a mercire meg bömösre többet költenék.
Franciám soha nem volt. De a rokonságban akadt már P partner és R clio is. Ők csak olyat vennének és vettek is újra a kényelem miatt. Az, hogy a motorvezérlés a szalonból vásárolt 0km-es kocsiban tönkre ment az nem gond, mert gariban javították és csereautót kaptak. Meg utána jött a többi elektromos gond, de semmi baj, mert kaptak csereautót. 3 v után meg eladják. Tized áron. Nem véletlen, hogy egy Avensis, vagy egy Accord használtan is rohadt drága, tartja az árát. Pedig az is meghibásodhat, mint minden. De a javítása más és nem úgy megy tönkre, hogy viszi a teljes havi fizumat."Akula Sub, ready for the deep!"