- Google Pixel 6/7/8 topik
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Huawei P30 - kell ennél több?
- Redmi Turbo 3-ból készül a Poco F6, megvan a start dátuma
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Mobil flották
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Képeken a Honor 200 Pro
ma Az egykori anyacég, a Huawei fotós csúcsszériájára hasonlít a hátlapi dizájn.
-
Master Detective Archives: Rain Code - Rövid előzetesen az új kiadás
gp A korábban Switch-re megjelent játék a nyáron újabb platformokra is ellátogat.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Csokicsibesz
tag
válasz 6030D #242553 üzenetére
A Zwiftes ramp nem teszt nem 100%-ban egyezik a laboratóriumi ramp teszttel.
Mind a kettő 100w-ról indul 20w-os emelésekkel. De a zwift percenként emeli, a laborteszt v 2 percenként v 3 percenként emeli. Tehát időben sokkal hamarabb elérsz egy olyan watt szintet, ami már nem esik jól.
Viszont érdekes módon egész pontos az ftp mérése.Én megcsináltam 100%-os szimulációval az Alpe du Zwiftet, ami az Alpe H'huez szimulációja és a tesztek alapján nagyon nagyon közel van az eredetihez. Ráadásul a görgőm 15%-os emelkedésig tud szimulálni, szóval teljesen jól levette a mapot.
1 órás erőkifejtésre jött ki nekem a hegy, tehát az 1 órás ftp-t elég jól lehet vele modellezni. Nekem kijött végig az a watt érték, amit a teszt állapított meg. Vagyisaz én esetemben nem lőtt felé.Jah és a zwift csak és kizárólag wattot néz, a pulzust csak kirakja. De minden edzés és edzésterv, meg maga a program működése is watt alapon működik.
-
Csokicsibesz
tag
válasz Hasaggymeg #242604 üzenetére
Releváns videó.
-
Csokicsibesz
tag
válasz jjeahh #242779 üzenetére
Garmin connecten vannak fent útvonalak, vagy Strava heatmapen
A többit szerintem nem érdemes nézni.A Budapest melletti településekre (Nagykovácsi, Szentendre, Budakeszi stb) az esetek nagy részében van bringaút, tehát kényelemsen ki lehet tekerni. Vagy pl. Szentendrére ki tudsz menni HÉV-el is, akkor tekerned sem kell azt nagyjából 15 km-es távot.
Nagykovácsiba is szépen ki lehet tekerni bringaúton, vagy akár az edőn keresztül is
-
Csokicsibesz
tag
válasz Hasaggymeg #243015 üzenetére
Az a lényeg h megemészti. Nem babgulyást meg lángost esznek menet közben, hanem gyorsan felszívódó anyagokat (glükóz, fruktóz stb.).
Ha kicsit tempósabban mész, akkor 500 kalória/óra teljesen reális.
Mondjuk azt példának, hogy mész 2 órát. Mielőtt elindultál megettél mondjuk 1000 kalóriát reggelinek.
Az az 1000 kalória az nem csak a tekerésre fog elmenni hanem minden másra is.
Tehát valahol a 2. órában ki fog örülni a tank, ha nem eszel semmit.Egyébként akkor is kell enni és inni ha éppen nem vagy éhes, 1-2 falatot mindenképp.
Óránként sztem 1 műzli szeletet megéri benyomni. -
Csokicsibesz
tag
válasz Hasaggymeg #243093 üzenetére
Az a baj, hogyha elkezdesz burzsujkodni és veszel egy minőségi mezt, akkor rájössz, hogy az kényelmesebb.
Régebben vettem Decás mezeket és teljesen megvoltam velük elégedve. Aztán vettem 575 mezeket és teljesen más világ a kettő.Sokkal jobb a szabása, sokkal jobban szellőzik, sokkal könyebb is.
Nekem valahogy így néz ki a minőségi rangsor:
575>Deca>Ali -
Csokicsibesz
tag
válasz Hasaggymeg #243111 üzenetére
Én csak a 40-50% leárazás idején szoktam vásárolni De persze nyilván nem olcsó.
Mondjuk a gyerek cipője 11k, amit fél évig se hord. Ha veszel 14-ért egy mezt, amit aztán évekig hordasz az szerintem nem olyan drága. -
Csokicsibesz
tag
válasz sebgutkopf #243186 üzenetére
Van bemutató terem én voltam már ott átvenni.
A magyar cégek nagy % így működik, amit te leírtál. -
Csokicsibesz
tag
válasz MPowerPH #243833 üzenetére
Németországban (ami Európa legfontosabb piaca) az eladott montik 90% az elektromos.
Nyilván nincsen rá igény...Anyagilag szerintem egy gyártónak kevésbé éri meg high end cuccokat gyártani, mert azt kevésbé tudja eladni. Tök jó az új Sram AXS tetszik nekem is, de 1500€ egy váltás nem ér az tuti. World Cup versenyekre biztos teljesen jó, de a sima mindennapi embernek szerintem feleslegs.
Mindenesetre, ha a kiakciózzák a korábbi GX AXS-t, akkor beszerzek egyet.
[ Szerkesztve ]
-
Csokicsibesz
tag
válasz Fall-N #243982 üzenetére
Az a baj, hogy az ebike fogalom meg úgy a kerékpár fogalom önmagában nem teljesen egyezik azzal, amit ti gondoltok.
Az MTB az csak a piacnak 1 része, de nem csak ebből van ebike.
Rengetek- engetek trekkinget adnak el, ott vannak a különböző cargo bike típusok stb.
Ha nem sporteszköznek nézed a kerékpárt, hanem közlekedési eszköznek akkor máris sokkal reálisabb a kép.Vegyük példának ezt a long tail-t. Ezzel nem fogsz sportolni, de pl. egy második kocsit tök jól ki tud váltani. Biztonságosan hátra tudsz rakni akár 2 gyereket gyerekülésen és mellette be tudsz vásárolni és haza tudod vinni az egészet.
Aki aglomerációban vagy vidéken lakik annak ez pl. egy tök jó opció lehet. Nyilván kell hozzá nyitotság is, hogy ne mindenhova kocsival akarj menni és ha ez megvan, akkor egy tök jó alternatíva.
Hiába kerül egy millióba, ilyen áron jelenelg csak nagoyn leharcolt kocsikat lehet már kapni. Fenntartási költségben, még szervízzel együtt is simán jobban jössz ki egy ilyen bringával.Nem csak sporteszközökből áll a piac, sőt statisztikai alapon itthon is a kerékpár használok nagy része közlekedési eszköznek tartja.
Én rendszeresen járok Bp-en belül bringával és érzékelhetően többen használnak e-bikeot munkába járásra. Teljesen érthető is, hiszen kényelmesebben tudsz vele közlekedni, kevésbé izzadsz meg stb. -
Csokicsibesz
tag
válasz fulton #244078 üzenetére
Tényleg csak érdeklődve, mert erre eddig nem tudtam rájönni:
- mi alapján hasonlítasz össze két teljesen más méretű és felhasználú vázat, hogy mi hol van?Gondolom a BB magasságtól elkezdve, a hajtókar méretén, a nyeregvázcső szögén kb minden más. Ha lényegében minden változik, akkor ebből, hogy számolod ki, hogy neked mi lesz jó?
-
Csokicsibesz
tag
Ez a TL szerelés a világ szopása.
2 nap alatt szereltem vagy 5 órát a helyett, hogy bringáztam volna.
Konkrétan az első kerékre annyira rágyógyult a Raceking, hogy nem tudtam leszedni az egyik oldalát, mintha oda lett volna ragasztva.
2 órán keresztül feszegettem azt a szerencsétlen gumit (remélem sikerült egy 8-ast is összehoznom). A végén szétvágtam a gumit, mert már minden létező how to remove stuck tire/tubeless tire videót végninéztem.Jó a tubeless szeretem használni, de szerelni egy öngyilkosság.
Az egész szerelésről a Rick and Morty 20 minute adventure meme jut eszembe.[ Szerkesztve ]
-
Csokicsibesz
tag
válasz Hasaggymeg #244219 üzenetére
Örülj neki, baromi nagy szívás.
Amikor leszedtem az egyik felét a másik meg mozdulni sem akart, akkor azért lesokkoltam rendesen.Néztem ezt a videót én is, próbáltam alkohollal is oldani nem sikerült. Próbáltam vizzel oldani, az se működött.
Satu értelemszerűen nem volt, tehát a végére maradt a brutális megoldás. Nem szeretek tönkretenni dolgokat, főleg szándékosan nem, de sajnos itt már nem volt más megoldás.Hátul az Ikon az kb leesett a kerékről, elől meg mintha rá lett volna ragasztva az RK.
-
Csokicsibesz
tag
válasz fulton #244411 üzenetére
Nekem van egy Decás görgőm amit vagy 2 éve nem használtam csak áll a dobozában. Hely hiány miatt el kéne pattintanom, ha érdekelj dobj egy privátot.
-
Csokicsibesz
tag
Nyilván van benne bőven kamu, de van ami azért igaz.
Szerintem 1-2% ide vagy oda nem nagyon érezhetőek meg. A robbanékonyság meg inkább rajtad múlik, mintsem a bringán. Ha edzel rendesen fél-1 évet és fogysz pár kg-t az többet fog jelenteni, mint bármilyen új bringa vagy alkatrész.Én inkább szabványokban érzem a különbséget:
- van-e hátul 148 mm-es átütő a vázban,
- van e SRAM UHD kompatibilátsa,
- milyen BB kell a vázba (itt inkább visszaarc van a press fit-ből)
- stb.A többi az szerintem inkább preferencia. Bár megjegyezném, hogy szerintem minél többet olvasgat valaki teszteket, annál kevésbé tudja mi is a jó neki. Én is lassan 1 éve nézegetek bringákat, de kb. hetente változik mit érzek jónak
Igazából ha már a HT vs Fully dologban tudnék dönteni az is jó lenne.Ma sokadjára ismételten kitaláltam, hogy milyen jó az a Supercaliber aztán ránéztem sokadjára is az árcédulára és elment a kedvem tőle. Az, hogy egy 2 millás bringában Deore váltás van meg Judy Gold azért kicsit bicskanyitogató.
-
Csokicsibesz
tag
válasz 6030D #245016 üzenetére
Az a bajom, hogy végre eljutottam oda, hogy kb. a teló az egyetlen amit nem tudok és nem is akarok leszervizelni a bringámon.
Most az ösztelóssal bejönnének a csapágyak, amiket megint nem akarnék préselgetni.
A környéken meg nem nagyon van olyan szerviz ahova jószívvel be is adnám a bringát (Berguson, Alpinbike lol).Meg az is ott van, hogy ennyiért már elég fullos HT-t lehetne kapni.
-
Csokicsibesz
tag
válasz 6030D #245204 üzenetére
Végig olvasva ezt a kis esszét van 1-2 dolog, amivel nem tudok egyetérteni.
1. Kerékpárszövetség mentegetése. Értem én, hogy tőlük várja mindenki a pénzt meg a segítséget, de jól látható, hogy az nem fog jönni.
Az, hogy bármilyen befektetés (idő és pénz) nélkül várnak el eredményt, az különösen vicces.
Szerintem ki kéne mondani, hogy egy szövetségnek az kéne, hogy legyen a feladata, hogy megteremti az alapvető feltételek a profi versenyzőknek és az utánpótlásnak.
De szerintem ezt a feladatát nem képes a Magyar Kerékpárszövetség ellátni.2. A kerékpárgyártók kiszolgálják a trendeket. Hát igen ez így önmagában is logikus
Szerintem a modern kerékpár ipar eléggé hasonlít az autó iparhoz. Azt gyártja amire van igény és kereslet. Ha az emberek SUV-ban akarnak ülni és azokat veszik, akkor azt fogják gyártani. A kerékpár ipar ugyan ez, nem gondolom, hogy valaha a verseny montain bike-ok jelentették volna a fő eladásokat.
Persze ez versenyszervezői oldalról érthető módon rossz, de az előző példánál maradva az autó ipar is sokkal több SUV-t gyárt és ad el, mint amennyi rendes 4x4-es meghajtású terepjárót.
Szerintem a gyártók abban érdekeltek, hogy minél több specifikusabb kerékpárt tudjanak gyártani, ezáltal növeljék az eladásaikat.
Nem fogok hazudni, biztosan jobb egy e-mtb-vel elmenni heti 2-3x túrázni és jólérezni magadat, mint edzeni évekig, hogy eljuss egy olyan szintre, hogy ezt saját erőből is meg tudd csinálni.3. Az ember sznobság. Szerintem be kell látni, hogy ebben a sportban nagyon sokan iszonyatosan sznobok. Alapvetően drága egy normális kerékpár, ha valaki megpróbálja olcsóbban kihozni – azt pl. itt is – leszólják. Nincsen 2 millás géped, akkor csicska vagy.
Nem jársz Ausztriába, Szlovákiába versenyezni (szerintem tudjátok a választ) csicska vagy. És ide be lehetne illeszteni bármit: alu vázad, felnid van, nem mész 20km/h átlagot 1300 szint mellett stb.
Ahhoz, hogy legyen rendes tömegbázis és járjanak az emberek sokat bringázni, ahhoz egy teljesen másik mentalitás kéne. Kellenének olyan klubok, amik kvázi gyűjtőként funkcionálnak. Ha bárki megjelenik, hogy ő szeretne csatlakozni, akkor nem hajtják el, nem az az első kérdés, hogy milyen FTP-d meg eredményeid vannak.
Ha nincs egy tömegbázisod, akkor nagyon nehéz a nem létező bázisodból bármilyen versenyzőt kitermelned.4. Magyar versenyek támogatása. Én szívesen adnék erre pénzt, de az, hogy a puszta közepén kelljen átöltözni, se zuhanyzási, se bármilyen átöltözési lehetőséggel, azért azt nem köszi.
Ott van pl. a Kassa maraton: verseny után teljesen kulturált mosdóba el tudsz menni, rendesen el tudsz zuhanyozni, van rendes öltöző stb. Szeretem a CRK-t, kedvenc magyar versenyem, de ilyen lehetőség itt sincs, sőt a WC is ToiToi, ami egy jó kis 36 fokos hőségben, délután 3-kor már éppenséggel nem egy gasztronómiai élmény. -
Csokicsibesz
tag
válasz 6030D #245274 üzenetére
Nem személyes sérelmekről van szó amikor a szonbságot hoztam fel, mind az FTP-s példa, mi milyen eredményeid vannak dolgok nem történtek meg velem. Szóval nincsen ilyen jellegű személyes sérelmem. Csak fogtam két dolgot és felnagyítottam őket.
Egyébként ebben maximálisan egyetértünk az itthoni versenyekhez nem kell semmi extra bringa. Persze meg lehet venni a 2023-as S-works Epic EVO-t, de attól nem biztos, hogy te vagy Nino Shurter.
Viszont szerintem a versenyeknél is piaci verseny van. Vagyis számít az ár és a szolgáltatás is, amit kapsz a pénzedért. Ha külföldön közel ugyan olyan áron vagy még olcsóbban jobb szolgáltatást kapsz, akkor az onnantól egy öngerjesztő folyamat.
Én még mindig úgy látom, hogy 1000 vagy 1500 fős versenyek nagy klubbok nélkül biztosan nem lesznek. Mert nincsen meg az a becsatornázottság. Az a násik, hogy a jelen gazdasági helyzetben eldurrantani egy hétvégén 40-50 ezer forintokat azért elég magas beugró. Vannak emberek akik sajtot meg tejtermékeket nem tudnak venni, nem hogy milliós értékű bringát.
-
Csokicsibesz
tag
A Tradeinn/Bikeinn megbízható honlap? A feltüntetett árak valósak? Csak mert így első ránézésre elég hihetetlennek tűnik pl. ez az ár.
-
Csokicsibesz
tag
Köszi mindenkinek a válaszokat, csak az itthoni árhoz képest azért igen jelentős a különbség.
Meg elég nagy a választék is, ami kicsit furcsának tűnt. -
Csokicsibesz
tag
válasz lsebestyen #246227 üzenetére
Nem bír 8 órát? Wtf. 530 azért ezt elég simán megugorja szenzorokkal.
-
Csokicsibesz
tag
válasz Napfénysüti #246264 üzenetére
Papíron 20 órás üzemidőt mondanak, de nyilván ez függ attól, hogy mennyi szenzort használsz meg milyek kijelző beállítást használod.
De 10-11 órát tapasztalat alapján azért bír, ezért tűnt nekem az a 8 óra kevésnek.Ha idén akarsz venni, akkor lehet érdemes elgondozni már az 540-en. Azon van ilyen napelemes valami, lehet az számít valamit egy hoszabb tekerésnél.
[ Szerkesztve ]
-
Csokicsibesz
tag
válasz stickermajom #246760 üzenetére
De amikor a MAMIL hétvégén a Budapest-Szentendre kerékpárúton 26 km/h sebességnél megelőzi a két idős e-bikeos nyugdíjast a rajta feszülő FDJ/Jumbo-Visma mezben, akkor úgy érzi, hogy ő Valter Attila a Strade Bianchen.
Hiszen alig-alig van különbség egy olasz egynaposon menni vagy egy magyar bringaúton. Az eredeti csapatmezben te vagy az ász, aki kiemelkedik a tömegből, hiszem mégiscsak EREDETI mezed van.
Btw. alapvetően nincsen gondom a MAMIL-okkal, csak amikor valaki a Margit-szigeten meg a bringaúton keménykedik azt nem igazán tudom megérteni.
-
Csokicsibesz
tag
válasz jjeahh #247521 üzenetére
Pff ne is mond.
Az a nagy "baj" a watt méréssel, hogy látod feketén-fehéren az adataidat. Februárban jobb kondiban voltam mint most. Mondjuk volt betegség meg minden is, de attól még szomorú, de ez van.Már kitaláltam hogy 4x10p FTP intervallokkal helyre rakom magam 1 hónap alatt
-
-
Csokicsibesz
tag
válasz itouchfan #247530 üzenetére
Volt itt minden, márciusban szétszedtem a görgőt mert a gyerek meg volt veszve érte, és félő volt, hogy eldarálja a kezét. Aztán konstans szar idő, betegség is volt. Március-áprilisban nagyon keveset mentem. Héten zárulnak a kezeléseim, jövő héttől tudnék már normálisabban edzeni.
Az igaz mondjuk, hogy a 200W az Zwiften jött ki AdZ-n, szóval az 1 órás mászást nem nagyon tudom a valóságban reprodukálni. De érezhetően gyengébb vagyok egyébként.
Ez a Dolomit Superbike micsoda? Névről jónak tűnik?
Crk az középtáv lenne? -
Csokicsibesz
tag
válasz mauimagic #247538 üzenetére
Igen, ez a Garmin appja. A görbe azt mutatja, hogy az eddig rögzített adaid alapján meddig tudsz tartani bizonyos wattokat. Ezt ugye szépen kiolvassa a watt mérőből és összerakja a görbét.
Amikor rendesen edzettem akkor én is pulzus alapon csináltam. Mikor tavaly októberben eltörtem az ujjamat, akkor vettem egy okos görgőt és kezdtem el Zwiftelni. Akkor jöttem rá, hogy wattal menni és edzeni kicsit más.
Versenyen egyébként majdnem mindig jobbtempót tudsz menni, mint egyébként egyedül, hiszen húznak a többiek, visz az adrenalin.
Szerintem felesleges ennyire nézni a pulzust, hogy végig egy zónában menj, inkább az a fontosabb, hogy ne szállj el sehol. Ne az legyen, hogy ellövöd az elejét, nem frissítesz rendesen és utána beesik a teljesítményed.
CRK középtávon azért van jó pár nagyobb mászás: kiskör elején, Zsír-hegy, Fekete hegyek stb. Inkább az a fontosabb, hogy ezeken osszad be jobban az erődet. Utána a lefeléken tudsz regenerálni, inkább az egyenes részeken kell egy kicsit tempósabbat menni, mert ott sok idő bent maradhat.
Watt mérés arra jó, hogy teljesen objektív. A pulzusod sok mindentől függ: ittál-e kv-t vagy sem, mennyit aludtál, fáradtabb vagy-e stb. Ehhez képest lehet, hogy két edzésed pulzusra egyezik, de erőkifejtésre nem. Watt az nem ilyen, vagy megcsinálod ami elő van írva vagy nem.
Síkon jön ki montin leginkább a különbség, mert ránézel a watt mérőre és látod, hogy itt biza nem dolgozol, csak mész lendületből (60-70 watt kb). Ezeken a részeken kell belerakni még a melót és akkor elég sokat lehet időben hozni. Meg nyilván azt is látod amikor elfogy az erő, mert magasabb a pulzusod de az erőkifejtésed meg alacsony.
Egyébként csodák nincsenek. Nem a wattméréstől lesz valaki erős vagy jobb versenyző. Persze tud benne segíteni, de nem csodaszer.
-
Csokicsibesz
tag
válasz jjeahh #247718 üzenetére
Csak nem igazán értem, hogy mi alapján mondod, hogy az egyik csúcsbringa jobb vásár, mint a másik.
Egy közepes felszereltésgű Supercaliber induló ára 5.000 EUR. Az új Epic word cup csak top felszereltségben jön, nincs alsópolcos változat. Az S-works változat ára 18.000 EUR.
A Supercaliberrel Jolanda Neff nyert olimpiát, még az új Epic még Word Cupot se látott.Én nem mondanám valakinek, hogy ne vegye meg az 5.000 EUR-os bringát, hanem - 3 fokért vegyen egy kicsit másikat 18.000-ért.
Meg ez megint olyan, hogy mit hiszel el. Ha elhiszed, hogy a -3 foktól jobb lesz lefele, akkor többet fogsz vállalni és gyorsabb leszel, utána meg jön az önigazolás.Azért a HT vagy softail bringáknál nem lehett a végtelenségig húzni a geókat. Nem lesznek itt 60 fokos fejcsőszögek, mert a 100 v 120 mm-es villa nem bírja el. Persze minden évben vagy második évben el lehet nyomni, hogy az idei bringa már sokkal, de sokkal jobb és ved meg 10.000 Eurókért.
De nem ettől fogsz gyorsabban menni, vagy jobban érezni magad. Persze ha elolvasol minden marketing anyagot, meg szponzorált tesztet, akkor tuti úgy fogsz gondolkozni, hogy csak az új jó, minden más szar. Hiszen ez a marketing gépezet lényege, hogy elhidd azt, amit a gyártók akarnak neked sugalni.
Ez nekem a nagy bajom ezzel az egésszel. Szívesen kipróbálnék kicsit hoszabb etapra egy AXS váltást, de lehet az jönne ki, hogy nekem ez tök mind1. Ugyan ez van a fullyval is. Arra, hogy tekerjek egy héten 3-4 alkalommal nem biztos, hogy kell egy hintaló. Persze tök jó ha mozog, de nem biztos, hogy ad hozzá annyit, mint amennyit ráköltsz + karbantartásra elmegy.
-
Csokicsibesz
tag
válasz MPowerPH #247797 üzenetére
A Gravelnek sok köze nincs az MTB-hez, inkább az országútihoz.
A tavalyi Gravel Wordson konkrétan world tour bringások indultakInkább a Strade Bianche-hoz lehetne hasonlítani az egész versenyt.
-
Csokicsibesz
tag
válasz 6030D #248492 üzenetére
Ezeket a számokat így nagyon nehéz felfogni
Vasárnap összefuttam egy sráccal aki épp 250 wattnál hagyott ott mint a szart Kérdeztem is tőle, hogy mennyivel nyomja, mert lazán elment mellettem erre monta, hogy ő csak levezet most, alig nyomta 300 wattal. Köszi
Nekem itt csiripel a Garmin, hogy ne csináljak semmit mert meghalok Ezek az arcok meg naponta lemennek egy maratont.
[ Szerkesztve ]
-
Csokicsibesz
tag
válasz Hasaggymeg #248601 üzenetére
Full bulvár az egész, teljesen felesleges erre pazarolni szerintem a posztokat.
Azt meg, hogy mit kap én nem merném így kijelenteni. Szerintem itt vagy garázdaság lesz a tényállás és akkor a nő ellen is meg kell indítani az eljárást, vagy testi sértés és akkor a sérülések fényében vagy könnyű vagy súlyos testi sértés.
Ha könnyű testi sértés, akkor pedig a nőnek kell megindítani az eljárást pótmagánvádban, amit átvehet az ügyészség.
De ezek tipikusan azok az ügyek, amivel mindenkinek tele van a töke (a rendőrnek, az ügyésznek meg a bírónak is). -
Csokicsibesz
tag
válasz Angie™ #248723 üzenetére
Doctorbike gyorsan dolgozik, mondjuk cserébe ki kell menni Csepelre.
Nekem is egy nap alatt meglett a bringám pedig volt teló, fék, hátsó agy szervíz is.
Igazából már aznap megvolt a bringám, tehát reggel vittem be és délután már vihettem volna el, ha meg tudtam volna oldani, hogy 4-re odaérjek érte.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs