- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- OnePlus 8T – fazonigazítás
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Mobil flották
- Fotók, videók mobillal
- Kipróbáltuk a Xiaomi 14 Ultra fotós szettjét
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Yettel topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
ph Leteszteltük az OLED evo paneles, 4K felbontású, mélynyomókkal is felszerelt, 65 hüvelykes televíziót.
-
Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
it Az USA-ban bepereltek egy AI-céget, mert a vád szerint ellopták a színészek hangjait, majd AI segítségével a saját céljaikra használták azokat.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
jjeahh
nagyúr
válasz vendingo #161875 üzenetére
Pont a Smart Sam-et akartam ajánlani, az terep, aszfalt, mindenhol nagyon jó, csak nem tubeless ready és nagyon nehéz. Párat már én is elhasználtam, nálam nem koptak gyorsan, sőt, viszonylag tartósnak gondolom. Terepen a Nobby Nic nyújt hasonló élményt és sokkal könnyebb, viszont mivel középen nem olyan sűrű a mintázata, aszfalton az ráz rendesen és hangja is van. Ha ez nem zavar, akkor részemről xc-re ajánlott gumi, szerintem a gördülési ellenállása is nagyon jó a mintázathoz képest, a kevésbé agresszív Maxxis Rekonomat aszfalton is lepipálta. Esetleg valami arany középút gumi, pl. Rocket Ron vagy más márkától hasonló mintázatú? Talán Mountain King?
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
bardi
aktív tag
válasz vendingo #161887 üzenetére
Nem tudod felütni a kereket, szúrásos defekt is ritkább, azonos nyomáson alacsonyabb a gördülési ellenállás, ha a felnid alkalmas rá, akkor szerintem ajánlott. Én így 1 darab pótbelsőt szoktam magamnál hordani, biztos ami biztos. Két hete van fent kb, azóta semmit sem engedett a nyomásból.
'92 Honda VFR 750
-
jjeahh
nagyúr
válasz vendingo #161887 üzenetére
Ha váltasz, akkor többe kerül, mert meg kell venni a szelepeket, szalagot, tejet. Ha már váltottál és belsővel sok defekted volt, akkor azután már talán olcsóbb, mint a belsős rendszer, mert évi xx darab elhasznált belső helyett elég 200ml friss tej. Kivéve ha a felnid és a külsőd sem támogatja, mert akkor bizony sokba kerül már... 2 negatívumot tudok mondani róla eddig, az egyik, hogy a frissen felrakott új gumit sokkal nehezebb felpumpálni, mert 100 résen ereszti el a levegőt, amíg végre "rárobban" a felnire, a másik meg, hogy aki keveset bringázik, annak az egy helyben állás miatt idővel beleszáradhat a gumiba a tej. Ezeket leszámítva én nagyon elégedett vagyok, de az előnyeit leírta már más, gyakorlatilag csak akkor kapsz "igazi" defektet, ha valami kivágja a gumit és túl nagy a rés ahhoz, hogy a tej tömíteni tudja
szerk: Rapid Rob nagyon belépő gumi, sokkal jobban csúszik, mint a komolyabb modellek, a Racing Ralphból meg asszem csak a régi verzió hasonló hozzá, az új már teljesen más. Ha megszoktad a Smart Sam tapadását és terepen hasonlót akarsz, akkor szerintem ezeket felejtsd el, Rocket Ron vagy Nobby Nic alá nem adnám. Cserébe persze aszfalton ezek traktorok, de ezt gondolom a Smart Sam-el már megszoktad.[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz vendingo #161922 üzenetére
Sok helyen azt írják a külsővel azt is cseréld,szerintem meg ha már nem látja el szerepét,vagyis kiszakadt,nagyon behorpad a felnilyukaknál,megkeményedik,látod a belsőn a lyukak mintáját stb.Filléres tétel.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Maximum1
őstag
-
6030D
Ármester
válasz vendingo #161938 üzenetére
Slimeot nem használtam, de tubelessből kiindulva: úgy fújod a gumit, hogy felül van a szelep?
Illetve ha kell bele fújni, akkor elvileg nem működik a rendszer, nem? TL-nél vannak illesztések, ahol szökhet, de egy zárt belsőben max a szúrásoknál, de azt meg meg kellene fognia, nem? Szelepmag rendesen be van csavarva (bár ha mosod is, akkor valszeg igen).
A defektvédett külső is jó, valami magas tpi-s.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Maximum1
őstag
válasz vendingo #161949 üzenetére
Szerintem az hogy évente ki kell ganézni a szelepet nem akkora gáz mint az út szélén szerelgetni.
Én védett külsőt és slime-ot is használok, sőt most a hátsóban szalag is van, fő a biztonság.
Még van 2 ilyen belsőm is ha a mostaniakat kukáznom kell.
Ha ezek kifutnak akkor kipróbálom a tubeless rendszert, de az még arrébb lesz.[ Szerkesztve ]
-
Nutra
tag
válasz vendingo #161956 üzenetére
Én OKO márkájút használok. Ez vízzel oldódó és elvileg sose romlik meg a betöltés után.
Két bringában 3 éve van benne, a harmadikban talán 2 éve. Ebből egy van rendszeres használatban, a másik kettő alkalomszerűen. Szelepállással nem szoktam foglalkozni, úgy állnak, ahogy helyrekerülnek a bringák. Egyszer volt talán, hogy minimális mennyiséget kifújt a szelep pumpáláskor - egy törlés, és ráfújás felfelé álló szelep mellett, ennyi volt az összes karbantartás. Nekem bevált, árban szerintem nincs számottevő különbség. -
Csokicsibesz
tag
válasz vendingo #167107 üzenetére
Én simán hátizsákban szoktam vinni a kaját. Van egy Bagaboo-s futártáskám, meg van egy sima hátizsákom is. Ha jó a dobozod, akkor onnantól nyert ügyed van.
Szerintem az Ikeas dobozok teljesen megbízhatóak, nekem még nem volt velük problémám. De ha biztosra akarsz menni, akkor még berakod a dobozt zárható nejlonzsákba (szintén Ikeaban lehet venni, de nem tudom mi a rendes neve). -
válasz vendingo #167439 üzenetére
A linkelt Corratec pl megfelelne? Nem értek a mtb-okhoz sem, nem tudom, melyik mire való. Az nekem is nyilvánvaló, hogy bütykös gumira nincs szükségem, azzal csak dübörögnék az aszfalton, de ezen elvileg sima gumi van.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
cettlee
őstag
válasz vendingo #167454 üzenetére
detto ugyanezt csináltam, 29-es emtb de trekkinges geometriával, sima sontour rugós telo, 2.15ös big apple. Halál kényelmes és megy mint a szélvész. Enyém tough tom gumikkal jött, majd ősszel visszaraom őket. Kirándulni a big apple is jo amig nem tul laza a talaj.
Ha esetleg majd komolyabban száguldozni akarok az erdőben, veszek rá egy rockshox 35 goldot. -
maximilian4
addikt
válasz vendingo #168263 üzenetére
Én a szerviz és az alkatrészek miatt nem aggódom. Tudom hogy akitől vettem van hozzá alkatrésze, és le is tudja szervizelni ha kell. Nem írom hogy ki, mert nem a reklám helye, de innen is jópáran személyesen ismerik és a bolt is elég jó. Szinte bármilyen alkatrész beszerezhető.
Maxi
-
python1
veterán
válasz vendingo #168670 üzenetére
Köszi a válaszokat!
Használtat (Scottokat) vettem, de még a gyári ülések vannak rajtuk, egyébként eléggé jó állapotúak. Sajna biztosan törni fogja a sejhajt, mert kb 1- hete taposom a pedált mindennap, és egyre rosszabb, és azért gondoltam ezt a nyeregcsövet, és persze hozzá ülést is vennék.
Egyébként monti, és L-es méretűek (ffi-női), én 182cm magas vagyok, párom 178cm.
Szóval lenne értelme ezeknek a nyeregcsöveknek? Eléggé hegyes- dombos környéken lakunk, itt a badacsonyi részen.
Hasaggymeg
Köszi neked is a választ!
Lehet akkor inkább először nyereg, aztán meglátjuk.[ Szerkesztve ]
-
arn
félisten
válasz vendingo #168774 üzenetére
Az olajcseretol jobban nem fog... idealis esetben epp ugy mukodik, mint elotte szedd ki a pofakat, aztan zsirtalanitsd, ha erre gyanakodsz, de azt erezni a tarcsan, ha csuszik - akkor megallni sem nagyon tudsz vele. Ha fog, de zajos, akkor ott mas is lehet a gond.
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
maximilian4
addikt
válasz vendingo #169058 üzenetére
Betétet cseréltél már? A gyantás betét ha magába szív valami szennyező anyagot, azt hiába csiszolod, locsolod fel alkohollal, teszed be a sütőbe, sosem lesz 100%-os, akárki akármit mond. Én is próbáltam már, de inkább kidobtam a picsába, hiába volt még benne anyag. Betéteken nem szabad spórolni, mert életet menthet. Raktam bele újat és voilá, fogott mint a satu. Minden esetre ha ráveszed magad egy betét cserére, a tárcsát is tisztítsd meg és a láncot ne fújd wd40-el, főleg ne oldalirányból (bár lehet nem te írtad h azt használsz). Amúgy a fékkart nem szabadna tudni behúzni markolatig, persze nagyon izomból bármelyiket be lehet, csak nincs értelme, szét ne durranjanak a féknyergek a nyomástól.
[ Szerkesztve ]
Maxi
-
maximilian4
addikt
válasz vendingo #169074 üzenetére
Nagyobb erőkifejtés nélkül betudod húzni a fékkart markolatig (normál esetben azért ahhoz egészen nagy erő kell)? Mert ha igen, akkor tuti nem jó valami a rendszerrel. Legjobb esetben levegős. Betétet azt mindenképp cseréljél. Csak abból sem mindegy milyet veszel. Gyári shimanoval biztos nem lesz gond. Én a te helyedben elvinném rendes szervizbe, ha Bp-i vagy, mindenképp runnerhez vidd. Ő tuti megcsinálja és ha valami baja van azt is mondja mi, nem kókány munkát végez. De igazából ha nem is vagy Bp-i, elvileg egy szerviznek rutinmunka lenne.
[ Szerkesztve ]
Maxi
-
válasz vendingo #169257 üzenetére
Én ma városban tekertem, de igyekeztem a kavicsos, szórt köves, földes utakat keresni. Kezdek ráérezni a cyclocrossra, túl kell lépni azon, hogy ez nem azzal a tempóval megy, nem olyan simán, erőfeszítés nélkül, magától gurul, mint az országúti.
Amúgy megjött a Conti5000 szett, holnap hosszú napozok, de csütörtök szabad, nekiesek életem első kerékcseréjének.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz vendingo #169262 üzenetére
Ó, erre van bőven. Milyet szeretnél? Szűk erdeit? Szélesebbet a végeláthatatlan mezőn? Vagy másznál-ereszkednél egyet kb 1000 m szinttel? Ott van köves-gyökeres trail, meg gravel, és aszfalt is. Komolyan, biciklis mennyország, 2-3 hónapja tekerek, kb a töredékét nem láttam a környéknek, de erre minden van. Minden is.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
jjeahh
nagyúr
válasz vendingo #169334 üzenetére
Terhelés alatt nálam eddig ezek recsegtek:
- középcsapágy: általában bringamosás megoldja, ha nem kicsavarom, megtörölgetem, zsírozom, vissza. Ha pressfit csinálná ezt, na az szívás lenne.
- pedál tengely, SPD-ben a rugók: bringamosás megoldja
- nyeregcső, nyeregpálcák: bringamosás, kiszedés, áttörölgetés helyrehozza. Érdekes módon a nyeregcső ha recseg, az ember hajlamos mindenhonnan hallani a hangot, még a pedál irányából is, szal át tud verni rendesen
- gyorszáras tengely: szét kell szedni, áttörölgetni.
Pont pár napja volt recsegős problémám amúgy a középcsapággyal, de már van tapasztalatom benne bőven, tudtam mihez nyúljak . Szerintem egy alapos mosást ejts meg, ha még nem tetted meg és a középcsapágy, pedál, nyeregcső környékén ahol illesztések vannak, külön figyelj oda, alaposabban keféld-törölgesd át. Ha ez nem oldja meg, na akkor jöhet a dolgok darabokra szedése . Kétlem, hogy a váltó lenne a ludas, ott terhelés alatt nincs ami recsegjen.
szerk: egyszer a láncom is elkezdett anno recsegni, de még az olajas időkben, mert ugy-e az olaj vonzza a homokszemcséket-port. Amióta Squirtozok nem volt vele gond. Lényeg, hogy egy láncmosás azt is megoldotta.[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Studi
addikt
válasz vendingo #169776 üzenetére
igaz nem volt túl jó hasonlat, kocsiknál összetettem a helyzet.
169778 bringasisti: ez a baj, hogy állítólag van valahol valami ilyesmi. De nincs igazán promótálva. Az lenne az igazi, ha ez nemzetközi lenne, és ismerné mindenki. Szép álom...
-
xy.zsolt
őstag
válasz vendingo #169973 üzenetére
A bowdenház nálam is éhez 🙂 pici részen a toptube-nál megkezdte a festéket. Most leragasztottam átlátszó szalaggal....mást nem lehet tenni....ez ilyen
Amúgy azért nyüglődöm a patentszemmel is mert hozzájutottam egy connex 11sx rozsdamentes új acél lánchoz "bagóért" patentszem nélkül
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
6030D
Ármester
válasz vendingo #169975 üzenetére
Az olyan, azért kell ragasztani oda valamit, illetve ezért jó a rejtett bowden, mert az általában ott megy be.
Attól, hogy egy nem mozgó gumis tartóra felrak valaki egy bringát, majd leveszi, semmi nem történik. Még a korábban linkelt rossz festésű Csepellel sem, nem egy Speci vázzal. Ha sárosan rakják fel, és úgy van rácsúsztatva, akkor évek alatt el tudom képzelni, hogy talán karcos lesz.
Ami miatt én nem írtam a kérdésre az az, hogy nem értek a forgáspontokhoz (sem), illetve talán ha ott meg van támasztva, akkor a tagot kifelé húzza a nulla állásból, és nem tudom, hogy ez jó vagy sem. Én a nyeregcső 3szögbe, vagy alá dugnám.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Somatom
veterán
válasz vendingo #170053 üzenetére
Ennek a "harmadik után pénz vissza" dolognak jelenleg nincs semmi jogalapja, ez csak urban legend. De, még ha lenne is, ahhoz, hogy harmadszor visszavigyem, előbb el kéne hoznom a második javítás után. De, ezt nem tehetem, mivel a második javításhoz hozzá sem kezdtek. A garancia lejárásra nem játszhatnak, mert garanciaidőn belül jeleztem a hibát. A javítás ideje nem számít bele a garanciaidőbe.
Sefter:
2018 -as Merida E-One Twenty[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz vendingo #170066 üzenetére
Ilyen nekem is volt a motorommal. Nyár közepe, alkatrész nuku, rendelősdi, várakozás ... lett volna, de a szalonban álló másikból kiszerelték a telót és berakták az enyémbe. Ha vki vesz egy új Harley -t, az sztem elvárhat ennyi rugalmasságot. Sztem bringából is olyat vettem, aminél ezt igazán megtehetnék.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Alg
veterán
válasz vendingo #170200 üzenetére
Gondolom valami olyasmit hogy ne egy embertől függjön a folytonos üzletmenet?
Vagy pl. hogy ahelyett hogy miért nem tudják megoldani, foglalkozhatnának azzal hogy hogyan oldják meg... rég ki kellett volna cserélni az alkatrészt a boltnak, aztán a hibásat javítgathaják ahogy akarják évekig.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Trollok komolyan
- Elemlámpa, zseblámpa
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Motorolaj és szűrő topik
- OnePlus 8T – fazonigazítás
- C# programozás
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Építő/felújító topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen