- Magisk
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Netfone
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
Hirdetés
-
Megfizethető és viszonylag kompakt ház született a Lian Li-DAN Cases frigyből
ph A 26,3 literes térfogatú, két színben választható típus moduláris belsővel és korrekt szellőzéssel igyekszik magára vonni a figyelmet.
-
Újra kiadták a Redmi Pad Prót
ma Néhol Poco Pad a neve, a jókora kijelző és a versenyképes árazás maradt.
-
Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
gp Napokon belül indul a negyedik évad, amely ismét számos újdonsággal érkezik.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
sebgutkopf
őstag
válasz MPowerPH #207632 üzenetére
Alakul. Vághatod a cetlit.
Lehet fejlődtek 1 év alatt, nekem egy kérdésem volt miután már fizettem, több mint 2 hét volt mire reakciót kaptam. Addig egyébként már a bringa nálam volt. Akkor nagyon nem voltak a helyzet magaslatán. Olyan konfigot rendeltem, ami készleten volt azonnal szállítható (fizetés után 5 napon belüli indítást ígértek), mégis 1 hónap alatt kaptam meg.
Mindezt még tetézte a magyar posta csúcs szolgáltatása, amitől a maradék még nem ősz hajszálaim is szürkébe fordultak. A vége nem a YT hibája, de hogy pont akkor van gebasz és nyomozásra szükség, amikor ekkora értékű cuccot vár az ember...Bringa szállítókban nem vagyok jó tanácsadó, én az autóban csomagtartóban szállítom a gépet, akár kettőt is a hátsó ülések előre döntésével. Nincs kitéve az időjárásnak (eső, nap), nem kell félteni a felfüggesztés becsúszóit a bogaraktól, nincs plusz légellenállás, gyorsabban lehet menni (hosszabb utaknál ezzel jelentős időt lehet nyerni) és persze nem félek, hogy leesik, ott van-e még, ha leparkolok közvetlenül nem lehet hozzáférni akár egy benzinkúton.
-
Pepszi
tag
válasz MPowerPH #207640 üzenetére
Nekem pár évig volt clipon mert nem volt vonóhorgom.
Most két éve thule velocompact vonóhorogra.
A vonóhorgosban az a jó, hogy gyorsabb a kocsirol le-felszerelni, plusz a rendszámtartó is egyből meg van oldva. (cliponra külön adapter kell elvileg)
A bicajok mindkét verziónál nagyon jól fixálhatóak. A clipon eléggé lerontja a hátrafelé kilátást. -
zsamiatt
őstag
válasz MPowerPH #207687 üzenetére
Ha fel lehet tenni ugy a bicajt hogy latszodjanak akkor nincs gond. A hatosagi jelzes eltakarasa egyebkent is szabaly szeges. A kresz pedig elo irja a lathatosagot. Ha telibe vernek hatulrol es bebizonyitjak hogy nem latszodott nem fog megdicserni a rendor es a biztositod sem.
Eladó HP Proliant DL380 G6 használt szerver -- KTM Peak air 29" használt MTB -- Adidas 48.5 kék sneaker új Érdeklődés privátban!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #207722 üzenetére
Nem is értem ezeket hogyan árulják, többször láttam ilyeneket meghirdetve, ezek a "csak ma ennyi" hirdetések, egyik szettel ennyi, másikkal meg annyi...ki az aki megveszi majd fél, harmad áron árusítja ezeket a több milliós kerékpárokat? [link] [link]
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
válasz MPowerPH #207759 üzenetére
Mindenkinek más a monotonitástűrése. Én képes vagyok órákat körözni egy 400m-es futópályán, vagy ugyanazt a néhány km-es kört többször egymás után megtenni. Bicajjal is vannak bejáratott köreim 10-20km között, néha többször megyek rajtuk egymás után. Persze nekem a futópad, vagy a benti görgőzés sem jelent gondot. Előbbit zenével, az utóbbit netflix-szel tudom akármeddig csinálni. Persze, hogy nem ugyanaz, mint a kinti tekerés, teljesen más élmény, teljesen más az edzésértéke is, nem is ugyanarra való. Viszont intervallum-edzésekhez, ahol hasonló teljesítményt kell leadni többször egymás után, pl sokkal praktikusabb, illetve techbuziknak összehasonlíthatóbb, jobban elemezhető az egyéb faktorok kizárása miatt.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
SpaceJam
aktív tag
válasz MPowerPH #207793 üzenetére
Én pl. biztos, hogy nem fogom újravenni az amúgy Ultegra rendszeremre a hangos KMC láncot, csak azért, mert gyárilag az volt rajta. Nehezen tudom elképzelni, hogy az Ultegrához kevésbé illeszkedjen az Ultegra, mint a szentséges gyári "ajánlás" KMC.
De a 10/11 sebességet illetően igazad van. Márkából meg ugyanazt venném, ami maga a rendszer is.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
Ringman
nagyúr
válasz MPowerPH #207793 üzenetére
addig ok, hogy mi az ajánlott, csak a 10/11-es láncok belső (szabad) szélessége ugyanakkora, csak kívülről vékonyabb a lánc. mi a gyakorlati ellenjavallat, rosszabbul váltana, kevésbé bírja a keresztbeváltást, jobban kopna, stb?
(ugyanígy mennek a 11 sebességes lánctányérok is 10-es rendszeren)
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #207883 üzenetére
Ebben is Runner van otthon, ő már többet is fóliáztatott/fóliázott... örülök, hogy megjött, várjuk a fotókat.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Runner_fxr
Ármester
válasz MPowerPH #207883 üzenetére
Sajnos még odébb van mire ki tudok nyitni, átvert a kőműves/tetőjavító "mester", aki az épület felújítását vállalta, ahol a műhelyem is van. Nagyon úgy néz ki, hogy nekem kell befejeznem, megcsinálnom rendesen. Eltűntek és egy csomó pénzem is bánta.
Találkoztam már életem során link emberekkel, de ami a magyar építőiparban megy, az valami egészen elképesztő. Túl vagyok egy komplett ház felújításon, most meg a műhely, ennyi kókler, link trógert én még az életben nem láttam sehol! Szóval örülhetek ha február vége március elejére összeáll.Pécsen sajnos nem ismerek bringa szerelőket, egyedül a Boostworx-ről tudom, hogy profi, de ő csak telókat szerel.
Nem igazán létezik kifejezetten bringára gyártott fólia, ugyan azt használják amiket a prémium autókra is raknak (3M, Hexis, Xpel). Persze bringa vázakra méretezett fóliaszettek léteznek, de azok a fóliák is az autóiparban használatosak. Én az invisiframe szettet ajánlom, minőségi xpel fólia, de sajnos nem mindenhez van fóliájuk. Én is invisiframe szettet telepítettem a saját bringámra, ezt akár másnak is meg tudom csinálni, amennyiben az invisiframe oldalán elérhető a fólia az adott vázhoz. Prémium autó fóliázó is gyönyörűen meg tudja csinálni, de az lesz a legdrágább, mert ott a fóliázós szaki fogja méretre is vágni a fólia szettet. Ha fóliázóhoz vinnéd: Premium Protect
[ Szerkesztve ]
-
addikt
-
MPowerPH
félisten
válasz MPowerPH #208019 üzenetére
A Sram power lock connector leszedesehez, felrakasahoz sincsen osszehuzom. Az szerszam nelkul leszedheto? Cipofuzos trukkel?
Valtot csak ugy tudom leszedni rola.
Alaposan be kell vasarolnom majd szerszambol, mert a bringat magam szeretnem szervizelni, mar ami a kisebb, evkozi karbantartasokat illeti.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #208020 üzenetére
Szedd ki az alsó görgőt és...voilá. ...ja, még picit a felső csavarját is meg kell lazítani, hogy a kanál 2 lemezét elmozgasd egymástól...vagy így.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz MPowerPH #208020 üzenetére
Szerintem azt jó esetben kézzel is össze tudod nyomni. Nem tom a haverom NX-én ilyen van-e, de azt simán összenyomtuk kézzel terepen, mint kb.bármelyiket.
szerk: haverom most vett Judy TK-t, olyant amelyiknek állítólag kopik a becsúszója, kíváncsi vagyok . Ma cserélem ki neki a rozsdás XCM-et rá. Durva amúgy milyen nehéz az a teló, 2.5kg.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Jester01
veterán
válasz MPowerPH #208020 üzenetére
Az iratkapocs tökéletes hozzá. Ilyen kialakítású kell, az 5cm-es verzió. Az egyik fémdrótra van szükséged. Átdugod a láncon, a hurok része pont passzol a patentszemre, a másik két végét kézzel összenyomod és ki is nyitottad. Általában egy fogóval is ki tudom nyitni ha ferdén nyomom de egyszer nagyon nem akart sikerülni na akkor elmentem a papírboltba azóta ezt a szerszámot használom.
Jester
-
parkr
őstag
-
bardi
aktív tag
-
bardi
aktív tag
válasz MPowerPH #208071 üzenetére
Annál én is a nyeregcsövet húzom rá az imbuszra, máshogy nem megy... pedig minden alkalommal bezsírozom a menetet, és nem is húzom meg az előírt nyomatékra, de ez is kevés. Lehet ütvecsavarozó leszedné, ami leszedi a kerékanyát is. Vagy pörögne ezerrel
'92 Honda VFR 750
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #208077 üzenetére
Én nem bonyolítanám méregdrága nagy nyomatékkulccsal, nem fogod kihasználni mert ott ahol 30+Nm kell ott amúgy sem kell tartani a túlhúzástól, nyomatékkulcs inkább a kisebb ~5-15Nm tartományba kell.
Pl. innen veszel egy racsnis hajtószárat majd csakis a szükséges dugókulcsméreteket hozzá...vagy check this out, van itt minden ami szem szájnak ingere háromtól háromszázezerig."Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
sebgutkopf
őstag
válasz MPowerPH #208082 üzenetére
Bemész egy OBI-ba/Praktierbe és veszel egy kellően hosszú (és erős) racsnis kolcsut, akár 40-200 NM-ig mérő nyomaték kulcs (autókerék leszedéshez való) se egy nagy összeg, annyi, hogy kell hozzá 1 db 8-as imbusz fej.
Ha bringa specifikus szerszám néven árulnak valamit, az arra jó, hogy egy 3x szorzó lesz az árcédulán.[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #208093 üzenetére
Szerintem nem muszáj csuklós, a fószer a videóban éppen olyant talált, de az inkább autószerelésben használatos, ahol nem mindig férsz hozzá a csavarokhoz...ahhoz, hogy 3 évente egyszer kitekerd neked oda fix is elég, nincs miért költeni rá sokat, egy 30 cm-es erőkarral széttéped a kerékpárt is.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #208100 üzenetére
Ez is attól függ hogyan használod...ha forgatsz láncokat mindenképp kell egy...vagy ha nagyon sokat mész és többször is cserélsz évente. Amúgy meg évente egyszer ki lehet nyitni nélküle is...hacsak nem valami 100 eurós lánc, mert azt tényleg kockázatos fogózni.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Lacerta
aktív tag
válasz MPowerPH #208110 üzenetére
Ha ez olyan, mint a powerlink ( erősen úgy tűnik ), akkor az a megoldás, hogy a patentszemet megnyomod a lapoknál, majd amikor érezhetően picit beljebb mozdulnak, összébb tolod a láncot, mintha rövidebbre akarnád venni, a patentszem fix csapjánál fogva. Amikor a csapok összecsúsznak, akkor oldalirányban széthúzod a láncot, és kész.
Én puszta kézzel szoktam csinálni, a hüvelyk- és mutatóujj bőven elég hozzá. -
ZolkoW
őstag
válasz MPowerPH #208110 üzenetére
nekem ezek csak akkor nyílnak kézzel, ha már kopottak picit.
De van szerszámom hozzá, pici-aranyos, csomót használom úgy is, hogy elég ritkán cserélgetek láncot, de mondjuk van pár bicikli. Szóvl azt az ~1000 Ft-os alis árát bőven megérte, amibe került.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Runner_fxr
Ármester
válasz MPowerPH #207888 üzenetére
Szívesen segítenék, de itt márciusnál előbb sajnos nem lesz műhely, rengeteg még a tennivalóm.
20K az korrekt a fóliázásárt.
Az invisiframe szettet 40K-ért vettem, plusz elment majdnem egy nap mire felraktam.
Bár másodszorra biztosan gyorsabban menne.Nyomatékkulcsból én kettőt használok, van egy kisebb méretű 2-24Nm-ig [link]
És van egy nagyobb 20-100Nm-ig. [link]
Ezzel a kettővel mindent le lehet fedni ami csak egy kerékpáron szükséges lehet. -
Runner_fxr
Ármester
válasz MPowerPH #208138 üzenetére
Azért ez méretben is egy nagy kulcs, mindenképp kell mellé egy kisebb is.
Illetve van még egy fix 40Nm-es kulcsom is, az egy közepes méretű.Megértem, hogy félted, egy autó ára az a bringa, nem árt ha olyan ember szereli aki látott már hasonló cuccokat. Budapesten tudok ajánlani megbízható helyeket, de Pécs környékén nem ismerem a felhozatalt. Ebben az évben még a Bikemen-ben vagyok, jövő héten esetleg tudok vele foglalkozni ott, de utána már nem lesz rá időm egészen márciusig, mert készülnöm kell a szezonra, hogy minden elkészüljön az itthoni műhelyben.
Sokat nőttek a vázak az elmúlt években, ma egy M-es váz simán van olyan hosszú, mint régebben akár egy L vagy XL. Változtak a geometriák, de hamar meg fogod szokni, a jót nem nehéz.
Mivel XC-vel mentél idáig, nyilván nagy ugrás lesz, szerintem szeretni fogod, de ha mégsem jönne be, ezeket nem lesz nehéz jó áron eladni.
Nyilván lehet pár alkatrészt egyéni ízlésnek megfelelően variálni.
Karbon kerekeken sokat lehet fogni az biztos, munkatársamnak nemrég fűztünk össze egy brutális 29"-es szettet:
Berg karbon felnik, DT 180-as agyak, DT aerolight küllők. A komplett szett alig több mint 1100g.Egy Trail/Enduro gépnek azért van súlya (lefelé majd kárpótol), bár tudom, hogy heves ellenzője az e-bike-nak, de hid el nem véletlen, hogy a MTB-on belül a Trail/Enduro-ban a legnépszerűbbek a rásegítős bringák. Persze ha van időd hetente többször is edzeni, nem lesz gond a szintekkel és élvezetes lesz.
Ezt neked kell tudni, hogy mennyire vagy kényes a cuccaidra, általában a karbon vázas MTB-on szokott lenni fólia a kényes helyeken gyárilag is és ez a legtöbb esetben elég, bár én nyugodtabb vagyok ha teljesen be van csomagolva a váz.
A G2 RSC-nek is kell, hogy bekopjon, újonnan nem mérvadó a fékerő. Ettől függetlenül a véleményem ismered, én abszolút Shimano párti vagyok, talán a Trickstuff amit egyszer még ki fogok próbálni.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #208207 üzenetére
Gyári, nem túl nehéz stucni, asszem 90mm...nem tudom hogyan "rontaná" nekem a kjúbék tervezte geot, ezért mivel a divaton kívül semmi hátrányát nem tapasztaltam, egyelőre nem is merem cserélni rövidebbre.
szimpláncsak... úgy adódott, hogy én náluk már 10%-os vagyok... bár (valamiért) nem megy automatán (🙄) és múlt héten elfelejtettem érvényesíteni a 6500 forintos korm.csapágynál.😐
bardi+jjeahh... itt is csak fent, járatlan utakon van hó.
deny330... lefele sem jöttem sokkal gyorsabban mint felfele mentem, vagy elúszott a kerék a felgyúrt porhanyó hóban, vagy csillogó jégen kellett egyensúlyozni.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #208224 üzenetére
Hát ha 800 mm-es kormányom lenne a mostani 720 helyett, akkor talán én is cserélném egy 6-8cm-esre dzsaszt fó fan, de még ezzel is alig férek be a kapunkon.😄 800 szerintem már túlzás mert bár el tudom képzelni, hogy van akinek olyan kell (valami 2 méteres benga állat aki ráadásul még enduró világbajnok is ), de 7köznapi átlagos magasságú muglinak...nemtom, soknak tűnik, akármilyen menő legyen a nulla stucnin villanyoszlop.🤔...aztán ki tudja, lehet egyszer minden XC-nek seprűnyél lesz kormány helyett rászerelve pont a hegyére egy olyan villanyaknak mely 60° szöget fog zárni a felső csővel.🤭
Szerk. on second thought meg lehet megérné foglalkozni is majd egyszer ezzel (is a kormány, nyereg, nyeregcső stb.stb. mellett), már csak azért is mert eddig szinte minden amit lemértem bringámon nehezebbnek bizonyult mint amit a honlapon közzétettek. (az is igaz, hogy ezt a pörfómansz, gondolom OEM szériát nem lehet sehol látni a Cube honlapon, ők csak a Light-ot forgalmazzák)[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #208226 üzenetére
2015-ben az akkori Cube gyári 720-asát leírás szerint szabtam vállszélességemhez, így 660 lett. Sokat vacilláltam míg vettem egy szintén 720-ast, féltem felakadok vele mert megszoktam a keskenyebbet...aztán néhány kisebb felakadással hozzászoktam. Szebbnek szebb, mert most ez a divat, de isten tudja jobb-e mert én nem igazán érzem a különbséget, hacsak azt nem, hogy jobban kell vigyázzak a fák között és a...kapuban. Olvastam, hogy csinálj pár fekvőtámaszt a neked legkényelmesebb pózban, majd mérd meg tenyereid mennyire vannak egymástól a földön mert az majd egy jó kiindulópont lehet a választandó kormányszélességhez...nekem az pont...ööö...90 cm. 😳😨😆😆😆
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Ringman
nagyúr
válasz MPowerPH #208224 üzenetére
ennek az integrált kormány+stucninak mi az előnye az esztétikán kívül, könnyebb 50 grammal?
gyak. azt lehet vele elérni, hogy nem tudod elforgatni a kormányt, a gyári megoltás vagy kényelmetlen, vagy nem.
outin sincs értelme szerintem. (ennél már csak a stucnin belül és a villanyakon keresztül/körül vezetett bowdenezés a rosszabb pl.: [link] )
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #208243 üzenetére
...az éjjeli neszekről még annyit, hogy néha megállok egy-egy fotó erejéig itt a fóti Somlyón és ahogy csend lesz azonnal hallom a mozgást az avaron, ami még itt is beindítja fantáziámat...olyankor mindig eszembe jut Erdély, jjeahh kolléga és az ő medvéi, mert ott bizony nem lenne olyan mókás hallgatózni a sötétben.-😬
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #208257 üzenetére
170cm/M-es váz alatt kissé nagynak is tűnik a 29" kerék, ugyanakkor terepen ennek a nagy keréknek kézzelfogható gyakorlati előnyei vannak...aztán el tudom képzelni, hogy vadul csapatni lefelé technikás terepen a 27,5" valami plusszos gumikkal akár jobb is lenne mint ez a malomkerék, de hát ezt sem mi határozzuk meg. 26" terepen legfeljebb valami batár gumikkal közelítene ahhoz a kis ellenállású guruláshoz amit a nagyobb kerekek tudnak.
szimpláncsak...pont arra gondoltam, de az idegesítő lenne...kolomp, vagy kis csengettyű is eszembe jutott, de az meg talán a háziállatokat illetve a "vasárnapi ebédet" juttatná eszébe. Vannak amolyan kis önvédelmi hangriasztók ,felbuherálsz egyet a kormányra aztán meg-meg nyomod, ennek elég mesterséges hangja van ahhoz, hogy zavarja az állatokat ...csak meg ne süketülj a végén.🤭
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest