- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Poco X3 Pro - hardverfrissítés
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Netfone
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- iPhone topik
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
ma Kínában más néven már startoltak, az európai árak magasabbak, de elviselhetők.
-
Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
gp Számos remek játék szerezhető be PC-re az elkövetkező több mint húsz napban.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
jjeahh
nagyúr
válasz andrisbandi #263852 üzenetére
Én úgy látom "relaxed" bringázásra való, szal trekkingre, az ábrán pirossal mutatja.
sokáig amúgy én sem értettem, hogy miért nem jó pl outi nyereg montira, de mostanában egyre jobban érzem (outi nyergem van montin ). Ettől még nem mondanám, hogy használhatatlan, többször nyomtam le vele 100km fölötti köröket, csak érzem, hogy ha ráfekszek a kormányra, nem nyom sehol, ott tart ahol kell, picit kényelmesebb. Ha bikepackingoznék, akkor jobban figyelnék erre, mert akkora távokon már sokkal jobban kijöhetnek a különségek.Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz andrisbandi #263869 üzenetére
Az ilyenekhez mindent odaírnak, ami létezik, aztán copy/paste az összes nyereghez átmásolják ugyanazt a szöveget . Ettől még simán lehet jó nyereg, csak nem szabad 100% bízni a leírásban. Legalább azt kapod, ami a képeken van, nem úgy, mint a bikeinn webshopban . Ott gyakran rájuk kell írni, hogy küldjenek már egy szériaszámot vagy valamit, mert a leírás hiányos vagy nincs is és a képen teljesen más termék van. A kínaiaknak hashtag helyett szokásuk még ultra hosszú értelmetlen címeket írni, ahogy ennél a nyeregnél is: "WEST BIKING Ultralight Road Bike Saddle MTB Short Nose Bicycle Seat PU Leather Hollow Prostatic Saddle Bicycle Parts" . Én már megszoktam és tudom, hogy a termék minősége nem ettől függ, de ettől még fura.
#263871 ZolkoW: ha a monti verseny geós, az outi endurance, vagy elég magas vagy ahhoz, hogy a kormány lejjebb legyen a nyeregnél, akkor igen, lehet
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz andrisbandi #263923 üzenetére
Erről beszélek, ha tudod mi kell oda akkor keresel olyan tulajdonságút kis kiszerelésben és elfogadható árban.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
fulton
addikt
válasz andrisbandi #264060 üzenetére
Én nem tapasztaltam ilyet.
-
Tin
veterán
válasz andrisbandi #264075 üzenetére
Fel is lazította. A használt lánc 2 körben volt bent, az új egyben. Rázogattam is. A citrusos tisztító is leszedett egy adagot. Most ázik izo alkoholban. Aztán lemosom és szárítás.
A legvégén majd leírom az egészet (leginkább magamnak).
Azt már most látom, hogy a citrusos tisztító finom felületi rozsdát csinált, de az lekopik.
[ Szerkesztve ]
-
Tin
veterán
válasz andrisbandi #264093 üzenetére
Annyira azért nem vészes. Elöl az új lánc, ennek a külső lemezei nikkelezettek, hátul meg a régi, az az olcsó fajta.
Tisztítás után szerintem ha fémtiszta lesz és víz éri, normális a felületi rozsda, hiszen ez nem rozsdamentes acél.
Eldobni emiatt nem fogom. Amikor láncot pucolok, akkor is megjelenik rajta a felületi rozsda, de aztán olajozom, és kész. Most meg majd csöpögtetős vaxolom. Ha gondot okozna a rozsda, már gond lett volna a másik lánccal is. Ami felületi rozsda meg a belsejében van, az meg majd kikopik onnan használat közben.
[ Szerkesztve ]
-
Mezga Aladár
veterán
válasz andrisbandi #264122 üzenetére
Gyerekkoromban a KSI szerelői pont ezt csinálták.
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
tisn
addikt
válasz andrisbandi #264122 üzenetére
tul hosszu ideig jo lenne, olajozassal viszont havonta tudtok szereloset jatszani a bicoval
-
-=RelakS=-
veterán
válasz andrisbandi #264122 üzenetére
Talán mert a fantasztikus gyári cucc egyúttal fantasztikus kosz mágnes is, és az nem szerencsés.
A láncom külső része viszonylag tiszta, de a lapok belső oldalát nem törölgettem át zsíroldóval, rendesen gyűjti is a szemetet.Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz andrisbandi #264151 üzenetére
Nem tudom elképzelni, h direkt sz4rt tennének a láncra gyárilag, amivel kárt okoznak....+1, mert nagyon üzletellenes lenne főleg úgy, hogy a felhasználók 85%-a (most mondtam egy számot) vérmugli aki aligha keni és csak szervizben keneti évente párszor.
#264152
dom1n0... ha csak azt tüntetnék fel honlapjaikon ami van is nekik szegényes raktárjaikban bizony nem sok néznivaló lenne, látod még olyan európai óriások is mint a BikeInn kvázi "hazudnak" a készletükről, hogy vonzóbbnak tűnjenek fel a böngészők szemében.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Tin
veterán
válasz andrisbandi #264151 üzenetére
Most kipróbáljuk, milyen a gyári zsír teljes eltávolítása KMC lánc esetén olvastam amikor írtad, simán elhiszem, de mivel KMC láncot vettem, kidobni már nem akarom. Kísérletezni jó lesz.
-
-=RelakS=-
veterán
válasz andrisbandi #264160 üzenetére
Én most felvettem a szokást, hogy a Squirttel végigcsepegtetés után párszor áttekerem a láncot, majd egy lágyan rászorított papírtörlővel lekapom a felesleget. Amíg áttekerem, addig szépen szivárogjon csak be a csapokba, azért mozog az egész.
Amit elvárok, hogy a váltógörgőkön kevesebb legyen a gyurma. Kicsit nem jó takarítani, folyton szétszedni meg nem nagyon akaródzik.Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
flash-
veterán
válasz andrisbandi #264160 üzenetére
te hogy viszed fel a smoove-ot? minden egyes szemre csepegtetsz kétszer(alul végig aztán felül végig) vagy csak csepegtetőt tartod lefele közben forgatod folyamatosan a hajtókart?
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
Tin
veterán
válasz andrisbandi #264160 üzenetére
Itt nagyjából annyi a kérdés, hogy megtapad-e a Smoove a láncon (főleg belül). Ha az megvan, akkor nincs gond. Ha nincs, akkor kinyírom a láncot, és tanulok (tanulunk) belőle. Lehet spekulálni, hogy a KMC miért nem ajánlja, és azon is, hogy vajon a ZFC mennyire alaposan távolítja el a zsírt, vagy egyáltalán kezelt, vagy kezeletlen lánccal dolgozott, de a tapasztalat majd elmondja. Egy biztos: ha felületi rozsda van a láncon, akkor ott már nincs semmi kenőanyag, tehát a tisztítás ezen része pipa.
Amúgy "tankönyvileg" csináltam az első kezelést: felmelegített lánccal, jó meleg vízben állt a folyadék is, és keresztbe váltva. Először a láncon felül 1-1 közepes csepp minden szemre, aztán alul még 1-1 minden szemre. Úgy folyt be mindenhova, mint a víz. Aztán vártam fél órát, hogy megdermedjen az első réteg, és jött a második kenés, ellenkező irányban keresztbe váltva. Itt már látszott, hogy a felső lemezeknél kipréselődött némi wax, tehát bejutott az anyag. Második körben a Smoove alánlását követtem: az adagolófej a láncra tesz, folyamatosan nyom, és közben teker hátrafelé addig, amíg minden második összeköttetésben belül áll az anyag. Aztán végigváltottam az összes fokozatot, hogy jusson anyag minden fogra, és végül még egy körbeforgatásnyit nyomtam a láncra, mivel némi anyagot levettek róla a fogak.
Aztán úgy hagytam. Nem töröltem le semmit. A lánc trutyis, de a külső lemezek azért látszanak, a fogak mindegyike meg szép fehér. Reggel siettem, nem néztem meg, milyen lett, majd este kiderül. A csendessége és a tartóssága meg a következő hetekben.
-
Tin
veterán
válasz andrisbandi #264193 üzenetére
Én ezt tanulási folyamatnak fogom fel. Megnéztem a videókat, amiket linkeltetek, gyököt is vontam a hozzászólások egy részéből, de úgy voltam vele, hogy akkor legyen a "túlbiztosított" megközelítés, mert ha az se jön be, akkor legalább tudom, hogy ez nem megy. Ha most ez a lánc elmegy 1-2e km-t és kuka, az se baj, mert legalább tudni fogom, hogy a wax alapú kenés érzetre milyen.
A YT videókban is sok a hülyeség. Meg figyelj, ha ez most bejön nekem, így fogom csinálni, és utána biztos lesz, aki ugyanígy csinálva más eredményre jut. Legközelebb például kihagyom az olyan tisztítót, ami utána vizes lemosást követel meg, a benzin+féktisztító (vagy izopropil) és a víz teljes kihagyása vsz. nem hagyna maga után felületi korróziót. De jelentősége ennek sincs, mert a citrus alapú tisztítóval mosom a láncot az elejétől fogva, és már korábban is megkapta a lánc felületét pucolás után, de aztan újraolajoztam, és sose volt gond vele.
Ráadásul km-ben nem is megyek annyit. Jelenleg havi kb 300, mert nincs többre időm. Szóval még ha bele is húzok és jobban eszem a láncot az átlagnál, akkor is évente elhasználok egy láncot, na és.
[ Szerkesztve ]
-
dellfanboy
őstag
válasz andrisbandi #264195 üzenetére
asszem toletek se vennek autot, 20e a probakor amikor ilyen okossagot hallok koszones nelkul hagyom el a terepet
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
chubby2o6
senior tag
válasz andrisbandi #264216 üzenetére
És akkor mit mondanál, ha te akarnál ott autót venni, és a próbakör alatt derül ki, csörög-csattog, egy kotlák szar az egész? Akkor húszezerért elállhatsz a vásárlástól, kvázi az a büntetés, mert nem veszed meg a szarukat.
-
dellfanboy
őstag
válasz andrisbandi #264216 üzenetére
hal isten! legalabb messzire elkerulom ezt a csodashelyet
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
chubby2o6
senior tag
válasz andrisbandi #264226 üzenetére
Ne gyere a szokásos "fotelszakértéssel", mert vettem már néhány autót életemben. Az ilyen "kereskedőt" messzire kerülöm, és nagyon jól megvagyok nélkülük.
Sajnos a honi szolgáltatói szektorban nagyon sokan fordítva ülnek a lovon. Még mindig dívik az "örülj, hogy egyáltalán szóba állok veled" felfogás, és ha kifejezed ezzel kapcsolatban a nemtetszésed, akkor jön a jól megszokott "nem kell itt vásárolni, el lehet menni máshova!". Csak azt nem fogja fel a parasztkám, hogy ha mindenki elmenne máshová, akkor ő éhen döglene.
De oké, legyen. Van egy eladó bringám, gyere, vedd meg, húszezerért kipróbálhatod. Ha úgy döntesz, hogy mégsem ez az, amire gondoltál, vagy valami hibát találsz benne, nem kell megvenned, de a húszezret itt hagyod, mert csak.[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz andrisbandi #264195 üzenetére
Nálunk a helyi kisboltban odaadnak bármilyen új bringát próbakörre, aminek megvan az előnye, de nyilván a hátránya is. De meg lehetne oldani úgy is, hogy a forgalmazott márkák legújabb modelljei bérelhetőek legyenek, aztán ha valamelyik megtetszik, raktárból megkapod az újat. YT Mill hasonlónak tűnik. Szerintem ezzel a gyártók és a forgalmazók is nyernének, a vásárlónak is jobb lenne.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
fulton
addikt
válasz andrisbandi #264216 üzenetére
az kis kamion lenne, mert össz vissz 2 nyergem van
Na kíváncsi leszek meddig fog elmenni a lánc. Egyáltalán milyen hangja lesz
Hajtást letisztítottam, meg kapott egy hátsó agy generált.Autót is mindenképp próbálni akartam előtte, mielőtt..., azért ezek nem egy mez (bár én azt is minden esélyest mielőtt vettem) nekem az i re a pontot pl az adta az autónál mikor vezettem, onnan már tudtam biztosra hogy "kell". (am ingyé volt) Győrbe mentem érte de legalább nosztalgiáztunk ahova jártám suliba, érdekes volt látni hogy átépítették az egészet, alig ismertem rá, már csak a koli volt a régi, vagyis annak egy darabja. Hm hogy repül az idő
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz andrisbandi #264233 üzenetére
a megoldás a tesztflotta fenntartása
sajnos nem igazán dívik a hazai kereskedők körében, mert bármennyi engedmény (hiába térül meg máshol esetleg) olyan, mintha a fogukat húznák
az meg, hogy a "big picture"-t lássák, az még nem megy.“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Ringman
nagyúr
válasz andrisbandi #264244 üzenetére
jaj, hát így hogy fog valaki nyugodt lélekkel új bringát venni?
-
őstag
válasz andrisbandi #264244 üzenetére
a hiedelemmel ellentétben a karbon újrahasznosítható, csak anyagilag egyelőre nem mindig éri meg, illetve hasonlóan a műanyaghoz, az eredeti terméket (amiből újra hasznosították) jellemzően nem lehet gyártani belőle, csak valami mást, mert csökken a szakítószilárdsága. másik link: [link]
mostanában növényi alapú epoxyval kísérleteznek, ami tovább növelné az újrahasznosíthatóságot.“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
jjeahh
nagyúr
válasz andrisbandi #264244 üzenetére
Na ezért lesz kövezés, én legalábbis anno majdnem villamosszéket kaptam a feltevésért, hogy elméletileg, tesztek és külföldi fórumos tapasztalatok szerint a top alunál (Chisel, Allez Sprint, Émonda ALR stb) nem biztos jobb a low end karbon . Amúgy ja, akksit akkor kéne minden sz*rba rakni, ha már megoldották, hogy nem környezetszennyező. Egy kis esztétikai előnyért, amit a heggesztési varratok, bovdenek hiánya nyújt, azonnal hajlamosak vagyunk elfeledkezni a globális felmelegedésről . Persze ettől függetlenül, ha vastag lenne a pénztárcám, valszeg már én is AXS-el tekernék . De legyen ennyi elég, nem kell wireless dropper, flight attendant, stb.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz andrisbandi #264244 üzenetére
Az Al bányászásával is számolj, akkor is rosszabb.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
őstag
válasz andrisbandi #264252 üzenetére
hát, város méretűről még nem tudok, de vannak cégek, akik már ipari mennyiségben hasznosítanak újra, többek között az itthon is egységgel rendelkező Mitsubishi Chemicals. (Szigetszentmiklóson vannak, bár az itteni üzem jellemzően fröccsöntéssel foglalkozik)
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
chubby2o6
senior tag
válasz andrisbandi #264233 üzenetére
Válaszolok, aztán lezárjuk, jó? Nem ide való téma, pláne, hogy én inkább az autókereskedéses részére reflektáltam.
2023 van, hasít az internet. Egyre többen vásárolnak online, és már nem csak a friss korosztály, hanem az aktív korúak közül is nagyon sokan. Egy fizikailag is létező üzlet nem nagyon tud versenyezni árban a webshopokkal, hisz ott a helyiség bérleti díja, rezsi, alkalmazottak fizetése, adók, stb. Te sem vagy a pénzed ellensége, nem fogod megvenni a bolti cuccot, ha a neten rendelve 10-20-30%-al olcsóbban megkapod. Ez egy olyan béka, amit így vagy úgy, de le kell nyelnie a kereskedőnek ( ahogy pl. a zenészek is lenyelték, hogy nem feltétlenül a lemezeladásokból lesz a legtöbb bevételük. ) Egy jó kereskedőnek azt is pontosan kell tudnia, hogy esetenként csak minden huszadik érdeklődőből lesz tényleges vevő, ez egy ilyen szakma. De egy jó kereskedő a másik tizenkilenccel is úgy bánik, ahogy azzal az eggyel. Számomra nonszensz, hogy meg akarok venni valamit, de csak pénzért próbálhatom ki, és nem értettem, hogyan tudsz egyetérteni egy ilyen tisztességtelen kereskedelmi gyakorlattal.
És igen, ha az a kereskedő el akarja adni azt a bringát, akkor el kell fogadnia, hogy a potenciális vevő ki akarja próbálni előtte. Ha tőle veszi meg a végén, ha nem. Ha jó fej volt, lehet, hogy még ha nem is tőle veszi meg a vevő a bringát, hanem a netről rendelve jóval olcsóbban, de utána hozzá fogja hordani szervizre, tőle fog venni alkatrészt, és a bringás topikban agyon fogja dícsérni az üzletet meg az eladókat, ami ugye akár további új vásárlókat is jelenthet. -
fulton
addikt
válasz andrisbandi #264324 üzenetére
Terv szernt a 2 lancal 700-800 km hátha elmegyek. Az is jó épp
-
Nutra
tag
válasz andrisbandi #264291 üzenetére
Ilyenem van. Jó cucc. Sok éve a mesterbikeban javasolták (miután egy full hajtáslánc csere volt a tanulópénz a láncnyúlás témában )
-
Tin
veterán
válasz andrisbandi #264330 üzenetére
A lánc is elég meleg volt, meg a folyadék is. Bent mindenhová elég cucc jutott, a lapok között ki is nyomta, azért is nincs semmi hangja a láncnak. Az összekötő lemezeken viszont nincs wax, és nem is folyt le semmi amúgy. Szerintem holnap kap még egy réteget, meg bekenem a láncot kívülről is, hogy fedje a köztes részeket is a wax, bár annak nagy jelentősége nincs. Max esztétikai. De azért a fogakon is lehetne még egy kevés cucc. Ha meg túltolom, úgyis látszani fog
[ Szerkesztve ]
-
flash-
veterán
válasz andrisbandi #264165 üzenetére
biztosan, eddig a zerofriction szerint igy csinaltam mondjuk teljes zsirtalanitas utan még nem is volt gaz,de rákenéskor már valóban sok.
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
varsam
őstag
válasz andrisbandi #264402 üzenetére
Én pont a héten küldtem el a két fullyról a telókat, tagokat és droppereket Boostworxhöz szervízre. Feleségem Canyonjában egy RS Recon van, ami nagyon elkezdett kotyogni. Szervizes srác erre azt írta, hogy ehhez nincs gyárilag új persely, csak utángyártott!!, cserélik és megnézik javul e.
Ezzel együtt akkor megosztom a szervízt is, mivel sokszor van szó mennyivel kerül többe egy fully karbantartása mint egy hardtailé (forgáspontokról most nincs szó).
1. bringa: YT Jeffsy Core 3; Fox 36 Factory Kashima teló, Fox DPX2 tag, Fox Transfer Kashima dropper. Utoljára 2022 decemberben voltak szervízben, azóta kb 1000km van benne, aminek nagy része enduro.
2. bringa: Cagyon Neuron; RS Recon teló, RS Deluxe Select+ tag, Canyon dropper. Ez idén máricusban újonnan vett bringa és még nem votlak szerzizelve ezek a cuccok.
A szervíz elkészülte után ezt az összegzést kaptam:
"A fox teló nagyon szép állapotban volt. A tag kicsit fel volt levegősödve. A transfer szintén levegős volt egy kicsit és kezdett kicsit koszolódni a kenése. Ezeknél típushiba, hogy a nyeregcső belseje és alja elkezd csúnyán oxidálódni, ha el van hanyagolva, de a tiednél ennek szerencsére nem volt nyoma.A deluxe tag szintén rendben volt. Egyedül a légtelenítő csavarja volt egy kicsit laza. Ha az kiesik, akkor csúnya vége lehetett volna. A nyeregcsőnél írtad a fémes hangot. Szerintem az a patronban áramló olaj szörcsögése lehet, mivel semmi problémát nem találtunk benne.Egyedül a rock shox teló volt igazán beteg. Valóban elég szépen kotyogott. Cseréltük a perselyeket. Az újak valamivel magasabbak, mint a gyáriak így nagyobb támasztást adnak, plusz kicsivel szorosabbak is. Érezhetően jobb lett."
Náluk amúgy nincs külön kis és nagyszervíz, minden esetben szétszedik teljesen a telókat és cserélnek minden olajat, zsírt stb..
Mindez összesen 121.300Ft volt. Ennyibe kerül a banán. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz andrisbandi #264410 üzenetére
Innen odaviszed?!
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
elfelejtette
veterán
válasz andrisbandi #264455 üzenetére
Érdekes ötlet, magamtól tuti nem jutott volna eszembe.
"Nagyon jó dolog fontosnak lenni, de még fontosabb dolog jónak lenni."
-
Jester01
veterán
válasz andrisbandi #264434 üzenetére
Köszi majd megnézem. Szerintem gumi volt csak elszakadt és elhagytam.
Mezga Aladár: de hát még csak 120 ezer km-t mentem vele[ Szerkesztve ]
Jester
-
fulton
addikt
válasz andrisbandi #264494 üzenetére
nem tudom, eddig egységes volt, volt már hogy küldtem vissza több nyerget egyszer.
Gondoltam megosztom számoljatok vele netalántán. -
jjeahh
nagyúr
válasz andrisbandi #264619 üzenetére
Vannak azok a kis hegyes fogók, akár csipeszek, szerintem azzal is ki lehet azt csavarni, vagy kb. bármivel, ami beleakad a kis lyukakból legalább kettőbe. Ez a szerszám tényleg vicces ennyiért . Nem is tudtam, hogy id360-hoz ilyen "kell", az fts-x agyhoz gondolom nem fog kelleni. Jövő héten valszeg én is csapágyat cserélek a crossride-ban.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Mezga Aladár
veterán
-
ZolkoW
őstag
válasz andrisbandi #264619 üzenetére
már látom, mit fogok 3D nyomtatni egyszer....
(ha nem kell extra ellenállónak lennie, sima ügy fém tüskékkel megoldva..)ja, látom is a videót.. hát ez nem tűnik nagy igénybevételnek . ha harmadszorra sikerül jóra, akkor is tuti.
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz andrisbandi #264652 üzenetére
Ráviszek véletlenül kis szennyeződést a Magura MT8, vagy Saint dupla dugattyús fékek betétjeire, tárcsáira máris jobb lesz még az alap Tektro is. ...ez amúgy a tárcsafékek "átka", a parányi véletlen kenőanyag a betéten/tárcsán, vagy pl. felüvegesedett betét és a tiszta, fékporos bekoptatott rendszer közötti fékerő különbség pontosan ég és föld.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Mezga Aladár
veterán
válasz andrisbandi #264670 üzenetére
Á köszi.
Ugyanilyen adapter van elől és megtaláltam, hogy a hátsónál csak kik kell szedni az adaptert és 140 lesz.
[ Szerkesztve ]
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
Fall-N
veterán
válasz andrisbandi #264670 üzenetére
Na ezt bezzeg nem dobta ki a Google.
-
bardi
aktív tag
válasz andrisbandi #259851 üzenetére
Ilyet vettem, tökéletesen működik, én shimano dropper karral használom.
'92 Honda VFR 750
-
-=RelakS=-
veterán
válasz andrisbandi #264737 üzenetére
Lehet, nem tudom.
A bringa vásárlása után évekkel később, a ParkTools videók nyomán jöttem rá, hogy a 110 szemes (vagy 55 szemes? Most akkor mi is a szem?) lánc az túl hosszú lehet, és rövidíteni kéne. Nagy-nagy lánckeréken nem eléggé feszül a láncfeszítő, kicsi-kicsi lánckeréken meg lötyög a lánc.Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Tin
veterán
válasz andrisbandi #264752 üzenetére
Persze, Karoo előre írja is mi van rád épp úgy, ahogy a linkelt képen. De ahhoz tudnia kell, merre mész, vagyis kell előre beállított út. De gondolom a többi is.
Illetve a Climber megy realtime előre beállított út nélkül is, de csak valódi emelkedőn, asszem 6% felett.
És hát persze, a GPS késik 1-2 mp-et, és ez mindenre kihat. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz andrisbandi #264752 üzenetére
Aszfalton talán, de erdőben?
RatSand...hát nem mindent élőbe a legjobb látni?! Pulzus, sebesség, átlagsebesség, elégedett kalória stb. miért lenne ez más az emelkedéssel?! Pl. érzed fogysz el és visszajelzést kapnál arról, hogy az ott most éppen milyen meredek, majd ha kevesebb mint érzed kitartasz, mert tudod, hogy azt bírni szoktad, vagy éppen visszaváltasz mert nem 10 hanem 14% éppen a mászás ami már határadon van.
.mf...hát Izland nem éppen egy Tenerife bringás paradicsom. Azzal a kemping bringával nyomod ott is mint a Stelvion?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
HEAHEA
tag
válasz andrisbandi #264788 üzenetére
Ő lenne a kiszemelt, nem vagyok csapatós bringás, de ez nem is arra való. [Cube Attention SLX]
-
Sleek
senior tag
válasz andrisbandi #264793 üzenetére
Kipróbálom akkor amit linkeltél. Pedig majdnem dermedt viaszból szoktam kiszedni.
<OLYMPUS E-M10II VÁZ + EZ-M1442 II><Kross Level A2 Merida Scultura 300 ,Wilier GTR Team Rim Giant Xtc Slr 2 >
-
válasz andrisbandi #264807 üzenetére
Ezeket már láttam belinkelve korábban. Ezért is gondolkodtam el, hogy esetleg ez megoldás lehet a problémára. Egyébként csősálam van, eszembe sem volt kipróbálni..
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
Új hozzászólás Aktív témák
- Garmin Edge Explore 2 Kerékpár Computer, Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia, Házhozszállítás
- Csepel női kerékpár
- AKCIÓ! Szépségápolás, Haj - és Szakállápolási márkás gépek - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó 0km-es új elektromos roller (iScooter i9)
- Zero 9 (Techlife X6) elektromos roller (35km táv, 45km/h sebesség)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen